congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-46%
Le deal à ne pas rater :
Oceanic OCEAB120W Batteur électrique – Blanc
7.51 € 13.91 €
Voir le deal

QUI PERD, GAGNE ?

+2
Satya
ORLY
6 participants

Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty QUI PERD, GAGNE ?

Message  ORLY 12/5/2009, 8:05 pm

Ba ndeko wa bolingo mbote na bino,

Lisapo oyo nako limbolela bino na ngonga oyo ezali likambu esalemi na bosolo. Nakozala na mokuse mpo ete ba details mizali ebele.

Na yango, nakobeta lisapo oyo mpo na kopesa bandeko ba biso mibali mpe basi ndakisa( lecon), mpo ete mbala ya sima bakoka kozala na bo mayele bwa bomoto.



Ezali na moninga wa nga moko wa mwasi, ayaki na mboka ya Amerika( koluka bomoyi bwa kimia mpe ya bozwi kaka neti bato wa mokili). Ndeko wana azalaki liboso kofanda ye moko na mibu mibale( 2 ans), mpe azalaki kosala mosala mpo a vivre. Eye kosala ke mokolo mosusu aye kokutana na ndeko wa mobali moko ya mboka Congo RDC, donc moninga wa biso Congolais. Ba ndeko wan balingani mpe bakomi kovanda ndako moko. Nayango, bayeyi mpe ko boto mwana moko.

Na tango mwana abotami, mobali alobi mpe akobala ndeko wa biso wa mwasi( donc bakomi ba fiances). Na mibu oyo elandi, mobali akomi na ba bizaleli lya mabe. Akomi kobimabima, kokende komela masanga, mpe kozongaka o ndako na retard. Ndeko wa biso wa mwasi akomi ko mitelenganaka kaka nse ye moko na mwana na ba butu nionso. Mpe soki ndeko mobali azongi o ndako( apres kowuta biyenga), akoya kolamusa mwasi na mwana na mpongi, akobanda kofinga ndeko wa mwasi lokola eloko pamba, akosenga na ndeko mwasi alambela ye fufu ya moto ya kasakasa kaka ndenge ye alingi. Tangu ndeko wa mwasi akolamba, akosenga na ye ndeko wa mobali ke akende kolala mpo ete alembi, pcq mwana atungisi ye butu mobimba, wana ndeko mobali akokoma lisusu mabe wa makasi, akobanda kobete ndeko wa mwasi. Maye wana makomaki ko salema mikolo mionso( donc, c’etait devenu habituel).

Mokolo mususu, ndeko wa mwasi abenga ngai, alobi nanga: yo’ozali mobali mpe ndeko wa nga, nakobombela yo te, nazali na makambo ebele awa na ndaku, nazali komono mpasi mikolo mionso, mais nayebi lolenge lya kosala te. A explike ngai maye manso mazalaki kolekele ye o ndako( ba ndeko wa nga, esalaki ngai mawa mpe pasi mingi okati wa motema).

Mais nazwa courage ya mwana mobali, napesa ye ba conseils, na yango, eloko ya liboso nalobaki naye eza ke atia maye manso na maboko wa YEZU KRISTO mpe ye moko akoma moto ya mabondeli, mpo ete YEZU asunga ye. Naloba naye ke akipaka ye lisusu te, soki aye na milanwa naye, asalela ye kaka nionso ye akolinga, pourvu ke abeta ye te, mpe atungisa mwana te. Nayebisi ye ke soki azali kk ko continuer, alors na wana, ekosala ngai pasi, mais bengela ye kaka ba mbila, mpo sinon akoya koboma yo to mwana, kaka na buzoba. Nayebisaki ye ke soki ndeko mobali azali kosala mabe mingi( a proteger ye te, a limbolela ye na bosolo mpo ete a comprendre ke maye azosala eza mabe). Alobi andimi mpe akosalela miango.

Na yango, apres kelke mois, nakamwa mokolo mususu nazalaki na ndako, telephone eleli, wana ndeko wa mwasi nde azobenga. Nayamba phone, natuni ye boni sante ndeko wa nga ? alobi nanga ke aza naye mwa bien, mais kaka nde awuti kobima juste lelo na hopital( azalaki na hopital pendant 3 jours). Natuni ye, na likambo nini ozalaki na hopital ? Ba ndeko wa ngai, oyo ayebisa ngai na sima esala ngai mpasi mingi okati wa motema. Alobi na nga ke asalaki fausse couche ! Euh maman, nzoka ozalaki na mpasi okoyebisa ngai te ? Alors, tango na tie pression, aye ko limbolela ngai ke eza nde pcq ndeko mobali abetaki ye mokolo moko, mpe abetaki ye coup de pied, mpe ye akweyaki na mabele, ba memaki ye na ambulance. Nalobi naye, mais wana eza tenative de meurtre, eske obengaki ba mbila ? Alobi ooo te, pcq ye ndeko mobali akomaki kosenga ye ba pardon, alobi ke ako zongela lisusu makambo wana te, ke ako changer( soki penza bato ba changaka, hmn!), ke soki abengi ba mbila, bakomema ye na prison mpe vie naye ekobeba, alors nani akosalisa ye po ba bokola mwana ba bota. En plus, ndeko ya mwana mobali wana( donc, future belle soeur) a bondelaki ye mingi pona likambu wana, alobaki ke akosala nionso mpo ete ndeko naye ya mobali akota ba cours ya comportements personels mpe na relation. Lokola azalaki koyokana bien na belle soeur, yango ayokelaki ndeko mobali mawa, mpe a pardonaki ye. (Nzoka nde abetaki ndeko wa mwasi mpo alobaki ke basala avortement, ndeko mwasi aboyaki alobaki ke ye aza naye Chretienne, en plus, avortement ezalaka mpe na ba complication parfois, ebongo soki esuki mabe, azali kobanga aya kotika mwana wa bango sans mere). Nayokaki kanda neti kaka nakita kuna na moment wana, mais bon, naza pe mwana NZAMBE, alors na comprenaki ye. Mais tjrs, na insistaki ke ilfo kk mwana mobali wana azala corige, sinon ako continuer kaka buzoba wana.



Na yango, tangu bazonga o ndako, bayokani, bakeyi kozua ndako ya sika oyo ba ko vivre tangu ba kobalana. Eleki 2 mois, ndeko mobali akomi kotambola na baninga ya ba musulmans( donc, alobi akomi naye pe musulman). Mbala moko, akomi lisusu kozongela makambu ya kala, mpe akomi kutu pire ke avant( kobimabima, komela masanga kolangua, kozonga kaka ba retard, koya kobeta ndeko mwasi).

Ba ndeko wa ngai, mokolo mosusu ndeko mobali akeyi kotambola kaka ndenge amesanaki na baninga wa ye, bameli masanga, apres na retour vers ndako, basali accident de voiture. Bazalaki 5 nakati ya motuka, 4 bazwi ba coups grave, mpe moko akufi sur place. Bo mituna bino moko, moko wana akufi sur place eza nani ?

Ndenge nazokomela bino boye, ndeko mwasi atikala kaka na mwana na bango ba botaki ensemble, azo se debrouiller ye moko. Vie eza pasi, mais l’essentiel atikali en paix, mpe akobokala mwana wa bango.

Ba ndeko mibali, bomoni esika bizali ya mabe ememi ndeko wa biso ? Tala sikoyo mwana innocent atikali sans papa. Bato ya mokili bakoloba ke ooo mwana aza perdant. Mais ngai nakoloba ke non, mwana aza GAGNANT, pcq ayebi naye likambu moko te, mpe NZAMBE azali naye mpe a epargner ye na situation wana.

Sikoyo bopesa eyano bino moko ba ndeko wa nga, na maye manso malekelaki ndeko wa biso wa mwasi, eske ezali malamu ? Na yango, bo limbolela ngai nanu na mituna myoyo:

Na ba ndeko wa biso wa mibali, nakotuna boye:

Soki ndeko wa mwasi alingi yo pe amipesi na motema wa ye mobimba, eske ezali nzela ya bowumbu?

Na ba ndeko wa biso wa basi, nakotuna boye:

Pona nini ba ndeko wa biso wa basi mingi bolingaka kaka ba ndeko wa mibali oyo ba koniokoloko bino ?



Merci et bonne journee a tous !

ORLY

ORLY


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Satya 12/5/2009, 8:43 pm

C'est une triste histoire que tu nous a raconté orly ! Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral ......Bref pour repondre a ta dernière question je dirais que dès fois biso basi tosalaka ba zoba, oui j'ai l'honnetete de l''avouer tolingaka mingi kk mibali oyo ba nionkolaka biso, O komona oza na moboli moko ya calme, posé azo linga yo mais to ko preferé na biso le jeune premier oyo azalaka na maloba sukali, celui sur qui toutes les femmes courent !!! allez savoir pourquoi ?!! Rolling Eyes Rolling Eyes ......Je pense aussi que les femmes aiment avec leurs coeurs de manière de trop passionnelle : Mingi to landaka kk ba sentiments na biso, nous avons tendance a fermer les yeux sur le mauvais comportements de l'autre, en pensant peut etre que nous le changerons ! hors on change rarement le caractère d'une personne (surtout celui dun l'homme) . Eza ndenge na biso basi.......Mais soki ozuyi coup na vie o ko changer ta manière d'aimer, de choisir l'homme avec qui tu veux vivre ! Cool Laughing Laughing Wink
Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  mongo elombe 12/5/2009, 10:40 pm

L' amour; l'amour toujours l'amour, bon répondse nga lobi.


BONNE CONTINUATION BANDEKO
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Invité 12/5/2009, 10:49 pm

C triste l'histoire,
le probléme est que en ce moment ,il y une femme
qui est entrain de se faire battre,ou et á point de mourir
pour avoir subi un abus sur elle,
Satya les femmes toza ba zoba te peut être
toza trop confier,mm si un hoe aza bo
parleur neti tolingaka mais á part sa aza na mua eloko moko
oyo yo osepelaka na ngo,au debut de tout amour c difficil
de savoir ou voir c ki t'attent aprés,le probléme est que
tu dis tika totala lobi á partir ya wana nde cauchemar ebandi
coe á dit Orly c confier á Dieu est plus important,nos amour
ou marriage doivent être entre les mains de Dieu,sinon pasi kk
a+

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 12/5/2009, 11:19 pm

Bonsoir Congodiaspora.
Cette histoire est vraiment triste.
Me concernant:
Eza pasi pona ngai na repondre naba questions ya boyé etant donné que na croyaka na loi ya destin(la destinee).
Eh oui c'est mon coté Africain et spirituel.
Pour moi chaque muasi,chaque mobali aza na mopanzi nayé oyo esengeli ba vivre a deux na mokili selon loi ya recurrence.
Mabala mingi to vivaka ezalaka ya biso té.
To welisaka ndenge tozo mona baninga.
Na yango esengi mutu avant abala il faut asenga Nzambé a guidé yé
to atindela yé muasi naye to mobali nayé.
Libala ezali likambu ya kosakana na ngo té.
Il y a trois evenements important na vie ya mutu(Bantu Very Happy )
1/le jour de la naissance
2/le jour de son mariage
3/le jour de sa mort.
Ces trois évenements sont très important pour un Muntu.
Et ces évenement sont celebraient par differents rites,danse,joie,cri etc...

Mais pour repondre plus na titre ya poste j'ai dirais que l'homme est PERDANT selon histoire oyo na tangi.
Mais!mais! toyoki mobali té....il faut koyeba sik'oyo prkoi comportement nayé ekomaki ndenge wana ?
C'est là ou ko juger makambu ya mabala ezalaka pasi....


Dernière édition par El-chaman le 22/11/2009, 10:51 pm, édité 1 fois

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Satya 12/5/2009, 11:40 pm

chaman a écrit:Bonsoir Congodiaspora.
Cette histoire est triste.
Me concernant:
Eza pasi pona ngai na repondre naba questions ya boyé etant donné que na croyaka na loi ya destin(la destiné).Eh oui c'est mon coté Africain et spirituel.
Pour moi chaque muasi,chaque mobali aza na mopanzi nayé oyo esengeli ba vivre a deux na mokili selon loi ya recurence.
Mabala mingi to vivaka ezalaka ya biso té.
To welisaka ndenge tozo mona baninga.Na yango esengi mutu avant abala il faut asenga Nzambé a guidé yé to atindela yé muasi naye to mobali nayé.
Libala ezali likambu ya kosakana na ngo té.
Il y a trois evenement important na vie ya mutu(Bantu Very Happy )
1/le jour de sa naissance
2/le jour de son mariage
3/le jour de sa mort.
Ces trois évenements sont très important pour un Muntu.
Et ces évenement sont celebre par differents rites,danse,joie,cri etc...

Mais pour repondre plus na titre ya poste j'ai dirais que l'homme est PERDANT selon histoire oyo na tangi.
Mais!mais! toyoki mobali té....il faut koyeba sik'oyo prkoi comportement nayé ekomaki ndenge wana ?
C'est là ou ko juger makambu ya mabala ezalaka pasi....

oh mais le type azalaki nayé bisaleli mabe depuis longtemps, tangu mususu abombaki yango ! okanisi obali mobali alors que en fait obali vrai zabulu ! (kie kie kie Razz Razz Razz )
Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Satya 12/5/2009, 11:46 pm

laelce a écrit:C triste l'histoire,
le probléme est que en ce moment ,il y une femme
qui est entrain de se faire battre,ou et á point de mourir
pour avoir subi un abus sur elle,
Satya les femmes toza ba zoba te peut être
toza trop confier,mm si un hoe aza bo
parleur neti tolingaka mais á part sa aza na mua eloko moko
oyo yo osepelaka na ngo,au debut de tout amour c difficil
de savoir ou voir c ki t'attent aprés,le probléme est que
tu dis tika totala lobi á partir ya wana nde cauchemar ebandi
coe á dit Orly c confier á Dieu est plus important,nos amour
ou marriage doivent être entre les mains de Dieu,sinon pasi kk
a+

oui tu as raison il faut se confier a Dieu mais bon le gars la aza pé ko, je suis sure qu'il le faisait exprès na but a niokola muana mwasi ya batu ! Awuti soki pé bilengi nayé a lamusa muninga na 3 du matin a salela yé semoule ! Franchement ?!! ata kutu femme soumisse yango ezalaka tse ! Rolling Eyes Rolling Eyes
Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  ORLY 13/5/2009, 1:02 am

Satya a écrit: C'est une triste histoire que tu nous a raconté orly ! Crying or Very sad Crying or Very sad Neutral ......Bref pour repondre a ta dernière question je dirais que dès fois biso basi tosalaka ba zoba, oui j'ai l'honnetete de l''avouer tolingaka mingi kk mibali oyo ba nionkolaka biso, O komona oza na moboli moko ya calme, posé azo linga yo mais to ko preferé na biso le jeune premier oyo azalaka na maloba sukali, celui sur qui toutes les femmes courent !!! allez savoir pourquoi ?!! Rolling Eyes Rolling Eyes ......Je pense aussi que les femmes aiment avec leurs coeurs de manière de trop passionnelle : Mingi to landaka kk ba sentiments na biso, nous avons tendance a fermer les yeux sur le mauvais comportements de l'autre, en pensant peut etre que nous le changerons ! hors on change rarement le caractère d'une personne (surtout celui dun l'homme) . Eza ndenge na biso basi.......Mais soki ozuyi coup na vie o ko changer ta manière d'aimer, de choisir l'homme avec qui tu veux vivre ! Cool Laughing Laughing Wink

Salut maman,

J'avoue que j'en suis pesonellement victime ! Je me demande tres souvent ce qui se passe dans la tete de ces dites femmes. Peut etre que je dois opter pour le couvant( po kuna ba sakanaka te, tata mokambi azalaka na sikse makasi kuna!). Serieusement, c'est triste d'apprendre qu'il y a quand bien meme bon nombre de femmes qui se retrouvent sur cette lignee. Et la pire pour moi est que ces dernieres viennent me confier leurs soucis apres le desagreable( Po kaka Nzambe asala ngai na motema ya bolingo, sinon te...).

ORLY


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  ORLY 13/5/2009, 1:10 am

Satya a écrit:
laelce a écrit:C triste l'histoire,
le probléme est que en ce moment ,il y une femme
qui est entrain de se faire battre,ou et á point de mourir
pour avoir subi un abus sur elle,
Satya les femmes toza ba zoba te peut être
toza trop confier,mm si un hoe aza bo
parleur neti tolingaka mais á part sa aza na mua eloko moko
oyo yo osepelaka na ngo,au debut de tout amour c difficil
de savoir ou voir c ki t'attent aprés,le probléme est que
tu dis tika totala lobi á partir ya wana nde cauchemar ebandi
coe á dit Orly c confier á Dieu est plus important,nos amour
ou marriage doivent être entre les mains de Dieu,sinon pasi kk
a+

oui tu as raison il faut se confier a Dieu mais bon le gars la aza pé ko, je suis sure qu'il le faisait exprès na but a niokola muana mwasi ya batu ! Awuti soki pé bilengi nayé a lamusa muninga na 3 du matin a salela yé semoule ! Franchement ?!! ata kutu femme soumisse yango ezalaka tse ! Rolling Eyes Rolling Eyes

Mais maman, ebongo kasi bolingo yango eza sikoyo wapi ? Soki olingi mobali to libala ya ndenge wana, kasi ilfo supporter ts( bolingo ezalaka mibale, kasi ezalaka kaka MOKO)! Ngai kutu, nakobakisa ke na mfumbwa na makayabu ya kokalinga a cote ! Very Happy Mais non, pour cette situation, j'applique la regle d'exception(eza kaka pasi).

ORLY


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  ORLY 13/5/2009, 1:30 am

Satya a écrit:
chaman a écrit:Mais pour repondre plus na titre ya poste j'ai dirais que l'homme est PERDANT selon histoire oyo na tangi.
Mais!mais! toyoki mobali té....il faut koyeba sik'oyo prkoi comportement nayé ekomaki ndenge wana ?
C'est là ou ko juger makambu ya mabala ezalaka pasi....

oh mais le type azalaki nayé bisaleli mabe depuis longtemps, tangu mususu abombaki yango ! okanisi obali mobali alors que en fait obali vrai zabulu ! (kie kie kie Razz Razz Razz )

Maman SATYA et ndeko CHAMAN,

Komona nayo pasi te pona motuna wana. Bien ke aza lisusu okati wa biso te, bizaleli naye wana ewutaki kaka epayi ya ye moko( peut etre na influence ya ba camarade mwa muke, mais ye moko nde principale). Mwasi n' y avait rien avoir. Il y avait des moments ou ndeko mwasi azalaki kobenga ngai na ba 2h00 du matin na kolela( epa na biso 3h00 po toza na decalage ya 1hr), et imagines ke ilfo nalamuka na tongo, puisque nabandaka musala na 6h00 du mat. Humblement, nazalaki kaka ko supporter ba appels naye, car je me disais qu'aumoins, mon apport lui donnait de la consolation. Et lelo oyo, apesa ngai ba remerciements ebele, a ma surprise elle me dirait que elle etait tres content de m'avoir comme ami, car elle etait convaincue que Dieu la consolait et la confortait a travers moi( je vous assure, nabimisa mayi ya miso na telephone). J'etais fort emu, nayebisa ke non, apesa nde merci na NZAMBE, car maintenant elle a la paix.

ORLY


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 13/5/2009, 11:11 am

BOLAMU EZALAKA SIMA YA LIKAMBO NIONSO(une petite histoire pour consoler la soeur)

Il etait une fois dans le royaume de Zamunda un Roi nommé MYC(muyaka Very Happy )il aimait beaucoups la chasse.
Sa majesté le Roi avait un chaman excellent parmis ces conseillés.
Notre chaman etait quelqu''un de très spirituel qui croyait en la destinée,et à la volonté de Nzambé.
Il prié beaucoups et purifié son coeur.Il avait tellement la foi,est quelque soit la nouvelle negatif qu'on lui raportait il disait toujours:

Il y a un bien derriere chaque chose !

Et le Roi l'aimait beaucoups etant donné que chaman lui conseillé avec sagesse.
Mais dans la cours royale de zamunda,certains proches du Roi(ministres,generaux et autres conseillés)etait jaloux du pauvre chaman.
Ils ne supportaient pas que sa majesté le Roi accorde à notre chaman autant d''attention et d'amour.
Ils faisaient tous leur possible en inventa des calomnies pour que sa majesté le Roi chasse notre chaman de la cours...mais le Roi ne les écoutaient pas.
Et chaman lorsqu''il apprennait tous ces commerages et caballe a sont encontre,il disait toujours:

Il y a un bien derriere chaque chose !

Sa foi etait en béton...mais un jour notre Roi MYC par accident se coupa son index .
Sa majesté le Roi souffrait énormemen.
Un ministre alla trouvé chaman qui etait en hibernation pour lui annoncé que le Roi avait eu un accident en se coupant le doigt et qu''il etait souffrant.
Chaman sans perdre sa foi,ni sa meditation lui repondit:

Il y a un bien derriere chaque chose !

C''etait l''occassion revé par les conspirateurs pour faire bannir chaman du royaume.
Le ministre alla auprès du Roi MYC pour lui rapporté ce qu'avait dit chaman:
Ô sa majesté le Roi MYC..
Toi qui defend toujours ton chaman en disant qu''il est quelqu''un de bien.
Et pourtant aujourd''hui nous sommes parti le voir pour lui annoncé la nouvelle que tu avais eu un accident et que tu etait vraiment souffrant,mais cet homme sans coeur et sans remord nous a repondit en parlant de toi,et de ton accident et de ta blessure:

Il y a un bien derriere chaque chose !

Le Roi explosa en colere:
Il a dit ca àmon sujet ?
Malgré tous le bienfaits que je lui donne ce chaman au lieu de prié pour moi et de faire des rituel ancestrales il ose dire qu''il y a un bien derriere chaque chose ?
Amené-moi ce cretin de chaman immediatement pcq je veux des explications;
au pire de cas il sera DECAPITER.
Chaman se presenta devant le Roi MYC et confirma ce qu''il avait dit.
Furieux le Roi ordonna qu'il soit mis au arrêt immediatement.
L'ordre du Roi fut executé et lorsqu'on amena chaman dans la cellule il disait:

Il y a un bien derriere chaque chose,
il y a un bien derriere chaque chose,
il y a un bien derriere chaque chose.

Le Roi le regarda avec dedain:Pauvre type...
il a perdu la tête avec sa religion ancestrale,ses voyages astral et consort...
Et les conspirateur de Zamunda etaient très content de leur manoeuvre.
Plusieurs mois se sont écoulait,la blessure du Roi MYC se renferma et comme on c'etait en pleine periode ya elangala,la saison de la chasse s''ouvrit.
Et le Roi MYC ne pouvait pas laissé passé une telle occassion.Après avoir fait ses préparatifs,il partit avec tous ses sujets à la chasse.
Mais cette années les gibiers se faisaient rare(crise economie oblige)notre groupe s''éloignant très loin du village.
Comme par hasard le Roi aperçu un Mboloko...il poursuivit l''animal pour le tué mais celui-ci s''enfuit très loin.
Le roi en le poursuivant s''égara.Est comme le malheur n'arrive jamais seule,il fut capturé dans un royaume dirigé par des amazones cannibale et cruelle.
Ces Amazones mechante pratiquaient chaque années de sacrifice humain à leur deite...
La date du sacrifice comme par hasard tombé dans deux jours.
Deux jour après sa capture,le Roi MYC fut ligoté et on le posa sur"l'autel du sacrifice".
Et après les incantations et les danses macabre
La mechante sorciere qui devait sacrifié le Roi,lorsqu''elle leva son couteau pour frappe dans le coeur.
Elle remarqua que celui-ci avait une doigt coupe,il lui manque son index.
Elle arreta son sa geste immediatement,parceque la mechante sorciere et tous le royaume cruelle des amazones savaient que leur deites n''accepté pas un sacrifice incomplet.
Leur Reine ordonna que MYC soit libere sur le champ.
Le Roi MYC fut liberé et il a pu retrouvé son chemin grace à un pecheur exilé qui se mefiée bcp des mechante Amazones car il connaissait leur manege Very Happy .
Le Roi marcha vers son royaume..les peuples etait en liesse en le voyant car selon le journaliste celui-ci avait annonce la nouvelle que le Roi etait mort.
Mais le Roi tout essouflé crié:
OU EST CHAMAN ?
OU EST CHAMAN ?
OU IL EST MON CONSEILLE ?
On lui annonca que chaman etait tjr en prison entrai de faire ses voyages astraux en attendant la date de son execution.
Le Roi ordonna qu''il soit LIBERE IMMEDIATEMENT .
Chaman fut liberé et le roi en l''embrassa crié:
Ah chaman na nga Oza na RAISON
Il y a un bien derriere chaque chose,
sik''oyo na comprendre yango.
Ah chaman omonaka vraiment musika...limbisa ngai nayebaki té.
Le roi raconta ce qui lui etait arrivé et comment il avait échappait de la mort grace à son doigt couper.
Il combla Chaman des bienfaits.
Mais après le Roi posa cette question:
Dit-moi chaman je comprend pour moi que l'index que j'avais perdu fut un bien,
Parceque grace à cette accident nde nabikaki.
Mais toi,pourquoi lorsque j''avais ordonne ba kanga yo et avant d''entré en prison tu crie:

il y a un bien derriere chaque chose(plusieurs fois)

Chaman comme tout nganga aseki QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin kie kie kie...et a repondre:
SA MAJESTE
SOKI NAZALAKI LIBANDA,
AUTOMATIQUEMENT TOLINGAKI KO KENDE CHASSE BISO NIONSO.
ET COMME OYEBI QUE NA LINGAKA YO MINGI,NALINGI NA PERMETTRE TE O S''EGARER MUSIKA.
TU LE SAIS TRES BIEN,
PARTOUT OU TU ES JE SUIS.
DONC LA MECHANTE SORCIERE ET SON ARMEE BALINGAKI BAKANGA BISO MIBALE.
ET COMME IL FALLAIT BA SACRIFIER MUTU,COMME YO OZANGAKI MUSAPI MOKO.
BALINGAKI BA LIBERE YO,MAIS BLINGAKI SIKOYO KO SACRIFIER NGAI
NA PLACE NAYO.
OR EN ALLANT EN PRISON,IL Y AVAIT UN BIEN DERRIERE CA.
LE PRISON M'A PERMIT D''ECHAPPER A LA MORT Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Donc Orly yebisa ndeko ya muasi oyo aza na pasi,a desesperé té.Nzambe a agissaka na ba façon misusu to comprennaka té.
Derriere sa douleur,il y a peut-etre un bien que la divinité lui a reservé.
Voila la seule chose que je px offrir a la soeur.


Dernière édition par El-chaman le 22/11/2009, 10:00 pm, édité 7 fois

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Mwana ya Congo 13/5/2009, 12:31 pm

tika matumboli Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 13/5/2009, 12:47 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Na tiki,nawuti kosilisa histoire Very Happy Very Happy Very Happy
BORIMBISA NGAI BATU NA TANGI BA KOMBO
BORIMBISA NGAI PO NAYEBI MAKAMBU NASALAKA TE Very Happy Very Happy
Kie kie kie klie

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Invité 13/5/2009, 3:35 pm

Salut Chaman,
merçi pour la petite histoire c'etais bien
lol
a+

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  ORLY 14/5/2009, 1:08 am

chaman a écrit:Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Na tiki,nawuti kosilisa histoire Very Happy Very Happy Very Happy
BORIMBISA NGAI BATU NA TANGI BA KOMBO
BORIMBISA NGAI PO NAYEBI MAKAMBU NASALAKA TE Very Happy Very Happy
Kie kie kie klie

Kie kie kie CHAMAN, osekisi ngai hein ! Ngai nakanisaki kutu ke MYC ye nde somo na ba discours, nzoka nde...Ya solo penza kaka ndenge maman SATYA alobi, oza mutu ya ba discours milayi ! Laughing Laughing Bon, nakopesa conseil na ndeko mwasi. Very Happy

ORLY


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 14/5/2009, 2:01 pm

ORLY a écrit:
Kie kie kie CHAMAN, osekisi ngai hein ! Ngai nakanisaki kutu ke MYC ye nde somo na ba discours, nzoka nde...

Arrow silent silent silent silent silent

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  mongo elombe 14/5/2009, 2:10 pm

Chaman où est ce que va chercher tout ça???

Tu es vraiment un CHAMAN ngoweooo Very Happy Very Happy Very Happy belle histoire.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 14/5/2009, 3:36 pm

mongo elombe a écrit:Chaman où est ce que va chercher tout ça???

Tu es vraiment un CHAMAN ngoweooo Very Happy Very Happy Very Happy belle histoire.
SURTOUT REMPLIT DES SAGESSES POUR CELUI OU CELLE QUI SAIT COMPRENDRE LES CHOSES.
MONGO ELOMBE.
NOS ANCESTRES TRANSMETTAIENT LA SAGESSE A TRAVERS LES HISTOIRES ET LES SAMBOLES.
SAMBOLE EFUNGOLAKA MUTU MAYELE YA VIE....

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Mathilde 17/5/2009, 4:24 pm

ORLY,

Moi j'ai l'impression que , mobali azalaki pret ya ko vivre na mwasi te et meme kobota mwana wana ya liboso.... No No Couple ya sika , comment akoki kobima butu nyonso et komela masanga ya buzoba bongo... drunken drunken Et en plus azonga ndako, abandi kobeta mwasi na ye... No No Il n'aimait pas sa femme....Pour lui c'etait un piege mais moyen azonga sima ezalaki te , ce qui etait idiot de sa part., separation ezali mpo na ba mbua te hein.... QUI PERD, GAGNE ? 57158 QUI PERD, GAGNE ? 57158 Omoni ndenge afuti mabe azalaki kosala na mwana ya moninga.... affraid affraid Merci ORLY. QUI PERD, GAGNE ? 259666 Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 22/11/2009, 1:52 pm

HISTOIRE YABA MUSULMANS
________________________(Allah l'a compensé par ce qui est meilleur QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin )

Ibn Radjab rapporte:

"Qu'il avait à la Mecque un homme parmi les gens vraiment adorateurs.Il était si pauvre qu'il ne trouva rien pour assouvir sa faim atroce.Un jour il était sur le point de périr quand,en errant dans les quartiers de la Mecque,il trouva un collier en Or de grande valeur.Il l'a pris et s'est dirigé à l'enceinte sacrée de la Mecque(la ka'aba).
Là,un homme était à la recherche de cet objet.Il implorait les gens à son sujet.(BA NDEKO,NANI AMONELI NGAI BIJOUX NA NGAI YA WOLO NA BUNGISI ?).
Notre pauvre raconte:l'homme en question me l'a décrit dans ses plus petits détails:
Je lui ai donc remis son collier espérant qu'il m'en donnerait une récompense,mais rien de cela ne se passa QUI PERD, GAGNE ? Icon_redface QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale .En effet,le propriètaire l'a repris et s'en est allé sans me donner ne serait-ce qu'une piece de monnaie QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale .
J'ai dit alors:Ô ALLAH ! J'AI LAISSE CELA A TOI,COMPENSE-MOI PAR QUELQUE CHOSE DE BIEN MEILLEUR.
(na ba mia naye,ba derniere de Nkamuna...notre homme s'éloignant de cet endroit...jusqu'a ce qu'un jour:)
Il s'est alors dirigé vers la mer,est monté dans une barque et est parti à l'aventure.Un cyclone s'est déclaré,brisant la barque.Il est monté sur une planche et le voila maintenant à la surface des eaux,secoué à droite et à gauche par des vents violents.Il se retrouva sain et sauf sur une île ou il a trouvé une mosquée et des gens qui y faisaient la prière.Il en fit de même,puis ayant vu des feuilles du Coran,il le prit et se mit à lire.
Les habitans de l'île lui dirent:TU SAIS DONC LIRE ?
Il a dit: OUI.
Ils lui dirent:ALORS,FAIS LE APPRENDRE A NOS ENFANTS.
Il s'est mis à leur enseigner le Coran en échange d'un salaire.Ensuite,dit-il,j'ai écrit quelque chose et ils me dirent:VOUDRAIS-TU APPRENDRE A NOS ENFANTS L'ECRITURE ?
J'ai dit: OUI.
Je les ai initiés donc à l'écriture pour un autre salaire.
Puis un jour ils m'ont dit:IL Y A UNE FILLE ORPHELINE DONT LE PERE ETAIT UN HOMME BIENFAITEUR PARMI NOTRE TRIBU,MAIS IL EST MORT EN L'A LAISSANT SEULE:
VOUDRAIS-TU L'EPOUSER ?
J'ai dit: IL N'Y A PAS DE MAL A CELA.
Effectivement,nous nous sommes mariés.Lorsque je suis rentré chez elle pour la première fois,j'ai constanté qu'elle portait au cou le fameux collier.(que j'avais un jour ramassé à la Mecque QUI PERD, GAGNE ? Icon_eek QUI PERD, GAGNE ? Icon_scratch ).
Je lui ai dit:RACONTE-MOI L'HISTOIRE DE CE COLLIER.
Elle m'a rapporté la nouvelle en disant que son père,un jour l'avait perdu à la Mecque et qu'un homme l'avait trouvé et le lui avait remis.des lors,son père,au cours de ses prosternation dans sa prière,implorait Allah de faire en sorte que sa fille ait un époux(sincere)et pareil à cet homme-là.
Notre ancien pauvre dit alors à sa femme:C'EST MOI L'HOMME EN QUESTION. QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin

Le collier est retourné à lui dans la légalité,parce qu'il a renoncé à une chose pour ALLAH,
ALLAH lui a donné en recompense une chose bien meilleur QUI PERD, GAGNE ? 152108 QUI PERD, GAGNE ? 152108 QUI PERD, GAGNE ? 152108 ...

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  mongo elombe 22/11/2009, 5:18 pm

QUI PERD, GAGNE ? Lol QUI PERD, GAGNE ? Lol Chaman tu es vraiment un chaman, trop fort.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  El-chaman 22/11/2009, 10:03 pm

mongo elombe a écrit:QUI PERD, GAGNE ? Lol QUI PERD, GAGNE ? Lol Chaman tu es vraiment un chaman, trop fort.
QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Lol Eza ba petits propheties QUI PERD, GAGNE ? Icon_idea
Re-tanga:
BOLAMU EZALAKA SIMA YA LIKAMBU NIONSO(il y a un bien derriere chaque chose)na page 1 QUI PERD, GAGNE ? Icon_arrow

El-chaman


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Invité 23/11/2009, 10:31 am

QUI PERD, GAGNE ? 337703 QUI PERD, GAGNE ? 337703 El Chaman très kitoko,lool

merci,a+


El-chaman a écrit:HISTOIRE YABA MUSULMANS
________________________(Allah l'a compensé par ce qui est meilleur QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin )

Ibn Radjab rapporte:

"Qu'il avait à la Mecque un homme parmi les gens vraiment adorateurs.Il était si pauvre qu'il ne trouva rien pour assouvir sa faim atroce.Un jour il était sur le point de périr quand,en errant dans les quartiers de la Mecque,il trouva un collier en Or de grande valeur.Il l'a pris et s'est dirigé à l'enceinte sacrée de la Mecque(la ka'aba).
Là,un homme était à la recherche de cet objet.Il implorait les gens à son sujet.(BA NDEKO,NANI AMONELI NGAI BIJOUX NA NGAI YA WOLO NA BUNGISI ?).
Notre pauvre raconte:l'homme en question me l'a décrit dans ses plus petits détails:
Je lui ai donc remis son collier espérant qu'il m'en donnerait une récompense,mais rien de cela ne se passa QUI PERD, GAGNE ? Icon_redface QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale .En effet,le propriètaire l'a repris et s'en est allé sans me donner ne serait-ce qu'une piece de monnaie QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale QUI PERD, GAGNE ? Icon_pale .
J'ai dit alors:Ô ALLAH ! J'AI LAISSE CELA A TOI,COMPENSE-MOI PAR QUELQUE CHOSE DE BIEN MEILLEUR.
(na ba mia naye,ba derniere de Nkamuna...notre homme s'éloignant de cet endroit...jusqu'a ce qu'un jour:)
Il s'est alors dirigé vers la mer,est monté dans une barque et est parti à l'aventure.Un cyclone s'est déclaré,brisant la barque.Il est monté sur une planche et le voila maintenant à la surface des eaux,secoué à droite et à gauche par des vents violents.Il se retrouva sain et sauf sur une île ou il a trouvé une mosquée et des gens qui y faisaient la prière.Il en fit de même,puis ayant vu des feuilles du Coran,il le prit et se mit à lire.
Les habitans de l'île lui dirent:TU SAIS DONC LIRE ?
Il a dit: OUI.
Ils lui dirent:ALORS,FAIS LE APPRENDRE A NOS ENFANTS.
Il s'est mis à leur enseigner le Coran en échange d'un salaire.Ensuite,dit-il,j'ai écrit quelque chose et ils me dirent:VOUDRAIS-TU APPRENDRE A NOS ENFANTS L'ECRITURE ?
J'ai dit: OUI.
Je les ai initiés donc à l'écriture pour un autre salaire.
Puis un jour ils m'ont dit:IL Y A UNE FILLE ORPHELINE DONT LE PERE ETAIT UN HOMME BIENFAITEUR PARMI NOTRE TRIBU,MAIS IL EST MORT EN L'A LAISSANT SEULE:
VOUDRAIS-TU L'EPOUSER ?
J'ai dit: IL N'Y A PAS DE MAL A CELA.
Effectivement,nous nous sommes mariés.Lorsque je suis rentré chez elle pour la première fois,j'ai constanté qu'elle portait au cou le fameux collier.(que j'avais un jour ramassé à la Mecque QUI PERD, GAGNE ? Icon_eek QUI PERD, GAGNE ? Icon_scratch ).
Je lui ai dit:RACONTE-MOI L'HISTOIRE DE CE COLLIER.
Elle m'a rapporté la nouvelle en disant que son père,un jour l'avait perdu à la Mecque et qu'un homme l'avait trouvé et le lui avait remis.des lors,son père,au cours de ses prosternation dans sa prière,implorait Allah de faire en sorte que sa fille ait un époux(sincere)et pareil à cet homme-là.
Notre ancien pauvre dit alors à sa femme:C'EST MOI L'HOMME EN QUESTION. QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin

Le collier est retourné à lui dans la légalité,parce qu'il a renoncé à une chose pour ALLAH,
ALLAH lui a donné en recompense une chose bien meilleur QUI PERD, GAGNE ? 152108 QUI PERD, GAGNE ? 152108 QUI PERD, GAGNE ? 152108 ...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Invité 23/11/2009, 10:34 am

kiee si si cette histoire eza neti suite de l'autre avec le roi à la page 1,lool
très interessant je me demande ozwaka yango wapi ba hisitoile ya boyé.
a+
El-chaman a écrit:
mongo elombe a écrit:QUI PERD, GAGNE ? Lol QUI PERD, GAGNE ? Lol Chaman tu es vraiment un chaman, trop fort.
QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Icon_biggrin QUI PERD, GAGNE ? Lol Eza ba petits propheties QUI PERD, GAGNE ? Icon_idea
Re-tanga:
BOLAMU EZALAKA SIMA YA LIKAMBU NIONSO(il y a un bien derriere chaque chose)na page 1 QUI PERD, GAGNE ? Icon_arrow

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

QUI PERD, GAGNE ? Empty Re: QUI PERD, GAGNE ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum