congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -50%
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
Voir le deal
69.99 €

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

3 participants

Aller en bas

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE... Empty LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

Message  César NGADI Mar 31 Juil - 23:10

http://www.rdcongoinfos.com/?p=2194
César NGADI
César NGADI


Revenir en haut Aller en bas

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE... Empty Re: LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

Message  Invité Mer 1 Aoû - 7:51

Kie kie kie oh azongi? Maboko wololo wololo wololo wololo Wink nzélá ekomeli ye molayi iiii makolo ekomi ye kilos eh eh Smile
Sik'oyo ako koma nani, mpe ako solola na ba combattants nini? Kie kie kie mbongo e sukisaka carrière ya bato avant même ya ko yebana kie kie kie ;( a zokisi lolemo na mbala euti ko kita na moto Smile

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE... Empty Re: LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

Message  link Mer 3 Oct - 20:40


Richard Lumumba Mukubua ozo bwakisa petit nayo !!!
Hier, à 21:30 · J’aime

César Ngadi Looooool. Riennnnnnnnnnnnnn yo nde oza koyokana te ! Namoni kaka na vidéo oza kotomboka ndenge omesana. Kutu il faut na récupérer yango pona site ! Loooool
Hier, à 21:33 · J’aime

Richard Lumumba Zwango direct direct, ya nga nayo contrat ya libela mukubua, naza nde mikolo na systeme ya bigogo! Donc veux dire ke tozo recadrer masolo, vidéo ya deuxième leçon ezoya wana ekozala NZONDO SUKA NA BORS, eko bouger lisusu ndenge leçon 1 epanzi déjà....Eyindi vieux!!! EZWI EZWI !!!
Hier, à 21:36 · Modifié · J’aime

César Ngadi Mais yo oyebisaki ngai te ! Or eza vrai masolo, il fallait nazua yango kaka heure ebimaki ! Nakozua yango kaka même na retard. A partir ya lobi na soir, c'est bon. Nako lukela yango titre moko kaka yo moko oyebi ba titres na ngai wana ! Looooool
Hier, à 21:40 · J’aime

Richard Lumumba Kotia nde titre ya songi songi te, po video wana esi ebimisi makelele ya denzé...
Hier, à 21:45 · J’aime

César Ngadi heure ozalaki yango ngai mutu natindaki yo osala yango ? Ekomi public biso ba mpanzi sango toko exploiter yango ndenge tolingi ! Ngai nako tia titre oyo eko permettre batala yango lisusu neti exemple : "Ba combattants bayebi bango na Kinshasa te confirme Richard Lumumba" Soki natié ndenge wana zongi-zongi ya nini puisque olobi yango kuna na kati !
il y a 23 heures · J’aime

Richard Lumumba Panza kaka! Eyinda!
il y a 22 heures · J’aime

Salomon Didier Songo SATANA
il y a 19 heures · J’aime

Richard Lumumba oh !!! Mukubua César Ngadi, Salomon Didier Songo namoni aza na kanda nayo ya danzé quoi!!! nini kaka?
il y a 8 heures · Modifié · J’aime

César Ngadi Lumumba etali kaka ye moko ! Ngai napesaka info te pona kosala batu plaisir !
il y a 6 heures · J’aime

Richard Lumumba Mukubua titre oyo eza bien te, ezo salir message ya petit nayo...
Il y a 55 minutes · J’aime

CONGOLAIS : Tonneau vide, jaloux, barbare dit LUMUMBA



Richard Lumumba

Président FNK Universel, Directeur général de l'ONG Les Enfants de la terre international et référant départementale au parquet d'Évry
Diplômé en Sociologie et en Médiation international

Médailler du mérite de la ville d'Évry

FRONT DE NATION KONGO veut dire en d'autres mots le regroupement de la nouvelle élites kongolaise et Africaine !!!

La gendarmerie du peuple FNK, c'est une organisation à part. c'est la manière la plus efficace de maintenir la tranquillité d'un pays, c'est une surveillance moitié civile, moitié militaire, répandue sur toute la surface, qui donne les rapports les plus précis.


NO COMMENT !!!!

link


Revenir en haut Aller en bas

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE... Empty Re: LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

Message  GHOST Jeu 4 Oct - 9:01

pale "EVRY"

C´est quoi ce bled? Porter le nom de Lumumba ne signifie pas grand chose, ni la longue liste des diplômes de France qui na valent pas grand chose sur le plan international drunken

Résidant á EVRY, un bled perdu..en France Sleep Sleep "Combattant" Lumumba, azwi nini sikoyo? Ba pesi ye poste na Kin tooo lol!
GHOST
GHOST


Revenir en haut Aller en bas

LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE... Empty Re: LE COMBATTANT RICHARD LUMUMBA DE RETOUR EN EUROPE PARLE...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum