congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Fnac : 2 Funko Pop achetées : le 3ème ...
Voir le deal

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

2 participants

Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Mwana ya Congo 1/6/2008, 5:44 pm

Hi La sulamite and All,

Connais tu Asha (Asa) Jailer ???
Qui peut avoir cet album ???

Fire on the mountain ...

http://www.tuxboard.com/?clip-et-paroles-asa-fire-on-the-mountain-lyrics-2007-nouveau
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Invité 2/6/2008, 7:05 pm

ha mwana ya congo, oyo likambo mosusu ts??? ebakata na nzembo noko....e toucher ngayi tiiiiiiiiiii na mayini Very Happy Very Happy Very Happy ngayi mpe na lukisa yango naino mbala mosusu tokoki ko cooperer haha ha haha ha ha...mais sans maseki nzembo oyo ezali efumba na yango. tala lolenge ya clip, tala nforme mwasi yango a lati, bongo yoka sik'awa nzembo soki oko bina te Razz Razz

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Mwana ya Congo 2/6/2008, 8:15 pm

okapi79 a écrit:ha mwana ya congo, oyo likambo mosusu ts??? ebakata na nzembo noko....e toucher ngayi tiiiiiiiiiii na mayini Very Happy Very Happy Very Happy ngayi mpe na lukisa yango naino mbala mosusu tokoki ko cooperer haha ha haha ha ha...mais sans maseki nzembo oyo ezali efumba na yango. tala lolenge ya clip, tala nforme mwasi yango a lati, bongo yoka sik'awa nzembo soki oko bina te Razz Razz

Ndeko Hirondelle, Nzembo oyo epesaka nga mawa... yoka maloba ndenge eza profond... ca me fait penser a l'Est de mon pays... wana na fond !
Cote forme, style musical na ye eza danger...
Dans la meme serie, oza na AYO pe... KEnde na youtube, Koma "AYO" pe yoka mwasi wana... eza somo...
Eza on dirai ecole ya Bob Marley...

Na si ne reperer 3 femmes na style wana :

Asha Jailer
Ayo
Na mususu na bosani kombo na ye...

Ba za somo !!!

Mais nao luka kaka ASA JAILER ... AYO na za na album na ye moko...

Nani ako zwila nga yango ??? Very Happy Very Happy pale pale
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Invité 2/6/2008, 10:07 pm

noko na ngayi nako meka mpe côte oyo soko moyen ekozala commeca na meka ko yokaka ata musiques ya lolenge oyo. ba ndeko na biso musiques kaka yabo senzi. kala te nzela ya poto ezo kangamela bango mpo ba koba na bozoba na bango kuna na masanga, ko kosaka batu. mbongo ya ko mela masanga ezali, ya ko bongisa ba nzela ezalaka te. ba ndoki na milimo mia bango mabe.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Tsippora 3/6/2008, 6:16 am

Merci Mwana ya Congo. C'est vraiment le genre de musique que j'aime cheers . J'ai cherche sur les sites des magasins de disques et je ne pense pas que l'album soit sorti. C'est peut-etre juste un single et quelques morceaux promos.
Tsippora
Tsippora


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Tsippora 11/6/2008, 6:34 am

Mwana ya Congo, pour continuer les celebrations de ton anniversaire, je te dedie ce remix de Amy Whinehouse avec Jay-Z. J'adore et j'espere que tu apprecieras sunny .




Malheureusement, elle aurait du y aller en rehab...

Voici ma chanson preferee en ce moment:

Tsippora
Tsippora


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Mwana ya Congo 11/6/2008, 10:44 am

Tsippora a écrit:Mwana ya Congo, pour continuer les celebrations de ton anniversaire, je te dedie ce remix de Amy Whinehouse avec Jay-Z. J'adore et j'espere que tu apprecieras sunny .




Malheureusement, elle aurait du y aller en rehab...

Voici ma chanson preferee en ce moment:


Merci, mais Youtube ne marche plus chez moi depuis un moment…
Sorry ! Embarassed Sad Sad Sad
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Tsippora 13/6/2008, 5:56 am

Ahhh, c'est vraiment dommage. J'ai ca sur la playlist de mon i-pod mais je ne sais pas comment poster ca sr le forum No

Mwana ya Congo a écrit:
Tsippora a écrit:Mwana ya Congo, pour continuer les celebrations de ton anniversaire, je te dedie ce remix de Amy Whinehouse avec Jay-Z. J'adore et j'espere que tu apprecieras sunny .




Malheureusement, elle aurait du y aller en rehab...

Voici ma chanson preferee en ce moment:


Merci, mais Youtube ne marche plus chez moi depuis un moment…
Sorry ! Embarassed Sad Sad Sad
Tsippora
Tsippora


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Mwana ya Congo 13/6/2008, 10:36 am

c'est simple, il y a des sites qui tepermettent de upload des sons et de les garder sur ton profile. il faudra juste t'enregistrer
vas sur :

media.putfile.com

Mais entretemps, na tindeli yo bor oyo : Very Happy Very Happy Very Happy
Very Happy
http://media.putfile.com/The-Blood-of-Jesus

Danger Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Tsippora 24/6/2008, 6:20 am

Dear MyC, En voici une de Amy Whinehouse

http://media.putfile.com/Rehab-Amy-Whinehouse

J,aurais voulu en mettre plus mais ca prend trop de temps Evil or Very Mad Very Happy
Tsippora
Tsippora


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Mwana ya Congo 24/6/2008, 12:38 pm

Tsippora a écrit:Dear MyC, En voici une de Amy Whinehouse

http://media.putfile.com/Rehab-Amy-Whinehouse

J,aurais voulu en mettre plus mais ca prend trop de temps Evil or Very Mad Very Happy

Pas mal ... Merci !
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ? Empty Re: Sulamite: Ecoutes Asha Jailer ... oyebi ye ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum