wowowo wowowo

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

wowowo wowowo

Message  piélé de dongo le 10/4/2015, 6:57 pm

makambu yakosala ezali ebelé na mboka wana, le pays est toujours dans l'oeil de cyclone. Lelo oyo ba wana batekeli bino lisolo ya fosse commune bobosani nyonso, même bango moko bandimi déjà ba explication ya gouvernement, na ba UDPS bakomi kosala communication Exclamation ko seka na mawa, un grand parti attendra d'abord la conclusion des experts, des vrais opposants ba ko ganga dans le vide te pendant que nous avons un parlement esalaka musala ya bien. eeuh con mbatas, combien de fois dans les 15 ans encours bosala makelele lokola ba tonneaux vides. maleee.
Makambo ya solo ezali kosalama de l'autre côté et non de votre côté, je me rappelle lorsqu'en 2011 Lino predisait zongisa ye na Bruxelles, ba mususu bazalaki ko ganga zongisa ye na Rwanda, 5 ans aprés qui a eu raison...
c'est lino.
Cette histoire de fosse commune même si c'est grave moi je sais déjà raison ezali côté nini, alors pendant que les experts travaillent totala nanu makambo mususu

Revenir en haut Aller en bas

Re: wowowo wowowo

Message  mongo elombe le 10/4/2015, 7:39 pm

Piele, heure moko zala na respect ya mba ndeko ok? donc yo oza komona normal autant de morts bakunda bango de nuit baza mba sardines? Charnier ya 2011 enquête MENDE alobaka esuka wapi??

Ozalaka congolais? Nandimi te donc épargne moi tes conneries.

Message  piélé de dongo le 10/4/2015, 7:46 pm

Mama mongo elombe bozongi malamu na bokati ya congodiaspora, nazali na respect na bango pe na ya bokambi mboka, yango nazali kosenga tozela nainu ba experts basilisa musala na bango avant totia makelele oyo nyonso. C'est ezali problème munene yango gouvernement ayanoli, bana ya mboka na napaya basengi enquete independant pe gouvernement andimi, yango tozela eyano ya ba wana avant toboma ndoki.

Message  mongo elombe le 10/4/2015, 7:50 pm

Charnier ya 2011 ozua eyano? Mpo na yo eza normal bakunda bango lokola mba sardines kabila zoba wana avandi nye mpe mba nyagalakata ya majorité baza koloba mpo na ye. Tika mba commentaires inutiles tu insultes les nôtres ata kifanatisme yango.

Message  zobattants le 11/4/2015, 12:38 am

mongo elombe a écrit:Piele, heure moko zala na respect ya mba ndeko ok? donc yo oza komona normal autant de morts bakunda bango de nuit baza mba sardines? Charnier ya 2011 enquête MENDE alobaka esuka wapi??

Bonsoir mere Mongo mikolo ebele!!! Ozali malamu?

Message  Imperium le 11/4/2015, 9:57 pm

zobattants a écrit:
mongo elombe a écrit:Piele, heure moko zala na respect ya mba ndeko ok? donc yo oza komona normal autant de morts bakunda bango de nuit baza mba sardines? Charnier ya 2011 enquête MENDE alobaka esuka wapi??

Mamou...es-tu de retour?

Message  zobattants le 12/4/2015, 2:30 am

Imperium a écrit:
zobattants a écrit:

Mamou...es-tu de retour?

elle a disparu peut etre parce que ses amis politiciens con battants l' ont decu... Apres tout, qui accepterait de voir les "soit disant politiciens" qui se disent "patriotes" se prosterner devant les seigneurs congressmen? devant Herman Cohen?!?!?!? Herman Cohen, celui meme qui veut la disparition du congo...
Meme moi, si j' etais dans la meme situation ou mon president se met a lecher les C***lles des americains ou bien diplomates de la troika, je le desavouerai...
Heureusement, je supporte un president tres lucide, tres pragmatique, un grand patriote. Ah que je suis fier de mon president Joseph Kabila...
Les Jaloux vont grossir!!!!!

Message  Arafat le 13/4/2015, 3:41 pm

mongo elombe a écrit:Charnier ya 2011 ozua eyano? Mpo na yo eza normal bakunda bango lokola mba sardines kabila zoba wana avandi nye mpe mba nyagalakata ya majorité baza koloba mpo na ye. Tika mba commentaires inutiles tu insultes les nôtres ata kifanatisme yango.
Oh! mama Enyele, namoni oza na dernier kanda , ozo finga Rais Kabange aka Sisa Bidimbu aka tonton Bukangalonzo. 2016 pe ezo ya, soki akeyi na ye, bokofinga lisusu nani?

Message  zobattants le 13/4/2015, 4:03 pm

Arafat a écrit:
mongo elombe a écrit:Charnier ya 2011 ozua eyano? Mpo na yo eza normal bakunda bango lokola mba sardines kabila zoba wana avandi nye mpe mba nyagalakata ya majorité baza koloba mpo na ye. Tika mba commentaires inutiles tu insultes les nôtres ata kifanatisme yango.
Oh! mama Enyele, namoni oza na dernier kanda , ozo finga Rais Kabange aka Sisa Bidimbu aka tonton Bukangalonzo. 2016 pe ezo ya, soki akeyi na ye, bokofinga lisusu nani?

Bakofinga lisusu te... Bakomi ba repentants...

Message  piélé de dongo le 13/4/2015, 5:30 pm

wowowo con mbatistes, les trompés sociaux de l'occident et les suiveurs de ngbanda, bozela nainu rapport ya ba experts, vous commencez à agresser les gens qui travaillent pour vous, bokanisi ndenge bo agressé ambassadeurs, bato ba kosekwa, atako yezu tango asekwisaki lazard abetaki moto te, attendons la conclusion des experts et établissons les résponsabilités de chacun si responsable il y a, alors bobeti. Cette histoire des enterrements des indigents ça se pratique partout, en Belgique il y a un de nos musiciens très connus dans les années 70 et 80, qui est mort lorsque je venais d'arriver en europe, mais je tais son nom, a été enterré comme indigent, ba kolo Belgique bayebi mutu nazali koloba. En suivant le repporteur de TV5 monde à Kinshasa, cette histoire se terminera comme l'histoire de Lino contre le con mbatisme, pendant qu'il criait zongisa ye na Bruxelles, la majorité ici surtout la genre feminin, contrait par zongisa ye na Rwanda, certain bandé déjà mais l'avenir nous prouve que oyo ya nzambe eserealisaka kasi oyo ya satan epesaka plaisir kaka na maloba na mobulu ya kobeta batu. Kabila soki boyebi oyo azali kosala pona bino contre volonté ya ba américains na ba belge, bokolatisa ye palata. Bcp exprime sa haine ici pcq le congolais n'est pas de nature à chercher la verité, on est plus emotionnel que les autre peuple, d'ailleurs ce qui repignant chez les autre comme frappé les gens, il est applaudit chez nous. Voila pourquoi je suis Kabila car pour ça il prouve qu'il n'est pas congolais d'où ba ennemi na ye nde ba défendant ye koleka.

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut