congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -20%
(Adhérents Fnac) Enceinte Bluetooth Marshall ...
Voir le deal
199.99 €
Le Deal du moment :
TCL C74 Series 55C743 – TV 55” 4K QLED 144 ...
Voir le deal
499 €

L'EURO DE FOOT

5 participants

Page 1 sur 5 1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty L'EURO DE FOOT

Message  Tonton Ricos 10/6/2008, 10:20 am

La competition vient à peine de demarrer qu'on peut déjà degager trois favoris.Il s'agit de l'allemagne,de la Hollande,qui a hier atomisé l'Italie ainsi que le portugal.
La France avec son match nul poussif ,s'est mis dans une situation difficile,qu'elle aura du mal à passer le premier tour.Mais les Bleus ont toujours su se sortir des situations difficiles,j'espères qu'ils arriveront à se rattraper contre la Hollande et l'Italie.Voyons voir la suite jusqu'à la fin de ce tour,pour qu'après qu'on rentre dans le vif du sujet avec les quarts de finale.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Afizz 10/6/2008, 10:58 pm

Sans oublier aujourdhui l'Espagne, avec son duo d'enfer!

Afizz


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Tonton Ricos 11/6/2008, 9:39 am

Oui,l'espagne vient de rejoindre ce trio mais je suis confiant que la France va surprendre plus d'un.Bango moko bayebi kaka ndenge ba petit bamataka en puissance à chaque competition.A suivre.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 11/6/2008, 9:44 am

Et les hollandais, alors? Very Happy Pour la france, je n'ai pas d'espoir affraid
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 11/6/2008, 1:18 pm

Aucun espoir pour la FRANCE balongola mba kokobar balembi sr Mathide oyebi tango mère ya Henri alobaki na ye abala mondele te asilikel mère mondele aboti mwana rapide abwaki ye akoma kodéprimé makolo mpe ekatana soki abalaka nga nalingaki nalambelaka ye pndou, mabondo etc etc alingaki azala calme Laughing Laughing Laughing nalingaki naliaka mbongo na ye na mayele tala kaka ebakata ya pension alimentaire akofuta.

mba ndeko na bisomibali soki bakomi na un certain niveau il faut abalala mondele a part THURAM na mba mosusu yango complexe oooo eloko nini?

Mba soeurs bomonaka te mba ndeko na biso mibali babala mindele soki bakomi mwa mpaka bakomi kolinga couleurs locales mingi okomona abotela ye mwana moko après ekomi regret mawa trop.

Mpo nazala injuste mba ndeko ya biso basi mosusu il faut kaka abala mondele et heure moko ye moko comportement mondele nsima français mpia bisalela mais bon c'est la vie
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 11/6/2008, 1:32 pm

mongo elombe a écrit:Aucun espoir pour la FRANCE balongola mba kokobar balembi sr Mathide oyebi tango mère ya Henri alobaki na ye abala mondele te asilikel mère mondele aboti mwana rapide abwaki ye akoma kodéprimé makolo mpe ekatana soki abalaka nga nalingaki nalambelaka ye pndou, mabondo etc etc alingaki azala calme Laughing Laughing Laughing nalingaki naliaka mbongo na ye na mayele tala kaka ebakata ya pension alimentaire akofuta.

mba ndeko na bisomibali soki bakomi na un certain niveau il faut abalala mondele a part THURAM na mba mosusu yango complexe oooo eloko nini?

Mba soeurs bomonaka te mba ndeko na biso mibali babala mindele soki bakomi mwa mpaka bakomi kolinga couleurs locales mingi okomona abotela ye mwana moko après ekomi regret mawa trop.

Mpo nazala injuste mba ndeko ya biso basi mosusu il faut kaka abala mondele et heure moko ye moko comportement mondele nsima français mpia bisalela mais bon c'est la vie


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Oyo matumoli na Thierry Henry Laughing Tant que azalaki ki na Arsenal, c'etait mon joueur prefere...Ngai na muana na ngai oyo ya 14ans ndenge tozolaki kosuana Laughing Mpo ye alingaki ngai na linga Cristiano R, le portugais Laughing Laughing Et ngai kaka na Henry , mais depuis kaka a quitte l'Angleterre et na separaion na ye , malonga ezali lisusu te. Nakoma desabusee Sad Crying or Very sad Et des le depart, nalobaki, malonga ekozala te No Na remarquer que soki basangisi bango mpo na ko jouer, makasi na bango ya ko jouer esilaka Surprised Mongo Elombe, ezalaka ba complexes ya ba Noirs ( pas tous) affraid Naseki moyen te Laughing Na ndenge olobi,,,,,,, Oko lambela ye mpondu na kolia ye mbongo Laughing Et bongo bolingi, olingaki kotia yango wapi Question Laughing Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 11/6/2008, 2:05 pm

Mathy,

oyebi nga nalobaka jusqu'a 40 ans tu peux aimer follement éperdument après soki obalaka mpe bokabwana ekomi bolingo ya intérêt nga nalobaka toujours soki vieux na nga ezui ye au bout de 32 ans bana 5- 3 petits enfant que atioli mba bords mosusu nakodéprimé mais nakolinga lisusu te il y a un temps por l'amour un temps pour l'intérêt il faut assurer les arrières petite soeur combien namona na mboka où awa le type nakimokolo alandi jeune atiki yo kaka ndenge oyaka libala rien à part bana na mba koko.

Henri aza jeune donc ndumba puisque heure moko mpe mba nzele balandaka ye la ch air est faible selon les hommes Laughing il faut qu'il goûte monto ya ndenge wana lia mbongo tonga mba ndako tondisa compte en banque olingi nini mathy???, aimer avec un grand A bayebela biso mongali.

site moko kombo bakchich kota rubrique sport okotanga mba exploit ya mba sportif.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 11/6/2008, 2:30 pm

mongo elombe a écrit:Mathy,

oyebi nga nalobaka jusqu'a 40 ans tu peux aimer follement éperdument après soki obalaka mpe bokabwana ekomi bolingo ya intérêt nga nalobaka toujours soki vieux na nga ezui ye au bout de 32 ans bana 5- 3 petits enfant que atioli mba bords mosusu nakodéprimé mais nakolinga lisusu te il y a un temps por l'amour un temps pour l'intérêt il faut assurer les arrières petite soeur combien namona na mboka où awa le type nakimokolo alandi jeune atiki yo kaka ndenge oyaka libala rien à part bana na mba koko.

Henri aza jeune donc ndumba puisque heure moko mpe mba nzele balandaka ye la ch air est faible selon les hommes Laughing il faut qu'il goûte monto ya ndenge wana lia mbongo tonga mba ndako tondisa compte en banque olingi nini mathy???, aimer avec un grand A bayebela biso mongali.

site moko kombo bakchich kota rubrique sport okotanga mba exploit ya mba sportif.

Soeur na nga,

Laughing Laughing Laughing Boni olingi obuka ngai ba panzi boye Laughing Laughing Tu as , tout a fait raison 8)Mais ngai nde, je garde encore cette naivite de croire qu'ont peut aimer a n'importe quel age Smile Je dois aimer et etre aimer, sinon te , nakokoma neti mwana ya etike Crying or Very sad Omoni mokili yango Mad Soki na balaka te , nalingaki ko souffrir mingi!!!! Merci soeur na ngai ,nakokende kotala site yango Very Happy Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 11/6/2008, 2:45 pm

mathy

backchich na date ya le 28 mai na rubrique sport. titre ya livre sexus footballisticus ed danger public natangaki kaka mba extrait na site wana.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 11/6/2008, 2:53 pm

mongo elombe a écrit:mathy

backchich na date ya le 28 mai na rubrique sport. titre ya livre sexus footballisticus ed danger public natangaki kaka mba extrait na site wana.


Gr. Soeur,

Merci mingi Very Happy Nokotala yango kaka soki nasilisi kokoma Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 9:44 am

mongo elombe a écrit:mathy

backchich na date ya le 28 mai na rubrique sport. titre ya livre sexus footballisticus ed danger public natangaki kaka mba extrait na site wana.

Salut ,Gr.Soeur!

Na trouver site yango Laughing Miso esali ngai pasi na kotanga Laughing Laughing Merci! Yaya, otalaki oyo ya lobi Question C'est mon fiston, qui est heureux Very Happy Son joueur cheri, Cristiano Ronaldo................. Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Tonton Ricos 12/6/2008, 9:51 am

Ba maman vraiment,au lieu bo s'interesser na ndenge lisano ya motopi ebetamaka non,bino bolingi kaka koyeba masano oyo esalemaka na Kuzu. Very Happy
Mongo Elombe,yo muana panama,il faut okumisa équipe de France.Tala kaka soki ba gagné peut etre Sarkozy na kati ya ba sentijoie akoki komatisa ba salaire.En plus lisusu tozali na bana ya Congo démocratique na kati.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 12/6/2008, 10:52 am

Tonton ricos,

Je m'intéresse à tout t'inquiète la curiosité c'est apprendre Laughing Laughing sarko ce n'est pas ma tasse de thé grand baratineurdevant l'éternel menteur manipulateur arriviste etc etc de toute façon ils n'aiment pas les immigrés.il atteint son but akonyonga mba français.

MAkeleLE est fatigué atikela mba petits place akenda kokiper basi na ye na mba affaires na ye.

Mathy si ça t'a plu tant mieux soki olingi omona mwana na nga ya suka tala na le site HAC na rubrique ya Gambardella aza attaquant mais ekosiba na entraineur te mutu makasi lokola mère na ye prénom Mathieu.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 11:01 am

Tonton Ricos a écrit:Ba maman vraiment,au lieu bo s'interesser na ndenge lisano ya motopi ebetamaka non,bino bolingi kaka koyeba masano oyo esalemaka na Kuzu. Very Happy
Mongo Elombe,yo muana panama,il faut okumisa équipe de France.Tala kaka soki ba gagné peut etre Sarkozy na kati ya ba sentijoie akoki komatisa ba salaire.En plus lisusu tozali na bana ya Congo démocratique na kati.

Salut,

Papa Ricos, Kobanga te No Tozali mpe kopesa masolo ya lisano ya foot Surprised Laughing Mais ba commentaires sur les joueurs ekoki mpe kosanga te Laughing Laughing Surtout que depuis qlq temps kaka ko yokisa biso ba Mamans na bango soni Embarassed Laughing Ngai , balabala mobimba ba yebaki ngai na drapeau ya ba Francais, lelo oyo natie yango te. Bakoseka ngai Laughing Laughing Laughing Ce que je ne comprends pas Question Tous ensemble, bazalaka lisusu makasi te Surprised Pourquoi Question Twisted Evil
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 11:07 am

mongo elombe a écrit:Tonton ricos,

Je m'intéresse à tout t'inquiète la curiosité c'est apprendre Laughing Laughing sarko ce n'est pas ma tasse de thé grand baratineurdevant l'éternel menteur manipulateur arriviste etc etc de toute façon ils n'aiment pas les immigrés.il atteint son but akonyonga mba français.

MAkeleLE est fatigué atikela mba petits place akenda kokiper basi na ye na mba affaires na ye.

Mathy si ça t'a plu tant mieux soki olingi omona mwana na nga ya suka tala na le site HAC na rubrique ya Gambardella aza attaquant mais ekosiba na entraineur te mutu makasi lokola mère na ye prénom Mathieu.

Salut , Ma Grande!

Oui, ca m'a beaucoup plu, encore une fois , merci! Very Happy Na kotala Very Happy Naseki mingi na likambo ya mutu makasi Laughing Laughing Donc, nazali ngai moko te No Laughing Laughing Ya ngai basi nde mitu makasi , kaka neti maman na bango Laughing Laughing Laughing Merci, ma grande!
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 12/6/2008, 11:16 am

Mathy, soki okoti na HAC droite côté fil info na date ya le 27 avril photo 12 13 14 photo 27 eza neveu ya KANA BIYIK oyo ya camerounais photo ya le 14 avril mwana na biso MANDANDA le HAVRE l'avait pr^té à MARSEILLE nakomituna soki baza ko regretter te mais petit akomi mosika.

Mpo na petits na nga bazalaki 1er na mba 18 ans du début jusqu'a la fin mais coupe de FRANCe GAMBARDELLA coupe des centres de formations mba ratés mba finales nionso toujours au penalty ma&is c'est la loi du foot.

Na CFA de justesse.

FIFI VIDyE TSippora mbote
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 12/6/2008, 11:19 am

Very Happy Very Happy Toloba nini Tel mère tel fille côté caractère toza mba zaza.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 4:11 pm

mongo elombe a écrit:Very Happy Very Happy Toloba nini Tel mère tel fille côté caractère toza mba zaza.
La grande,

Loba ata Exclamation Exclamation Smile
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 4:19 pm

mongo elombe a écrit:Mathy, soki okoti na HAC droite côté fil info na date ya le 27 avril photo 12 13 14 photo 27 eza neveu ya KANA BIYIK oyo ya camerounais photo ya le 14 avril mwana na biso MANDANDA le HAVRE l'avait pr^té à MARSEILLE nakomituna soki baza ko regretter te mais petit akomi mosika.

Mpo na petits na nga bazalaki 1er na mba 18 ans du début jusqu'a la fin mais coupe de FRANCe GAMBARDELLA coupe des centres de formations mba ratés mba finales nionso toujours au penalty ma&is c'est la loi du foot.

Na CFA de justesse.

FIFI VIDyE TSippora mbote

Les filles, ou vous cachez vous Question Surprised Bo bungi boye nini Question Laughing Tsippora, j'attends toujours....... pour ta reponse sur le grain de beaute Laughing Laughing

La grande , merci Exclamation Nakotala yango Very Happy


Dernière édition par Mathilde le 12/6/2008, 9:02 pm, édité 1 fois
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 12/6/2008, 8:54 pm

La grande,

Namoni mwana na biso Very Happy Bongo ba ninga na ye , ba felicitations Laughing neti ba buka ye kingo affraid Laughing Tu dois etre fiere de lui, n'est-ce pas? Very Happy Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Afizz 12/6/2008, 11:00 pm

Biso awa matanga moyen te! Very Happy
Mais ngai na yebisaki bana ya mboka ke ezala ka ndenge wana: Si tu reçois des invités chez toi, il faut tout faire pour les mettre à l'aise. Si le sens de l'hospitalité demande que tu perdes pour que tes invités se sentent bien, alors il faut perdre, même l'Euro! lol! lol!
Maintenant, j'attends la réaction de la 1ère équipe d'Afrique!

Afizz


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 13/6/2008, 12:03 am

2(fi) a écrit:Biso awa matanga moyen te! Very Happy
Mais ngai na yebisaki bana ya mboka ke ezala ka ndenge wana: Si tu reçois des invités chez toi, il faut tout faire pour les mettre à l'aise. Si le sens de l'hospitalité demande que tu perdes pour que tes invités se sentent bien, alors il faut perdre, même l'Euro! lol! lol!
Maintenant, j'attends la réaction de la 1ère équipe d'Afrique!

2(fi),

Ah! Bon? Bobards Laughing Laughing Vous, nazalaki meme ko compter sur bino te( Les Suisses) No Laughing Koloba ya pamba , okanisa mwasi ya zemi Laughing Laughing Tu ne peux pas savoir, comme je rale Twisted Evil Mes petites-filles en six mois ont perdu leurs accent Anglo-Saxon et elles parlent comme les Suisses maintenant Laughing Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  mongo elombe 13/6/2008, 9:44 am

FIFI,

Mes condoléances mais c'est le foot boza na équipe penza te de temps en temps des petits miracles courage pour le prochain EURO.

Pour l'accent de tes filles sarko aurait dis baza intégrés Laughing Laughing Laughing pour Mathy eza mwana ya KANA BIYIK mpo nakomaki neveu asundola mère tango mwana akokoma monto akoya korevendiquer kipaternité ah les hommes fière de mon fiston oui mais nakitisaka ye dans le foot beaucoup de candidats et peu d'élus nionso nzambe monto ayebi.

FIFI équipe Africaine ya FRANCE je ne la sens pas bakokenda mosika te mais bango heure moko babandaka mabe mpe bakomi finale totalela bango.

TAla mba allemands lobi nakamwe.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Tonton Ricos 13/6/2008, 9:54 am

Voilà la première surprise de l'Euro,la defaite de l'Allemagne contre la Croatie.Ce soir,ça sera la deuxième surprise avec la victoire des Bleus contre les Oranje.Allez les enfants de la patrie,le jour de gloire est arrivé,un vendredi 13.
Claude Makelele,yo moko oyebi ndenge papa azalaka kolakisa yo na bomuana,un coup de patte du rond central vers le point de penalty,qui va arrivé sur le pied de Thierry Henry ou de Bafé Gomis,muana nsuka.Les Bataves ba kueya,ba pakata mbangu,n'est ce pas Mopao-Sarkozy-Mokonzi?
Pour une fois,je suis derrière vous monsieur le president,car j'ai appris que vous avez mis tous votre poids sur la balance pour faire venir Liliam Thuram et Claude Makelele au PSG,notre club cheri.Oui,ces deux grands joueurs qui ont grandi en region Parisienne,ont le devoir de rendre service au club de leur region avant de tirer leurs reverences au football au moins pour une année.
Dans la vie,il n'y a pas que l'argent,il y a aussi la reconnaissance envers tous ces gens qui vous ont encadré durant votre enfance dans des clubs amateurs de banlieue,en qui vous devraient un dernier clin d'oeil comme meneurs avec tous ces jeunes du PSG.
Mais ça,c'est une autre histoire.Pour l'instant faites déjà honneur au maillot bleu que vous portez,contre la Hollande et l'Italie.
Mardi,ça sera au tour de Pat Vieira de s'occupe de notre ami Materazi,qui depuis la finale de la coupe du monde,trouve toujours une excuse pour ne pas jouer contre la France.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Mathilde 13/6/2008, 10:06 am

mongo elombe a écrit:FIFI,

Mes condoléances mais c'est le foot boza na équipe penza te de temps en temps des petits miracles courage pour le prochain EURO.

Pour l'accent de tes filles sarko aurait dis baza intégrés Laughing Laughing Laughing pour Mathy eza mwana ya KANA BIYIK mpo nakomaki neveu asundola mère tango mwana akokoma monto akoya korevendiquer kipaternité ah les hommes fière de mon fiston oui mais nakitisaka ye dans le foot beaucoup de candidats et peu d'élus nionso nzambe monto ayebi.

FIFI équipe Africaine ya FRANCE je ne la sens pas bakokenda mosika te mais bango heure moko babandaka mabe mpe bakomi finale totalela bango.

TAla mba allemands lobi nakamwe.

Salut la Grande,

Mais ezalaka kaka bongo, ba sundolaka et puis apres ils viennent pour recolter les lauries, Mawa Shocked Na yebi, mais qui sait, mpo na mwana na biso, il faut le pousser surtout s'il aime ca Very Happy Moi, le mien il adore le foot, et s'entraine tout les jours Laughing Akozela ba 16ans mpo nakokende na equipe des junior ya Tottenham, croisons les doigts Laughing Mais , j'insiste pour qu'il etudie et aille le plus loin possible dans ses etudes, on ne sait jamais affraid Il y a toujours beaucoup des candidats mais peu d'elus Exclamation Exclamation Exclamation Bon, jusque la ,on est derriere lui Exclamation La grande , ba Allemands ba kamwisi ngai Shocked Alors, les Francais Rolling Eyes Rolling Eyes Yo moko oyebi kaka Exclamation
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

L'EURO DE FOOT Empty Re: L'EURO DE FOOT

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 5 1, 2, 3, 4, 5  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum