congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -20%
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, ...
Voir le deal
399 €

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

5 participants

Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mwana ya Congo 27/4/2009, 12:58 pm

Bandeko,

Bandeko mususu soki ba za na periode ya esengo ba abandonaka ba ndeko na bango… c’est le cas de MATHY… na sepeli te Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil

Mathy a Sali mambu ya Soni… elle m’a abandonné… oko zonga kaka Place ozala pe o ko kuta nga na se ya Nzeta ya lidame… Merci affraid affraid affraid

Bonjour Mathy, ca va ??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 1:40 pm

MYC,
T'es grave hein.... Twisted Evil Twisted Evil Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322 Tala mutu na ye , depuis la semaine passee je t'ai laisse un mot sur msn qui est reste sans reponse de ta part......tu parles.... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 57158 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 57158 Na ko bamba yo gifle virtuelle okokamwa.... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Tika mobulu sinon te okozua ngai mabe oyoki.........une bonne gifle..... lol! lol! Dis ,de temps en temps verifie au moins tes mails..... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 Et moyen nabenga yo ezali te, je suis devenue sourde ( allergie aux pollens ebomi ngai matoyi) Mad Mad Mad awa olingi kaka bato nyonso bazala au courant...... Evil or Very Mad Twisted Evil lol! Et tu oses me demander si ca va ...... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322

Mwana ya Congo a écrit:Bandeko,

Bandeko mususu soki ba za na periode ya esengo ba abandonaka ba ndeko na bango… c’est le cas de MATHY… na sepeli te Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil

Mathy a Sali mambu ya Soni… elle m’a abandonné… oko zonga kaka Place ozala pe o ko kuta nga na se ya Nzeta ya lidame… Merci affraid affraid affraid

Bonjour Mathy, ca va ??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mwana ya Congo 27/4/2009, 2:05 pm

Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy

Dis, je ne comprend pas, j'ai un probleme avec mon msn... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

il faut ezala kaka ba onde positive ya explorateur nde e bomi msn na nga Twisted Evil Twisted Evil
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 2:13 pm

MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 170322


Mwana ya Congo a écrit:Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy

Dis, je ne comprend pas, j'ai un probleme avec mon msn... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Ca tu l'as dit, et un serieux probleme mon cher.... Laughing Laughing Laughing

il faut ezala kaka ba onde positive ya explorateur nde e bomi msn na nga Twisted Evil Twisted Evil


Tika kokosela Explorateur ya ngani makambo.... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 meme kutu suite ya makambo tosololaki opesi ngai te et pourtant tu savais que , nazalaki kozela... Sad et yango nakomelaki mais na zeli zeli ..ezelaka monkey monkey monkey monkey Very Happy Very Happy Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mwana ya Congo 27/4/2009, 2:30 pm

Franchement na zwi te… tinda na boite privé (Hotmail)…
Explorateur makambu azo sala eko yebana !!! Comment a koki ko bloquer meme ba mail ezo wuta epa na yo ?
Na zo comprendre tein !
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Ko Kamwa hein... Bo ndimela nga !!! Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  mongo elombe 27/4/2009, 3:54 pm

Very Happy Very Happy Ekomi ya koluka mathy na torche mpe kozela ye na nse ya nzete? makambo ezali minene na congodias bon lokola eza entre bino mibale natioli nalingaki kaka natia mwa mongwa na mosaka.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 4:47 pm

MYC,
Nazali ya kolemba... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 268241 Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 268241 Tika ko kosela Explorateur makambo......aza kutu na temps wana te ..... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 lol! Na kokomela lobi.. Wink Cool

Mwana ya Congo a écrit:Franchement na zwi te… tinda na boite privé (Hotmail)…
Explorateur makambu azo sala eko yebana !!! Comment a koki ko bloquer meme ba mail ezo wuta epa na yo ?
Na zo comprendre tein !
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Ko Kamwa hein... Bo ndimela nga !!! Very Happy Very Happy Very Happy


Dernière édition par Mathilde le 27/4/2009, 6:40 pm, édité 1 fois
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 4:48 pm

Sista,
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

mongo elombe a écrit:Very Happy Very Happy Ekomi ya koluka mathy na torche mpe kozela ye na nse ya nzete? makambo ezali minene na congodias bon lokola eza entre bino mibale natioli nalingaki kaka natia mwa mongwa na mosaka.
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Afizz 27/4/2009, 10:12 pm

MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked

Afizz


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Admin 27/4/2009, 10:23 pm

2(fi) a écrit:
MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked
2(fi) nga pe na zo mituna be eyano moko na yo Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 10:25 pm

Fifi,
Ma fille d'honneur, kolonda biso te ..kie kie kie Toyebani ngai na Papa Pasteur.... Very Happy Very Happy Very Happy

2(fi) a écrit:
MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 10:27 pm

Admin,

Bo londa biso te ...kie kie kie Very Happy Very Happy

Admin a écrit:
2(fi) a écrit:
MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked
2(fi) nga pe na zo mituna be eyano moko na yo Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Admin 27/4/2009, 10:34 pm

Mathilde a écrit:Admin,

Bo londa biso te ...kie kie kie Very Happy Very Happy

Admin a écrit:
2(fi) a écrit:
MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked
2(fi) nga pe na zo mituna be eyano moko na yo Very Happy
Mathy na penza lokuta mabe .. eloko e atira nga nde bozuwi po soki o gagne lotto tala kaka il faut na diembela tango mosusu na ko zwa mwa transfert Very Happy
Admin
Admin
Admin
Admin


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 27/4/2009, 10:50 pm

Admin,
Kieeeeeeeeeeee Ya solo wana kie kie kie Kolanda papa pasteur MYC te.... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 Very Happy Very Happy Oyo ezali ba matumboli na ye ..... Mad Mad Bongo na gagner lotto ,mais nako inviter batu nyonso ya kala ya Congodiaspora tokende ata na Ile moko boye ko s'amuser comme des fous ... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 679262 Dommage, ce n'est qu'un reve Sleep Sleep Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 978849 lol!

Admin a écrit:
Mathilde a écrit:Admin,

Bo londa biso te ...kie kie kie Very Happy Very Happy

Admin a écrit:
2(fi) a écrit:
MYC,
Kieeeeeeeeee Yo nde moto otikaki ngai nase ya nzete ya lidame...... Suspect Suspect lol! Oyebi bien ke nakendeki lisusu te...



Mwana ya Congo a écrit:
Mathy, Otiki nga na se ya Nzete ya lidame... Yango na ye ko ganga na bala bala soki ba moneli nga yo te par hasard Smile Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy


Finalement, je ne comprends pas: nani aitki nani na se ya nzete ya lidame? Shocked Shocked
2(fi) nga pe na zo mituna be eyano moko na yo Very Happy
Mathy na penza lokuta mabe .. eloko e atira nga nde bozuwi po soki o gagne lotto tala kaka il faut na diembela tango mosusu na ko zwa mwa transfert Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mwana ya Congo 28/4/2009, 9:45 am

Mathy, toute verité n'est pas bonne a dire...
Kabola kaka ata 1$ 1$ a chacun, to mela ata coca Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Mathilde 28/4/2009, 9:52 am

MYC,
Ozali koseka ngai ... Laughing kie kie kie Et pourtant yo oyebi verite .... Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy 375270 lol! depuis ba botola ngai ba C.....S par qui tu sais.... Twisted Evil Twisted Evil Evil or Very Mad Wink

Mwana ya Congo a écrit:Mathy, toute verité n'est pas bonne a dire...
Kabola kaka ata 1$ 1$ a chacun, to mela ata coca Very Happy Very Happy Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy Empty Re: Bozui epesi bokabwani. Cas de Mathy

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum