ZAIKO LANGA LANGA...LES CHANSONS DE ZAIKO
+3
Missya
Mathilde
Cavalier
7 participants
Page 3 sur 3
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3
Re: ZAIKO LANGA LANGA...LES CHANSONS DE ZAIKO
Cavalier a écrit:Hum oyo penza Old skool, non eux ce sont de Vrais Musiciens, car ils le fesait d'abord car ils avaient cette passion de la musique...A cette epoque la musique etait a l'etat brute...Mathilde a écrit:
Ebongo oyo ti lelo soki na koyoka il faut kaka mayi miso ekita ngai .....Ah! Mokili hein
Mea culpa oh shoushou moke, Mea mazil ma culpa, yo mama ko changer te...Somo...Oui mayi ya miso faut etambola car feeling ya chanson eza tres emouvant...C'est ca L'Art...
Mathy C'est a qui la chanson
Ndonge,c'est l'une des compositions de Bakunde Ilo Pablo,le batteur de Zaiko.Ezalaki nzembo ya liboso Bozi asalaka vocal,après entrée naye na Zaiko,en remplacement ya Efonge Gina,qui était tombé malade.
Tonton Ricos
"BEPE YA MUNU" DE WA GINA IFONGE...Pour faire plaisir a Mathy Suga suga sista, je crois que... Tonton Ricos va se retrouver...Mmmmm boyoka INDU SANKARA ...oH mama ko aimer na ko estimer ezalaka na difference tse...Beaute naturelle ye ye ye eh maman...ha ha ha Mais oui, mais non ha je t'adore he Boyoka ndenge Pepe Manuaku azo kima bango na guitar...Non Wagina quelle voix
Cavalier
Cavalier a écrit:"BEPE YA MUNU" DE WA GINA IFONGE...Pour faire plaisir a Mathy Suga suga sista, je crois que... Tonton Ricos va se retrouver...Mmmmm boyoka INDU SANKARA ...oH mama ko aimer na ko estimer ezalaka na difference tse...Beaute naturelle ye ye ye eh maman...ha ha ha Mais oui, mais non ha je t'adore he Boyoka ndenge Pepe Manuaku azo kima bango na guitar...Non Wagina quelle voix
Hello Cava,
Merci du fond du cœur pour la dedicace ,I really appreciate it....oyo ba gouts na ngai hmmm.....
Mathilde
You're welcome sis, Nayebaki que chanson wana ekosepelisa yo fort ha ha ha Donc ba gouts na yo...EZA une tres belle chanson bien executee...Mathilde a écrit:
Hello Cava,
Merci du fond du cœur pour la dedicace ,I really appreciate it....oyo ba gouts na ngai hmmm.....
Cavalier
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3