congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

equipe congolaise aux jeux olimpik

4 participants

Aller en bas

equipe congolaise aux jeux olimpik Empty equipe congolaise aux jeux olimpik

Message  douce 5/8/2012, 5:32 pm

Bonjour a tous, je viens poster ce sujet parceque je suis morte de HONTE! En fait, samedi dernier j'ai visionne un extrait de l'emission "africavison" de notre compatriote Omer Yembesi, j'etais choquee de decouvrir que l'equipe des handicapes qui est sense representer notre pays aux jeux olimpiques a ete completement neglige et franchement c'est la honte! maintenant, ke tous ceux ki nous parle du changement positif dans notre pays nous expliquent un peu le pourkoi de cette humiliation; et si quelqu'un reussi a mettre la main sur cette episode de l'emission, priere de bien vouloir la partager afin ke les congolais puissent juger eux mem; et puis bino oyo botekisa mboka mpo na ba mariages na ba amities na ba mindele na bino, basalelaka bino eloko te? mboka ekocontinuer kaka kosedegrader boye? tozozwa nini na ba amities na ba mabala'ango ya bino? ba conferences 'ango bosala ekoki kolongola ata soni wana te? na regretter vraiment; ba biso'oyo eyebana ke toza nabiso batu ya pasi, mais ba oyo ba "evolua" na ba amities mpe mabala na ba mindele'ango, bosalelaka mboka te? mboka eko bonga te? pardonner mon language mais c juste une opinion, merci bien!


Dernière édition par douce le 5/8/2012, 5:41 pm, édité 1 fois

douce


Revenir en haut Aller en bas

equipe congolaise aux jeux olimpik Empty Re: equipe congolaise aux jeux olimpik

Message  Mathilde 5/8/2012, 5:37 pm


_________________
equipe congolaise aux jeux olimpik Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

equipe congolaise aux jeux olimpik Empty Re: equipe congolaise aux jeux olimpik

Message  KOTA 5/8/2012, 6:37 pm

COMME LES MILITAIRES, LES SPORTIFS AUSSI SONT ENVOYES AU FRONT DE LONDRES SANS MUNITIONS.

UNE DELEGATION DE "NGULU" DE PUS DE 26 PERSONNES MAIS PAS DE RESPECT DE L ETAT DE BESOIN MINIMUM POUR PARTICIPER AUX JEUX: PEUT-ON A ATTENDRE AUTRE CHOSE D UN SYSTEME DE PREDATION EXTRAVERTI?

Evil or Very Mad
KOTA
KOTA


Revenir en haut Aller en bas

equipe congolaise aux jeux olimpik Empty Re: equipe congolaise aux jeux olimpik

Message  KOKO W. CANADIEN 5/8/2012, 6:44 pm

Douce,

Na comprendre emotion na yo!!! mais penses tu que Banza Mukalayi oyo asala na Mobutu et akomi na JK ako sala eloko ya malamu pona mboka wana? Nous ne devons pas continuer ya ko lota ba ndoto. RDC ezo senga cure ya purification ya makasi et une nouvelle methode ya ko tangisa civisme ebanda na bana mike ya ecole maternelle po bayeba kotosa mibeko, bazala na bolingo pe ba linga mosala. Mais condition ezali qu'il faut ko nettoyer batu ya Mobutu nionso sans exception et batu oyo Kabila pere et fils sans exception. Biso ba leader ya sika, toyebi ko negocier na monde tozua pouvoir et okomona changement na pays wana... mais j'insiste il faut kosala nettoyage donc bozui batu wana nionso bo diembiki bango devant stade...
Douce, ngai na kenda na Cuba, na lala na mbetu ya Che na Havanna likolo ya ngomba, eza wana pona ba touristes. Na zua ba revelations ebele na mua temps wana na lala na mbetu ya Che Very Happy!!! mais oyebi que na Havanna na Cuba, oko mona en face ya Ocean eza na esika moko publique ti lelo soki oleki wana okomona esika Fidel Castro azalaki ko diembika batu oyo balingaki mboka te. Douce abandaki ko diembika bango nasinga te mais na libende et ti lelo discpline eza na mboka wana ya makasi fort... Na RDC Parlement il faut e voter ba lois par exemple ya ko bannir batu nionso oyo basala na Mobutu et Kabila pere et fils jusq'au ba generation future na bango ba meka lisusu ko toucher " Res PUBLICA" te, oyo ako meka to diembiki ye en publique...




douce a écrit:Bonjour a tous, je viens poster ce sujet parceque je suis morte de HONTE! En fait, samedi dernier j'ai visionne un extrait de l'emission "africavison" de notre compatriote Omer Yembesi, j'etais choquee de decouvrir que l'equipe des handicapes qui est sense representer notre pays aux jeux olimpiques a ete completement neglige et franchement c'est la honte! maintenant, ke tous ceux ki nous parle du changement positif dans notre pays nous expliquent un peu le pourkoi de cette humiliation; et si quelqu'un reussi a mettre la main sur cette episode de l'emission, priere de bien vouloir la partager afin ke les congolais puissent juger eux mem; et puis bino oyo botekisa mboka mpo na ba mariages na ba amities na ba mindele na bino, basalelaka bino eloko te? mboka ekocontinuer kaka kosedegrader boye? tozozwa nini na ba amities na ba mabala'ango ya bino? ba conferences 'ango bosala ekoki kolongola ata soni wana te? na regretter vraiment; ba biso'oyo eyebana ke toza nabiso batu ya pasi, mais ba oyo ba "evolua" na ba amities mpe mabala na ba mindele'ango, bosalelaka mboka te? mboka eko bonga te? pardonner mon language mais c juste une opinion, merci bien!

KOKO W. CANADIEN


Revenir en haut Aller en bas

equipe congolaise aux jeux olimpik Empty Re: equipe congolaise aux jeux olimpik

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum