Que fait le président de la république?
+4
Mathilde
mongo elombe
El-chaman
Arafat
8 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 1 sur 1
Que fait le président de la république?
Comment jugez-vous la position de la main gauche du président?
Arafat
Re: Que fait le président de la république?
Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Arafat
Kie kie kie.......ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Allo allo oui tjr..alloeeeee
A qui j l'honneur ?
El-chaman
Basalela yo mba délivrances esimba te, balukela yo mamelo esimba te etikali kaka chaman amema yo na kati ya secte chamanique bongo ozonga le vrai ARAFAT.
Tordu et irrécupérable.
Tordu et irrécupérable.
mongo elombe
Ye aza na mifu na nzoto.mongo elombe a écrit:Basalela yo mba délivrances esimba te, balukela yo mamelo esimba te etikali kaka chaman amema yo na kati ya secte chamanique bongo ozonga le vrai ARAFAT.
Tordu et irrécupérable.
El-chaman
ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Math, Nga pe panzi ebukani! Mais ba inspirations nionso oyo ewutaka wapi bandeko
Mathilde a écrit:ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Tsippora
Tsippo,
Kiekie kie Ata ngai a chaque fois soki kaka na tangi ye.... nazali koseka ngai moko ba koko bakomi komona neti na bandi liboma...
Kiekie kie Ata ngai a chaque fois soki kaka na tangi ye.... nazali koseka ngai moko ba koko bakomi komona neti na bandi liboma...
Tsippora a écrit:Math, Nga pe panzi ebukani! Mais ba inspirations nionso oyo ewutaka wapi bandekoMathilde a écrit:ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
nga pe collegue na nga ya mopanzi azo bwaka miso ba cote nanga pcq heure moko na sekaki tellement makasi . et la, elle me voit du coin de l'oeil et j'ai le sourire fendu jusqu'aux oreilles. surtout que ma journee avait tres mal commencee, donc la va grace au pape du nukutage
Mathilde a écrit:Tsippo,
Tsippora a écrit:Math, Nga pe panzi ebukani! Mais ba inspirations nionso oyo ewutaka wapi bandekoMathilde a écrit:ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Tsippora
Tsippo,
Kie kiekie J'ai le meme probleme ici. Mamy prkoi tu rigoles???? Wana na bukani lisusu koseka , et moyen na yebisa bango le prkoi ezali te
Kie kiekie J'ai le meme probleme ici. Mamy prkoi tu rigoles???? Wana na bukani lisusu koseka , et moyen na yebisa bango le prkoi ezali te
Tsippora a écrit: nga pe collegue na nga ya mopanzi azo bwaka miso ba cote nanga pcq heure moko na sekaki tellement makasi . et la, elle me voit du coin de l'oeil et j'ai le sourire fendu jusqu'aux oreilles. surtout que ma journee avait tres mal commencee, donc la va grace au pape du nukutageMathilde a écrit:Tsippo,
Kiekie kie Ata ngai a chaque fois soki kaka na tangi ye.... nazali koseka ngai moko ba koko bakomi komona neti na bandi liboma...Tsippora a écrit:Math, Nga pe panzi ebukani! Mais ba inspirations nionso oyo ewutaka wapi bandekoMathilde a écrit:ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
Le président a sûrement pris très tôt sa ration de Ndungu Badia. Oh! le pauvre comme il a souffert. Wana sikoyo nganga na ye na sima (entre président na Muzito) azolia minu na colère po heure esi ekoki, azobanga que président asala scandale
Arafat
ARAFAT a écrit:Pour appeler notre ami GOROchaman a écrit: Il cherche son portable
elle etait bonne celle la !
Satya
Il se gratte les couilles. Réaction normale quand on souffre de ITS.
C.Ryma
no no no en ce moment la, c`etait le defile des mamans. alor bino moko boyebi nakisangani ndenge ba meres babalusaka atabazotambola. du coup JE me suis fache et NGA(vieux oyo boyebi )nasengaki joka ABIMISA NGAI EN PUBLIC photo oyo ezalaki prise qd joka me calmait on negociait je disai: `un cadavre doit mourir maintenant`soki bango te `olive, olive, olive
Vieux Bord