Les filles de Kin se dévoilent kie kie kie kie NO COMMENT....!!!!!!!
+13
Decamo Fils
Mbuta Bizumba
C.Ryma
Inspecteur Bill de Bundes
kinois
El-chaman
mongo elombe
mcgreggor
Vieux Bord
Satya
taty
Tonton Ricos
Mathilde
17 participants
Page 2 sur 5
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Les filles de Kin se dévoilent kie kie kie kie NO COMMENT....!!!!!!!
mcgreggor vivre à 2 c'est se compléter natangaka laelce avec des sentiment mitigés sur ces réactions.
laelce donne une image de mwasi, il faut abala et mwasi il faut asala nionso mobali akoloba en bref la femme au service de l'homme naboyi te mais il y a des limites.
Laelce fashionvictim, laelce adore la musique et vidéo congolaise, idôlâtre BEYONCE elingi koloba que sa moitié est sa photocopie chapeau.
Un peut trop lisse selon moi.
Excuse moi Laelce quand je te lis, j'ai l'impression que ton mari peut tout faire c'est normal, c'est l'homme.
laelce donne une image de mwasi, il faut abala et mwasi il faut asala nionso mobali akoloba en bref la femme au service de l'homme naboyi te mais il y a des limites.
Laelce fashionvictim, laelce adore la musique et vidéo congolaise, idôlâtre BEYONCE elingi koloba que sa moitié est sa photocopie chapeau.
Excuse moi Laelce quand je te lis, j'ai l'impression que ton mari peut tout faire c'est normal, c'est l'homme.
mongo elombe
mongo elombe a écrit:mcgreggor vivre à 2 c'est se compléter natangaka laelce avec des sentiment mitigés sur ces réactions.
Sista,
Je suis comme toi , mais si elle est heureuse comme ca ...tant mieux pour elle n'est-ce pas!!! Moi perso, na tomba na perle rare Pour lui , on est complementaire .....!!! Non maitre et esclave ahhhhhhhh non non
Dernière édition par Mathilde le 14/8/2009, 8:23 pm, édité 1 fois
kie kie kie ma'mongo na leki na ngai.....
Satya
Oleki ndenge nini? okelak tse...
mongo elombe
Sista,
Azali kobanga na ye makambo mikolo oyo karma na ye ezali bien te!!!
Azali kobanga na ye makambo mikolo oyo karma na ye ezali bien te!!!
mongo elombe a écrit:Oleki ndenge nini? okelak tse...
MAKAMBO YE NA NANI? CONGODIAS ESPACE DE DISCUSSION ON EST PAS OBLIGES D'ETRE D'ACCORD.
mongo elombe
kie kie kie ma'mongooooooooooooo la dame de fer .....mikol'oyo na kangi monoko
Satya
Satya,
Je ne suis pas d'accord avec toi on est la pour delirer et pas se prendre trop au serieux.... dans le respect mutuel ..mabe wapi????Nakamwe hein
Je ne suis pas d'accord avec toi on est la pour delirer et pas se prendre trop au serieux.... dans le respect mutuel ..mabe wapi????Nakamwe hein
Satya a écrit:kie kie kie ma'mongooooooooooooo la dame de fer .....mikol'oyo na kangi monoko
Mathilde a écrit:Satya,
Je ne suis pas d'accord avec toi on est la pour delirer et pas se prendre trop au serieux.... dans le respect mutuel ..mabe wapi????Nakamwe heinSatya a écrit:kie kie kie ma'mongooooooooooooo la dame de fer .....mikol'oyo na kangi monoko
mabé eza té mais il y a des gens qui sont sensibles a certaines remarques....mais je suis d'accord avec toi on est la pour delirer, mais dès fois il y a des sujets serieux quand meme....
Satya
Satya a écrit:Mathilde a écrit:Satya,
Je ne suis pas d'accord avec toi on est la pour delirer et pas se prendre trop au serieux.... dans le respect mutuel ..mabe wapi????Nakamwe heinSatya a écrit:kie kie kie ma'mongooooooooooooo la dame de fer .....mikol'oyo na kangi monoko
mabé eza té mais il y a des gens qui sont sensibles a certaines remarques....mais je suis d'accord avec toi on est la pour delirer, mais dès fois il y a des sujets serieux quand meme....
Satya,
Bien sur il y a aussi des sujets serieux mais honnetement moi perso je ne me prends pas trop au serieux... je sais prkoi je suis la ...... je te comprends .... ce n'est pas tjrs facile ni simple!!!
Bino nde bosilisaka batu mposa ya ko koma banda bo bandi meeting na bino,je vous surnomme la "triade" toza awa mpona ko parlementer sur les filles ya KIN.Nga nalobi Ngalufar aza têtu,Mathy Math n'en parlons même pas et Ma Mongo mbanga ya danger donc finalement nazo mpona que vidéo oyo é interpeller bino te na esprit ya vrai et vous n'êtes pas prête a changer ya ko tosa biso ba papas....Nga na sepeli na Lealce ye longonia mpenza ah ngaéééé soki nazalaki na mbula demander mbele na bali na nga yo ata toza na ba points ya divergence en ce qui concerne Ndulé!!!!!!
mcgreggor
Gregg,
Tozalaki kopesa mwana kaka mwa conseil muke na ko remonter mwa moral...mabe wapi papa na nga???? Mais ngai nazali ko comprendre yo te , prkoi kaka likambo ya kotosa????Et nani alobi ke totosaka ba papas te????? Ngai nazali ata na probleme moko te na couple na ngai .......!! Na suanaka te, il n'aime pas ca, tobundaka te, il a horreur de ca et moi aussi , na matisaka jamais voix na ngai ni ye mpe .. ayebi ke je deteste ca..... moindre probleme on en parle, on en discute....!!! En 32 ans navandi na ye jamais tozui probleme mpo na biloko ou respect...!!! Et tendresse ya ngai ya kobotoma..lool Alors, nazali bango...pouahhhhhhh buzoberies nyonso wana ..!! Elles me font pitie , ya solo penza !!!
Tozalaki kopesa mwana kaka mwa conseil muke na ko remonter mwa moral...mabe wapi papa na nga???? Mais ngai nazali ko comprendre yo te , prkoi kaka likambo ya kotosa????Et nani alobi ke totosaka ba papas te????? Ngai nazali ata na probleme moko te na couple na ngai .......!! Na suanaka te, il n'aime pas ca, tobundaka te, il a horreur de ca et moi aussi , na matisaka jamais voix na ngai ni ye mpe .. ayebi ke je deteste ca..... moindre probleme on en parle, on en discute....!!! En 32 ans navandi na ye jamais tozui probleme mpo na biloko ou respect...!!! Et tendresse ya ngai ya kobotoma..lool Alors, nazali bango...pouahhhhhhh buzoberies nyonso wana ..!! Elles me font pitie , ya solo penza !!!
mcgreggor a écrit:Bino nde bosilisaka batu mposa ya ko koma banda bo bandi meeting na bino,je vous surnomme la "triade" toza awa mpona ko parlementer sur les filles ya KIN.Nga nalobi Ngalufar aza têtu,Mathy Math n'en parlons même pas et Ma Mongo mbanga ya danger donc finalement nazo mpona que vidéo oyo é interpeller bino te na esprit ya vrai et vous n'êtes pas prête a changer ya ko tosa biso ba papas....Nga na sepeli na Lealce ye longonia mpenza ah ngaéééé soki nazalaki na mbula demander mbele na bali na nga yo ata toza na ba points ya divergence en ce qui concerne Ndulé!!!!!!
kiekiee Mongo Elombe naseki makasi,wow!
na banda wapi d'abord mitigé c'est koi? vraiment expliker ngai,lol
Na comprendre vraiment te makambo olobi,bref! Laelce parle d'elle
même.Je suis pas mwasi oyo a kangaka hr. nionso mon mari par si
par la.D'ailleur pourkoi je vais parler de ma vie de couple ici sa n'interesse
personne,Je parle de la musique prck j'aime la musique,la mode prck j'aime
en faite je parle de ce que j'aime,je parle un peut de moi etc...Mon mari mes
enfants n'ont rien à voir avec vous,et c'est pour cela j'essaye de moins parler
d'eux,pourkoi?aucun rapport avec vous.Comme j'aimeBeyoncé chez moi aussi
bayeba ngai Bee,comme j'aime la mode chez moi pareille,comme je parle chez moi
aussi idem.Donc je suis comme sa que sa plaise ou deplaise ou je sais koi...
Laelce reste coe elle est,bye!
a+
na banda wapi d'abord mitigé c'est koi? vraiment expliker ngai,lol
Na comprendre vraiment te makambo olobi,bref! Laelce parle d'elle
même.Je suis pas mwasi oyo a kangaka hr. nionso mon mari par si
par la.D'ailleur pourkoi je vais parler de ma vie de couple ici sa n'interesse
personne,Je parle de la musique prck j'aime la musique,la mode prck j'aime
en faite je parle de ce que j'aime,je parle un peut de moi etc...Mon mari mes
enfants n'ont rien à voir avec vous,et c'est pour cela j'essaye de moins parler
d'eux,pourkoi?aucun rapport avec vous.Comme j'aimeBeyoncé chez moi aussi
bayeba ngai Bee,comme j'aime la mode chez moi pareille,comme je parle chez moi
aussi idem.Donc je suis comme sa que sa plaise ou deplaise ou je sais koi...
Laelce reste coe elle est,bye!
a+
mongo elombe a écrit:mcgreggor vivre à 2 c'est se compléter natangaka laelce avec des sentiment mitigés sur ces réactions.
Invité- Invité
Soki oza petit fr. ya Satya oza petit fr. na ngai
longola makanisi wana,kiee oza no mwana malamu na yebi.
a+
longola makanisi wana,kiee oza no mwana malamu na yebi.
a+
mcgreggor a écrit:Bino nde bosilisaka batu mposa ya ko koma banda bo bandi meeting na bino,je vous surnomme la "triade" toza awa mpona ko parlementer sur les filles ya KIN.Nga nalobi Ngalufar aza têtu,Mathy Math n'en parlons même pas et Ma Mongo mbanga ya danger donc finalement nazo mpona que vidéo oyo é interpeller bino te na esprit ya vrai et vous n'êtes pas prête a changer ya ko tosa biso ba papas....Nga na sepeli na Lealce ye longonia mpenza ah ngaéééé soki nazalaki na mbula demander mbele na bali na nga yo ata toza na ba points ya divergence en ce qui concerne Ndulé!!!!!!
Invité- Invité
Entoucas Satya oyo,
esk ozalaka baba '?? ein! il faut parler
okangi monoko pona nini? nani apekisi oloba,loba nayo
maman,ici nous sommes tous pour parler na malamu na mabe
esi tokoma famille,makambu nionso ba lobaka soki obombi na motema
wana ekomi problème na yo,mais soki olobi wana ekomi ya biso nionso.
en Español on dit'' HABLANDO LA GENTE SE ENTIENDE'' en parlant les gents
se comprennent.
a+
esk ozalaka baba '?? ein! il faut parler
okangi monoko pona nini? nani apekisi oloba,loba nayo
maman,ici nous sommes tous pour parler na malamu na mabe
esi tokoma famille,makambu nionso ba lobaka soki obombi na motema
wana ekomi problème na yo,mais soki olobi wana ekomi ya biso nionso.
en Español on dit'' HABLANDO LA GENTE SE ENTIENDE'' en parlant les gents
se comprennent.
a+
Satya a écrit:Mathilde a écrit:Satya,
Invité- Invité
Mc greggor,
ngai kutu ki tetue na ngai je l'assume et je m'en fous, ainsi que mon franc parlé, quand quelque chose m'enerve na lobaka na ngai, celui qui n'est pas content tanpis....
laelce,
na lobaka ko banga té, juste j'avais la flemme d'ecrire.....
ngai kutu ki tetue na ngai je l'assume et je m'en fous, ainsi que mon franc parlé, quand quelque chose m'enerve na lobaka na ngai, celui qui n'est pas content tanpis....
laelce,
na lobaka ko banga té, juste j'avais la flemme d'ecrire.....
Satya
kie kie kie ah non certaines femmes sont pretent a tout pona koya mikili
En voici une autre a pesi pé numero nayé ya phone ! oyo ko tula ou bien comment ?!! bon ba oyo bazo luka basi, en voici une autre....Mc greggor, chienmechant, goro la chasse est ouverte, mbisi mususu yé yoooooo (bo tika muana ya ma'mathilde)
En voici une autre a pesi pé numero nayé ya phone ! oyo ko tula ou bien comment ?!! bon ba oyo bazo luka basi, en voici une autre....Mc greggor, chienmechant, goro la chasse est ouverte, mbisi mususu yé yoooooo (bo tika muana ya ma'mathilde)
Satya
Kié kié oyo eza ba genres n'anga te aza trop mukié mwasi nde nzoto à part coupe naye ya suki nasepeli n'ango mais ya Vydie nalela yo na franc parlé nayo mais yebaka mpe komikitisa liboso ya mibali stp!!!Cela ne t'empêche pas de dire ce que tu penses....Regret na nga eza moko dommage qu'oza na leki te ya mbula n'anga mbele naye ko bala ye
Lealce yo mpe mbanga ya danger ata Beyoncé azalaka boyé te,j'apprends à te connaitre maintenant
Lealce yo mpe mbanga ya danger ata Beyoncé azalaka boyé te,j'apprends à te connaitre maintenant
mcgreggor
mcgreggor a écrit:Kié kié oyo eza ba genres n'anga te aza trop mukié mwasi nde nzoto à part coupe naye ya suki nasepeli n'ango mais ya Vydie nalela yo na franc parlé nayo mais yebaka mpe komikitisa liboso ya mibali stp!!!Cela ne t'empêche pas de dire ce que tu penses....Regret na nga eza moko dommage qu'oza na leki te ya mbula n'anga mbele naye ko bala ye
Mc greggor franc parlé na ngai sache que ezalaka kaka avec les gens mais tu serais etonnée de savoir que devant l'homme qui fait battre mon coeur, je dis bien un homme qui fait battre mon coeur et surtout qui sait bien me parler pas un sauvage loooool, je suis généralement un agneau....tu sais basi ya minoko mingi bazalaka na bango ba gang té face a leurs Djos..... le pire c'est que j'aime que les bad boys, looool va savoir pourquoi
Satya
Wana eyebana que basi balingaka ba bad boys ya nga ki thug é leki nakomi ko traumatiser bango je suis trop hard dans ma façon de parler mnt,trop de charismes aussi bango moko kaka bakomi ko se plaindre donc finalité nini Pour revenir à notre sujet,je suis content d'apprendre que heure moko okomaka lokola "agneau" j'aimerai bien voir ça mdr!!!!!
mcgreggor
Laelce natangi oyo okomi et je n'ai rien compris donc on est 2 à ne pas se comprendre tant mieux.
mongo elombe
bla bla bla hummmmmmmmm
kinois
Mc greggor na moni oleli ngai penza kieekiee
ezalaka bongo batu tout oyo bazala na conflit avant,après
bakomaka ba grand masta,lol! Toi continue à apprendre à
me connaitre.Mais une chose est vraie que soki na bandi ko
kwakola coe dit ma mére oko baye no ngai.Seulement moi coe mwasi
nako sepela te genre ba fille ya Kin ou ya poto ba se comparaka
na monaka ngo trop vague,pona on ne donne que c qu'on a...
Moi j'ai ma gentillesse mon sourire et bien yango kk na ko offrire
sikoyo na luka comparaison ya nini ee? Pona l'heure de la verité
eza na kati ya ndako ya libala,kuna nde penza oza seule devant toute
les difficultes,devant l'epoux,famille,enfant oyo il faut obokola okolisa....
Libala il ne faut pas ko zua neti jeux moko boye ou tentative sinon te mingi
ba lela ba regreta marche en arriére ezalaka te ba balaka pe mbala moko.
Fait le bon choix,soki ozui pe mwasi na yo linga ye mingi avant d'attendre
qu'elle soit soumise,soumission ebongaka ezala accompagné na bolingo
wana esalaka bien,lol
a+
ezalaka bongo batu tout oyo bazala na conflit avant,après
bakomaka ba grand masta,lol! Toi continue à apprendre à
me connaitre.Mais une chose est vraie que soki na bandi ko
kwakola coe dit ma mére oko baye no ngai.Seulement moi coe mwasi
nako sepela te genre ba fille ya Kin ou ya poto ba se comparaka
na monaka ngo trop vague,pona on ne donne que c qu'on a...
Moi j'ai ma gentillesse mon sourire et bien yango kk na ko offrire
sikoyo na luka comparaison ya nini ee? Pona l'heure de la verité
eza na kati ya ndako ya libala,kuna nde penza oza seule devant toute
les difficultes,devant l'epoux,famille,enfant oyo il faut obokola okolisa....
Libala il ne faut pas ko zua neti jeux moko boye ou tentative sinon te mingi
ba lela ba regreta marche en arriére ezalaka te ba balaka pe mbala moko.
Fait le bon choix,soki ozui pe mwasi na yo linga ye mingi avant d'attendre
qu'elle soit soumise,soumission ebongaka ezala accompagné na bolingo
wana esalaka bien,lol
a+
mcgreggor a écrit:Lealce yo mpe mbanga ya danger ata Beyoncé azalaka boyé te,j'apprends à te connaitre maintenant
Invité- Invité
Yo moko o comprendre que naleli yo fort hein....Kié kié kié
mcgreggor
Ma Mongo tikela nga Lealce na nga,Beyoncé na biso donc tolingi likambo na moto te
mcgreggor
Page 2 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5