Votre Avatar et VOUS
+10
Afizz
Inspecteur Bill de Bundes
Satya
mabanlieue92
ya grand
Tsippora
Vieux Bord
mongo elombe
Mathilde
Mwana ya Congo
14 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 1 sur 3
Page 1 sur 3 • 1, 2, 3
Votre Avatar et VOUS
Hello All,
J’ai remarqué une chose… Lorsque un forumeur change d’avatar, il ecris exactement comme la representation de son avatar. Son humeur dans ses ecrits ressemble a son avatar. JE me fais peut etre des idees, mais je pense que je ne me trompe pas. J’ai observe et je crois que bcp ne s’en rendent pas compte.To zwa neti Satya, soki atie avatar ya mwasi oyo atie mikol’oyo, elle deviant frequente dans les discussion, et intervient de maniere posé, pas comme quelqu’un qui est pressé lol
Chaman par exemple, depuis atia avatar na ye ya Nganga Nkisi Guerier, azongeli ko discuter na Spiritualité…
Qu’en pensez vous? Avez vous déjà fait ce constat sur vous meme ou sur les autres forumeurs ???
Mwana ya Congo
Re: Votre Avatar et VOUS
mongo elombe a écrit:Je n'ai jamais fais attention nakomeka kotala en lisant.
Bino bozali na makambo hein...!!!
Mathilde
Mwana ya Congo a écrit:
Hello All,
J’ai remarqué une chose… Lorsque un forumeur change d’avatar, il ecris exactement comme la representation de son avatar. Son humeur dans ses ecrits ressemble a son avatar. JE me fais peut etre des idees, mais je pense que je ne me trompe pas. J’ai observe et je crois que bcp ne s’en rendent pas compte.To zwa neti Satya, soki atie avatar ya mwasi oyo atie mikol’oyo, elle deviant frequente dans les discussion, et intervient de maniere posé, pas comme quelqu’un qui est pressé lol
Chaman par exemple, depuis atia avatar na ye ya Nganga Nkisi Guerier, azongeli ko discuter na Spiritualité…
Qu’en pensez vous? Avez vous déjà fait ce constat sur vous meme ou sur les autres forumeurs ???
MYC okosi esk avatar ya Mbuta Bizumba ekokani na ye???
Vieux Bord
avatar ya mbuta bizumba namonaka yango neti elongi ya ZAHIDI NGOMA na kibompaka na yeVieux Bord a écrit:Mwana ya Congo a écrit:
Hello All,
MYC okosi esk avatar ya Mbuta Bizumba ekokani na ye???
Vieux Bord
Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Tala kaka avatar na yo moko na makambu okomaka okomona que ekokani
Na kosi ???
Mwana ya Congo
MYC obomi nga na koseka osukisi Vieux Bord. Bongo nga olingi oloba naza lokola petit fils na nga???? na makanisi, na elongi OU BIEN??????????,
mongo elombe
MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Beyonce Mongo atia elongi ya ba bebe po po alingaka kaka ba oyo baza na mba techniques ya sika neti bebe
Vieux Bord
mongo elombe a écrit:Au secours VB tika mba menninges na yo tranquille okobela mutu.
Vieux Bord
Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Mathilde
Entoucas j'avais pas remarqué.lol
Moi c'est tjrs Beyoncé rare na changer.
Mais bref,l'autre jour je pensais à mettre mon fils
tout bb tango mosusu pona nazalaki ko preparer la rentré
.a+
.a+
Invité- Invité
laelce a écrit:Entoucas j'avais pas remarqué.lol
.a+
Dans ce cas, ezo dependre na genre ya ba foto otiaka. misusu epesaka sentiemnt ya bien etre, musus epesaka sentiment ya divertissement... lol net oyo eza na se wana misusu Sensualité
Mathy a seki po a se retrouver
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo a écrit:laelce a écrit:Entoucas j'avais pas remarqué.lol
.a+
Dans ce cas, ezo dependre na genre ya ba foto otiaka. misusu epesaka sentiemnt ya bien etre, musus epesaka sentiment ya divertissement... lol net oyo eza na se wana misusu Sensualité
Naseki justement mpo na se retrouver te ..... .nasi nazuaki detente na ngai oyebi bien et tango mosusu mpe fin ya semaine prochaine na kozua detente mosusu avant mariage ou alors juste apres...........! kie kie kie
Mathilde
c vrai neti B azalaki na Mtv Video music Awards,
yango na tie photo ya perform. naye na signature et na avatar
na tie ye Fierce pona ayembaki Single Ladie ya Sasha Fierce.
lool,mais sa n'a rien avoir avec mon humeur.
a+
yango na tie photo ya perform. naye na signature et na avatar
na tie ye Fierce pona ayembaki Single Ladie ya Sasha Fierce.
lool,mais sa n'a rien avoir avec mon humeur.
a+
Mwana ya Congo a écrit:laelce a écrit:Entoucas j'avais pas remarqué.lol
.a+
Invité- Invité
Boza batu te penza Na longoli photo ya Rihanna po natiaki ango kk pona histoire ya Fleur de Lys Na zo luka mususu ya princesse nubienne neti Alek pona changer oyoyo. Sinon, photo oyo eza signe ya serenite pe ya esengo
Vieux Bord a écrit:MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Beyonce Mongo atia elongi ya ba bebe po po alingaka kaka ba oyo baza na mba techniques ya sika neti bebe
Tsippora
Tsippo,
N'importe qui sur ton avatar mais pas ta princesse Alek...Miso pasi pardon.....
Tsippora a écrit: Boza batu te penza Na longoli photo ya Rihanna po natiaki ango kk pona histoire ya Fleur de Lys Na zo luka mususu ya princesse nubienne neti Alek pona changer oyoyo. Sinon, photo oyo eza signe ya serenite pe ya esengoVieux Bord a écrit:MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Mathilde
Mathy na biso, kiekiekie Alek asala yo nini penza? Bon nako epargner miso na yo kasi
Mathilde a écrit:Tsippo,
Tsippora a écrit: Boza batu te penza Na longoli photo ya Rihanna po natiaki ango kk pona histoire ya Fleur de Lys Na zo luka mususu ya princesse nubienne neti Alek pona changer oyoyo. Sinon, photo oyo eza signe ya serenite pe ya esengoVieux Bord a écrit:MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Tsippora
Ma Tsippo,
Te ye te ko pleaseeeeeeeeeeeee ...... Merci na ndenge o epargner miso na ngai ...!!!!!
Te ye te ko pleaseeeeeeeeeeeee ...... Merci na ndenge o epargner miso na ngai ...!!!!!
Tsippora a écrit:Mathy na biso, kiekiekie Alek asala yo nini penza? Bon nako epargner miso na yo kasiMathilde a écrit:Tsippo,
N'importe qui sur ton avatar mais pas ta princesse Alek...Miso pasi pardon.....Tsippora a écrit: Boza batu te penza Na longoli photo ya Rihanna po natiaki ango kk pona histoire ya Fleur de Lys Na zo luka mususu ya princesse nubienne neti Alek pona changer oyoyo. Sinon, photo oyo eza signe ya serenite pe ya esengoVieux Bord a écrit:MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
Mathilde
Salut tshippora,moi je préfère ton premier avatar la femme de massai mara,comme tu es entrain de chercher un nouveau avatar tu peux remettre la femme de massai mara si tu veux bien sûrTsippora a écrit:Mathy na biso, kiekiekie Alek asala yo nini penza? Bon nako epargner miso na yo kasiMathilde a écrit:Tsippo,
N'importe qui sur ton avatar mais pas ta princesse Alek...Miso pasi pardon.....Tsippora a écrit: Boza batu te penza Na longoli photo ya Rihanna po natiaki ango kk pona histoire ya Fleur de Lys Na zo luka mususu ya princesse nubienne neti Alek pona changer oyoyo. Sinon, photo oyo eza signe ya serenite pe ya esengoVieux Bord a écrit:MYC, Mathy aza na besoin ya detente ya ndenge nini???eloko nini oyo ye alia nanu te na vie na ye? Tshipo azokanisa nini? esk bapimeli ye yango?Mwana ya Congo a écrit:Tala kaka Vatar ya Mathy, ezolakisa que aza na besoin ya detente... Tala pe Avatar ya Tsip, ezolakisa que azo reflechir trop mikol'oyo....
Na kosi ???
ya grand
moi suis un peu d'accord... on peut voir l'humeur du moment par rapport à l'avatar...je n'écris que pour moi ndlr... les autres "forumeurs" je ne sais pas.....Mwana ya Congo a écrit:
Hello All,
J’ai remarqué une chose… Lorsque un forumeur change d’avatar, il ecris exactement comme la representation de son avatar. Son humeur dans ses ecrits ressemble a son avatar. JE m(ene fais peut etre des idees, mais je pense que je ne me trompe pas. J’ai observe et je crois que bcp ne s’en rendent pas compte.To zwa neti Satya, soki atie avatar ya mwasi oyo atie mikol’oyo, elle deviant frequente dans les discussion, et intervient de maniere posé, pas comme quelqu’un qui est pressé lol
mabanlieue92
En tout cas mabanlieue vu ton avatar, en plus d'etre belle, tu as des beaux cheveux et tu a l'air d'etre une personne sereine....
Satya
Bon je dirai ceci que la personne avec son choix d´un avatar, il s´identifie indirectement à ca.Mwana ya Congo a écrit:
Hello All,
Satya peut bien comprendre ma réaltion avec Inspecteur comme nick et photo
et Kokobar Malizann m´imagine toujours avec un fouet,
je suis assez marrant et parfois embettant, mais je suis trop stricte contre les betises,
tandisque quand je vois l´Avatar de Satya et ses écrits, j´ai un caractére minimale de la personne.
Inspecteur Bill de Bundes
Page 1 sur 3 • 1, 2, 3