congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Mike kalambay

+2
Brebis du Ha'mashiah
Satya
6 participants

Aller en bas

Mike kalambay Empty Mike kalambay

Message  Satya 25/1/2010, 11:36 pm

En plus d'etre beau, ce frère chante divinnement bien, j'adore ses chansons, ses textes, sa voix....hmmm bref il est bourré de talent.... ecoutez donc..... Mike kalambay 152108 Mike kalambay 152108

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 25/1/2010, 11:37 pm

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 25/1/2010, 11:38 pm

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Brebis du Ha'mashiah 26/1/2010, 9:46 pm

Alobi, molimo na ngai sepela, opona nzambe ya malonga hmmm ceci parrait simple mais elle est si profonde cette phrase wow Mike kalambay Icon_bounce

Cette chanson, elle est bonne Mike kalambay Icon_exclaim

Brebis du Ha'mashiah


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 22/2/2010, 7:04 pm

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 22/2/2010, 7:05 pm

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 22/2/2010, 7:19 pm

Mike kalambay 152108 ma fille adore cette chanson.... Mike kalambay 717878

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  lino 22/2/2010, 10:26 pm




lino
lino


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Satya 10/3/2010, 5:46 pm

Satya
Satya


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Mike Kalambay en répetition à kinshasa.

Message  lino 5/4/2010, 8:04 pm

---
lino
lino


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  lino 25/6/2010, 4:08 pm

lino
lino


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Flick de Kolwezi 25/6/2010, 5:28 pm

Je ne sais pas,
on dit quand on devient chrétien,
on devient une nouvelle créature,
mais ce passage lá semble difficle pour une demoulou
de pur sang comme Satya. Toujours tribale.
Je connais la femme d´un pasteur, quand elle fait ses repertoires,
pour des chansons spéaciales dans des conventions, tu trouveras que des chansons
chantées par des kasaiens ou soit un kasaien a chanté dedans.
Biso baluba vrema. Kokamwa ehhhhhh !!!!
Flick de Kolwezi
Flick de Kolwezi


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Amara 26/9/2010, 7:14 pm

Flick de Kolwezi a écrit:Je ne sais pas,
on dit quand on devient chrétien,
on devient une nouvelle créature,
mais ce passage lá semble difficle pour une demoulou
de pur sang comme Satya. Toujours tribale.
Je connais la femme d´un pasteur, quand elle fait ses repertoires,
pour des chansons spéaciales dans des conventions, tu trouveras que des chansons
chantées par des kasaiens ou soit un kasaien a chanté dedans.
Biso baluba vrema. Kokamwa ehhhhhh !!!!

Ata Yesu ye moko azalaki entourer kaka na ba ndeko naye juifs. Ba apotres nionso oyo Yesu a ordonnaki bazalaki kaka ba juifs. C'est pour dire eza mabe te na ndeko moko a apprecier ba ndeko naye liboso ya bato misusu. Ne dit-on pas la charite bien ordonnee commence par soi-meme. like
Amara
Amara


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Invité 27/9/2010, 3:18 pm

Nazo kamwa Jesus azalaki tribaliste??? Geetaime je te comprend pas Shocked
Flik toi aussi heure moko penza kiee mawa trop comment ozalaka naba boule moko mistik coe ca la



geetaime a écrit:
Flick de Kolwezi a écrit:Je ne sais pas,
on dit quand on devient chrétien,
on devient une nouvelle créature,
mais ce passage lá semble difficle pour une demoulou
de pur sang comme Satya. Toujours tribale.
Je connais la femme d´un pasteur, quand elle fait ses repertoires,
pour des chansons spéaciales dans des conventions, tu trouveras que des chansons
chantées par des kasaiens ou soit un kasaien a chanté dedans.
Biso baluba vrema. Kokamwa ehhhhhh !!!!

Ata Yesu ye moko azalaki entourer kaka na ba ndeko naye juifs. Ba apotres nionso oyo Yesu a ordonnaki bazalaki kaka ba juifs. C'est pour dire eza mabe te na ndeko moko a apprecier ba ndeko naye liboso ya bato misusu. Ne dit-on pas la charite bien ordonnee commence par soi-meme. like

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Amara 27/9/2010, 3:29 pm

laelce_luz del Cielo a écrit:Nazo kamwa Jesus azalaki tribaliste??? Geetaime je te comprend pas Shocked
Flik toi aussi heure moko penza kiee mawa trop comment ozalaka naba boule moko mistik coe ca la



geetaime a écrit:
Flick de Kolwezi a écrit:Je ne sais pas,
on dit quand on devient chrétien,
on devient une nouvelle créature,
mais ce passage lá semble difficle pour une demoulou
de pur sang comme Satya. Toujours tribale.
Je connais la femme d´un pasteur, quand elle fait ses repertoires,
pour des chansons spéaciales dans des conventions, tu trouveras que des chansons
chantées par des kasaiens ou soit un kasaien a chanté dedans.
Biso baluba vrema. Kokamwa ehhhhhh !!!!

Ata Yesu ye moko azalaki entourer kaka na ba ndeko naye juifs. Ba apotres nionso oyo Yesu a ordonnaki bazalaki kaka ba juifs. C'est pour dire eza mabe te na ndeko moko a apprecier ba ndeko naye liboso ya bato misusu. Ne dit-on pas la charite bien ordonnee commence par soi-meme. like

Ma chere, na sali kaka observation moko basee sur ce qui est ecrit na biblia. Maintenant mutu na mutu akoki ko qualifie yango ndenge a analyseler yango.
Amara
Amara


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Invité 27/9/2010, 3:36 pm

ah bon je prèfer MYC ou Brebis ou Lino à expliker nanu soki vraiment ba apotre nionso bazalaki ba juif coe tu dis,
Bon moi je crois que soki azalaki epa yaba Juif donc c tout à fait normal azala entouré naba juif c coe Simon Kimbangu
azali plus naba Congo,mais avec cette histoire de Mike Kalamba nazo mona relacion te prck Flik de Kolwezi aza luka naye
polemik kieekiee.
merci a+

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Amara 27/9/2010, 3:55 pm

laelce_luz del Cielo a écrit:ah bon je prèfer MYC ou Brebis ou Lino à expliker nanu soki vraiment ba apotre nionso bazalaki ba juif coe tu dis,
Bon moi je crois que soki azalaki epa yaba Juif donc c tout à fait normal azala entouré naba juif c coe Simon Kimbangu
azali plus naba Congo,mais avec cette histoire de Mike Kalamba nazo mona relacion te prck Flik de Kolwezi aza luka naye
polemik kieekiee.
merci a+

Na sali relation na sens que mutu nionso oyo Nzambe a kela a se sentaka comfortable nanu na ba oyo ya ye. C'est la raison pour laquelle oko mona mutu d'une origine, race to pe croyance donnee azali nanu entoure na ba oyo ya clan moko naye. Ceci explique le fait que mutu azala attire d'abord na oyo ezo salema epa naye.

Amara
Amara


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Invité 27/9/2010, 4:37 pm

non na boyi te c tout à fait normal biensur eza nango normal,mais oyo na tangi Flick azo se plaindre que Mike Kalambay azalaka tjrs na batu ya province naye eza nango azo speculer naye kaka sous faire entendre tribalisme na musala Mike asalaka,voila que nazo mona na ngai tina te ya relacion wana na makambo ya Jesus azalaki juif yango na kamwe pe na tuni esk Jesus pe azalaki tribaliste? non biensur que non eza na sens te,donc na lobi Flick aza matumboli pona makambo ya Nzambe c chose la nexiste pas,eza plus na secteur moko specifique sinon te soki bongo monde existaka te,monde deja eza melange.moi je peux venir d'une famille x mais nako fonder pe famille nangai avec y deja lien wana na batu na ngai ekatani etc...nakati ya monde laboral eza pe pasi komona kaka batu ya esika moko c nul coe tout ,Na monde tokomi lelo ba makambu ya bongo ezalaka lisusu te.chacun est libre de travailler avec ki il veut voila un peut koi.
a+



geetaime a écrit:
laelce_luz del Cielo a écrit:ah bon je prèfer MYC ou Brebis ou Lino à expliker nanu soki vraiment ba apotre nionso bazalaki ba juif coe tu dis,
Bon moi je crois que soki azalaki epa yaba Juif donc c tout à fait normal azala entouré naba juif c coe Simon Kimbangu
azali plus naba Congo,mais avec cette histoire de Mike Kalamba nazo mona relacion te prck Flik de Kolwezi aza luka naye
polemik kieekiee.
merci a+

Na sali relation na sens que mutu nionso oyo Nzambe a kela a se sentaka comfortable nanu na ba oyo ya ye. C'est la raison pour laquelle oko mona mutu d'une origine, race to pe croyance donnee azali nanu entoure na ba oyo ya clan moko naye. Ceci explique le fait que mutu azala attire d'abord na oyo ezo salema epa naye.


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Amara 27/9/2010, 6:03 pm

laelce_luz del Cielo a écrit:non na boyi te c tout à fait normal biensur eza nango normal,mais oyo na tangi Flick azo se plaindre que Mike Kalambay azalaka tjrs na batu ya province naye eza nango azo speculer naye kaka sous faire entendre tribalisme na musala Mike asalaka,voila que nazo mona na ngai tina te ya relacion wana na makambo ya Jesus azalaki juif yango na kamwe pe na tuni esk Jesus pe azalaki tribaliste? non biensur que non eza na sens te,donc na lobi Flick aza matumboli pona makambo ya Nzambe c chose la nexiste pas,eza plus na secteur moko specifique sinon te soki bongo monde existaka te,monde deja eza melange.moi je peux venir d'une famille x mais nako fonder pe famille nangai avec y deja lien wana na batu na ngai ekatani etc...nakati ya monde laboral eza pe pasi komona kaka batu ya esika moko c nul coe tout ,Na monde tokomi lelo ba makambu ya bongo ezalaka lisusu te.chacun est libre de travailler avec ki il veut voila un peut koi.
a+



geetaime a écrit:
laelce_luz del Cielo a écrit:ah bon je prèfer MYC ou Brebis ou Lino à expliker nanu soki vraiment ba apotre nionso bazalaki ba juif coe tu dis,
Bon moi je crois que soki azalaki epa yaba Juif donc c tout à fait normal azala entouré naba juif c coe Simon Kimbangu
azali plus naba Congo,mais avec cette histoire de Mike Kalamba nazo mona relacion te prck Flik de Kolwezi aza luka naye
polemik kieekiee.
merci a+

Na sali relation na sens que mutu nionso oyo Nzambe a kela a se sentaka comfortable nanu na ba oyo ya ye. C'est la raison pour laquelle oko mona mutu d'une origine, race to pe croyance donnee azali nanu entoure na ba oyo ya clan moko naye. Ceci explique le fait que mutu azala attire d'abord na oyo ezo salema epa naye.


Ma chere, oza parfaitement na raison na ndenge ozo loba. Reponse na nga na FKolwezi ezalaki pona ko loba ke tribalisme eza wana te na fait ke mutu ya ekolo moko a apprecier eloko moto ya ekolo na ye asali. Eza mabe te pe eza normal.
Amara
Amara


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Béni soit ton Nom jesus! 6/10/2010, 11:48 pm

[quote="Satya"]En plus d'etre beau, ce frère chante divinnement bien, j'adore ses chansons, ses textes, sa voix....hmmm bref il est bourré de talent.... ecoutez donc..... Mike kalambay 152108 Mike kalambay 152108

j'adore ses chansons, ses textes, sa voix.... Ndeko na nga yeba que ba adoraka kaka nzambe .merci
Béni soit ton Nom jesus!
Béni soit ton Nom jesus!


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  lino 30/10/2010, 9:00 pm

lino
lino


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Béni soit ton Nom jesus! 6/11/2010, 2:17 pm

geetaime a écrit:
Flick de Kolwezi a écrit:Je ne sais pas,
on dit quand on devient chrétien,
on devient une nouvelle créature,
mais ce passage lá semble difficle pour une demoulou
de pur sang comme Satya. Toujours tribale.
Je connais la femme d´un pasteur, quand elle fait ses repertoires,
pour des chansons spéaciales dans des conventions, tu trouveras que des chansons
chantées par des kasaiens ou soit un kasaien a chanté dedans.
Biso baluba vrema. Kokamwa ehhhhhh !!!!



Ata Yesu ye moko azalaki entourer kaka na ba ndeko naye juifs. Ba apotres nionso oyo Yesu a ordonnaki bazalaki kaka ba juifs. C'est pour dire eza mabe te na ndeko moko a apprecier ba ndeko naye liboso ya bato misusu. Ne dit-on pas la charite bien ordonnee commence par soi-meme. like


YEZU PARLAIS DES CHOSES CELESTE NON TERESTRE mais en utilisant souvent un langage terrestre.
To kebaka nako zuaka maloba na Yezu pona ko justifiaka ba mabe na biso No
Vie ya Yezu mobimba ezalaka prophetique ezosenga nayo ozala na liso ya molimo po o sosola yango.
YEZU ATIKALA PE AKO TIKALAKA JAMAIS KOZALA NA tribalisme YA MOSUNI.

Ephésiens 5:2 et marchez dans la CHARITE, à l’exemple de Christ, qui nous a aimés, et qui s’est livré lui-même à Dieu POUR NOUS comme une offrande et un sacrifice de bonne odeur.
1 Timothée 1:14 et la grâce de notre Seigneur a surabondé, avec la foi et la charité qui est en Jésus-Christ. JESUS CHRIST YENDE LE VERITABLE CHARITE,IL EST LA DEFINITION MEME DU MOTS.

Ne dit-on pas la charite bien ordonnee commence par soi-meme No Likanisi nionso oyo eza biblique TE atako ezomonana na miso na batu lokola eza elengi,
bible elobi que eza ,charnel,diabolique,et terreste.JACQ 3:15


TO BANGA NKOLO.merci
Béni soit ton Nom jesus!
Béni soit ton Nom jesus!


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Béni soit ton Nom jesus! 7/11/2010, 12:24 am

Satya a écrit:

Vraiment Nzambe ayokela ba Ndeko oyo mawa,po soki mutu azo yemba n importe koi pe nzambe azotika monoko naye ebimisa maloba yaboye,eza pasi ,somo pe mawa Sad Psaume139 elobi:Au chef des chantres. De David. Eternel ! tu me sondes et tu me connais,
Tu sais quand je m'assieds et quand je me lève, Tu pénètres de loin ma pensée;
Tu sais quand je marche et quand je me couche, Et tu pénètres toutes mes voies.
Car la parole n'est pas sur ma langue, Que déjà, ô Eternel ! tu la connais entièrement.
Tu m'entoures par derrière et par devant, Et tu mets ta main sur moi.
Sad Sad
Psaume de David. Eternel, je t'invoque : viens en hâte auprès de moi! Prête l'oreille à ma voix, quand je t'invoque !
Que ma prière soit devant ta face comme l'encens, Et l'élévation de mes mains comme l'offrande du soir !
Eternel, mets une garde à ma bouche, Veille sur la porte de mes lèvres !
N'entraîne pas mon coeur à des choses mauvaises, A des actions coupables avec les hommes qui font le mal, Et que je ne prenne aucune part à leurs festins !Ps141:1-4 Mais yo nzambe ayebi que okoyemba bitoto mais atiki yo osala yango? David alobi heeeeee Nkolo batela monoko na ngai :!:ebimisa bosoto te!

mike kalambay ayembi:Adan na Saul bazalaki pe ba nzambe mais pona kozanga bososoli basuka moko na libanda ya jardin moko na ndako ya nganga,Na boyi na kokana na bango po wana eza lolenge yaba nzambe te.yezu nalingi na kokana nayo Sad Sad Sad Sad
Mon peuple est detruit,parcequ´il lui manque la connaissance.

Bible ezotalisa na Jn5:39 vous sondez les ecritures,parce que vous pensez avoir en elles la vie eternelle ce sont elles qui rendet temoignage de moi.Et vous ne voulez pas venir a moi pour avoir la vie Exclamation Soki olingi ozua bomoi ya seko ,tangu ozO tanga makomi ebongi omema likomi epayi ya nkolo na ngo c est adire jesus christ. LIKOMI NIONSO ELOBELAKA NDE NKOLO YEZU Exclamation sikoyo yo ozo yemba que olingi kozala lokola bango te mais lokola yezu Shocked Shocked Rolling Eyes Rolling Eyes Sad Sad Sad Shocked Rolling Eyes Rolling Eyes Mon Sad peuple est detruit Sad ,parcequ´il lui manque Sad la connaissance Sad .


Béni soit ton Nom jesus!
Béni soit ton Nom jesus!


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Béni soit ton Nom jesus! 7/11/2010, 12:42 am

Satya a écrit:Mike kalambay 152108 ma fille adore cette chanson.... Mike kalambay 717878


yo invite ya feti na nga masanga esili.vraiment Jn6:63C est l esprit qui vivifie la chair ne sert de rien.les paroles que je vous ai dites sont esprit et vie.
2cor3:6il nous a aussi rendus capables d etre ministres d une nouvelle alliance,non de la lettre,mais de l esprit,car la lettre tue,mais l esprit vivifie. Sad ozo repeter ba verse biblique pesa nde bomoi ya likomi YO INVITE YA FETI NA NGA MASANGA ESILI NA FETI ? Elobi nini parceque la lettre tue ebongi molimo nde eya kopesa bomoi ya likomi. Sad Sad

yezu mopanzi na nga Shocked Rolling Eyes Sad Sad Sad Sad Sad depuis quand christ akoma mopanzi na biso? na likomi nini azuili parole oyo? Sad Sad Sad
Béni soit ton Nom jesus!
Béni soit ton Nom jesus!


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Béni soit ton Nom jesus! 7/11/2010, 12:59 am

lino a écrit:



Tu est celui qui peu prendre la forme que JE veux pour repondre a mon besoin Sad Sad

Nzambe asalaka kaka selon sa propre volonte non ya mutu.

SOKI OYEBAKA TE NDEKO TANGO NIONSO OZALAKA LIBOSO YA BA YEMBI TO BA TEYI OYO PREDICATION TO LOYEMBO NA BANGO ESUKAKA KAKA NA LETTRE.AULIEU OZALA BENI MAIS OZALAKA NDE MAUDIT.GL3:10

Lc8:10 IL VOUS A ETE DONNE DE CONNAITRE LES MYSTERES DU ROYAUME de Dieu .MAIS POUR LES AUTRES,CELA LEUR EST DIT EN PARABOLES,AFIN QU EN VOYANT ILS NE VOIENT POINT.ET QU EN ENTENDANT ILS NE COMPRENNENT POINT.

BA OYO NIONSO BA YEMBAKA TO BA TEYAKA KAKA SUR LA LETTRE SANS EXPLIQUE LA PENSE YA ECRITURE EZA CLAIRE QUE EPESAMELA BANGO TE YAKO YEMBA NI YAKO TEYA.YANGO NZAMBE ALOBI OZUAKI OFELE PESA OFELE MAIS BAKOMA KOTEKA MALOBA NA NKOLO,NA YO MOTO OSOMBAKA KANDA YA NZAMBE EZA LIKOLO NAYO.


TO BANGA NKOLO.
Béni soit ton Nom jesus!
Béni soit ton Nom jesus!


Revenir en haut Aller en bas

Mike kalambay Empty Re: Mike kalambay

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum