congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -28%
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G ...
Voir le deal
389 €

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

+22
BLACK ROSE
mabanlieue92
Vieux Bord
Inspecteur Bill de Bundes
BOMA
mongo elombe
micheal
C.Ryma
Satya
Admin
Libre Examen
Monsieur Propre
Tsippora
King David
Arafat
Mwana ya Congo
Dicapell
Tonton Ricos
Afizz
ya grand
taty
Mathilde
26 participants

Page 2 sur 40 Précédent  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Suivant

Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 1/9/2008, 1:54 pm

Tatilotetatoux,
Merci........... Exclamation Very Happy




tatilôtétatoux a écrit:Le son n'est pas meilleur, mais ca va tout de même.




tatilôtétatoux.


Mathilde a écrit:ARAFAT,
Tu aurais du nous mettre la chanson , comme ca au moins , tolingaki koyoka yango.....Surtout que j'aime bien entendre parler le lari.... Rolling Eyes J'ai un ami de l'autre rive qui aime bien me parler en lari.... Laughing Laughing Laughing Esekisaka ngai soki akoloba... Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 5/9/2008, 3:20 pm

http://uk.youtube.com/watch?v=Vo1i69D7cRI&NR=1


If I gave you my love,
I tell you what I'd do
I'd expect a whole lotta love outta you

You gotta be good to me
I'm gonna be good to you
There's a whole lotta things you and I
Could do
Hey hey

Hey hey hey

Simply beautiful simply beautiful simply
Beautiful
Simply beautiful simply beautiful simply
Beauti...
Simply beautiful
Simply beautiful
Simply beautiful
Simply beautiful

What about the way you love me
And the way you squeeze me
Hey
Hey simply beautiful hey

And you get right down it
And the love is getting you through it

Simply beautiful [Repeat to end]

setup_params();


Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 978849 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 978849 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 978849 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 978849
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 7/9/2008, 11:51 am

https://www.youtube.com/watch?v=HNZW_qgmLVc



(Lokua Kanza)
Tango ngaï na lelaka
moto andima ngaï te
tango ngaï na belelaka yo
wapi yo
Mayi ya miso ekotanga
bolingo na ngaï akeyi eh
nani akoyembela ngaï nzembo
ya bolingo ye eh
Wapi yo, (bis) ye eh ye
wapi yo oh bolingo na ngaï okeyi wapi
wapi yo oh wapi yo bolingo na ngaï
Soki lelo olobi yo oboya ngaï
Na kosuka wapi ye ngaï ya oh ngaï ye eh
mama ah ah
mayi ya miso ekotanga
bolingo na ngaï akeyi eh
nani akoyembela ngaï nzembo
Ya bolingo ye eh
Wapi yo, (bis) ye eh
wapi yo oh bolingo na ngaï
bolingo na ngaï soki otiki ngaï nani
akolinga ngaï
Ye... (wapi okeyi wapi bolingo na ngaï)
wapi yo (bis)
Choeur: bolingo na ngaï
Voix parlée: bolingo na ngaï soki otiki ngaï
naniakolinga ngaï lokola yo
nani soki yo te nani
bolingo na ngaï
Choeurs: wapi yo
soki otiki ngaï nani akolinga ngaï
wapi yo (ad lib)
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 8/9/2008, 10:48 am

https://www.youtube.com/watch?v=VFQZjBzfH8Q&feature=related OTIS REDDING -
I've been loving you too long to stop now

There were time and you want to be free
My love is growing stronger, as you become a habit to me
Oh I've been loving you a little too long
I dont wanna stop now, oh
With you my life,
Has been so wonderful
I can't stop now

There were times and your love is growing cold
My love is growing stronger as our affair [affair] grows old
I've been loving you a little too long, long,
I don't want to stop now
oh, oh, oh
I've been loving you a little bit too long
I don't wanna stop now
No, no, no

Don't make me stop now
No baby
I'm down on my knees Please, don't make me stop now
I love you, I love you,
I love you with all of my heart
And I can't stop now
Don't make me stop now
Please, please don't make me stop now
Good god almighty I love you
I love you, I love you, I love you
I love you, I love you
I love you in so many different ways...
I love you in so many different ways....
OTIS REDDING , l'ecouter m'a tjrs fait couler les larmes.... cette belle voix .........!!!!!.


Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 978849 Exclamation
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 10/9/2008, 11:47 am

http://uk.youtube.com/watch?v=40REMDfrehU

S.O.S de Koffi............. Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 11/9/2008, 4:48 pm

TSIANE, de Koffi.... Exclamation Na lela nzembo oyo..., et les danseuses ......Ba bino kitoko.... Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951



https://www.youtube.com/watch?v=kwTvdLKqq1U Wink Wink
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  taty 11/9/2008, 4:56 pm






Mathilde a écrit:TSIANE, de Koffi.... Exclamation Na lela nzembo oyo..., et les danseuses ......Ba bino kitoko.... Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951

Wink Wink
taty
taty


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 11/9/2008, 5:03 pm

Tatilotetatoux,

Merci....! Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Pour le moment j'utilise le laptop , et je n'arrive pas a mettre la video directement ici..... C'est pq ,je ne fais que mettre les liens........Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 15/9/2008, 10:44 am

http://fr.youtube.com/watch?v=LvMzjMlfNLs&feature=related


Amel Bent
Si Tu M'Entends


Si tu m'entends
Là-bas où tu fuis tout
Si tu m'entends
Sache que je ne suis rien sans nous
Et quand j'ai peur
Je n'peux trembler qu'à l'intérieur
Et même quand je pleure
Je m'cache pour garder mon honneur

Il n'y a que toi et moi
Et puis c'est mieux comme ça
Tant qu'on le sait
Tant qu'on y croit
Vivons cachés juste toi et moi

Si tu m'entends
Sache que rien n'a changé
Même avec le temps
Je garde la folie que tu sais
Oui c'est pour les autres
Que je fais semblant d'être bien sans toi
Oui c'est pour ces autres
Que je fais comme si t'existais pas

Il n'y a que toi et moi
Et puis c'est mieux comme ça
Tant qu'on le sait
Tant qu'on y croit
Vivons cachés juste toi et moi

Il n'y a que toi et moi
Et puis c'est mieux comme ça


Tant qu'on le sait
Tant qu'on y croit
Vivons cachés juste toi et moi


Tu sais, tu le sais
Qu'il n'y a que toi et moi
Et puis c'est mieux comme ça
Tant qu'on le sait
Tant qu'on y croit
Vivons cachés juste toi et moi
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mwana ya Congo 15/9/2008, 7:07 pm

Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Arafat 16/9/2008, 10:09 am

Mwana ya Congo a écrit:Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy
MYC
Namoni yo oza danzé côté lisangu, po vocal wana otie eza ya ba grands prêtres Laughing Laughing Laughing
Quant à moi j´ai ces derniers temps, j´ai la nostalgie de Bimi Ombale, j´ai gravé specialement un CD avec uniquement ses chansons dont Mizou, Mbelengo, Misolina, Muana wabi, Ma Coco etc...vedire nazo lia lisangu danzé ngai moko soki naza na voiture surtout na Mbelengo Very Happy


Dernière édition par ARAFAT le 16/9/2008, 10:14 am, édité 1 fois
Arafat
Arafat


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 16/9/2008, 10:14 am

Pardonne -moi

Amel Bent


http://ca.youtube.com/watch?v=XjVGdETj6zM
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 16/9/2008, 10:22 am

Mwana ya Congo a écrit:Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy


MYC,
Tu as pris ton temps , mais ca en vaut la peine , Merci. Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666 Nakozela mosusu, ekomi deux et nakomi mpe koyaka yango neti yo kaka........... Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Tonton Ricos 16/9/2008, 11:26 am

ARAFAT a écrit:
Mwana ya Congo a écrit:Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy
MYC
Namoni yo oza danzé côté lisangu, po vocal wana otie eza ya ba grands prêtres Laughing Laughing Laughing
Quant à moi j´ai ces derniers temps, j´ai la nostalgie de Bimi Ombale, j´ai gravé specialement un CD avec uniquement ses chansons dont Mizou, Mbelengo, Misolina, Muana wabi, Ma Coco etc...vedire nazo lia lisangu danzé ngai moko soki naza na voiture surtout na Mbelengo Very Happy

Abou Amar,

olingi ofuta amende ou quoi?Ma Coco eza ya Ya Lengos.Nzembo wana eza une des sources ya surnom na nga ya RICOCO.Sinon te Ombale,malgrès akoma moto kaka ya loyembo pona nkolo,mais atika vraiment ba oeuvre oyo okozala parmi les meilleurs soki un jour basali anthologie ya Zaiko.Moi,la chanson que j'écoutes souvent actuellement,c'est SELENGE de Nioka Longo.Yoka yango,comme eyeba debut ya machini ya Kauka,na bass ya Oncle Bapuis.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Arafat 16/9/2008, 1:05 pm

Oncle Ricos
Mua confusion esali ngai entre Toli ya Liyanza " matiti ezala ata mbongo na mokili......" na Ma Coco po na Kin show wana ya 1976 babetaka Ma coco juste après toli ya Liyanza. Oyebi que ba nzembo tout ya Zaiko ya serie wana etiaka sentiment ya danzé surtout avant bakabuana. Samedi passé na cadre kaka ya nostalgie natiaki dvd ya kin show wana ya 1976 (epoque ya choquer) ndenge kaka makambo yango ezalaka, mua molangi na ngai à côté, ah! nkaka oyebi ke nakata molangi na ndenge ya somo, mère aya kolamusa ngai na ba 2 heures du matin vedire dernier mbasu na canapé, bouler kaka que nabetaki bière ya ba belges, kombo na yango "mort subite" Laughing Laughing Laughing Ah! la nostalgie quand tu nous tiens.
Arafat
Arafat


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mwana ya Congo 16/9/2008, 1:33 pm

ARAFAT a écrit:
Mwana ya Congo a écrit:Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy
MYC
Namoni yo oza danzé côté lisangu, po vocal wana otie eza ya ba grands prêtres Laughing Laughing Laughing
Quant à moi j´ai ces derniers temps, j´ai la nostalgie de Bimi Ombale, j´ai gravé specialement un CD avec uniquement ses chansons dont Mizou, Mbelengo, Misolina, Muana wabi, Ma Coco etc...vedire nazo lia lisangu danzé ngai moko soki naza na voiture surtout na Mbelengo Very Happy

Na Yembaka Sir ARAFAT Mon album sort dans 1 an si tout va bien !!! Par la grace de Dieu. Ca fait plus de 2 ans qu'on est en studio (faute de temps). La partie instrumentale esili etikali ba voix...
Mathy, na ko tindela yo avant gout oyoka kaka instrumental ya Nzembo moko (Na Taleli yo ) na ba choeurs cheers cheers

Soki Nzambe alingi nde ebimi annee prochaine. Soit na ko bimisa ba single 4 et apres na compiler
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Arafat 16/9/2008, 1:38 pm

Na Yembaka Sir ARAFAT Mon album sort dans 1 an si tout va bien !!! Par la grace de Dieu. Ca fait plus de 2 ans qu'on est en studio (faute de temps). La partie instrumentale esili etikali ba voix
Alleluia! Nzambe azua lokumu Laughing Laughing Laughing okozua pe atalaku?
Arafat
Arafat


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mwana ya Congo 16/9/2008, 1:41 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy non ba genre ya ab Nzembo wana ba Atalaku ba koki ko zala te en tt cas... impossible Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Tonton Ricos 16/9/2008, 2:10 pm

ARAFAT a écrit:Oncle Ricos
Mua confusion esali ngai entre Toli ya Liyanza " matiti ezala ata mbongo na mokili......" na Ma Coco po na Kin show wana ya 1976 babetaka Ma coco juste après toli ya Liyanza. Oyebi que ba nzembo tout ya Zaiko ya serie wana etiaka sentiment ya danzé surtout avant bakabuana. Samedi passé na cadre kaka ya nostalgie natiaki dvd ya kin show wana ya 1976 (epoque ya choquer) ndenge kaka makambo yango ezalaka, mua molangi na ngai à côté, ah! nkaka oyebi ke nakata molangi na ndenge ya somo, mère aya kolamusa ngai na ba 2 heures du matin vedire dernier mbasu na canapé, bouler kaka que nabetaki bière ya ba belges, kombo na yango "mort subite" Laughing Laughing Laughing Ah! la nostalgie quand tu nous tiens.

ARAFAT,

oyebi lokola ba mbula esi epusani,il faut kosala choix ya bock moko omelaka.Nga bimeka meka,na si natika.Oyebi kaka ndenge ezalaka kala,odié Bundes,omeli ba bock ya kuna,bela,ou amsterdam ndenge moko,système wana pona nga evida.J'ai fait un choix,sikoyo namelaka kaka wiskhy,pe deux mesures kaka à chaque soirée,meme soki livema ti tongo.Le reste du temps,mua coca ou swepps.Tala kaka dimanche,nzela ya ndako ya nzambe,il faut kolamuka en forme,voir na retour pe mbila na cointard.
Sinon te nga nayokaka na nga kaka ba Zaiko ya kala.Nalembaka yango te,meme mes enfants me disent:papa tu écoutes toujours les musiques des vieux. Very Happy Very Happy Very Happy

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Mathilde 17/9/2008, 9:10 am

[quote="Mwana ya Congo"
Mathy, na ko tindela yo avant gout oyoka kaka instrumental ya Nzembo moko (Na Taleli yo ) na ba choeurs cheers cheers

Soki Nzambe alingi nde ebimi annee prochaine. Soit na ko bimisa ba single 4 et apres na compiler[/quote]


MYC,

Nazozela avec impatience....Oyo mosusu ya liboso esi elembi ngai.................. Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 168951 Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 259666
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  taty 17/9/2008, 10:27 am

ARAFAT a écrit:
Mwana ya Congo a écrit:Na kanisi bilaka na yooooooooooo Olobaki esengo Ngolu, ekotambola na nga ehhhhhhhhhh ezali wapi eeeeeeeeeeh

http://ca.youtube.com/watch?v=Z9BScMP94JA

J'ecoute ca 7 fois par jour, tous les jours Very Happy Very Happy Very Happy
MYC
Namoni yo oza danzé côté lisangu, po vocal wana otie eza ya ba grands prêtres Laughing Laughing Laughing
Quant à moi j´ai ces derniers temps, j´ai la nostalgie de Bimi Ombale, j´ai gravé specialement un CD avec uniquement ses chansons dont Mizou, Mbelengo, Misolina, Muana wabi, Ma Coco etc...vedire nazo lia lisangu danzé ngai moko soki naza na voiture surtout na Mbelengo Very Happy

Arafat,

Stp, tiela nga Mizou na Mbelengo awa soki oza nango na disque dur na yo. Merci d'avance.

tatilôtétatoux.
taty
taty


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Tonton Ricos 17/9/2008, 11:58 am

tatilotetatoux,

avant Abou Amar atiela yo yango,nga nakomeli yo kaka mua ba phrases oyo.
Nga nalingi nasomba ennemi ya bolingo oyo oh
balongola nga motema ya bilula lula ye
libala ya bomuana ebongaka te maman
lelo tosuana pona mbelengo nayo
lobi ekoma mbelengo ya Kumu

libala nini ya bozoba boye maman
lelo toboyani,lobi okomi nde na Diveta ,bolole.......

Ya Andre Bimi Ombale,mingi bapesa mokongo,kasi na kuzu bayebi bangi moko.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Arafat 17/9/2008, 12:11 pm

Arafat,Stp, tiela nga Mizou na Mbelengo awa soki oza nango na disque dur na yo. Merci d'avance
Soki nazongi palais nakomeka kotiela yango, là il faudrait que mon fiston m´aide à convertir le fichier wav en mp3.
Nga nalingi nasomba ennemi ya bolingo oyo oh balongola nga motema ya bilula lula yelibala ya bomuana ebongaka te mamanlelo tosuana pona mbelengo nayolobi ekoma mbelengo ya Kumulibala nini ya bozoba boye mamanlelo toboyani,lobi okomi nde na Diveta ,bolole.......
Oncle Ricos
Partie penza ngai nalingaka yango wana avant sebene, surtout andenge Ya Ombale alelaka "oh!libala bo muana eh, oh!yebo oh oh, mabe ya bo muana Bob Luison oyebaka ah ah! wana sikoyo Pepe Felly akoti Very Happy
Arafat
Arafat


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  taty 17/9/2008, 2:19 pm

Tonton Ricos a écrit:tatilotetatoux,

avant Abou Amar atiela yo yango,nga nakomeli yo kaka mua ba phrases oyo.
Nga nalingi nasomba ennemi ya bolingo oyo oh
balongola nga motema ya bilula lula ye
libala ya bomuana ebongaka te maman
lelo tosuana pona mbelengo nayo
lobi ekoma mbelengo ya Kumu

libala nini ya bozoba boye maman
lelo toboyani,lobi okomi nde na Diveta ,bolole.......

Ya Andre Bimi Ombale,mingi bapesa mokongo,kasi na kuzu bayebi bangi moko.

Merci Tonton Ricos po na ba paroles ya Mbelengo. La plupart ya ba nzembo tout ya Bimi nayebi ba paroles n'ango par coeur, mais ya Mbelengo nde ezalaki mwa mobulu. Mizou nayebi yango par coeur :

Ngai nalembi bolingo, ya nga ya motema aaah
Libala ekomi ( bololo )

Solo okati nga motema lelo
Ngai ko nakokaki lisusu ko linga te
Nalapaki solo seleka...

tatilôtétatoux.
taty
taty


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  taty 17/9/2008, 2:26 pm

Soki nazongi palais nakomeka kotiela yango, là il faudrait que mon fiston m´aide à convertir le fichier wav en mp3.

ok, nakozela. Ou soit soki esimbi te, jour nakobeta escale na Aachen, nakosala tout to croiser obetela nga copie Wink .

tatilôtétatoux.
taty
taty


Revenir en haut Aller en bas

Quelle sont les chansons que vous ecoutez......? - Page 2 Empty Re: Quelle sont les chansons que vous ecoutez......?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 40 Précédent  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum