Pour toi ma Sista adoreeeeeeee.
5 participants
Page 1 sur 1
Re: Pour toi ma Sista adoreeeeeeee.
Merci sista mais je voulais la vidéo où il danse, mwana atiei lien mais nayebi kofungola te.
http://asooke.com/videos-ekokolo-bokestu-er-%5BQgjVLB9Agf8%5D.cfmV
mongo elombe
mongo elombe a écrit:Merci sista mais je voulais la vidéo où il danse, mwana atiei lien mais nayebi kofungola te.
Mathilde
Merci qui copie qui? soka bwa kieeeeee soki yo te nani? tu vas me donner un cours de copiage kio kio .
Tu passe le réveillon avec VB KIEEE et la nouvelle danse sokabwa maooooo ngoweooooo kobosana kotindela nga vidéo te mpe kobosana kotombola lokolo te.
Tu passe le réveillon avec VB KIEEE et la nouvelle danse sokabwa maooooo ngoweooooo kobosana kotindela nga vidéo te mpe kobosana kotombola lokolo te.
mongo elombe
mongo elombe a écrit:Merci qui copie qui? soka bwa kieeeeee soki yo te nani? tu vas me donner un cours de copiage kio kio .
Sis,
D'acc pour les cours. Et pour la danse c'est; "Do Cambua" Tika kolanda makomi ya Pa Bokilo ....(Bizumbeur) Sis, je passerai le reveillon seule (comme une gde)...
Dernière édition par Mathilde le 29/12/2010, 6:00 pm, édité 1 fois
Mathilde
Vedire Mathy a changer kombo? Ah! bon, nayebaki temongo elombe a écrit:Merci qui copie qui? soka bwa kieeeeee soki yo te nani? tu vas me donner un cours de copiage kio kio .
Arafat
Arafat a écrit:Vedire Math a changer kombo? Ah! bon, nayebaki temongo elombe a écrit:Merci qui copie qui? soka bwa kieeeeee soki yo te nani? tu vas me donner un cours de copiage kio kio .
Tika kotumbola ngai ...pourquoi olingi na changer kombo??? Escroc !
Mathilde
CD eza fin,rien à dire.
mongo elombe a écrit:Merci qui copie qui? soka bwa kieeeeee soki yo te nani? tu vas me donner un cours de copiage kio kio .
Invité- Invité
Voici SWEDE SWEDE DE KINTAMBO... HA SOMO ISA NKELE YE HE HE HE
Sista Mongo Loketo pete pete, Lokolo Ngolo Ngolo. Yoka Eloko oyo...Oyo SHIGA SHIGA Lors de La retrouvaille de SWEDE SWEDE DE KINTAMBO YOKA SISTA NA NGA MBONDA YA MOKA...Balobi Royaume KUBA...Hmmmm Somo
Sista Mongo Loketo pete pete, Lokolo Ngolo Ngolo. Yoka Eloko oyo...Oyo SHIGA SHIGA Lors de La retrouvaille de SWEDE SWEDE DE KINTAMBO YOKA SISTA NA NGA MBONDA YA MOKA...Balobi Royaume KUBA...Hmmmm Somo
Cavalier
Malgré la fatwa au secours je te dédie celle là sista j'adore le duo.
https://www.youtube.com/watch?v=RDke7zdHTiM
mongo elombe
mongo elombe a écrit:Malgré la fatwa au secours je te dédie celle là sista j'adore le duo.
Sis,
Jaime bcp cette chanson, (les paroles , bolingo ozala ngai mabe ngai na limbisa yo....) ...ca secoue grave hmmm un bon choix . Sis , toboyi musique tse toboyi nde "ba concerts".
Mathilde
mongo elombe,
ba magic systèms bakosala show case moko lelo, na virgin megastore ya champs,pona sortie ya album na bango,à partir ya 18h30.
Boyebisa ba combattants Ivoiriens bakende kotia bango musuku suku. Bango mboka eza ya kokufa,bakoki ata ko repousser pour un mois te,sortie ya album na bango,histoire de laisser leurs compatriotes enterrés les morts qui sont tombés dans la bataille d'Abidjan
D'ailleurs depuis crise oyo ebandaki,nayoki bango ata te. Bango pe baza apolitique neti Fally
ba magic systèms bakosala show case moko lelo, na virgin megastore ya champs,pona sortie ya album na bango,à partir ya 18h30.
Boyebisa ba combattants Ivoiriens bakende kotia bango musuku suku. Bango mboka eza ya kokufa,bakoki ata ko repousser pour un mois te,sortie ya album na bango,histoire de laisser leurs compatriotes enterrés les morts qui sont tombés dans la bataille d'Abidjan
D'ailleurs depuis crise oyo ebandaki,nayoki bango ata te. Bango pe baza apolitique neti Fally
Tonton Ricos
Kie Tonton Ricos, nakipaka vraiment te soki baza apolitique nayebi que bayeba mingi pour la paix ya mboka na mbango mpe baslaka mba acte mingi mpo na quartier na bango, totala soki mba pro GBAGBO, na les soi disant panafricaniste bakozala kuna.
Le temps c'est de l'argent bakokaki mpe kozela mais comme ici tout est programmé...........
Le temps c'est de l'argent bakokaki mpe kozela mais comme ici tout est programmé...........
mongo elombe