congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 2/4/2013, 11:54 pm

Mbote ba ndeko,

Tangu mususu sujet esi eleka, mais nalingi nalobela kaka.

Bandoki ya famille: tangu nazalaki mwana mukie na kin, tozalaki na ndoki nabiso kombo naye ezalaki Rekaf. Soki kaka mutu akufi, bake kotalisa, Rekaf mutu alieye. Banda na botama, tiii na longwa kin, batu tout ba kufa na famille Rekaf, ezalaki kutu, tina ya kokende kotalisa eza te, zero surprise, kaka ye.
Sikoyo tolongwa kin, Rekaf akufa, batu na famille ba kufaka kaka, famille akanga ba ndoki misusu.
Question na nga eza boye, likambu nini na kin, po liwa ya solo ezala te kaka donki. Soki mutu abeli, okoyoka babeti ye kibota, ooo babwakeli ye maladie ya mpese, ooo ba bwakeli mbasu. Na bango ba pasteur ba kangaka batu ba ndoki, (même bana mikie, surtout ba oyo bakufela ba parents Sad ), na ba koko ya batu, po kaka elongi naye esepelisaki yo te okomisi ye ndoki. Comment se fait-il que ndoki, azalaka kaka categorie moko, le pauvre sans défense, jamais mutu ya mbongo (ahh si batu ya mbongo nde basimba kisi, pona kolekisa batu).
A tel point que je croyais étant petite qu'on ne pouvait pas devenir riche sans tuer Shocked , ou bien kokomisa batu ya famille bizengi Sad Sad
Ça fait un moment que je ne suis pas allée à Kin, 16 ans pour être précise. Je vais y retourner l'année prochaine et à l'occasion je voudrais savoir si la mentalité est toujours la même ou si on connait des changements.

bonne soirée et journée au choix!
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 3/4/2013, 3:36 am

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020329Ice Cream

Ce que tu declares est une realite que ns connaissons tous...Likambo ya kokanga batu ba ndoki na Famille ekaboli ba familles ebele.Meme awa na Poto na ba communautes Africaines esalemaka.
Pout t dire Vrai...Kindoki na Nkisi/Gwa na contexte ya kosala mabe ezalaka...Mutu akosa yo te...Ce sont des fleaux qui se sont des resultats d'abus du Pouvoir.Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 000204F9


Omoni na ba kala kala mpenza, kozala nkisi to gwa oyo mindele babengaka Talisman ezalaki ko faire partir ya normalite na kati ya ba societes traditionnelles na biso. Donc ko consulter Nganga Nkisi ezalaki n'ango neti equivalent d'aller voir un docteur...Kindoki eza un Pouvoir d'attaque, de construction et maintine du Mal detruction du Bien...Mais son Vrai Pouvoir consiste a creer, doter d'un esprit creatif, d'une force, proteger, defendre, construire Le Bien et Detruire Le Mal, ...Mais abus na yango nde ekomaki kotinda bato na mauvais usage.

Par exemple mobali alingi mwasi ya batu to mwasi alingi mobali ya batu, mutu wana ake ko consulter nganga...To ake kozwa kindoki, to azalaka deja ndoki... Akebisi mobali to mwasi wana na maloba, olingi koyoka te, apres akebisi mubali/mwasi wana a travers des demonstartions ya butu, apres a passer na ba actes ya ko terminer ye. Mais eza pe na ba cas ya Jalousie, Mama songolo azo koka ko digerer succes ya mwana ya ndeko na ye ya Mubali te...To tonton mpakala azo yokela son cousin likunya po akomi Mokonzi quelque part...Ake kosenga ye asombela ye voiture, ayebisi ye na kosombela yo...Mais zela mwa muke ye a facher avec une suite dramatique.

Na cas ya Famille na bino heure mususu Rekaf azalaki ndoki pe a formaki ba ndoki misusu ou peut etre pe ezalaki na ngo bongo te...Mais Ba ndoki misusu baza kaka ba Ndoki Po na ko Proteger Ba Familles na bango. Kisi pe pona kozwa succes, to kokoma na lar eza une Realite...Batu Mingi oyo baza na ba nganda a bar, ba restaurants, ba etablissements kili kili, ba Meres a Grand Marche oyo bazalaka kokende na Lome...Mingi basimba simba...Awa na Mikili Mama Shaggi Sharufa asala ba temoignages...Ba mama Kalanga oyo ya Mopap oyo ayemba elombe sese et bcp d'autres...

Awa pe na Poto Kisi eza presque dans toutes les industries & Departements, kobanda na sport, Musique, Politique et Economie domaine na Yo...Yo kanisi penza batu misusu ba l'ar, ba millions ba simbaka eza kaka po bazo detenir ba Phds kili kili??? Think Again...Ebongo ba A List Acteurs/Actrices ya Hollywood, na Ba Chanteurs'Chanteuses batondami na Industrie Musicale, Y' okanisi eza kk TALENTS nde mutu ekomisa bango na Top wana??? Think Again...Bango pe balekisaka bato.

Car il y aussi des Ndoki en style CCACcostume, Cravate & Attachee Case... Bonc Chic Bon Genre et tout, Beau Gosse, Tres Belle Fille, Hyper Sexy, Belle Taille Peau lisse sans tache...Mais grand sorodiongo...Keba meme na Ba Pasteurs ya Lelo certains baza na bango ba nganga...Batu misusu bazo kende kozwa kindoki kaka na ba eglises wana oyo ba kendeke chaque Dimanche...Kindoki na minut'oyo eza presque partout...Et bato misusu bazo subir ba influences n'ango sans qu'ils ne s'en rendent vraiment compte...
Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 000201F4

Meme Ba Gouvernements pe esalaka kindoki, kolekisa batu a travers ba guerres ya butu, ba meutres massifs oyo eyaka sous forme ya ba Tremblements de Terre puisque ba za na ba machines oyo ekoki ko provoquer ba tremblements de terre po elekisa batu...Basalaka pe likelemba...Tour ya USA ezali, Tour ya UK pe ezali, Ya Japan, Ya France, Ya South Africa, Ya Nigeria, Ya Soudan, Ya Rwanda, Ya RDC...

Makambu ya kolekisa batu likolo ya kozwa ba gwa eza realite...En tout cas nayebi mwa ba exemples oyo esalema...Ba misusu ba mitumba po akokaki kolekisa mutu te, allez basali na ye ya butu baye kozwa ye pe amitumbi...Po Batu Nyonso amekaki kolekisa bazalaki Calles.

Nazo pesa yo kaka ba points de reference sans vraiment rentrer dans des details na ba exemples...

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 3/4/2013, 10:32 pm

Bonjour Cavalier,

Natangi yo bien. Je garde l'esprit bien ouvert à la possibilité qu'il puisse y avoir un monde parallèle auquel on n'ait pas accès et par conséquent qu'il se passe des choses qui nous dépassent. Mais ce que je veux souligner c'est la systématisation des réponses à tous les malheurs qu'on peut avoir à eza kindoki. C'est un énorme frein chez nous. Je vois des cas dans des familles, la mienne comprise, où mutu asombi lupangu naye na kin ba cousin na ba cousine na ba tantes et autres oncles, bake kokota. Bimisa bango sikoyo, okomi kobanga bakolianga, et puis mikolo wana soki obeli kaka, ooo babwakeli yo maladie. Moi je dis juste qu'on m'apporte des preuves tangibles ya ba ndoki na kindoki po nandima. Soki kaka boye, jamais.

Et puis les accusations, c'est ça qui m'énerve le plus. On accuse les gens sur la base de quoi? Parce que la personne est un peu bizarre ou a un comportement bizarre ou une maladie bizarre, je pense à maladie ya ndeke en autres. J'ai une petite cousine akufela papa na mama, abandaki kovanda epayi ya tata mwasi naye, nzoka mwana ba kanga ye ndoki kalaaa, balalisaka ye esika mususu na mwana mususu ba kanga ndoki. Biso toyebaka te, maman atindaka kaka mbongo ya minerval bango baliaka, tiii mwana ayaki kobeta lisolo nde makambu ebima Sad. Ezalaka te!!!
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Invité 4/4/2013, 12:44 am

Ice cream a écrit:Mbote ba ndeko,

Tangu mususu sujet esi eleka, mais nalingi nalobela kaka.

Bandoki ya famille: tangu nazalaki mwana mukie na kin, tozalaki na ndoki nabiso kombo naye ezalaki Rekaf. Soki kaka mutu akufi, bake kotalisa, Rekaf mutu alieye. Banda na botama, tiii na longwa kin, batu tout ba kufa na famille Rekaf, ezalaki kutu, tina ya kokende kotalisa eza te, zero surprise, kaka ye.
Sikoyo tolongwa kin, Rekaf akufa, batu na famille ba kufaka kaka, famille akanga ba ndoki misusu.
Question na nga eza boye, likambu nini na kin, po liwa ya solo ezala te kaka donki. Soki mutu abeli, okoyoka babeti ye kibota, ooo babwakeli ye maladie ya mpese, ooo ba bwakeli mbasu. Na bango ba pasteur ba kangaka batu ba ndoki, (même bana mikie, surtout ba oyo bakufela ba parents Sad ), na ba koko ya batu, po kaka elongi naye esepelisaki yo te okomisi ye ndoki. Comment se fait-il que ndoki, azalaka kaka categorie moko, le pauvre sans défense, jamais mutu ya mbongo (ahh si batu ya mbongo nde basimba kisi, pona kolekisa batu).
A tel point que je croyais étant petite qu'on ne pouvait pas devenir riche sans tuer Shocked , ou bien kokomisa batu ya famille bizengi Sad Sad
Ça fait un moment que je ne suis pas allée à Kin, 16 ans pour être précise. Je vais y retourner l'année prochaine et à l'occasion je voudrais savoir si la mentalité est toujours la même ou si on connait des changements.

bonne soirée et journée au choix!
Ozalaka nde muana nkzi ya Recaf? E mbadi Shocked

Philosophie bantu!! Eloba que eloko nionso esalamaka eza na cause na ngo et le kindoki surtout ya Rekaf !Suka, ekatisaka ba frontieres Laughing Laughing
http://www.adelinotorres.com/filosofia/TEMPELS-La%20Philosophie%20Bantu.htm

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  GHOST 4/4/2013, 2:51 am

Ice Cream..

Ko kende na yo mosika na Kin te.. mentalité wana esi eya awa..ba pasteurs ba koma lokola ba nganga kisi..ba koma ko interpreter ba rêves..pe ko lakisa ba ndimi nani azali ndoki na famille Laughing Laughing

Le bonheur n´a pas besoin de courir au milieu de la rue, sinon il va attirer sur lui l´envie...
Vivez heureux et vivez cachés..soki o bandi ko lakisa mbongo..tala kaka..batama, vous serez á l´abris des accusations Embarassed Razz
GHOST
GHOST


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 4/4/2013, 3:11 am

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020251Ice Cream,


D'abord c'est bien deja que tu fasses preuve d'une ouverture d'esprit a ce susjet...Evidamment selon toi, a quoi est due cette systematisation au fait??? C'est juste une simple question pour savoir peu ta petite pensee la dessus.


Tu vois tous ces problemes que tu souleves passant de bouche a oreille qui arrivent dans differentes familles en occurence la tienne, ne sont pas tous vrais, mais trouvent leur source dans Une certaine Realite. Realite eza que Kindoki ezali, Kisi, Gwa ezali ba effets na yango pe eza reels. Na ba lelo oyo, Tu ne peux imaginer Le Nombre ya batu oyo baza na kindoki et surtout kisi. Ndeko Mwasi, Mokili oyo eza Majorite na bato ya Ba Faux Boules...Une minorite kaka nde eza ya batu ya bien...Na balelo oyo Likolo ya mbongo, likolo ya kobonga, les gens sont prets a tout et lorsque je dis Tout I mean TOUT... Suspect

Car Kisi na Kindoki eza kaka netit drogue...Et y a des gens comme ca qui y sont accros au meme titre que certaines personnes sont accros a la cocke, Hiroine & autres stimulants...


Quand aux accusations, oza na raison na yo...Les Apparences sont souvent trompeuses...Mingi bakanga bango ba ndoki, mais et pourtant Baza Penza Ba Lumieres Ya NZAMBE...De Vrais Anges d'Amour sunny ...

Ba ndoki bayaka na ba formes nionso...Mais keba, mingi pe bazalaka na ba comprtements moko un peu louches, ba regards moko un peu suspect, esekeli moko ya ki malin, maligne...Mais misusu pe on aurais du mal a les demystifier...Mais na bana mike ya ba ndoki ba demontraka ba signes ya mike mike...Ngai nayebi quelqu'un dans son jeune age azalaki soki alali na butu, na tongo bokomona ye ake kolamuka na lupangu a batu...To na meme lupangu mais a une maison differente...Apres il etait devenu Chretien...Bana Mike misusu bazwa Kindoki mais ye moko aza na ye ignorant...En Allemagne, Masta na nga moko, mwana ya soeur na ye azwa Kindoki na eglise de reveil...J'avais vu le gosse a l'epoque moi meme, akimisa Pasteur na bango a tel point que Pasteur azalaki lisusu kolinga bana na ye basakanaka na mwana wana te. Et Mama ya mwana wana, qui est La soeur ainee ya masta na nga wana, ayebaki meme ba soeurs oyo bapesa mwana na ye kindoki...Balesa ye biloko a butu...Et ye moko mama na mwana ayeko komona ndenge mwana na ye a changeaki... Suspect



Et puis yeba yango soki mutu asimbi kisi, de fois ba servirteurs na ye ya butu wana nde bayaka koluka mutu ya kozwa na famille na ye...Tangu tozalaki bana mike penza J'avais un Ami a moi akufa a moins de 10 ans...Pere na ye azalaki un Homme d'Affaires, Diamentifeur ou un Vendeur de diamants...wana eza na ba temps oyo ba diamentifeurs bazalaki nanu ebele bele neti lelo oyo te...Et Mere na bango azalaki une Metisse ya Muluba...Tata na bango azalaki pe na mwasi Mususu ya Metiol kaka abota pe bana misusu ya Mikolo. Mais ba kisi ya Pere na bango ezalaki koluka mwana na ye moko. Et baya kozua masta na nga wana, un Beau Garcon...Ba conditions akufela elakisa que ba esprits ya butu eyaka kozwa ye...Et il etait Le Prefere de son Pere parmi tous ses enfants...c'etait connu dans mon quartier...

Mubali ya Mere a Leki na nga qui etait aussi un Diamentifeur qui etait connu dans Le Milieu de Choc Stars de Ben Nyamabo, Tata na ye alia ye kaka boye Tangu kaka akomaki kokoma na Lar ebele...Asombela pere na ye Lupangu ya munene atonga yango kitoko, mais pere na ye grand sordiongo, il fallait kk omona elongi na ye pe attitude na ye po o comprendre.

Ba exemples eza ebele...Tante na nga mususu, Mubali na ye azalaka Un grand Technicien ya ba Avion na Air - Zaire batindaka ye en Mission de service na Province, Je crois au Shaba, Je pourrais peut etre me tromper...C'etait un Homme Super Intelligent, c-a-d na Aeoroport avant b'Avions Air- ekita esengeli ye faux azala. Atel point awumelaki te azwa Promotion akoma Mukonzi. Kasi kiti wana kaka ya Bokonzi oyo akendaki kovandela nzoka nde ezalaki deja mine...C-a-d un des ses Collegues qui voulait aussi ce poste asalela ye bikela kela na Kiti...Aleka kaka boye neti Jeu...

C-a-d Kindoki eza kaka na batu ya Famille te, meme kaka ba connaissances, ba collegues du Boulot, des Amis et aussi des Etrangers...Mutu oyebi te...Combien de bana balya ba ndikila kaka epayi ya ba Voisins ya ba Parents na bango??? Kindoki oyo ya mayele mabe...Tu devrais aussi savoir que na ba Familles to pe bikolo misusu Kindoki eza rythme pe tradition qui remonte a un de leurs ancestres qui est ransmis de generation en generation a tel point e pana na bango eza juste une sorte de coutume.





Ngai esi na viva demonstration moko ya ba Ndoki...Nakobete lo yango plutard...Soki nalobi que Naza Cavalier Eza Blague Tse. Idea sunny

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 4/4/2013, 11:43 pm

Troll a écrit:Ice Cream..

Ko kende na yo mosika na Kin te.. mentalité wana esi eya awa..ba pasteurs ba koma lokola ba nganga kisi..ba koma ko interpreter ba rêves..pe ko lakisa ba ndimi nani azali ndoki na famille Laughing Laughing

Le bonheur n´a pas besoin de courir au milieu de la rue, sinon il va attirer sur lui l´envie...
Vivez heureux et vivez cachés..soki o bandi ko lakisa mbongo..tala kaka..batama, vous serez á l´abris des accusations Embarassed Razz

Bonjour Troll,

Nandimi na nga yo, yango nakendaka nanga eglise ya ba sango soki mutema esepeli (bango pe ba pedophiles, makambu na makambu kaka), mais binzambi nzambi oyo toza na yango, ya mabe! Esika, ya kotonga, na ya mombongo, aussi bien pour les pasteurs que les bandimis. Shocked
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 4/4/2013, 11:58 pm

Cavalier, (j'adore tes salutations en passant Smile )
Natangi yo bien, je crois que systématisation na biso ebanda na pasi, oyo balobaka religion opium du peuple, toza na richesse ya mabele te, toluka richesse ya lola. Mabe te, mais makambu ba pasteurs basalaka, yango te. Maladie ya mpense, c'est quoi? est ce que eza vraiment eloko ya kobwakela to kaka une forme d'allergie, qu'on arrivait pas à expliquer dans le passé? La dernière en date la comédienne Amanda, abimi ba boutons na elongi na nzoto, ake epa ya pasteur bayebisiye que ba ninga ya theatre ba bwakeliye maladie ya mpese. Azopakola huile d'olive na mabondeli ? Shocked. Ignorance to kindoki/gwa?
Ba maladies ya kili kili ezalaka na poto ba soignaka, pona nini ya biso kaka kindoki. Tokufela leki ya koko nabiso, abela pendant soki 4 ans soki 5 ans, banda namiyeba azalaka kaka maladie, pe tozo mona déterioration ya mutu, que au bout d'un moment nzoto ezo koka lisusu ba traitements te, mais mukolo akufa, rekaf.
Enfin ce que je veux dire par là c'est que tangu mususu ignorance kaka. Na ba medecins na biso ya malonga te na kin, réponse ya malonga sur le pourquoi du comment ya maladie ya mutu eza te allez tolobi kaka kindoki.

Na ba exemples nayo opesi, nayoka ya mideles wana ebele, soki pe ya solo soki ya lukuta Nzambe kaka mutu ayebi, na ba oyo bamona, en tout cas nga nalingi namona. Soki te, waya. Naza saint Thomas, nabangaka poison koleka ndoki Cool.
En tout cas nazozela lisolo nayo ya preuve. Very Happy

Et sorry pour ton oncle, mes parents ont travaillé à l'air zaire aussi. Tangu mususu bayebanaki.

Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 5/4/2013, 12:00 am

Sad
lenovo a écrit:
Ice cream a écrit:Mbote ba ndeko,

Tangu mususu sujet esi eleka, mais nalingi nalobela kaka.

Bandoki ya famille: tangu nazalaki mwana mukie na kin, tozalaki na ndoki nabiso kombo naye ezalaki Rekaf. Soki kaka mutu akufi, bake kotalisa, Rekaf mutu alieye. Banda na botama, tiii na longwa kin, batu tout ba kufa na famille Rekaf, ezalaki kutu, tina ya kokende kotalisa eza te, zero surprise, kaka ye.
Sikoyo tolongwa kin, Rekaf akufa, batu na famille ba kufaka kaka, famille akanga ba ndoki misusu.
Question na nga eza boye, likambu nini na kin, po liwa ya solo ezala te kaka donki. Soki mutu abeli, okoyoka babeti ye kibota, ooo babwakeli ye maladie ya mpese, ooo ba bwakeli mbasu. Na bango ba pasteur ba kangaka batu ba ndoki, (même bana mikie, surtout ba oyo bakufela ba parents Sad ), na ba koko ya batu, po kaka elongi naye esepelisaki yo te okomisi ye ndoki. Comment se fait-il que ndoki, azalaka kaka categorie moko, le pauvre sans défense, jamais mutu ya mbongo (ahh si batu ya mbongo nde basimba kisi, pona kolekisa batu).
A tel point que je croyais étant petite qu'on ne pouvait pas devenir riche sans tuer Shocked , ou bien kokomisa batu ya famille bizengi Sad Sad
Ça fait un moment que je ne suis pas allée à Kin, 16 ans pour être précise. Je vais y retourner l'année prochaine et à l'occasion je voudrais savoir si la mentalité est toujours la même ou si on connait des changements.

bonne soirée et journée au choix!
Ozalaka nde muana nkzi ya Recaf? E mbadi Shocked

Philosophie bantu!! Eloba que eloko nionso esalamaka eza na cause na ngo et le kindoki surtout ya Rekaf !Suka, ekatisaka ba frontieres Laughing Laughing
http://www.adelinotorres.com/filosofia/TEMPELS-La%20Philosophie%20Bantu.htm

Lol Lenovo, boyebanaki tangu bobandaki kondeke kotia ba mikuli litoyi na coin? Razz Shocked Very Happy
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 6/4/2013, 1:11 am

Mama Ice CreamSoki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020332, Le Plaisir est Pour Nous. Tu m'as l'air d'une demoiselle bien faite dans sa teteSoki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 000206AA...C'est si facile de communiquer avec toi... Exclamation

Je suis d'accord avec toi que pasi nde eza source, cause ya systematisation wana...Et c'est aussi vrai que ba masolo mingi toyoka pe toyokaka sur kindoki ou kisi eza kk ba rumeurs. So it has to be taken with a pinch of salt comme on dit en Anglais. Mais fais bien Attention, ba maladies misusu en tout cas il suffit kaka otala ba symptomes na ngo na ba circomstances oyo mutu azweli po o comprendre que eza normal tse...Eza ya kobwakela...Est-ce tel est le cas ya Actrice Congolaise wana ya Theatre Amanda??? Je ne suis pas en position de l'affirmer en tout cas.

A la question posee, " Ignorance to kindoki/gwa? " A mon avis peut etre les deux un tt petit peu melange, mais nakobakisa naivete...
Bon omoni, il y a aussi une autre Comedienne de pieces de theatres soki Nancy Evoloko, Sonya, ye pe avant aya na poto asala kaka ba declarations ya ba genres wana que muninga to baninga na ye ya Theatre ba bwakelaki ye soki maladie moko boye...Na Domaine ya Musique, Le Chanteur Manda Chante tangu azalaka na Groupe na bango Wenge Musica BCBG lors de son 1er & unique voyage avec La Bande abimaka ba Boutons ebele ebele awa na poto...Mais selon ba rumeurs, je dis bien rumeurs que JB nde abuakelaka ye yango po azalaki koyokela ye likunya ndenge azalaki koyemba na voix kitoko.

Sikoyo soki rumeur ebimi na cas moko on peut comprendre, mais soki ekomi repetition c-a-d ba cas ekomi ebele, alors la eza lisusu le produit d'un hasard te, wana elongwe na domaine ya co-incidence...Une chose de mm nature qui arrive une fois est une Co-incidence, une chose de mm nature qui arrive deux fois ekomi Realite...Par exemple fille oyo soki Ursule Pechanga, batu ebele balobaka que aza na Gwa...Et soki otali penza bien ils ne sont pas loin de la Realite. Na ba lelo oyo ba sixiemes senses ya batu ekoma un peu developpe. Mutu mususu soki otali ye kaka, par sa facon, bilamba azo lata, ba expressions ya visage na ye, o ko comprendre...Luka ba images sur Youtube ya Mama Kalanga Otala ye bien na ba heures moko b'expressions ya visage na ye ndenge e changeaka d'un moment a l'autre...

Alors queba...Car na monde wana ya Theatre na Pe ya Musique ou tt le monde cherche que azala na Succes que azala na Popularite koleka baninga, Kozwa kisi eza nzela ya mukuse. Keba ba maladies misusu na poto mingi ezala soignees par la medecine traditionnelle...Tala ndeko mwasi nazo comprendre yo tres tres bien...Mais kokosana te, kokanisa te que masolo ya kindoki eza mingi na Afrique po batu baza na une certaine ignorance et qu'ils sont supertitieux et que na ba mboka ya poto tt est structure...Not everything is smoke & mirror babe. Omoni mindele baza na systems ya ko diviser, categoriser les choses selon departement et departement...Psychologie ezali, Parapsychologie ezali, Paranormal ezali, etc...

Nanu oyoka te ba mindele bazo lobela masolo ya ba maisons qui sont hantees??? Que ba fantomes babimaka na ba ndaku ango...Omoni au dela ya sophistication ya ba mikili ya poto, eza na makambu ebele oyo ba medias na bango e preferaka ko garder yango cache...Okomona batie yango na ba magazines to pe websites classifies paranormaux...Ozo yoka deja kombo PARANORMAL...Po tangu oyoki kombo wana o classifie yango deja que eza ba masolo moko okoki kozua yango au serieux te...Et rares sont les gens qui s'hasardent de parler de tels contes feeriques au risque d'etre pris pour des completes nazes...

Ozo comprendre systematique??? Mais examiner culture ya mindele tres bien, rares sont vraiment religieux na sens oyo b'Africains bazuelaka b'eglises...Kende na ba ndaku ya mindele okomona ba boules de crystal, ba symboles ya esoterismes kili kili...Ebongo b'eglises catholique y'okendaka de temps a temps, mituna pona nini a cote de presque chaque Edifice Religieux Catholique mwa cimetiere eza wana. Mituna pourquoi??? Nga en tt cas ba Eglises Catholiques nyonso oyo namona en tt cas eza na mwa cimetiere n'ango qlq part...Alors quel en est l'utilite???

Nayebi que oza deja assez grande pour tirer tes propres conclusions la dessus...Mais yeba ete verite to realite eyebanaka na ba facons ebele...Soit par l'information venant de quelqu'un d'autre ou soit par propre experience...Soki ozo luka que preuve que Kindoki eza reel, je crois tu as besoin de faire usage de ton In-tuition...Kozala kaka sceptique te for the sake of being skeptical... Puisque j'ai l'impression comme si tu ne crois pas a l'existance de Kindoki. Ou alors tu y crois, mais tu ne veux pas etre labellee naive puisque tu y croyais.

In-tuition is the Highest Form of Guidance...Use it if necessary...Ngai ba masolo oyo nyonso na beti, tangu esalemaka j'etais encore tres petit...Mais Na Kimukolo boye, compte tenu ya ba connaissances acquises soit externellement ou directement & interieurement, j'ai compris que Eza Vrai...Lisolo ya Masta na nga wana, j'etais petit, mais nayebaki Lupangu pe ndaku na bango tres bien...Leur pere azalaki un homme qui voyageait souvent, mais azalaki kaka neti un Blanc moko...Il organisait des Fetes avec des invites venus de ca et la, avec qlqs mindeles aussi...Mais alekisa mwana na ye...Et mere na ye ya Metisse ayebaki ango que ba kisi ya mubali na ye elekisaki mwana na bango ya mubali & elle etait troublee...Car ba circomstances oyo ezalaki tt autour de lui avant que milimo ya butu, basali ya butu ya Papa na bango baya kozwa ye elakisaki que ezalaki makambo ya monde mususu.

Puisque Oza n'esprit Moko Ouvert il y a un film assez interessant qui aborde ce topic nako suggerer yo otala, peut etre que tu l'as deja visionne, mais nga en tt cas natalaka ngo ya trop. "Film oyo DEVIL'S ADVOCATE" Avec Keanu Reeves, Al Pacino & Charlize Theron...
Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Da89967Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Da274476
Oko comprendre p...Na Film oyo Keanu Reeves(Kevin Lomax) Aza un Young Attorney/Lawyer(Avocat) qui n'a jamais perdu un casier Juridique(64-0) & vit avec sa jolie femme La Sud Africaine Charlize Theron(Mary Ann) Bapesi ye kombo ya Marie pamba te. Il va se faire embocher dans une Firme a New York qui appartient a un certain Milton John(Al Pacino) qui au fait est son Pere et est aussi Satan Le Diable...Soki olandi ango okoyoka cote moko un homme de la Loi cite les villes dans lesquelles se trouve un certain Vagada Holdings , il y a London, Kinshasa et Karashi. Look it up, It's a company whose line of business includes Computer & Technology Resale...

Et un peu plus tard a travers le Film okoyoka Mwasi na ye Mary Ann azo apprendre mubali na ye que Sa mere abotaka soki Frere na ye a l'age de 45 ans et que ye awuti ko apprendre epayi ya Docteur asali ye verdict que Non specific ovarian failure...Et dans l'hopital ou elle lui dit "I know why this is happening...Its the money, Blood Money..We just drank it down both of us...We knew it. Winning those cases, taking the money we knew they were guilty..."

Landa Film oyo et o ko comprendre ou se trouve Le Diable...Na Departement ya DROIT Car c'est bien La Loi Qui dirige Tt sur cette Civilisation Moderne, & Poses toi maintenant La Question, La Loi de Qui ? Question ? Who's behind that Law, Pulling All The triggers ?Question? ...Car na debut ya Film Al pacino lorsqu'il propose d'engager Keanu Reeves qui est au fait son Fils, amemaki ye Na Top ya BUILDING ya Firme na YE...A l'esplanade...Ou a deux Ils Voyaient la scene de la rue...Qui est au fait une sorte de Metaphore...C-a-d Baza na Likolo bazo tala batu na se...Et Le Building en Question n'est autre qu'un des Somptueux Grate-Ciel(CONTINENTAL PLAZA) appartenant a Mr Trump, Donald Trump...

Ice cream a écrit:Cavalier, (j'adore tes salutations en passant Smile )
Natangi yo bien, je crois que systématisation na biso ebanda na pasi, oyo balobaka religion opium du peuple, toza na richesse ya mabele te, toluka richesse ya lola. Mabe te, mais makambu ba pasteurs basalaka, yango te. Maladie ya mpense, c'est quoi? est ce que eza vraiment eloko ya kobwakela to kaka une forme d'allergie, qu'on arrivait pas à expliquer dans le passé? La dernière en date la comédienne Amanda, abimi ba boutons na elongi na nzoto, ake epa ya pasteur bayebisiye que ba ninga ya theatre ba bwakeliye maladie ya mpese. Azopakola huile d'olive na mabondeli ? Shocked. Ignorance to kindoki/gwa?
Ba maladies ya kili kili ezalaka na poto ba soignaka, pona nini ya biso kaka kindoki. Tokufela leki ya koko nabiso, abela pendant soki 4 ans soki 5 ans, banda namiyeba azalaka kaka maladie, pe tozo mona déterioration ya mutu, que au bout d'un moment nzoto ezo koka lisusu ba traitements te, mais mukolo akufa, rekaf.
Enfin ce que je veux dire par là c'est que tangu mususu ignorance kaka. Na ba medecins na biso ya malonga te na kin, réponse ya malonga sur le pourquoi du comment ya maladie ya mutu eza te allez tolobi kaka kindoki.

Na ba exemples nayo opesi, nayoka ya mideles wana ebele, soki pe ya solo soki ya lukuta Nzambe kaka mutu ayebi, na ba oyo bamona, en tout cas nga nalingi namona. Soki te, waya. Naza saint Thomas, nabangaka poison koleka ndoki Cool.
En tout cas nazozela lisolo nayo ya preuve. Very Happy

Et sorry pour ton oncle, mes parents ont travaillé à l'air zaire aussi. Tangu mususu bayebanaki.


_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 8/4/2013, 3:13 pm

Bonjour Cavalier,

Nazoya ko répondre yo heure moko. Manque de temps, d'ailleurs, j'aime bien ce film
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 8/4/2013, 11:40 pm

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020383Ice Cream

Zua temps na Yo ndeko mwasiSoki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 0002040B...C'est un Film interessant...Al Pacino s'etait montre encore une fois a La Hauteur dans sa depiction d'un Diable a la foi Aristocrate, Charismatique & Modeste, car malgre son immense richesse, Il prend le transport Commun. Il faut noter aussi La Prestation de Keanu Reeves. Tt comme toi J'aime ce Film.


Je reviendrai pour parler un peu de mon experience comme promu...Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 0002040D

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 9/4/2013, 2:09 pm

Bonjour Cavalier,

Ndoc soki na tangi yo bien, ondimaka nayo pe que soki mwasi ya Pepe kale afungolaka porte avant te mais Pepe kale aza na mokili ? Smile

Na tangi yo malamu, ba masolo oyo nioso ekotisaka batu ba doutes heure moko, mais soki esprit ezongi olobi non, pas possible. Kaka mowei nde ayebaka nini elekaka sima ya liwa, mais lokola pe tofuta nanu te... Après eza kaka croyance ya mutu na mutu. On peut aussi t’expliquer par A+B que Nzambe azalaka te, que Bible eza myth. pas besoin d’aller loin, Darwin. Après mutema nayo nde elingi ondima Nzambe mythe, mais lokola kondima Nzambe esalaka pe mutu mabe te tondimi. Sikoyo, ndoki, mutu ya ba frein, ya kolengisa, ba malheurs…, avanda esika aza.

Après ce film je l’aime beaucoup tout comme d’autres dans le même style, parce que j’aime penser qu’il y a des choses qui nous dépassent, qu’il y a des combats qui se mènent à notre insu. Mais de là à penser ndoki na kati ya metro baza ata 20 sur les 300 personnes… Cool

Osekisi nga na batu ya bilongi mystiques, misu makasi ndoki te ndenge baloba Laughing
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 11/4/2013, 2:14 am

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 0002037BIce Cream, Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020411

Ndoc soki na tangi yo bien, ondimaka nayo pe que soki mwasi ya Pepe kale afungolaka porte avant te mais Pepe kale aza na mokili ? Smile
Soki nandimaka yango Question Laughing Hmmm Ice Cream omoni soki oyoki masolo, premierement ezalaka kaka Lisolo...Deuxiement esengeli olingi oyeba soki eza Lisolo ya Vrai to te...Affaire ya Mwasi a Pepe Kale wana...mutu moko te akoki ko confirmer yango pe kopesa biso version reelle eza kaka ye moko mwasi ya Pepe Kallle to bato ya famille na ye, ou alors certains musiciens de l'Empire Bakuba...Po bayebanaki au moins ba secrets. Mais il faut pe bazala na volonte wana, to bapesa bango autorisation...Mais est-ce que Mwasi wana akoki penza ko reveler un tel Secret Familial? Car soki Mubali aza na kisi mwasi na ye ya ndako akoyeba yango.

Tomata Tokita toyebi na biso que ba Musiciens na biso bango Nionso ba consultaka La sorcellerie Diabolique Metaphysique...Lorsque un Jeune comme Bill Calonji chante ouvertement...Necromancie Metaphysique...Koffi qui se dit Tati wata abali Mamy Wata...Eza na ba makambu ebele oyo soki otali kaka ba Groupes na biso tout ya musique, meme sans qu'ils ne disent un mot, Okozwa CONFIRMATION que baza bato ya ba kisi...Il suffit de demander aux membres de Leur staff & aussi certains parmi leurs groupies/Fanclub...

Papa Wemba na emission moko qui est sur youtube azo lobela makambo ya ba Musiciens &Les Fetiches.

Pour les gens comme Darwin et autres ce que tu dois savoir est que, tous ces gens ont utilise leur intelligence au service de la Science Materielle qui cherche a expliquer les arcanes de la nature par l'usage cranien/mechanique voila pourquoi ils ont rendu un grand nombre de gens en erreur...L'HOMME est apparu sur Terre deja bein Forme, Super Intelligent, mais avec Mr Darwin c'est le contraire...Donc Kokamwa tse Presque tout c qui tourne autour de ctte civilisation actuelle est juste le contraire de ce qu'a Ete La Facon de Penser des Anciens...Mais la c'est un autre debat...

Osekisi nga na batu ya bilongi mystiques, misu makasi ndoki te ndenge baloba Laughing
Laughing Laughing Je vois que otalaki ba images ya Mama Kalanga, kie, kie, kie Laughing Mere wana ya Mopap non, aza suka...Amipesa pe kombo Grace Kalanga...Hmmm, il suffit o observer ye tres bien O ko comprendre que a changea na ye te, azali sodiongo ya mwasi et aza tres dangereuse...

Tout comme de nombreux batu ya ba gwa oyo soit disant ba bongola mitema na ba eglises de Reveil, ngai nadimaka ata moo na bango te...Ce sont tous des Charlatants, qu'il faudrait meme eviter d'acceuillir na ba Ndaku...Baza ba Trouble-Fetes et Semeurs de Zizanie na ba Foyers ya batu. Ba changer kk forme, po batimbeli que lelo oyo kosala mwa lingomba eza moko ya ba sources sures pona kozwa ba Clients.

Oui faut bien observer les gens, surtout les yeux, puisque on dit "Les Yeux sont Les Fenetres ou Les Mirroirs de L'ame. Misu ekosaka te...

Maintenant tellement que ozo donner l'impression d'etre et de rester sceptique vis-a-vis de l'existance de Kindoki na ndenge ya ko servir le mal...Po bakosa yo te, Pe kozala kidiba te, bato ya mayele mabe na minut'oyo baza penza ebele koleka batu ya Malamu. Et bato ya Malamu la plupart commettent l'erreur de croire que tout le monde est aussi de bon coeur comme eux/elles...Gentillesse heure moko eza faiblesse...D'ou il faut etre EVEILLE.
Ice cream a écrit:Bonjour Cavalier,

Ndoc soki na tangi yo bien, ondimaka nayo pe que soki mwasi ya Pepe kale afungolaka porte avant te mais Pepe kale aza na mokili ? Smile

Na tangi yo malamu, ba masolo oyo nioso ekotisaka batu ba doutes heure moko, mais soki esprit ezongi olobi non, pas possible. Kaka mowei nde ayebaka nini elekaka sima ya liwa, mais lokola pe tofuta nanu te... Après eza kaka croyance ya mutu na mutu. On peut aussi t’expliquer par A+B que Nzambe azalaka te, que Bible eza myth. pas besoin d’aller loin, Darwin. Après mutema nayo nde elingi ondima Nzambe mythe, mais lokola kondima Nzambe esalaka pe mutu mabe te tondimi. Sikoyo, ndoki, mutu ya ba frein, ya kolengisa, ba malheurs…, avanda esika aza.

Après ce film je l’aime beaucoup tout comme d’autres dans le même style, parce que j’aime penser qu’il y a des choses qui nous dépassent, qu’il y a des combats qui se mènent à notre insu. Mais de là à penser ndoki na kati ya metro baza ata 20 sur les 300 personnes… Cool

Osekisi nga na batu ya bilongi mystiques, misu makasi ndoki te ndenge baloba Laughing



_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 11/4/2013, 2:37 am

Ice Cream, Ndeko Mwasi, maintenant Je vais t raconter en Long & en Large ce que j'avais Vecu sur une demonstration ya Kindoki...Et JE TE RASSURE QUE JE L'AI VECUE ET DEPUIS J'AI COMPRIS QU'IL NE FAUT PAS SOUS-ESTIMER LES GENS... No

L'experience que J'ai vecue, Moi, avait eu Lieu il y a de cela 7 ans environs Lors d'un matanga d'une Tantine que Je connaissais tres bien...En ce Moment Je venais a peine de debuter Mes Etudes Universitaires, donc ici en Engleterre. J'etais loge a L'Universite...Alors comme la nouvelle m'etait arrive au cour de la semaine, je ne pouvais qu'aller assister au Matanga que le Week-End. Le Week-End Arrive, un Vendredi juste apres les cours et autres trucs et machin, je me dirige vers le lieu du matanga vers 20 heures.

J'arrive a l'endroit qui n'est autre que la maison de la defunte et de son epoux, je vois que la maison est bondee, il y a plein de gens, ceux que je connais et un bon nombre que j'ignore, sans oublier les allures qui frequentaient le milieu de la musique, donc plein de monde a tel point que les gens sont entasses et que presque toutes les chaises sont occupees...Alors je me trouve un endroit pres de la porte d'entree et contre mur...Rien n'arrive au Hasard...Tu vas comprendre pourquoi je le dis.

L'Ambiance a travers les bruits de gens qui parlent un peu de tout et de rien. Apres qlqs minutes, une des mes soeurs m'apporte une petite chaise et une boisson sucree[coke, que moi meme j'evite de boire]...Ah quel soulagement...Je m'asseois, habille en Jacket & Pantalon en Jean's LEVIS de couleur Bleu Pale, un T-Shirt en Blanc et Une Paire de Boots Timbaland couleur Beige.

Mais pendant que je savourais mon jus de cola, a ma gauche he voila un gars habille en jacket et pantalon de couleur maronne, il est mince, donc aza nzoto mikie, mais penza mulayi te, et entrain de boire un verre du Whysky[Johny Walker avec un peu de coca]...Et il a l'air d'un embrouilleur, et du cout commence a baratiner une soeur qui se trouvait juste a ma droite...Apparament ayebaki soeur ango po abengaki ye na kombo na ye[Appelons la Wivine]...Abandi kotia soeur wana litoyi eh batu tout bazo seka na loyenge...Ezalaki surement dose ya Whysky, po akomaki na kokumisa ba nduta ya soeur wana...Oh Wivine namoni okomi na ba nzutu, na ba nduta, ...Soeur wana pe azo repondre en riant comme si litoyi ezalaki ko kota ye penza na motema...Mais Pendant que j'etais calme j'observais le gars, nazalaki kotala ye na elongi, et j'ai constate que ye azalaki penza na air moko serieux, ce n'etait pas une blague...Apres bon lisolo wana elaki na ngo...En meme temps Pasteur moko que je connais aussi bien pe azalaki koteya na kati ya Salon...

Heure moko tovandi kaka boye toyoka Makelele neti kosuana na kati ya ndako...Hmmm Nga na mbala moko na telemi, nake kozua Grande Soeur na Petie Soeur na nga, Na benda Soeur Ainee na nga na loboko, na longola ye cote koswana ezalaki kowuta. Je leur dis comme ca...Tala Bosala tout bobendana, bokende na ndaku...Quelques minutes plutard bayebisi nga balingi ba kende, batuni nga heure nini na kolongwa nayebisi bango na ba tongo, apres bazwa car badie...Moi Je dis OK...Ba Freres na nga pe misusu bakendaki na bango, parce que fo basala na Tongo. Natikalaki kk en compagnie ya Vieux na nga Moko boye.

Sikoyo Pasteur asilisi redication na ye ya soiree batu misusu ba bandi pe kobendana Palais...Mwa ba Places ekomi ko komonana, alors nga nake kovanda sik'oyo na salon, na canape, tovandi pe na ba djos misusu...Ba misusu ba vandi en face na biso, misusu na na chaise ya cuir pe ba chaises longues oyo ezalaki na mopanzi ya gauche ya canape oyo tovandaki...Na droite ya Canape ecran geant moko ezo lakisa film ya "The Passion of Christ" Film oyo ya Jesus version ya Acteur pe Cineaste Hollywood Mel Gibson.

Et puis en meme temps batu bazo continuer kaka ko parlementer, tantot sur le film, tantot sur un debat Biblique...Wana nga kk calme na vandi na ga...Mais tangu nabandi koyoka bango namoni que baza ko se contredir na ye kotuna bango question moko en rapport avec la bible, bazo koka ko repondre tse...Plus Je parlais[bien que c'etait brievement], plus bakomaki ko constater que Nazalaki na Ba Connaissances moko qui etaient completement differentes na oyo bango bazalaki ko professer...Apres natiki bango ba continuer ba masolo na bango...Mais djo wana oyo azalaki komela whysky azo beta beta ba tour, mais il ne participe pas na masolo oyo...

Apres ba heures epusani toye kotikala kaka une dizaine, mais na Divan/Canape wana tovandaki 3 personnes nga na kati a ma gauche Vieux na nga wana et a ma droit djo moko...Boye...Un autre groupe de 3 ou 4 personnes pe ba palangani...Ti toye kolala kaka na position assise wana...Peut etre wana tokomi ba 2 heures. Wana nalongoli deja Jacket na nga...Nalalaki mutu contre le divan, les mains croises...Donc eza penza kolala tse, po navandaki na kati, mais okangi kk misu et o relaxer...Pum...Na ndenge biso nyonso tokotaki na sommeil profond toyebaki lisusu tse...Apres tout on etait tous fatigues, pour des raisons de boulot, cours, etc...

Alors pendant que Je dormais, les bras toujours croises[Position de Defense en Langage Corporel Idea ], Je commence a sentir comme si quelque chose se trouvait sur mon front, mais ca fesait des mouvements comme une mouche...Oui exactement Lokola nzinzi et puis nazo mona neti mwa petite boule de nuage ya pembe neti claire lune sur mon front...Et Je commencais a bouger ma tete de gauche a droite comme si j'etait entrain de resister en disant NON bien que je n'avais prononce aucune parole...Je suis sur soki na fazaki na mbetu na nzele, alingaki kolamusa nga en m'apprenant que j'etais entrain de faire un cauchemar...Mais Non nalalaki penza te, po nazalaki na position moko c'etait difficile de faire un sommeil Profond...Namelaki pe bierre to alcool te, et pourtant Coca ezalaka na Caffeine, donc nakoki kozwa mpongi ya aussi profond tes... No

Mais le truc persistait dans ses mouvements ezalaki kosala neti eloko moko ezo ting ling c-a-d neti mukusa, mais mukusa te...Gi! .Na Mbala Moko BAM Idea , Je me suis Leve Exclamation Idea , Natelemi Idea Exclamation , natala boye Vieux na nga alali atie mutu na loboko ya divan, lui au moins pouvait dormir, le gar a ma droite etait parti...Donc jusque la nanu penza na dicerner ce qui m'est arrive te na ye ko constater que totikalaki kaka nga na Vieux na nga wana, a faser na ye pe calme...Mais a ma tres tres grande surprise na chaise oyo ya cuir a notre gauche, namoni djo wana oyo azalaki komela whysky, alali mutu na se masoko likolo...Je vs dis cela que mutu litteralement sur la chaise masoko likolo.

Tiens nalamusi Vieux na nga wana...Vieux na nga alobi na nga na ba signes , mais oyo makambu nini oyo lisusu hmmmm Tshor...Oyebi que Tobima na palais wana.. il est 5 heures tozo kende ba 6 heures...Toke beta mua tour na ba shops moko ezalaki aux alentours, tosombi ba deodorants na ba Jus de Fruits...Tozo mela Tobandi kobeta masolo wana...Vieux wana ayebisi nga, petit omoni makambu towuti komona, soki toyebisi batu que ba ndoki baya awa na Poto, kaka Tembe...Alobi petit djo wana aza tshor et azalaki koloka...Mais Biso nde tokangi ye... Arrow


Sikoyo Ndeko Mwasi est-ce qu'ozo comprendre niveau ya makambu ango Question


Oyebi que apres heures moko tozongi lisusu na Palais wana, Tokuti djo ango asimbi brosse azo kombola Palais, apesi biso mbote, toboyi kopesa ye loboko tozongisi kaka na munoko, mais miso na ye ezalaki koyoka soni Rolling Eyes Na heure moko na Fixer du Regard, et c'est la que J'avais compris...Azo koka ko fixer nga du Regard tse...Et puis ye mukolo bongo akende ko kombola ndaku eza ya ye kutu te na ba tongo tongo avec une brosse et Pourtant Aspirateur ezali... Suspect



DONC NA VIE IL FAUT ETRE EVEILLE sunny ...SURTOUT ICI EN EUROPE...FAUT AVOIR LE SENS D'OBSERVATION...NGA YANGO NA MELAKA MAYI YA TROP...CAR EKOMISAKA NGA SUPER EVEILLE A TEL POINT QUE LE MOINDRE PETIT DETAIL NE M'ECHAPPE PAS... sunny

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ricky Gabrino 11/4/2013, 2:31 pm

Ce que je pense de tout ca ?

- Kaka ndoki nde akoki ko kanga ndoki. Comprenez par là que les profanes n'ont pas les moyens adéquats pour dénicher les sorciers qui eux opèrent en esprit. Tout ce que vous entendez n'est que spéculations basées sur certains signes pré-établis qu'on oberve. Ces signes peuvent simplement être résumé par "Comportement bizarre". Donc tout ce qui sort de l'ordinaire est susceptible d'interprètations allant dans un sens (KINDOKI). Par example un adulte qui fait encore pipi au lit, un adulte qui dors les fesses en l'air (chose naturel pour un bébé mais trop bizarre pour un adulte), une personne trop introvertie, même une personne atteinte de depression ...la liste est longue. Tout ca ne constitue en rien une preuve qu'on est sorcier, hélas chez biso ekoma evidence ...

L'anecdote de Cavalier par exemple me rappelle l'histoire d'une fille qui a dû quitter ce pays pour aller s'installer ailleurs pcq qu'une personne l'avais surprise en train de prier comme les musulmans, védir mataku na zulu koi (surtout que nzele 'ango azalaki na lichoda moko bien rebondi... na regreta départ na ye fort ....mais bon that's besides the point) le Mr a vite crié au sorcier Shocked Shocked Histoire e panzani mboka mobimba, la fille n'a pas eu d'autre choix que celui de quitter le pays pour se faire une autre réputation sous de nouveaux cieux....donc voilà, il suffit de si peu pour se voir collé cette rép, les ragots et préjugés aidant ...tala kaka.

Si vous me demandez, je dirais que le Mr que Cavali a surpris ne pouvait plus le regarder dans les yeux non pas pcqu'il a été pris la main dans le sac, mais pcqu'il savait ce que Cava et son vieux pensaient de lui (po ye moko pe ayebi ndenge nini alalaka).

Pour revenir à ma conclusion, rien qu'un sorcier est à même de détecter un autre sorcier. Sikoyo soki na yoki mutu a ye ko yebisa nga CAVA aza ndoki, na ko tuna ye, oyebi 'ango ndenge nini ? soki a répondre oh te le tala ba signes bien, jotar wana aza possédé par l'esprit de Tutankhamun, je luis répondrais, KENDE KO BETA BA CHUTES Very Happy , mais soki a répondre "to zwaka ba plans na biso esika moko", ah là na koki ko pesa ye mwa crédit...

voilà


Dernière édition par Ricky Gabrino le 12/4/2013, 11:20 am, édité 2 fois
Ricky Gabrino
Ricky Gabrino


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ice cream 12/4/2013, 11:13 am

Cava, kie kie kie, Osekisi nga makasi na lisolo oyo. Tata ya batu abandaki kotala yo lisusu te likolo ya soni. Abandaki déjà ko bouler eloko nini okaniselaki ye. Olibi nango Ricky Gabrino avec qui je suis entierement d’accord

Pour l’histoire de bizarrerie, ekomelanga pe. Mais na sense mususu :
Quand j’étais plus jeune, vers 15-16 ans, nazalaki vrai mwana ya Nzambe, protocole, interprète, choriste… Avant na lala nabandaki kosambela na mbetu allongée sur le dos na maboko yakokangama na niveau ya tolo. Sikoyo heure moko soki losambo eleki mulayi okomona nalekani nanga na pongi na position wana. A une époque on a herbergé une sœur chez nous, elle dormait avec moi. Un soir akoti na chambre akuti ngai ya kolala na position wana angangi abengi nga ndoki, parce que na lali na position ya ebembe Shocked Laughing
Natika pe kosambela Laughing Laughing Laughing
Ice cream
Ice cream
Moderatrice


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Invité 12/4/2013, 9:18 pm

Muan'ankazi ya Recaf oza makambu yo!! kieeee! Position wana eza pe kaka suspecte!!

Ice cream a écrit:Cava, kie kie kie, Osekisi nga makasi na lisolo oyo. Tata ya batu abandaki kotala yo lisusu te likolo ya soni. Abandaki déjà ko bouler eloko nini okaniselaki ye. Olibi nango Ricky Gabrino avec qui je suis entierement d’accord

Pour l’histoire de bizarrerie, ekomelanga pe. Mais na sense mususu :
Quand j’étais plus jeune, vers 15-16 ans, nazalaki vrai mwana ya Nzambe, protocole, interprète, choriste… Avant na lala nabandaki kosambela na mbetu allongée sur le dos na maboko yakokangama na niveau ya tolo. Sikoyo heure moko soki losambo eleki mulayi okomona nalekani nanga na pongi na position wana. A une époque on a herbergé une sœur chez nous, elle dormait avec moi. Un soir akoti na chambre akuti ngai ya kolala na position wana angangi abengi nga ndoki, parce que na lali na position ya ebembe Shocked Laughing
Natika pe kosambela Laughing Laughing Laughing

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 13/4/2013, 2:20 am

Ricky Gabrino a écrit:Ce que je pense de tout ca ?

- Kaka ndoki nde akoki ko kanga ndoki. Comprenez par là que les profanes n'ont pas les moyens adéquats pour dénicher les sorciers qui eux opèrent en esprit. Tout ce que vous entendez n'est que spéculations basées sur certains signes pré-établis qu'on oberve. Ces signes peuvent simplement être résumé par "Comportement bizarre". Donc tout ce qui sort de l'ordinaire est susceptible d'interprètations allant dans un sens (KINDOKI). Par example un adulte qui fait encore pipi au lit, un adulte qui dors les fesses en l'air (chose naturel pour un bébé mais trop bizarre pour un adulte), une personne trop introvertie, même une personne atteinte de depression ...la liste est longue. Tout ca ne constitue en rien une preuve qu'on est sorcier, hélas chez biso ekoma evidence ...

L'anecdote de Cavalier par exemple me rappelle l'histoire d'une fille qui a dû quitter ce pays pour aller s'installer ailleurs pcq qu'une personne l'avais surprise en train de prier comme les musulmans, védir mataku na zulu koi (surtout que nzele 'ango azalaki na lichoda moko bien rebondi... na regreta départ na ye fort ....mais bon that's besides the point) le Mr a vite crié au sorcier Shocked Shocked Histoire e panzani mboka mobimba, la fille n'a pas eu d'autre choix que celui de quitter le pays pour se faire une autre réputation sous de nouveaux cieux....donc voilà, il suffit de si peu pour se voir collé cette rép, les ragots et préjugés aidant ...tala kaka.

Si vous me demandez, je dirais que le Mr que Cavali a surpris ne pouvait plus le regarder dans les yeux non pas pcqu'il a été pris la main dans le sac, mais pcqu'il savait ce que Cava et son vieux pensaient de lui (po ye moko pe ayebi ndenge nini alalaka).

Pour revenir à ma conclusion, rien qu'un sorcier est à même de détecter un autre sorcier. Sikoyo soki na yoki mutu a ye ko yebisa nga CAVA aza ndoki, na ko tuna ye, oyebi 'ango ndenge nini ? soki a répondre oh te le tala ba signes bien, jotar wana aza possédé par l'esprit de Tutankhamun, je luis répondrais, KENDE KO BETA BA CHUTES Very Happy , mais soki a répondre "to zwaka ba plans na biso esika moko", ah là na koki ko pesa ye mwa crédit...

voilà
Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020403Ricky Gabrino,

Poro, Je t'ai lu avec BCP d'attention & Je trouve entre (guillemets) que tu as raison de voir les choses ainsi dans Le contexte que tu t'es exprime. Je crois ce que tu essayes de Faire ici c'est rationaliser un peu cette situation sur une perspective Psycho-Analitique. Et c'est la ou que tu excelles dans ta reflexion et c'est fort comprehensible.

Mais mon cher, si on mettait de cote un peu cette Logique intellectuelle que ns avons apprivoisee au Banc de L'Ecole qui ns ont rendus tous un peu incredules vis-a-vis de certains faits et realites metaphysiques lies a nos coutumes & traditions, l'on ne peut pas conclure comme ca que TOUT C QUE NS ENTENDIONS N'EST QUE SPECULATIONS BASEES SUR CERTAINS SIGNES PREETABLIS. Car tu as declare <<TOUT>> Ata Yo Moko Mon cher...

Par exemple moi, avant cette epreuve sus-mentionnee, en tt cas Je n'ai jamais lie le fait de coucher les feses en l'air a La sorecellerie/Kindoki. Je ne l'ai jamais pense. No

Et puis cette logique la comme quoi Ndoki kaka akangaka ndoki eza penza Vrai te. Donc eza kaka neti ozo loba que pona kokanga muyibi faut pe ozala kaka muyibi. Po bandoki misusu ba surprena bango na batu na ba tongo tongo aza mutakala...Des Histoires Vraies. B'evidences que bakanga batu ba ndoki ezali...Mais tu dis vrai que un adulte qui fait pipi au lit ne constitue pas un des signes de la sorcellerie...Loin de la...Et les ndoki ne sont pas necessairement d'une apparence bizzare...

Ce n'est pas vrai que seul un sorcier est capable de detecter un sorcier. Okoki ko elever ba senses na yo a tel point que okoki ko sentir si quelqu'un a de l'energie negative et malefique.

Mbwa oyo azo utiliser instinct animal na ye ayebaka soki aza en presence d'un esprit diabolique.

Non Ricky, l'histoire que J'ai racontee n'est pas une anecdote No ...Ce n'est pas necessairement parce que le gars dormait les fesses en l'air en plein matin, en plein matin que j'avais conclu que j'avais affaire a un tchor Exclamation Car Je n'avais pris compte de ce detail juste apres l'epreuve que j'avais passee. C'est-a-dire apres avoir reuni tous les details. Apres avoir scanne le comportement et characteristiques qu'affichait ce gar. Mon cher, de fois lorsqu'on obsrve un objet, de premiere vue on apercoit qu'une image un peu vague, mais a force d'observer l'ESPRIT HUMAIN s'ouvre vers des petits details pour avoir l'image Globale...Car La perception est souvent trompeuse, c'est dans les details qu'on decouvre La Verite.


J'ai bien declare que Je sentais une presence devant moi pendant que j'etais endormi en position assise. Tu vois, cher Ricky ce n'etait pas un cauchemar...Un cauchemar c'est lorsque l'on reve qu'on se trouve dans une situation tres, tres effrayante comme si c'etait reel...Par exemple, tu es poursuivi...Mais dans cette histoire Je n'etais pas plonge dans un sommeil tres profond et je n'etais pas dans un reve. Ce que Je ressentais, c'etait comme si quelqu'un etait devant moi entrain de souffler sur mon front...

Mais des que Je m'etais mis debout & a ma tres grande surprise J'avais appercu le gar endormi sur une chaise fauteuil les fesses en l'air. Mon cher meme pas en dormant ce n'est pas assez comfortable de se mettre les fesses en l'air sur une chaise alors combien serait difficile pour quelqu'un de dormir a cette position la sur une chaise? Question ? Ce n'est pas seulement bizzarre, c'est dingue, c'est fou tu ne trouves pas???


Si vous me demandez, je dirais que le Mr que Cavali a surpris ne pouvait plus le regarder dans les yeux non pas pcqu'il a été pris la main dans le sac, mais pcqu'il savait ce que Cava et son vieux pensaient de lui (po ye moko pe ayebi ndenge nini alalaka).
Desole mon cher, cette reflexion ne tient pas debout...C'est une experience que tu n'as pas vecue, tu n'as aucune idee...

Mon cher ndenge nin ye ayebaki que biso totimbelaki ndenge ye alalaka??? Lorsque je dis que Les Yeux ne trompent pas, L'Esprit ne trompe pas...Tu dois te rappeler Lorsque Je lui avais fixe le regard, ce sont ses propres yeux qui m'avaient confirme qu'il sait de quoi il etait coupable...Non pas de sa position bizzare de dormir, mais bien entendu son echec sur ce qu'il a voulu tente...C'etait de ca que Je Parlais...J'avais eu la confirmation sur ses yeux...

Comme conclusion nakoyebisa yo boye Ricky, Oza na besoin ya kozala ndoki te po ozala na ESPRIT...NGA NAZA ANIMAL...I'M AN ANIMAL...I CAN FEEL...J'AI LE SENS DE DISCERNEMENT...JE PRATIQUE DU SPORT...ET SOKI MIKOLO WANA NASALI SPORT YA TROP ET QUE ENERGIE NA NGA EKOMI TROP DYNAMIQUE ET TROP ELEVEE...NAKOMAKA NA DERNIER REFLEX...

D'ailleurs Je me suis toujours dis que c'etait bien que J'avais vecu cette exeperience avec quelqu'un d'autre qui n'est autre que mon Pur Vieux de Panama, Atimba danze, mwana ya ba milieux ya VIVA LA MUSICA(Pur Mutu A Reddy na Stino)...Chaque fois soki tokutani tozangaka kobeta lisolo oyo tse...

Mon Frere tu peux beau rationaliser comme tu le fais, Je suis moi meme quelqu'un de tres sceptique et Je te comprend tres bien...Au fait osololi na yo Vrai, na marque no...Mais tu dois savoir que, Je sais exactement de quoi Je Parle...Je n'ai aucun doute la dessus que Djo wana aza moloki...Et ayebi yango...Et c'est ca qui le tourmentais d'ailleurs lorsque Je lui avais fixe du regard...Mon Cher Je Connais LE POUVOIR ET LA FORCE DU REGARD ET DE L'OBSERVATION...JE SUIS DU DOMAINE ARTISTIQUE...J'AI FAIT PLUSIEURS ANNEES DE DESSIN D'OBSERVATION...JE PEUX VOIR AU DELA DE L'EVIDENCE...SAVOIR VOIR, SAVOIR SENTIR A TRAVERS L'EXPERIMENTATION... sunny



Dernière édition par Cavalier le 13/4/2013, 7:13 pm, édité 1 fois

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 13/4/2013, 3:11 am

Ice cream a écrit:Cava, kie kie kie, Osekisi nga makasi na lisolo oyo. Tata ya batu abandaki kotala yo lisusu te likolo ya soni. Abandaki déjà ko bouler eloko nini okaniselaki ye. Olibi nango Ricky Gabrino avec qui je suis entierement d’accord

Pour l’histoire de bizarrerie, ekomelanga pe. Mais na sense mususu :
Quand j’étais plus jeune, vers 15-16 ans, nazalaki vrai mwana ya Nzambe, protocole, interprète, choriste… Avant na lala nabandaki kosambela na mbetu allongée sur le dos na maboko yakokangama na niveau ya tolo. Sikoyo heure moko soki losambo eleki mulayi okomona nalekani nanga na pongi na position wana. A une époque on a herbergé une sœur chez nous, elle dormait avec moi. Un soir akoti na chambre akuti ngai ya kolala na position wana angangi abengi nga ndoki, parce que na lali na position ya ebembe Shocked Laughing
Natika pe kosambela Laughing Laughing Laughing
Kie, kie, kie Laughing Ice Cream, te nakosa yo te djo wana sans commentaire aza moloki Exclamation ...Tu sais, soki osali analyse ya Histoire oyo nabetaki tres bien, soki oza na Esprit ya ba detectives...Oko comprendre a travers qlqs petits details natiaki, car natiaki yango avec Raison...Nakokaki kokende Droit au but en vs racontant que la partie ou Je dormais...Mais J'ai voulu eveille aussi en toi & autres qui prendriez le temps de la lire pour qu'enfin bo comprendre exactement de quoi il s'agissait.

Mon frere Ricky l'a simplifiee par une rationalisation Psycho-Analytique. Il a quelque part raison car des histoires bidons de ce genre on en a entendues des tonnes...Ou soit des histoires vraies, mais exagerees par des speculations superstitieuses. D'ou sur ce Plan Je lui dis Bravo...

Mais histoire oyo tu vois, Eza na makambu ebele na kati...Rappelez-vs qu'elekaki na matanga...Alors toi tu trouves cela normal qu'un gaillard assez mature et en plus ici en Europe, dans une maison qui n'est pas la leur, bien qu'aza de la meme tribu que mukolo a ndaku wana, alala na mbetu tse, na etoko tse, na mousse tse, na tapis tse, mais na kiti/une chaise Fauteuil les fesses en l'air en pleine aurore??? Trouves-tu cela normal??? Tu veux l'expliquer, le rationaliser par des reflexions Psycho-Analytiques...I'm sorry, I don't buy that crap. Car Je sais ce qui etait arrive a ce jour la...Et djo wana naza sur esika azali amiyebi et a comprena.


Omoni Histoire na yo obeti eza penza na nzela moko te na oyo nga nabeti. Heureusement que tu as pris bien de le souligner toi-meme. Idea De Un nga na gangaki ndoki te lorsque J'avais vu ce gars endormi les fesses en l'air...Puisque Je n'etais pas du tout effraye de quoi que ce soit...J'etais plutot surpris...ET Je l'avais trouve bizzarre & suspect a la fois comme situation Suspect

Yango na bakisaki que a travers cette experience que J'ai appris a ne jamais sous-estimer les gens. Po okoki komona mutu mususu aza gentil et doux, mais oyebi te vraiment qui il est au juste. Na Poto awa, tokota na moi logique moko ya ko reflechir...Tokoma kokanisa que kindoki eza n'ango makambu ya lukuta, eza ba ignorances na biso b'Africains...Oh Mindele bazalaka na makambu wana tse...Eza kaka pasi. Et puis tellement que ba Faux Pasteurs bakomisa yango source d'income pour exploiter naivete ya ndambu ya ba ndimi na bango...On veut tous conclure qu'eza ba faussetes.

Or ba ndoki pe baya awa netit kaka mutu tout, aye mikili koluka, mais aza deja forme na kindoki depuis Afrique. Batu misusu pe na ba kin wana tosakana na bango sans que toyeba que baza ba moloki. Car personne ne peut te faire un croquis exacte a quoi, qui ressemble un tchor. Toyebi yango te...Ns croyons que ndoki faut azal kaka na maseke...Mais wana eza juste b'influences ya ba pieces de thetres et films kili kili. Mais eza nde a travers les petits details, car il y a bien des signes qui ne trompent jamais. Soki obendi penza ba films, obimisi pelicule nde okomi na comprehension, bososoli Idea

Le petit que J'avais vu en Allemagne, mwana ya soeur ya Masta na nga moko azalaka na Belgique soki otie ye na djo oyo na beti na histoire na nga, il y certainese similarites characteristiques. Baza mayele mayele, esekeli moko ya gentil mais hors norme et hors contexte. Miso kaka mpayi mpayi et bayebi ko barrer na ba masolo ya distractions, po otimbela ye te...Meme chose que J'ai constate en observant Mama Kalanga sur youtube na ba temoignages na ye...BAKISA LISUSU Reine d'Angleterre, alobaka neti mwana mukie moko ya 12 ans, mais observez misu na ye tres bien oko decouvrir realite ya nature na ye.

Namoni ezo senga natia ba videos pour que batu batala vraiment...Car The devil is in the details... Exclamation

Fungola Miso et Oberves avec Ouverture de L'ESPRIT & Laisses maintenant ta VOIX INTERNE TE GUIDER, LAISSES LA S'EXPRIMER SANS L'ENTRAVER PAR TES PROPRES REFLEXIONS...OKO COMPRENDRE. Idea

Ns devrions apprendre a seprarer l'Engrais de L'Ivrai...D'ou esengeli Ko Developper Le Sens Du Discernement...Car L'ESPRIT a travers la Voix Intuitive ne ment Pas... sunny

Na histoire na yo, soeur wana de un azalaki na kobanga suite ya ba superstitions na ye, car na b'Eglises de Reveil on vs preche la peur...C'est la predication de la peur...Les Pasteurs sont bien au courant de cette technique, atieli bino kobanga allez alobi soki oza na molimo mosanto okoki kobanga te...Mais ils ont deja ilpicitement implante la graine de la peur en vs. Yango wana soeur wana oyo bozalaki kolala na ye chambre moko en te voyant endormie les mains croisees abeleli yo ndoki.

Et puis c'est normal que Yo Ice otika eglise car t'es Une Cavaliere soki oyebaka te...Kie, kie, kie Laughing

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ricky Gabrino 13/4/2013, 8:24 pm

Humm Cava, mwana père

Lorsque j'ai dis que "ndoki nde akoki ko kanga ndoki", j'ai aussi signalé que c'est pcq ces derniers opèraient en esprit. Dire que ceci reviendrait à dire que seul un voleur peut attraper un autre voleur serait oublier un détails: Le vol n'est pas une activité spirituelle. Oui je reconnais que mes assertions renferment un peu trop de généralités et je m'empresse ici de les expliciter un tout petit peu.

Je voulais par mes propos faire une nuance entre ce qui constitue une activité physique tel que le vol, et une activité spirituelle telle que la sorcelerie. On sait tous, ou pour la plupart d'entre nous (na boyi o marteler nga en utilisant le mot "tous"), que le spirituel domine sur le matériel, comment donc moto na mosuni akoki ko timbela ba activités ya molimo sans que ye moko azala na "talent" wana ? Par talent j'entend dire, un ensemble de qualité spirituelle pouvant lui permettre de detecter ce qui se passe de l'autre côté.

Prenons ton exemple sur le vol. Non on n'est pas obligé d'être voleur pour en attraper un autre, mais on peut avoir le sens de l'observation (Colombo), être vigilent, ou même surprendre le voleur en plein acte, utiliser ses 5 sens...tout ceci constitue ce que j'appelle "talents nécessaires" pour attraper le voleur et ces talents ne servent qu'a dénicher ce qui se passe sur le plan physique. Alors qu'en ce qui concerne le kindoki, biensûr qu'au délà de "ndoki nde akoki ko kanga ndoki" je pense aussi aux voyants, clairvoyants, ceux qui peuvent aller dans le monde astral tel que KM ...ainsi de suite...bref someone with a set of spiritual and healing properties

Pour nous autre communs des mortels, il ne nous reste plus que des signes extérieurs, peut-être mis à notre disposition par ceux qui possèdent ce talent de voir ces choses -j'en sais rien du tout- n'en démeur pas moins qu'il ne nous reste que des signes préétablis nous servant de référence et ceci à mon avis n'est pas suffisant pour crier au sorcier .....

Ceci dit, je crois que les sorciers existent mais s'ils ne se déclarent pas eux-même, ou s'ils ne sont pas mis à nu par d'autres sorciers (ou autres spirituels talentueux --et je ne parle pas de ces pasteurs à la noix), je prendrais avec des pincettes toutes autres sources d'information pcq'elles sont incompétentes. Alors que dire de ceux qu'on a "soi-disant" attrapé nus pcq'à court de "carburant" ils n'ont pas pu continuer à planer dans les air en direction du lieu où se tiendrait la réunion de sorciers....well...all I can say is: "...unless I see the nail wounds in his hands, put my fingers into them, and place my hand into the wound in his side" dixit Thomas. Pure folklore noko, mais je garde quand même l'esprit ouvert Shocked

Pour finir, ton expérience peut avoir fait appel à ton sens de déduction aiguisé (tu parle de scanner le comportement du Mr) - remarques ici que je ne rejette pas la possibilité que le mbuta soit effectivement ntshor - je ne zappe pas non plus ce que tu as expérimenté avant d'ouvrir tes yeux, mais laisses-moi aussi te dire qu'il y a un lien fort interessant entre notre position du sommeil et le contenu de nos rêves....so in my book, ton expérience n'est pas trop concluante.

Oh by the way... mon frère a arrêté de dormir les fesses en l'air à l'âge de 10ans et pas du tout volontairement, po ba "cabin" azalaki ko zua soki alali Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Ricky Gabrino
Ricky Gabrino


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 13/4/2013, 11:20 pm

Ricky Gabrino, Ha ha ha Laughing Natangi yo na ngbeni quoi...Mais Bon Exclamation

Yaya, Je Comprend trop bien Le Sens de Ta Demarche et Je la salue. Au Fait c'est une bonne attitude a adopter vis-a-vis des histoires de Ce genre.

Le doute Methodique a sa Place d'etre, et rassures toi Je n'attend pas a ce que les gens, apres avoir Lu cette Fameuse Histoire, me croient sur Parole. Ce que J'essaye de susciter un esprit de discernement tout autour de cette affaire, non seulement de mon epreuve vecue, mais de l'aspet veridique de certaines legendes urbaines entendues qui sont liees a l'existance de Kindoki.

Tu vois pour revenir un peu a l'allusion que je faite sur Le Voleur dans ce contexte...De fois l'on a pas besoin de surprendre quelqu'un en plein acte de vol pour savoir s'il est un voleur ou non. Aux Esprits bien eveilles, de fois il suffit d'observer quelqu'un par sa facon d'etre, sa manie, sa facon de parler pour comprendre que ce gars ne manquerait pas d'etre un voleur, brigand ou quelqu'un de cette nature. Car il y a des signes qui ne trompent pas...Denis Lessie par exemple avant d'etre pris en flagrant deli, on le savait tous qu'il etait un escroc, mais l'avions-ns vu ou il etait entrain d'escroquer les gens???

Tu dis utiliser le 5 sens, mais il y a un sixieme sens, l'intuition qui est Reelle et active, voir plus active chez certaines Personnes...Sixieme sens ekoki ko interpeller oyo sur une presence invisible, de fois ca agit sans te prevenir, mais c'est a toi de comprendre, de dicerner. On a pas necessairement besoin d'effectuer un voyage astral, tu te trompes...Oyebi que ozo sekisanga Fort, Poro Laughing

Tala Toza ba Esprits, et Heure moko Esprit na Yo ekoki kotia yo na temps sur un incident, mais soki oza na Bososoli, donc <<DICERNEMENT>>...Dicernement eza Lie Na Esprit a conditions que ozala pe na ba notions ya certaines Realites. Car chaque activite negative tout comme Positive laisse des traces claires Idea ...Soki oza initie ou (Ozwaka b'enseignements esotiriques) oko comprendre...Par exemple Bato oyo baza na ba gwa neti ba Musiciens, soki Otali ba concerts na bango ebele, y a des signes visibles qu'eza ba Ceremonies diaboliques...Mais ceux la devant la salle qui sont ignorants bakoyeba na bango Rien et Bazo Comprendre tse, Or baza deja Ko subir envoutement.

On a pas non plus besoin de devenir un sorcier pour attrapper un autre sorcier. Ce que toi tu cherches ici, d'apres ma comprehension s'il faut le dire, est que l'on attrappe un sorcier en plein acte de sorcellerie c-a-d en penetrant dans la sphere parallele.

Alors J'ai une question Pour Toi mon cher: As-tu deja entendu comme ca, meme a travers les rumeurs/les ont-dit, un sorcier attrapper un autre sorcier et le prouver avec des evidences??? Parce que s'il y aurait evidence dans ce domaine, ca doit surement etre des evidences d'ordre spirituel n'est-ce pas? Question Question ?? Qui pourrait filmer un sorcier entrain de voler en l'air en plein minuit et venir ns le faire voir a travers les images sur Youtube??? Meme avec ca les gens crieraient au montage fictif ou manipulation des images. Tu vois que meme sur ce plan ce serait pas convainquant...

Donc si on suivait trop bien ta facon de reflechir, une personne Ordinaire ne peut pas vivre une experience Surnaturelle, seules des Ndoki ou ceux la qui ont de haute qualites superieures telles que des Voyants, des Clairvoyants et ceux qui voyagent en Astral tels que kM-Wr & Kether, kie, kie, Laughing kie Laughing...Expliquer biso sikoyo par des termes claires Kokanga ndoki eza penza nini???

Maintenant Des quels signes preetablis fais-tu reellement allusion???

Cette fameuse histoire ya ba ndoki oyo batu ba surprenant bango completement nus na ba heures pre-matinales, comme quoi carburant esili bango, eza juste specualtion...Nani ayebisi yo que ndoki aza na besoin ya carburant??? To ndoki apumbwaka??? Wana nde eza ko faire partie ya ba idees superstitieuses...Ndoki apumbwaka tse...Mais akoki ko se deplacer d'un endroit vers un autre na ba secondes...Car Esprit ekoki ko penetrer na mur pe ebimi a des miltitudes de kilometre dans un different endroit.

Sikoyo tu vas encore me demander ndenge nini nayebi ango??? Voila eza ba connaissances, eza par dicernement, eza par intuition...Car L'ESPRIT DE L'HOMME SE DEPLACE A TT MOMENT, NA MAKANISI, NA NDOTO, EN PLEINE JOURNEE DAYDREAMING...ESPRIT EZA NA BA BARRIERES PHYSIQUES TE NETI LE CORPS...C'EST UNE QUESTION DE BON SENS...

Maintenant awa yo lobi que oza Santu Thoms, Mais en meme temps oza ko avouer que oyebi bien, bon laisses moi reprendre exactement ce que tu declares:
"Ceci dit, je crois que les sorciers existent mais s'ils ne se déclarent pas eux-même, ou s'ils ne sont pas mis à nu par d'autres sorciers (ou autres spirituels talentueux --et je ne parle pas de ces pasteurs à la noix), je prendrais avec des pincettes toutes autres sources d'information pcq'elles sont incompétentes."
Omoni te qu'eza contradiction Totale??? Now how do you know that such thing exist, while you keep on professing that you need to see evidence first in order for you to believe that it's real???

Mon cher, Je ne cherche pas vraiment a te convaincre la dessus d'autant plus que tu as deja decide ta position bien avant. Mais comme Je l'ai deja souligne, I'm in a better position to know for sure what really took place that day, in that house with that guy. Et Luckily for Me I was not alone to bear witness of that incident.

Je sais cela et Je n'ai aucun Doute La Dessus...Je/Ns ne l'avions pas surpris dans un monde Parallel, c'etait Ici...Mais seul Lui savait exactement ou il etait et ce qu'il fesait...Et Lorsque Je lui avais fixe du regard, il s'inquietait comme s'il se demandait si on(Moi & Mon Pur Vieux) avaient Reellement compris de quoi il s'agissait. Et ce sont ces yeux qui trahissaient un regret, non pas parce que ns l'avions surpris endormi les fesses en l'air...Nope, Niet, No mais parce TO COPRENAKI QUE AZA NTCHOR...I KNOW IT SO DOES LE VEIEUX AVEC QUI J'ETAIS...Mais mon cher eza droit na yo ozwa yango na marque ozo zwela...Mais Bon IT IS WOT IT IS...

VOILA sunny

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Ricky Gabrino 14/4/2013, 12:35 am

Salut frangin
Oyo ya ngai yango oyo:


Tu vois pour revenir un peu a l'allusion que je faite sur Le Voleur dans ce contexte...De fois l'on a pas besoin de surprendre quelqu'un en plein acte de vol pour savoir s'il est un voleur ou non. Aux Esprits bien eveilles, de fois il suffit d'observer quelqu'un par sa facon d'etre, sa manie, sa facon de parler pour comprendre que ce gars ne manquerait pas d'etre un voleur, brigand ou quelqu'un de cette nature. Car il y a des signes qui ne trompent pas...Denis Lessie par exemple avant d'etre pris en flagrant deli, on le savait tous qu'il etait un escroc, mais l'avions-ns vu ou il etait entrain d'escroquer les gens???
C'est cela même ce que j'ai dit. Relis-moi:
"Non on n'est pas obligé d'être voleur pour en attraper un autre, mais on peut avoir le sens de l'observation (Colombo), être vigilent, ou même surprendre le voleur en plein acte, utiliser ses 5 sens...."
Peut-être c'est ce que tu entend par "6ième" sens ...mais pour moi c'est juste le sens de l'observation c'est tout ... I have no idea what the 6th sense is.

Alors J'ai une question Pour Toi mon cher: As-tu deja entendu comme ca, meme a travers les rumeurs/les ont-dit, un sorcier attrapper un autre sorcier et le prouver avec des evidences??? Parce que s'il y aurait evidence dans ce domaine, ca doit surement etre des evidences d'ordre spirituel n'est-ce pas? Question Question ?? Qui pourrait filmer un sorcier entrain de voler en l'air en plein minuit et venir ns le faire voir a travers les images sur Youtube??? Meme avec ca les gens crieraient au montage fictif ou manipulation des images. Tu vois que meme sur ce plan ce serait pas convainquant...
Les rumeurs que j'entend ne sont que les accusations auxquelles nous sommes habitué. Si tu me relis bien, tu comprendra aussi que j'ai parlé des sorciers qui se dévoilent eux-même (les ngangas par exemple) ou les autres dont les leurs exposent (les musiciens que tu cites qui s'accusent les uns les autres vu qu'ils SONT EUX MÊMES adeptes de ces pratiques).
Tala Toza ba Esprits, et Heure moko Esprit na Yo ekoki kotia yo na temps sur un incident, mais soki oza na Bososoli, donc <<DICERNEMENT>>...Dicernement eza Lie Na Esprit a conditions que ozala pe na ba notions ya certaines Realites. Car chaque activite negative tout comme Positive laisse des traces claires Idea ...Soki oza initie ou (Ozwaka b'enseignements esotiriques) oko comprendre...Par exemple Bato oyo baza na ba gwa neti ba Musiciens, soki Otali ba concerts na bango ebele, y a des signes visibles qu'eza ba Ceremonies diaboliques...Mais ceux la devant la salle qui sont ignorants bakoyeba na bango Rien et Bazo Comprendre tse, Or baza deja Ko subir envoutement.
Tu vois toi-même ici tu parle de ceux qui se dévoilent et tu ne fais que me compléter et non me contredire
Omoni te qu'eza contradiction Totale??? Now how do you know that such thing exist, while you keep on professing that you need to see evidence first in order for you to believe that it's real???
Pas de contradiction du tout. C'EST LA SOURCE DE L'INFO qui m'interesse et non le fait qu'ils existent ou pas...Quand j'ai cité Thomas, c'était pour dire que ce genre de source reste et restera non crédible et incompétente.
Donc si on suivait trop bien ta facon de reflechir, une personne Ordinaire ne peut pas vivre une experience Surnaturelle, seules des Ndoki ou ceux la qui ont de haute qualites superieures telles que des Voyants, des Clairvoyants et ceux qui voyagent en Astral tels que kM-Wr & Kether, kie, kie, Laughing kie Laughing...Expliquer biso sikoyo par des termes claires Kokanga ndoki eza penza nini???
Non ce n'est pas ce que je dis, mais déjà ici, une personne qui expérimente le surnaturel - selon qu'elle en est le sujet - dévéloppe en elle ce côté nécessaire qui lui permettra un jour d'attraper un sorcier,et par "Attraper un sorcier" je veux dire : DECLARER QUE TEL EST SORCIER. Si elle subi l'action surnaturelle, c'est alors le surnaturel qui se révèle à elle et elle en devient le témoins occulaire. Donc voilà, si j'ai parlé des sorciers qu'on surprend nus le matin c'est simplement pcq tu as dit que c'était des histoire vraies, or pour ces personnes, l'histoire est la même : Essence esilaki yango wana a kweyi na mabele ou peut-être tu connais une autre version
Et puis cette logique la comme quoi Ndoki kaka akangaka ndoki eza penza Vrai te. Donc eza kaka neti ozo loba que pona kokanga muyibi faut pe ozala kaka muyibi. Po bandoki misusu ba surprena bango na batu na ba tongo tongo aza mutakala...Des Histoires Vraies. B'evidences que bakanga batu ba ndoki ezali...Mais tu dis vrai que un adulte qui fait pipi au lit ne constitue pas un des signes de la sorcellerie...Loin de la...Et les ndoki ne sont pas necessairement d'une apparence bizzare...
Quoique plutard tu dis:
Cette fameuse histoire ya ba ndoki oyo batu ba surprenant bango completement nus na ba heures pre-matinales, comme quoi carburant esili bango, eza juste specualtion...Nani ayebisi yo que ndoki aza na besoin ya carburant??? To ndoki apumbwaka??? Wana nde eza ko faire partie ya ba idees superstitieuses...Ndoki apumbwaka tse...Mais akoki ko se deplacer d'un endroit vers un autre na ba secondes...Car Esprit ekoki ko penetrer na mur pe ebimi a des miltitudes de kilometre dans un different endroit.
A quelle histoire vraie faisais-tu allusion alors ? Po ba pasteurs pe ba kanga ba ndoki ebele ... Soki eza nganga (un vrai) mutu akangi ndoki après consulation ya ba victime, là ca confirme ce que j'ai déjà dit (ndoki ou mutu ya 4 misu akangi ndoki), mais soki kaka voisin nga na ko tuna ye : OYEBI NDENGE NINI ? La réponse à cette question fera que j'accorde crédit ou pas à son observation. Donc tu vois CAVA les accusations peuvent s'avérer fondées, mais lorsque la SOURCE est profanne (comme les eglises de reveil) ou autres prétentieux, je ne lui accorde aucune importance
Je sais cela et Je n'ai aucun Doute La Dessus...Je/Ns ne l'avions pas surpris dans un monde Parallel, c'etait Ici...Mais seul Lui savait exactement ou il etait et ce qu'il fesait...Et Lorsque Je lui avais fixe du regard, il s'inquietait comme s'il se demandait si on(Moi & Mon Pur Vieux) avaient Reellement compris de quoi il s'agissait. Et ce sont ces yeux qui trahissaient un regret, non pas parce que ns l'avions surpris endormi les fesses en l'air...Nope, Niet, No mais parce TO COPRENAKI QUE AZA NTCHOR...I KNOW IT SO DOES LE VEIEUX AVEC QUI J'ETAIS...Mais mon cher eza droit na yo ozwa yango na marque ozo zwela...Mais Bon IT IS WOT IT IS...
Que dire d'autre ? Is there something you're not telling us CAVA Very Happy Very Happy Very Happy ?
Bonne nuit mwana père
Ricky Gabrino
Ricky Gabrino


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Cavalier 14/4/2013, 2:29 am

Ricky Gabrino a écrit:Salut frangin
Oyo ya ngai yango oyo:

C'est cela même ce que j'ai dit. Relis-moi:
"Non on n'est pas obligé d'être voleur pour en attraper un autre, mais on peut avoir le sens de l'observation (Colombo), être vigilent, ou même surprendre le voleur en plein acte, utiliser ses 5 sens...."
Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 0002048DRicky Gabrino Exclamation

Peut-être c'est ce que tu entend par "6ième" sens ...mais pour moi c'est juste le sens de l'observation c'est tout ... I have no idea what the 6th sense is.
Non ce n'est pas la meme chose, toi tu parles d'attrapper de surprendre le voleur en plein acte...Okoki kokanga muyibi en plein acte par pur coincidence. C-a-d oyoki makelele quelque part et oke cote makelele ezo wuta, no need to be a detective. Idea

Moi J'ai plutot parle de savoir lire les signes qui demontrent que quelqu'un est escroc, voleur sans pour autant l'avoir attrape en plein axcte de vol. Tout comme Koyeba que un tel aza ndoki sans pour autant penetrer dans le monde astral comme toi tu l'as laisse entendre Idea
Les rumeurs que j'entend ne sont que les accusations auxquelles nous sommes habitué. Si tu me relis bien, tu comprendra aussi que j'ai parlé des sorciers qui se dévoilent eux-même (les ngangas par exemple) ou les autres dont les leurs exposent (les musiciens que tu cites qui s'accusent les uns les autres vu qu'ils SONT EUX MÊMES adeptes de ces pratiques).
Sorciers qui se devoilent apres avoir devenus born again c'est ca??? Alors wana Eza contexte oyo tozo lobela awa tse dis. Po un ndoki dans le contexte evoque ici et qui l'est encore ne peut se permettre de l'avouer...J'avais dis Kokanga ndoki selon toi eza nini??? Oye na reponse tse...

En ce qui concerne Les Ndulistes, Arrow Non Je dis que Les Musiciens a travers leurs nombreux concerts et video Clips on a deja des Preuves...Baza kutu na tina ba devoiler ba secrets na bango tse...C'est de ca que Je fesais allusion

Et pourtant c'est toi qui Joue au Colombo ici, c'est quoi la preuve soki Nganga alobi, to mutu ya misu minei alobi...Where's the proof??? Don't tell me you give theem more credit just because of what who they are. That's not a reason, that's not evidence/proof. Po tangu nganga azo yebisa yo ke mutu boye aza ndoki, est-ce qu'a ko demontrer yango par des preuves irrefutables, palpables??? Voila
Tu as dis que tu es Saint Thoms...Tu veux voir pour croire, alors soki nganga alobi eza kaka maloba...Du meme que oyo nga nalobi deja awa...Et en Plus J'ai une Histoire Reelle to back it up...Osangisi na le fait que le gars dormait le cul en l'air...Sometimes the only proof you need is Awarenesse...Dicernement...C-a-d Think It Through... Idea sunny

5 sens...6eme sens Eza kaka ba termes...Quand tu sens quelque chose ou excatement le sens tu??? Par exemple lorsque tu vois, tu ecoutes, tu touches, tu goutes, tu sens a travers l'odorat...Ou exactement les sens-tu??? Eza kaka une simple question. Idea


6 eme sens eza beyond observation visuelle...Car Okoki kokanga miso mais soki olobi loso, l'image ya loso ou idee ya loso ebimeli yo...Soki olobi bala bala image ya bala bala ekobima...Donc 6 eme sens Eza oyo tobengana na Lingala Bososoli, Ko timbela...Hmmm Na Timbeli Vieux wana...6 eme sens yango wana...6eme sens yango pe kaka eza la Voix Creative...Oyo babengaka Ereka J'ai Trouve...

Il t'es deja arrive de se mettre a chanter une chanson quelconque dans ta tete & qql minutes plutard de l'entendre jouer dans une radio ou a la tele ou chez un voisin??? Je suis sur que ca t'es deja arrive plus d'une fois. Voila wana eza exemple moko du 6eme sens en pleine activite. 6 eme sens eza simple observation tse...it's more than that...Car ca t'arrive de fois a l'improviste, pendnt que tu cherches a savoir le pourquoi d'une tel ou tel autre chose. Exclamation

Exemple misusu, une certaine nuit Je me Promenais en Plein Centre Ville, Je compter allez dans une boite, alors Je voulais emprunter un chemin, tt d'un coup mon Esprit me dit comme ca Prend va de ce cote ci, alors J'ai comme ca ecoute ma voix interne sans trop me demender pourquoi, sans aucune idee preetablie et juste a qlqs mettres J'ai vu un Billet de £10 Livres Sterling sur le pavment...Kie, kie, kie...Je me suis dit tiens...Ca m'est arrive comme ca trois fois, une autre fois c'etait un Billet de £20 Livres Sterling...Je suis sur que bcp ont deja experimente ce genre de choses. De fois il faut faire confience a cette voix interne.

Pas de contradiction du tout. C'EST LA SOURCE DE L'INFO qui m'interesse et non le fait qu'ils existent ou pas...Quand j'ai cité Thomas, c'était pour dire que ce genre de source reste et restera non crédible et incompétente.
Biensur qu'il y a contradiction totale...D'un cote tu veux une preuve pour que ondima que ba ndoki baza de l'autre tu affirmes que tu crois a l'existance des sorciers. Eza ko clacher...It's Clear. Donc soki mutu ayebisi yo que akangi muyibi, po o croire ye esengeli azala kaka une force de L'ordre, un Policier, un Flic??? Et pourtant tu parlais de l'evidence...Sikoyo evidence credible nini oyo source ya info na yo epsa yo na ba ndoki oyo yo oyebi et o confirma que baza vraiment ba ndoki???

I'm just using your own line thinking here... Exclamation

Non ce n'est pas ce que je dis, mais déjà ici, une personne qui expérimente le surnaturel dévéloppe en elle ce côté nécessaire qui lui permettra un jour d'attraper un sorcier,et par "Attraper un sorcier" je veux dire : DECLARER QUE TEL EST SORCIER.

Si j'ai parlé des sorciers qu'on surprend nus le matin c'est pcq tu as dit que c'était des histoire vraies, or pour ces personnes, l'histoire est la même : Essence esilaki yango wana a kweyi na mabele ou peut-être tu connais une autre version
C'est quoi aujuste experimenter le surnaturel??? Puisque Obeti Lisolo qu'il y a des ndoki qu'on surprend completement nus en pleine rue, ne sachant expliquer comment ils sont arrives a cet endroit...Oublies le probleme de carburant...Car oyo Toyoka pe tomona babeta ba ndoki apres les avoir surpris completement nus. Mais par des gens qui ne sont pas forcement sorciers, des profanes. So what other proof do you need regarding that matter???
A quelle histoire vraie faisais-tu allusion alors ? Po ba pasteurs pe ba kanga ba ndoki ebele ... Soki eza nganga (un vrai) mutu akangi ndoki après consulation ya ba victime, là ca confirme ce que j'ai déjà dit (ndoki ou mutu ya 4 misu akangi ndoki), mais soki kaka voisin nga na ko tuna ye : OYEBI NDENGE NINI ? La réponse à cette question fera que j'accorde crédit ou pas à son observation. Donc tu vois CAVA les accusations peuvent s'avérer fondées, mais lorsque la SOURCE est profanne (comme les eglises de reveil) ou autres prétentieux, je ne lui accorde aucune importance
Poro, Je trouve que tu ne m'avais pas bien compris la dessus ou alors ce serait moi qui ne m'ettais pas trop bien explique. Un des deux..

Tu vois histoire to ba Histoires ya ba ndoki oyo bakangama mutakala en pleine rue en plein matin dans un quartier qui se situe a des milliers des kilometre que le leur, Eza VRAIES...Enfin oyo nga nayebi...Probleme na soulevaki oyo ezalaki Faux eza probleme ya carburant esili...Yango nde nazalaki kolebela que ce sont des idees recues...Ndoki aza na besoin ya carburant tse po a se deplacer...
Sikoyo ekomi likambo ya source...Mon cher reflexion na yo eza penza ko accrocher tse...Nganga pe akoki kokosa yo de la meme facon qu'un Pasteur asalaka ba mangungu po ba ndimi na bango ba ndima bango...D'ailleurs un bon nombre d'entre eux consultent les feticheurs ou soit ils ont un background na domaine wana...O comprendre?? Question ?


Pour ce qui concerne les histoires Pastorales, forget it, car les Pasteurs surtout ceux d'aujourd'hui, ils veulent prouver a leurs nombreux membres de l'eglise, qu'ils ont une onction de L'Eternel. Alors quel est l'astuce viable utilise pour se rendre credule au pres d'eux??? La chasse aux demons...

Un Profane pe akoki ko vivre une experience classifiee Surnaturelle...Mon cher ozo divaguer pour rien, tu te perds dans des rationalisations douteuses pour rien. alors que J'ai l'impression qu'au fin fond de toi, et aussi en t lisant entre les lignes tu sais de quoi on parle ici. Oza Kinois Oyebi ba Realites...Kozala Profane eza synonyme ya Kozala Ignorant de certaines Realites...Alors que nayebisaki yo que naza pe na mwa certaines connaissances d'ordre Esoterique a ma disposition pour me guider. Je ne suis pas un initie d'une ecole esotirique quelconque, mais J'ai qlqs connaissances non negligeables la dessus.
Que dire d'autre ? Is there something you're not telling us CAVA Very Happy Very Happy Very Happy ?
Bonne nuit mwana père
What do you really mean??? Nope, what you see what you get...Nayebisi yo manso esengeli oyeba, mais tu fais le gros dur pour rien...Nayebisi Yo que Nasala ART qui est un domaine qui eveille et developpe Les Sens. Peinture Par Exemple eza une sorte de Meditation...Car c'est L'ESPRIT QUI S'EXPRIME...ESPRIT. PEINTURE EZA UNE ACTIVITE ESOTERIQUE ET SPIRITUELLE. Nasalaka Sport Regulierement...Other than That Naza Muntu.
Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu 00020404

_________________
L'originalité est un des grands principes du romantisme.

ALPHA DOG
Cavalier
Cavalier


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Amara 14/4/2013, 6:34 pm

Cavalier a écrit:Ice Cream, Ndeko Mwasi,

...Mais a ma tres tres grande surprise na chaise oyo ya cuir a notre gauche, namoni djo wana oyo azalaki komela whysky, alali mutu na se masoko likolo...Je vs dis cela que mutu litteralement sur la chaise masoko likolo.

Tiens nalamusi Vieux na nga wana...Vieux na nga alobi na nga na ba signes , mais oyo makambu nini oyo lisusu hmmmm Tshor...Oyebi que Tobima na palais wana.. il est 5 heures tozo kende ba 6 heures...Toke beta mua tour na ba shops moko ezalaki aux alentours, tosombi ba deodorants na ba Jus de Fruits...Tozo mela Tobandi kobeta masolo wana...Vieux wana ayebisi nga, petit omoni makambu towuti komona, soki toyebisi batu que ba ndoki baya awa na Poto, kaka Tembe...Alobi petit djo wana aza tshor et azalaki koloka...Mais Biso nde tokangi ye... Arrow


Sikoyo Ndeko Mwasi est-ce qu'ozo comprendre niveau ya makambu ango Question


Oyebi que apres heures moko tozongi lisusu na Palais wana, Tokuti djo ango asimbi brosse azo kombola Palais, apesi biso mbote, toboyi kopesa ye loboko tozongisi kaka na munoko, mais miso na ye ezalaki koyoka soni Rolling Eyes Na heure moko na Fixer du Regard, et c'est la que J'avais compris...Azo koka ko fixer nga du Regard tse...Et puis ye mukolo bongo akende ko kombola ndaku eza ya ye kutu te na ba tongo tongo avec une brosse et Pourtant Aspirateur ezali... Suspect



DONC NA VIE IL FAUT ETRE EVEILLE sunny ...SURTOUT ICI EN EUROPE...FAUT AVOIR LE SENS D'OBSERVATION...NGA YANGO NA MELAKA MAYI YA TROP...CAR EKOMISAKA NGA SUPER EVEILLE A TEL POINT QUE LE MOINDRE PETIT DETAIL NE M'ECHAPPE PAS... sunny


The governator, o bomi nga nako seka, loooool! lol! lol!


Oyebi que histoire nayo e rappeller nga likambo moko na viva nga moko na age ya 16 ans et demie, ezalaka na ba vacances na Juillet. Mukolo moko to vandaki na ba leki na nga nionso na salon, mere na biso akenda ko lala (papa en voyage), tozo tala tele heure wana tozalaka ko vanda tii tres tard dans la soiree ko talaka television na ba programmes kili-kili ya samedi soir na ba canalKin to antenneA to Ragatv etc.

Nga nzoto ezalaki penza bien te (malaria) vers ba minuit moins na ke nanga ko lala. Je ne pense pas que e wumelaki pona na lala tango kaka na tie moto na oreiller. Na bandi ko sala ndoto to cauchemard, na kati ya ndoto wana moto moko ya mobali azalaki ko pourchasser nga na lichette. Na ndoto wana nazo kima penza alors e komaki na moment moko moto wana a salaki neti a rattrapaki nga atomboli lichette naye po a kata nga.

Na meme moment (na reel, na physique) leki nanga moko aye ko kota na chambre, na kati ya ndoto wana na moni kaka lumiere moko e s'ouvrir liboso na nga na mi lobeli na ndoto wana que il fallait na s'engouffrer na ouverture wana avant que ba kata nga; na yebaka ko expliquer eloko wana te toujours est-il que na tango na ndoto na nga nazo mi lobela bongo physiquement na sauter na mbeto en hurlant pe na sauter na sortie ya chambre c-a-d leki azo fongola kaka porte po a kota nga nazo sauter na sortie wana physiquement en hurlant.

Na bandi ko kima na couloir na biso (toujours en hurlant) ti na bimi na salon esika bato nionso ba vandaki bazo tala television. Ba oyo bazalaki na salon ba bandi pe ko kima en hurlant, to zalaki na coffe table moko en verre na salon wana, biso wana nga liboso (c'est selon po ba leki nanga ba lobaki que bango ba zalaki ko kima nga po ba kanisaki nazo landa bango comme une folle en hurlant) nazo ganga batu nionso oyo bazalaki na salon na sima na nga bazo ganga pe tozo baluka tout autour de la table.

Nga na zalaki na etat ya ndoto, ba ndeko na nga ba zalaki na etat ya conscience donc eveilles mais to baluki baluki na bango autour ya table wana en courant et hurlant jusqu'a ce que mere a bima na chambre na bango pe akota salon. Tango a gangi kaka kombo na nga nde biso nionso to stopper ko kima pe ko ganga e katani et nga na sutuki na mi moni na salon liboso ya coffee table batu nionso na sima. Na tuni bango na komi wana ndenge nini?

Ba yebisi nga bango ba zalaki na salon ba moni kaka nga nazo kima na direction na bango en hurlant, bango pe ba bangi ba telemi ba bandi ko ganga pe ko kima neti nga sans savoir nazo kima nini. Ba lobi na bangisaki bango. Ngayi pe naye ko yebisa bango que nazalaki ko lota bazo linga ko boma nga na lichette. Apres ndoto wana na yokaka kanda makasi po depuis enfance nazalaka ko sala souvent meme reve wana okomona nazo kima mutu azo landa nga mais nazo koka ko kima te to nazo kangama nazo koka ko bouger to ko loba te. Na lobaka yango na famille pe depuis wana ti lelo na tikala ko mona lisusu ndoto wana te.

Mais avec le recul quand je pense a cette histoire na kufaka na ko seka nazo imaginer scene wana, nga liboso ba leki na sima tozo ganga, lol! lol!
Amara
Amara


Revenir en haut Aller en bas

Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu Empty Re: Soki okufi-balie yo, Soki ozwi bongo-olekisi mutu

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum