congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -19%
PC portable MSI Gaming Pulse 16” -Ultra7 155H ...
Voir le deal
1299 €

Les rêves,vision,premonición...

+4
mongo elombe
Mwana ya Congo
Tsippora
Satya
8 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Les rêves,vision,premonición... Empty Les rêves,vision,premonición...

Message  Invité 9/3/2009, 5:22 am

Ksk vous pensé de tout cela
des rêves,visons,presentiments,prophetie,etc...Il y a des fois moi personnellement g des impressions que na fandi na zo sentir que tel personne ako ya kotala ngai oko mona pe na rien de temps ayé pe kotala ngai des fois na koki komona mm na elamba alati,to likambo nini alingi ayebisa ngai...ou bien des rêves na koki ko lota klk chose exacte ekoleka mais na batu different,mais situation ndenge moko..eza na batu bamonaka na ba rêve avec exactitude....mais un homme de Dieu m'avait dit que il ya des rêves diaboliques ezalaka pe avec exactidude ,v dire diable azo utiliser yo pona ba projet na ye oyo asali to alingi asala,aller yo omoni yango na ndoto,sikoyo il faut o discerner..
ksk vous pensé un rêve reste un rêve ou il y a klk chose ou bien une puissance cachée derriére.
Merçi

Invité
Invité

Revenir en haut Aller en bas

Les rêves,vision,premonición... Empty Re: Les rêves,vision,premonición...

Message  Satya 9/3/2009, 5:45 am

laelce a écrit:Ksk vous pensé de tout cela
des rêves,visons,presentiments,prophetie,etc...Il y a des fois moi personnellement g des impressions que na fandi na zo sentir que tel personne ako ya kotala ngai oko mona pe na rien de temps ayé pe kotala ngai des fois na koki komona mm na elamba alati,to likambo nini alingi ayebisa ngai...ou bien des rêves na koki ko lota klk chose exacte ekoleka mais na batu different,mais situation ndenge moko..eza na batu bamonaka na ba rêve avec exactitude....mais un homme de Dieu m'avait dit que il ya des rêves diaboliques ezalaka pe avec exactidude ,v dire diable azo utiliser yo pona ba projet na ye oyo asali to alingi asala,aller yo omoni yango na ndoto,sikoyo il faut o discerner..
ksk vous pensé un rêve reste un rêve ou il y a klk chose ou bien une puissance cachée derriére.
Merçi

Moi aussi il m'arrive de faire des reves et dans la journée faire quelque chose ou vivre une scene sur un air de deja vu ! Exemple je suis entrain de manger et un verre tombe au sol, scratch tout d'un coup je me souviens deja avoir vecu cette scene quelque part ! Une fois j'ai fait un reve bizarre j'ai revé que je volais (je flottais en l'air) na beta lisolo na forum religion ya congo2000 mais oyebi que certains ba loba que naza ndoki Shocked Laughing Laughing Laughing kieeeeeeee banda wana na banga grave ! Laughing Laughing Bref, dès fois c'est juste des reves ou des cauchemars rien de mechant ! Je crois pas trop a ce que certains pasteurs disent sur les reves diaboliques ! Neutral Enfin je sais pas tant que les reves ou cauchemards ne se repetent pas je crois pas que ca cache quelque chose de malefique ou outre ! Par contre si ca venait a se repeter, la peut etre qu'il faudrait s'inquieter Shocked Neutral
Satya
Satya

Message  Tsippora 9/3/2009, 8:46 pm

OMG Shocked La semaine passee, j'ai poste ce sujet et apres reflexion, je l'ai efface Embarassed J'ai parfois des reves premonitoires. Mon intuition que je n'ecoute pas bcp est aussi tres developee. Je suis de ces personnes qui sentent les choses et agissent avant meme qu'elles n'arrivent. Ce n,est jamais precis par contre. Parfois je me demande si ce n'est pas un "self-fulfilling prophecy"comme disent les anglais.... Sad Suspect La semaine derniere par exemple, je me suis reveillee en sursaut et j'avais l'impression que ma vie etait en danger. Inutile de dire que j'avais un peur, d'autant que ce n'etait pas un reve mais une impression What a Face pale

laelce a écrit:Ksk vous pensé de tout cela
Merçi
Tsippora
Tsippora

Message  Invité 9/3/2009, 9:15 pm

a si no me digas!Tsippora,
ben sa arrive á tout le monde c genre de sensation,
mon probleme est de savoir si nous devrons vraiment les prendre en considération ou c seulment un rêve,prck il ya des personnes qui ont des rêves,des premonitions,qui peuvent prevenir l'avenir,etc.. avec exactitude g me demande si y a un message derriére ou c juste un mystére..
ce genre de chose,ds ces rêves aussi c difficil de voir son son propre avenir seulment des otres c bizzare.

Invité
Invité

Message  Tsippora 9/3/2009, 9:22 pm

Je crois que les reves sont souvent un moment ou on passe en revue certaines choses. Moi, par exemple, je trouve presque tjrs des solutions a certains problemes durant mes reves. Je ne crois pas qu'il faille s'inquieter. On peut savoir d,avance qu'un evenement se produira mais on n'a pas la capacite de changer le cours des choses. Je sais que sur le plan spirituel certains reves ont certaines significations mais je n'en sais pas plus...
laelce a écrit:a si no me digas!Tsippora,
ben sa arrive á tout le monde c genre de sensation,
mon probleme est de savoir si nous devrons vraiment les prendre en considération ou c seulment un rêve,prck il ya des personnes qui ont des rêves,des premonitions,qui peuvent prevenir l'avenir,etc.. avec exactitude g me demande si y a un message derriére ou c juste un mystére..
ce genre de chose,ds ces rêves aussi c difficil de voir son son propre avenir seulment des otres c bizzare.
Tsippora
Tsippora

Message  Invité 10/3/2009, 2:15 am

Moi g fait souvent des rêves ou g vois ma mére,me parler okomona le lendemain elle m'appel par telephone ayebisa presk makambo oyo ngai na monaki na ndoto,
g pense que comme la bible dit que l'Eternel nous parle tanto d'une façon tanto d'une otre...il peut aussi nous parler par des rêves,visions,etc.Mais c le diable qui peut detourner notre attention,ben c bien aprés chaque rêve de prier et rendre grâce á Dieu ezala ewuti na Nzambe ou bien ezala un simple rêve,
merçi,a+

Invité
Invité

Message  Mwana ya Congo 16/3/2009, 12:35 pm

Vidye a écrit:Une fois j'ai fait un reve bizarre j'ai revé que je volais (je flottais en l'air) na beta lisolo na forum religion ya congo2000 mais oyebi que certains ba loba que naza ndoki Shocked Laughing Laughing Laughing kieeeeeeee banda wana na banga grave ! Laughing Laughing

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  Tsippora 16/3/2009, 6:59 pm

MyC oseki nini? Bon retour Laughing cheers
Mwana ya Congo a écrit:
Vidye a écrit:Une fois j'ai fait un reve bizarre j'ai revé que je volais (je flottais en l'air) na beta lisolo na forum religion ya congo2000 mais oyebi que certains ba loba que naza ndoki Shocked Laughing Laughing Laughing kieeeeeeee banda wana na banga grave ! Laughing Laughing

Tsippora
Tsippora

Message  mongo elombe 16/3/2009, 7:08 pm

Chez certains le sens de la prémonition est bien develloppé dans les églisettes moi j'appelle ça l'hystérie collective nous avons tous un 6ème sens ça dépends comment on le prend.

Moi ça m'arrive nzoto bizzarre où angoisse sans savoir ce qui va se passer mais en général il se passe quelque chose où mauvaise nouvelle où mon connard de banquier Very Happy Very Happy Very Happy la plupart du temps un avertissement du boulot quand je bosse.

Mwana Congo boni ??eumeli mbote.

qui a des nouvelles de Plateau de Bateke, j'aime bien quand il parle de ses activités.
mongo elombe
mongo elombe

Message  Mwana ya Congo 17/3/2009, 12:09 pm

Mbote bandeko…
Na zalaki na mwa temps ya meditation, reflexion pe silence… Po il faut reserver un temps pour faire le point sur sa vie, celles des autres et sur ses activités…
Neanmoins, nous savons une choses : »quand nous marchons dans la vallée de l’ombre de la mort, nous ne craignons aucun mal car la houlette et le baton de notre Dieu nous rassure »

Ma Sulamite, na seki po na ki ntshor ya Vidye, il faut aya to sala ye délivrance.

Par rapport a ce sujet, il y a à boire et à manger… Mais pour être bref, je dirai que l’homme est une entité spirituelle.
Si nous sommes tous d’accord par rapport à cette affirmation, alors, je peux continuer.
L’homme en réalité est esprit. Une entité spirituelle.
Le rêve et la prémonition sont 2 choses différentes mais les 2 se passent au niveau de l’esprit ou ont lieu au niveau de l’Esprit.
Le 6eme sens ? C’est aussi une autre choses j’ai l’impression qu’on mélange tout ici.
Le 6eme sens n’a rien à avoir avec l’esprit, il vient de l’aura que dégage un homme autour de lui. Cet aura peut se développer suivant un principe claire : le principe de la domination du corps… et ceci prête à confusion avec la prémonition que la bible appelle « vision »… car lorsqu’on jeune par exemple, le corps s’affaiblit et l’esprit a tendance à dominer sur le corps. Ainsi, les capacités spirituelles s’accroissent par la puissance de la pensée (positive ou négative) et le rayon de l’aura s’étend. A ce moment precis, on peu ou ne pas avoir des visions car les visions (prémonitions) ne viennent pas de l’homme mais des esprit dominateurs et de Dieu, mais le 6eme sens (l’aura) devient très sensible et très elargie. D’où la confusion entre le 6eme sens (l’aura) et la vision (prémonition)…

Le reve quand à lui, c’est le miroir de l’être intérieure… vos rêves ne vous montrent que ce que vous etes réellement. C’est votre miroir. Et pour vous connaitres, et savoir exactement ce que vous etes et dans quel etat est votre esprit, votre être intérieur, considérez vos songes et surtout les plus récurrents… votre esprit, pendant votre sommeil se dévoile à vous !!! S’exprime et vous dit ce que vous etes.
Prenons une exemple : quelqu’un qui a l’habitude de rêver entrain de travailler tout le temps, ceci peu signifier que son esprit est esclave du travail ou encore esclave des entités malsaines … Les reves les plus récurrents dévoilent la personnalité de votre esprit !

C’est ce que je peux dire jusque la !!!
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-chaman 17/3/2009, 12:14 pm

Mboté ba ndeko.
Makambo ya ndoto,premonition,intuition,voyage astral etc...EZA BA PHENOMENE NATUREL OYO NZAMBE ASALA.
Ezali ba pouvoir oyo mutu nionso azalaka na yango.
Sauf que epayi ya batu mingi ba pouvoir oyo eza dans un etat latent;Epayi ya misusu ezali devellopper,mpe esengeli été mutu nionso à develloppé ba pouvoir naturelle oyo pona koyeba Nzambé,ko comprendre univers na biso,mpe ba univers misusu.
Vidye kotia na mutu nayo té buzoba oyo batu ya maman Olangi balobaka,to ba pasteurs mingi ya mboka na biso que soki ozo lota ndoto ozo pimbwa oza Ndoki.
Kolota Ndoto ozo flotté eza phenomene naturelle mutu nionso asalaka yango na butu.
Esengeli koyeba que:
AVANT TOUT TOZALI BA ESPRIT....corps physique na biso eza simple vehicule oyo e permettraka biso to vivre awa na monde physique.Tangu tolalaka na butu ESPRIT NA BISO EKABUANAKA NA NZOTO mpo été Nzoto ekoka ko pema.
Na tongo tangu tolamukaka wana okomona énergie ya makasi.
En faite molimo na biso etambolaka butu nionso bisika na bisika.Donc mutu oyo azo mimona que azo pumbwa na ndoto,eza juste a se rendre compte ya phenomene naturel oyo ya separation ya corps na esprit.
Au contraire soki omi moni boye,tu peux te dirigé ou tu veux en esprit et traverser des murs.
Tu peux allé voir tes enfants soki bazali mosika ou les membres de ta famille.
Ndenge Ndeko alobi:Alotaka tango mosusu asololi na maman na yé mpe lobi na ngo okomona maman nayé ako benga yé na telephone mpe ako yebisa yé le même likambo.
Cela est simple à explique:
Avant même que ta maman abenga yo,ESPRIT NAYE NA BUTU E VOYAJAKA(esalaka mobembo)ESIKA OZALI,MPE NA BUTU TO NA MPONGI AKO SOLOLA NA YO.
Tangu olamukaka na tongo Laetitia(na mua ndambu ya souvenir)...apres qlq temps okozua appel ya maman...mpe oko mona makambu nionso oyo ayebisaki yo na ndoto azo loba yango sur le plan physique.
Au contraire ma soeur il faut o s'estimé heureuse,yo na Vidyé,na Tsippora po mingi ba vivaka ba phenomene oyo bazalaka kutu na souvenir té.
Ngai nako conseillé bino bo develloppé pouvoir oyo ya Premonition,ya voyage Astral,ya intuition etc...
IL FAUT BO ADOPTER DEJA HABITUDE CHAQUE TONGO YAKO NOTE BA REVES NA BINO,MPE YAKO TALA NDENGE NINI BOZO EVOLUER SELON BA MESSAGES OYO NZAMBE ALAKISAKA BINO.Nos reves positif ou negatif ezalaka wana toujours pour nous enseigner quelque chose.Soit epesa biso feu vert.Ou soit muana keba nzela olingi kolanda.
En faite ma vie par exemple nakoma ko diriger yango suivant ba ndoto oyo nasalaka.A chaque fois oyo na tenant compte té ya ba avertissements oyo ba ndoto elakisa ngai en disant:"EZA NA NGO KAKA NDOTO"
Na subissa ba effets negatif,malheurs,tristesse etc....na vie na ngai likolo ya matoyi mangongi.Maitenant j vx tres attention.

El-chaman

Message  Mwana ya Congo 17/3/2009, 12:32 pm

Attention, il y a une différence entre l’occultisme et le christianisme.
Dans l’occultisme, on t’apprends à sortir de ton corps (ce qui n’est plus un reve) pendant que dans le christianisme, Dieu lui-même te fait sortir de ton corps (ce qui peut être une vision, une prémonition) pour une mission bien déterminée dans un temps bien déterminé…
Quand à dire que dans le rêve, l’esprit quitte le corps ? non ! Dans le reve, l’Esprit ne quitte pas le corps mais domine sur le corps et se révèle ! Mais quand une esprit quitte le corps, c’est soit o kufi, soit Dieu lui-même te fait sortir de ton corps pour t’enseigner certaines choses, soit toi-même par des pratiques occultes tu quitte ton corps (projection astrale) yango to bengi Ki Ntshor…

Mais dans les conditions normales, lorsque tu dors, tu ne quittes pas ton corps. Même lorsque tu rêves que tu es entrain de voler, cela ne signifie pas nécessairement que ton esprit a quitté ton corps… ou que ton esprit voyage…ou encore o komi ndoki… NADA

Ba projection astral eza KISOLOKA parce que ba apprenaka yango batu comment faire pour quitter son corps. Or lorsque Dieu lui-même prend ton esprit, cela se fait indépendamment de ta volonté… lisez dans les livres des prophetes (daniel tec…) il y a la des cas des esprits qui sortent du corps …
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-chaman 17/3/2009, 12:54 pm

Ba ndoto ezalaka ya deux sorte.LES REVES MECANIQUE et LES REVES PREMONITOIRE ou PROPHETIQUE.

Soki atangi par exemple Sigmund FREUD okomona été mpo na yé azo expliquer que:BA NDOTO(REVES)EZA QLQ CHOSE DE MECANIQUE ou le simple projection oyo mental na biso e projetaka na butu,suite yaba évenements oyo to vivre na journée.
Aza na mua ndambu ya raison.En faite pendant la journée soki osali misala ya makasi,to ozo beta masolo na baninga koseka.Na butu mental mpe e projetaka parfois ba scenes oyo,okomona ozo lota ndoto ndenge bozalaki pendant la journée entré de bavarder etc...
Imaginons par ex le soir avant olala ozo tanga Congodiaspora mpe otikali sur ordinateur pendant au moins 4heure ou 5heure du temps.
Na butu okoki ko lota ndoto ozolia ba chiffres naba lettres par ex Okomona vraiment ozo bukuta ENTER na jus.
Ou soit okoki ko lota ordinateur ezo landa yo mpe ozo kima na kobanga.
En faite ba ndoto ya boyé eza ba reve mecanique oyo mental ezo projecter na conscience du faite que otikalaki tres longtemps devant ton ordinateur.
Malheureusement pona Sigmund Freud na batu oyo balandaka ecole(psychanalyse freudien)naye NDOTO EZA BA SIMPLE PHENOMENE MECANIQUE un point barre.
Mais son disciple et ami Carl Gustave JUNG azalaki d'accord té na maitre na yé.
Puisque c.g.Jung a remarquaki que ba ndoto mususu ezalaka bizzare et ça n'a rien a voir avec les phenomenes mecanique.
Azuaka courage nayé mpe akenda ko investiguer na ba tributs traditionelle pona koyeba sur les reves.
Akenda na Kenya epayi yaba KIKUYU,na amerique epayi yab peau rouge etc...pona ko tanga mystere ya ndoto.
Jung avait fini par conclure qu'il existe d'autres formes de reves qui n'a rien a voir avec la mecanicité de la journée.
Le reve premonitoire par ex n'a rien à voir avec makambu oyo to vivaka na journée.
Le reve prophetique okoki kozua message vrai to visite yaba etres ya lumiere na reve mpe bayebisi yo makambu,mpe apres qlq temps esalami.Donc rien a voir avec ba évenements ya journée.
En faite akoki ye moko mpe ko provoquer ba reve conscient(voyage astral)....pona koyeba makambu,to ko investiguer aupres des ancentres,des saints,anges etc...
Apres ses conclusion magnifique,carl gustave JUNG à se separaki na courant Freudien pour fondée sa propre ecole qu'il baptisa:"lagestahl allemand"
Donc il faut toyeba que au moins un tiers ya vie na biso to passaka yango na reve(mpongi)puisque ata ndenge nini suka suka oko lala.Donc tokkoki ko profité(mettre la lumiere dans nos reves)pour bien dirigé notre vie.
Parceque il suffit otala ndenge nini ozo lala,okoyeba ndenge nini tangu oko kufa oko zala.
MPONGI NA LIWA EZALAKA NDENGE MOKO,sauf que na mpongi na tongo Esprit ezongaka na Nzoto grace ya CORDON d'ARGENT,
Mais na Liwa Ange de la mort soki akati Cordon suivant mokano ya Nzambé OKOKI LISUSU KOZONGA NA NZOTO NAYO TE.
Wana oko lamuka lisusu té lokola KAPUEPUE.

El-chaman

Message  Mwana ya Congo 17/3/2009, 1:05 pm

tala ba point oyo tozo yokana te yango oyo :

En faite akoki ye moko mpe ko provoquer ba reve conscient(voyage astral)....pona koyeba makambu,to ko investiguer aupres des ancentres,des saints,anges etc...
oyo ekomi ki soloka

MPONGI NA LIWA EZALAKA NDENGE MOKO,sauf que na mpongi na tongo Esprit ezongaka na Nzoto grace ya CORDON d'ARGENT,
te po na nga eza different et meme tres different...
na pongi oza kaka na kati ya Nzoto na yo... mais na liwa, esprit ekeyi libela libela ...
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-chaman 17/3/2009, 6:42 pm

Mwana ya Congo a écrit:tala ba point oyo tozo yokana te yango oyo :

oyo ekomi ki soloka

te po na nga eza different et meme tres different...
na pongi oza kaka na kati ya Nzoto na yo... mais na liwa, esprit ekeyi libela libela ...

Mboté ndeko pasteur ou frere en christ MYC.
Eza normale toyokana nayo té naba points oyo,parceque yo ozuaka makambu selon oyo comprehension ya biblia a la Congolaise(evangelique)elobeli yo.
Nga nazuaka mokili selon realité ya makambu.
Soki nalobi ko provoquer voyager astral,ce puisque eza eloko moko NATUREL sauf que mutu a perdra capacité oyo.
Yeba que juste avec l'auto-sugestion avant de dormir okoki ko mettre lumiere na ndoto nayo pe kozala conscient.
Puisque soki ozo pesa ordre na subconscient nayo,celui-ci a memorisaka yango mpe na butu oko se rappelle.
Par ex:avant olala soki ozo milobela mentalement:
"Je veux dormir là ou je serais nalingi que esprit na ngai ezala conscient.
Nakomiyeba que naza na ndoto,nakomiyeba que naza na ndoto,mpe nako tambola place nalingi"
Pendant au moins20 min avant de dormir et soki olali na etat oyo,il peut arrivé que ordre(autosugestion)ozalaki komipesa eko provoquer lumiere sur plan ya reve mpe okokoma conscient.
WAPI MABE,TO KI TSHOR EZALI NA ACTE OYO NDENGE BOLOBAKA ?
Au contraire batu mingi oyo basalaka mabé balingaka té batu bazala conscient na astral té mpo sinon té bako detecter bango.
Bcp des pasta,magicien noir,gourou etc...bapekisaka batu ba s'astralizé pour la simple raison que mabé oyo basalaka eyebana té.
Ngai na surprenna batu mingi mpe bayina ngai oyo kutu sur le plan physique okoki ko soupconné bango té.Et n'importe qui peut voir son pasteur ou son eglise mpe akoyeba mabé oyo elekaka,to malamu oyo ezali kuna.
Na astral okomona mutu ndenge azali,même soki azo bomba face naye,soki asiliki okomona ako zua VRAI aspect nayé.
Soki oza conscient na astral eza deja GRAND VICTOIRE contre batu oyo basalaka mabé.Puisque soki mutu alingi asala yo mabé OKO YEBA mpe oko trouver yango normale té.
Soki balingi bapesa yo misuni ya butu OKOYEBA mpe okomona nature ya nourriture oyo.
alors que soki ozali inconscient okoyeba kutu té;et tu va t'empiffré de ce viande nocturne croyant que ozolia vraiment biloko ya solo.
Oyo nazo loba awa eza biloko natangi té,mais ce sont des choses VECU.Batu oyo basalaka mabé BALINGAKA TE LA GRANDE MASSE BAZALA CONSCIENT PO BA SAKANA NA BANGO MALAMU.
Deuxieme point inutile na repondre yo mpo eyabani été mpongi eza liwa ya moke.

El-chaman

Message  Mwana ya Congo 18/3/2009, 11:02 am

comprehension ya biblia a la Congolaise(evangelique)elobeli yo.
Nga nazuaka mokili selon realité ya makambu.
Soki nalobi ko provoquer voyager astral,ce puisque eza eloko moko NATUREL sauf que mutu a perdra capacité oyo.

Mbote Ndeko na nga Ya Congo Very Happy

Oza peut etre na raison... Exclamation
Mais tika na yebisa yo que, makambu oyo yo ozo mona naturelle, eza kaka naturelle te...
Tangu o salaka ba projection Astral na yo wana, yeba que eza na ba force occulte moko nde e edaka yo osala yango. La preuve, tout le monde ne le fait pas ... tout le monde n'est pas capable de le faire sans un rite, certainnes regle oyo bo apprenaka na ba ecole na bino esoterique... c'est ca la verité oyo ozo yebisa ba ndeko ba zo tanga biso te !!!
Yeba que Tangu o pimbwaka na ki Ntshor na yo, eza ba force Songolo pe Mpaka mutu e aidaka yo parce que justement oza initié... PEut etre jusque aujourd'hui, innocement, ozo mona yango NATURELLE parce que vous ne faites mal a personne, jusque la... Mais koba kaka tiiii oko koma na point ya non retour nde a ce moment la, oko mona claire, o ko comprendre que ba force moko boye nde ebanadaki ko aider yo o koma na ba capacité mususu oyo aujourd'hui ezo sembler NATURELLE...

Na yango oza par exemple incapable ya ko mona nga Tangu osalaka ba projection na yo wana ya butu to pe ya moyi. Oko mona kaka batu oyo baza proteger te ... Embarassed

Mais je crois que sur ce point, to ko zala kaka na ba divergence parce que, nga na zo kanisa que ba vision, ewutaka epa ya Nzambe ye moKo, meme epa ya satana. Mais ce qui est sur, ce k ba vision ewutaka na Monde oyo biso to bengi Spirituel soit les tenebres, soit la lumiere...
Selon pe Oyo na yebi, kindoki ezali tangu yo moko ozo bima grace ya ba enseignement esoterique, mais na ki bo Nzambe, Nzambe ye moko nde Azo bimisa yo sans volonte na yo, sans que osala soki nini, soki nini ... Mais pour un But precis et un temps precis...

Nga na vivaka makambu oyo neti ba don ya Esprit... Ca fait parti de ma vie. BA vision instantanée oyo bandeko bazo benga Premonition, ba banda ko mona yango depuis plus de 5 ans et na zalaka na besoin ya enseignemnet moko te, mais juste la priere et la bible !!!

Ba premonition eza ndenge mibale principalement. Misusu eyaka na butu tangu olali. Wana eza lisusu Ndoto te, mais ekomi Vision ya realité passé, presente to pe avenir…

Premonition mususu ezalaka instantané, misu ezotala, pe olali pongi te mais na neti mwa flash moko ya ba tierce de seconde omoni makambu sur le passe, le present et l’avenir. Ba vision instantanée wana eyaka po na but moko songolo to pe mpakala. Biso ba chretien oyo to salelaka Nzambe, to recevaka yango neti don oyo e permetaka biso na musala ya Nzambe to mona makambo po na ko orienter ba priere to pe ba action spirituel na biso ndenge esengeli. Okoki par exemple ko prier po na mutu et au meme moment pendant 1 seconde, omoni exactement eloko nini eza na bo moyi na ye(experience vecu plusieurs fois sans projection astral lol). Ekoki ko salema na contact avec mutu wana to te… tangu musus pe ozo prier na y ope te, mais Nzambe a fungoli yo miso pe omoni…

Na nionso oyo elobami awa, na lingi ko loba boye : Tangu Moise a zongaki na Egypte po na mission ya Nzambe, il s’est passé quelque chose. Ba prodige nionso a bandaki ko realiser, Pharaon pe na ba pretre na ye ba ba Ntshor ba bandaki pe ko reproduire yango exactement de la meme facon…

Voila !

A Chacun son point de vue !
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  Mwana ya Congo 18/3/2009, 11:27 am

je voudrais ajouter ceci:

Tout ce que Moise faisait comme miracle etait reproduit par les prêtres sorciers de Pharaon. OR vous le savez, Pharaon etait un grand occultiste, lui et ses pretres. Moise avant de fuir, avait aussi appris la sagesse egyptienne, mais apres 40 ans, il rencontra le VRAI DIEU.
Ceci pour vous dire que, tout ce qu’un chretien peut produire comme miracle ou tout ce qu’il peut expérimenter comme fait surnaturelle ou spirituel, l’occultiste (qui est dans le faux) peut le reproduire aussi exactement. Mais il est un don qui ne peut pas etre reproduit, c’est l’AMOUR !!! et on reconnaît l’arbre par ses fruits…
Si le fruit que produit vos esperiences sprituelles n’est pas L’AMOUR, alors vous etes dans le faux…

Sur ce point, vous ne pouvez pas vous trompez a vous meme... Wink
apres avoir effectue toutes les experiences spirituelles, quel sentiment vous anime? si c'est l'orgueil de se sentir dieu enfin, savant, puissant, alors vous avez une copie, mais pas la vraie puissance de Dieu qui conduit vers l'amour et l'humilité... cherry

LE Seigneur a dirt un jour :Laissez croitre le faux et le vrai ensemble, mais lorsque le moment sera venu, on separera le faux du vrai, l'ivraie du blé...

donc eza normal !
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-chaman 18/3/2009, 1:29 pm

Mbote MYC
Tout d'abord yeba que naza na besoin ya komona yo te mpo oza na importance moko té epayi na ngai,vraiment AUCUNE IMPORTANCE
Pcq tu manque des sagesses,la spiritualité,l'amour et tu ne maitrise rien de divin.
Donc encore une fois oza na importance té pona ngai malgré ce que tu pense de toi-même.
Lorsque nasalaka voyage astral ezali pona investigué sur mystere ya NZAMBE oyo akela likolo na nse,nayeba NZAMBE par EXPERIENCE mpe FOI na ngai emata.Nzambé oyo na lukaka azali NZAMBE ya ba Nkoko na ngai Vidyé mukulu,Onya Shungu,Nzakomba,Kongo kalunga,Mawu Lisa,Imana,Inti etc...
Ndenge nalobaki oza na façon nayo ya komona makambu est ezali droit nayo.
Soki ozo kanisa que ngai nazali X ou Y selon bible nayo tant mieux.
Naza na posa ya bible té to Coran pona yeba NZAMBE.
Ba Koko na ngai bayebaka NZAMBE bazalaka na besoin yaba BUKU oyo té.Bazalaka na bolingo(AMOUR)oyo ozo lobela batangaka bible té.
bazalaka kozua ba vision,ko prophetizé mpe NZAMBE azalaki ko guidé bango avec harmonie sans que bayeba oyo botangaka lelo.
BAYEBAKA MPE QUE MABE NA MALAMU EZALI avant mundele aya.
Donc bayebaka que ba PRATIQUE YA MABE EZALI,mpe ba PRATIQUE YA MALAMU ezali.
Donc la bible avec toute la mythologie hebraique n'a aucune importance pour moi,puisque livre oyo eza bourré naba erreurs.
Ba fruits yaba experience na ngai Chamanique oyebi yango té...donc okoki koyeba jamais fruit oyo abre na ngai epesaka.
Soki pona yo amour ezali oyo bokendaka ko lala basi ya batu naba église na bino,mpe Yezu ako pesa bino grace éternel mokolo ya suka tant mieux.
Tu vx parlé de moi ebongo yo ?
Peut-etre yo MYC tu es un fornicateur dans ton église ou ensemble ou temple etc...
peut-etre obimaka na basi ya baninga na yo...ou tu escroque les gens.
Nani ayebi ?
Okanisi que oyo oko loba awa comme chretien nde eko bangisa batu neti ngai ?
Qui me dit pas que tu es un Alain BATUPA qui va frappé un jour ?
Mabe nini ozo mona que batu bafongola miso ?
NON BATU IL FAUT BA APPRENDRE KOBIMA NA ASTRAL PONA KO DETECTER BA IMPOSTEURS,BA FAUX PASTEURS,GOUROUS,etc....
Ba imposteurs babangisaka batu que kobima na astral ezali risque,eza dangereux,eza kindoki mpo baliaka bibwele na bango malamu.
KOFONGOLA MISO NA NDOTO EZA NATUREL,MPE ESENGELI ETE MUTU NIONSO AZALA CONSCIENT BISIKA NIONSO OYO AZALI.
WANA MUTU AKOLIA MUNINGA AKO ZALA TE.
BALINGI BALIA YO OMONI MPE O GANGELI YE.
Il n'ya pas des pratique compliquer.
il suffit juste de faire l'auto-suggestion avant de dormir est prié Nzambé alakisa yo eloko olongi koyeba et il n' ya pas de mal en ça.
Quand tu vx tu px.
VOULOIR ezali POUVOIR.

El-chaman

Message  Mwana ya Congo 18/3/2009, 2:03 pm

Mbote Ndeko...
Na moni neti o siliki... te!!! to zala calme...

Mais dites moi, qui est ce
Qui me dit pas que tu es un Alain BATUPA qui va frappé un jour ?

Ndenge na lobaki na posting na nga, ba mbuma nde e determinaka Nzete. Soki oza na ba mbuma ya bien, alors Kembo na Yawe. sinon... ah...
wana kaka yo nde oyebi !!! Atak na nga eza personel te ! po na moni on dirait ekomi personnel !!! Te papa !!!

Na lobeli nde principe ya mbuma na Nzete na yango !

Omoni par exemple phrase oyo :

Tout d'abord yeba que naza na besoin ya komona yo te mpo oza na importance moko té epayi na ngai,vraiment AUCUNE IMPORTANCE

Comment mutu songolo bo kutani ya ye esika moko mpaka azala na importance te po na yo ? Voila ... !
Moi je pense que soki o se croiser na mutu quelque soit le lieu, aza na importance . peut etre logik na yo eza mususu...
Bon soit !

Allez bonne journée !
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-chaman 18/3/2009, 5:55 pm

Oui logique na nga eza mosusu.
Puisque derrieure maloba oyo olobaki na poste nayo:
-Mutu neti NGAI okoki komona ngai te pona naza proteger....etc
-Tangu o pimbwa na ki tshor nayo eza ba force songolo to mpakala mutu e aidako yo etc...
Et plusieurs conneries que tu as raconter.
En faite derrieure makomi nayo:tu te crois etre dans la lumiere(comme la plupart des evangelistes aveugle)et moi dans le tenebre.
Omitie na 1er personne=YO na NGAI
Yango na repondre YO oza na importance moko té epayi na NGAI pona luka na mona yo...et je l'affirme encore.
Si tu pense etre dans la lumiere ou detenir la verité puisque oza evangeliste cela ne m'étonne pas.
Puisque ba oyo ba memela biso kk biblia oyo tangu bayaki balobaka été BISO BA AFRICAIN TOYEBI NZAMBE TE.
NZAMBE NA BISO AZA YA LOKUTA OYO YA BANGO NDE AZA YA SOLO etc...et bino ba heritiers na bango lelo bo tenaka tjr le meme langage.
A propos des mbuma....tala kk ndenge ba églises na bino ba fruits kitoko oyo ezo bimisa na Congo et ailleurs.

El-chaman

Message  Mwana ya Congo 18/3/2009, 6:08 pm

chaman a écrit:Oui logique na nga eza mosusu.
Puisque derrieure maloba oyo olobaki na poste nayo:
-Mutu neti NGAI okoki komona ngai te pona naza proteger....etc
-Tangu o pimbwa na ki tshor nayo eza ba force songolo to mpakala mutu e aidako yo etc...
.
ah d'accord, na moni maloba oyo e choquer yo...
Bo limbisi Ndeko !!!
Bon soit mokolo elamu !
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  Tsippora 20/3/2009, 7:14 pm

Il y a a boire et a manger dans ce que vous avez ecrits tous les deux. Qq part, je trouve qu'il y a plus de choses qui vous rapprochent que le contraire. Je suis certaine que nous pouvons tous etre edifies par ces connaissances et cette reflexion que vous partagez avec nous. La demarche selon moi est la meme mais les moyens sont differents....pour arriver a la meme destination.

Que pensez-vous des coincidences? Ma vie est remplie de coincidences. Si je pense a qq chose, je n'arrete plus d'en entendre parler, etc. comme par hasard, je decouvre plus sur ce sujet, mon entourage entreprend la meme demarche, etc.

Deepak Chopra a ecrit un livre sur le sujet, intitule Coincidences;

Résumé
Vous pensez à quelqu'un que vous n'avez pas vu depuis longtemps, et cette personne vous appelle.
Vous avez un projet en tête, et vous découvrez qu'un ami a une idée similaire. La plupart des gens ne prêtent pas attention à ces coïncidences en apparence sans importance. Selon le Dr Deepak Chopra, les coïncidences sont eu réalité des aperçus d'une dimension où tout se produit en même temps et où les possibilités sont infinies. Troublantes et parfois indéchiffrables, les coïncidences sont des messagères qui révèlent un sens et une intention de l'univers.
En ayant accès à la source de leur création, nous pouvons littéralement réécrire notre destinée. A l'aide de principes détaillés et d'exercices puissants, Le livre des coïncidences vous offre les moyens de créer une vie véritablement magique.
Tsippora
Tsippora

Message  Satya 20/3/2009, 7:17 pm

Mwana ya Congo a écrit:

oooooooooooh oncle MYC is backkkkkkkk !!! cheers cheers cheers
Satya
Satya

Message  Mwana ya Congo 23/3/2009, 8:37 pm

Tsippora a écrit:Il y a a boire et a manger dans ce que vous avez ecrits tous les deux. Qq part, je trouve qu'il y a plus de choses qui vous rapprochent que le contraire. Je suis certaine que nous pouvons tous etre edifies par ces connaissances et cette reflexion que vous partagez avec nous. La demarche selon moi est la meme mais les moyens sont differents....pour arriver a la meme destination.

Que pensez-vous des coincidences? Ma vie est remplie de coincidences. Si je pense a qq chose, je n'arrete plus d'en entendre parler, etc. comme par hasard, je decouvre plus sur ce sujet, mon entourage entreprend la meme demarche, etc.

Deepak Chopra a ecrit un livre sur le sujet, intitule Coincidences;

Résumé
Vous pensez à quelqu'un que vous n'avez pas vu depuis longtemps, et cette personne vous appelle.
Vous avez un projet en tête, et vous découvrez qu'un ami a une idée similaire. La plupart des gens ne prêtent pas attention à ces coïncidences en apparence sans importance. Selon le Dr Deepak Chopra, les coïncidences sont eu réalité des aperçus d'une dimension où tout se produit en même temps et où les possibilités sont infinies. Troublantes et parfois indéchiffrables, les coïncidences sont des messagères qui révèlent un sens et une intention de l'univers.
En ayant accès à la source de leur création, nous pouvons littéralement réécrire notre destinée. A l'aide de principes détaillés et d'exercices puissants, Le livre des coïncidences vous offre les moyens de créer une vie véritablement magique.

JE crois que Dieu nous aprle tantot d'une maniere, tantot d'une autre, mais tres souvent, nous sommes distrait...

Les meme choses arrivent au meme moment pendant un temps : restez concentrez et attentif et vous decoderez le message.
L'ensemble de choses que nous voyons se repeter dans notre vie de tous les jours, c'est l'ensemble des codes qui nous sont donné pour nous expliquer certaines choses. C'est pourquoi, lorsque je n'ai pas envie de parler, je ne parle pas. Lorsque je n'ai pas envie de regarder, je ne regarde pas etc...

Notre vie de tous les jours est remplie des codes, et ces codes sont des languages qui nous predisent l'avenir !!!
Ces codes peuvent etre des chiffres ou des couleurs ou un mot !!!

...
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo

Message  El-Shaman 27/7/2016, 1:34 pm

El-chaman a écrit:Mboté ba ndeko.
Makambo ya ndoto,premonition,intuition,voyage astral etc...EZA BA PHENOMENE NATUREL OYO NZAMBE ASALA.
Ezali ba pouvoir oyo mutu nionso azalaka na yango.
Sauf que epayi ya batu mingi ba pouvoir oyo eza dans un etat latent;Epayi ya misusu ezali devellopper,mpe esengeli été mutu nionso à develloppé ba pouvoir naturelle oyo pona koyeba Nzambé,ko comprendre univers na biso,mpe ba univers misusu.
Vidye kotia na mutu nayo té buzoba oyo batu ya maman Olangi balobaka,to ba pasteurs mingi ya mboka na biso que soki ozo lota ndoto ozo pimbwa oza Ndoki.
Kolota Ndoto ozo flotté eza phenomene naturelle mutu nionso asalaka yango na butu.
Esengeli koyeba que:
AVANT TOUT TOZALI BA ESPRIT....corps physique na biso eza simple vehicule oyo e permettraka biso to vivre awa na monde physique.Tangu tolalaka na butu ESPRIT NA BISO EKABUANAKA NA NZOTO mpo été Nzoto ekoka ko pema.
Na tongo tangu tolamukaka wana okomona énergie ya makasi.
En faite molimo na biso etambolaka butu nionso bisika na bisika.Donc mutu oyo azo mimona que azo pumbwa na ndoto,eza juste a se rendre compte ya phenomene naturel oyo ya separation ya corps na esprit.
Au contraire soki omi moni boye,tu peux te dirigé ou tu veux en esprit et traverser des murs.
Tu peux allé voir tes enfants soki bazali mosika ou les membres de ta famille.
Ndenge Ndeko alobi:Alotaka tango mosusu asololi na maman na yé mpe lobi na ngo okomona maman nayé ako benga yé na telephone mpe ako yebisa yé le même likambo.
Cela est simple à explique:
Avant même que ta maman abenga yo,ESPRIT NAYE NA BUTU E VOYAJAKA(esalaka mobembo)ESIKA OZALI,MPE NA BUTU TO NA MPONGI AKO SOLOLA NA YO.
Tangu olamukaka na tongo Laetitia(na mua ndambu ya souvenir)...apres qlq temps okozua appel ya maman...mpe oko mona makambu nionso oyo ayebisaki yo na ndoto azo loba yango sur le plan physique.
Au contraire ma soeur il faut o s'estimé heureuse,yo na Vidyé,na Tsippora po mingi ba vivaka ba phenomene oyo bazalaka kutu na souvenir té.
Ngai nako conseillé bino bo develloppé pouvoir oyo ya Premonition,ya voyage Astral,ya intuition etc...
IL FAUT BO ADOPTER DEJA HABITUDE CHAQUE TONGO YAKO NOTE BA REVES NA BINO,MPE YAKO TALA NDENGE NINI BOZO EVOLUER SELON BA MESSAGES OYO NZAMBE ALAKISAKA BINO.Nos reves positif ou negatif ezalaka wana toujours pour nous enseigner quelque chose.Soit epesa biso feu vert.Ou soit muana keba nzela olingi kolanda.
En faite ma vie par exemple nakoma ko diriger yango suivant ba ndoto oyo nasalaka.A chaque fois oyo na tenant compte té ya ba avertissements oyo ba ndoto elakisa ngai en disant:"EZA NA NGO KAKA NDOTO"
Na subissa ba effets negatif,malheurs,tristesse etc....na vie na ngai likolo ya matoyi mangongi.Maitenant j vx tres attention.

study study study REVISION study study study
El-Shaman
El-Shaman

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant