Un peu d'histoire sur DCMP a.k.a IMANA MATITI MABE
2 participants
congodiaspora :: LOISIRS :: Sports
Page 1 sur 2
Page 1 sur 2 • 1, 2
Un peu d'histoire sur DCMP a.k.a IMANA MATITI MABE
Je ne savais même pas que mon équipe était la plus titré de toute la RDC. Donc la meilleur équipe du pays.
Les Vita-Clubien ,tellement munoko makasi , m'ont tellement embrouiller,à tel point qu'ils avaient réussit à semer le doute dans ma tête,et je me disais : peut-être que Vita eleki pe biso !!!
Nzoka nde Wikipedia eye kolakisa lokuta ya munoko makasi yaba Vita-Clubien;
Lisez cette petite histoire du club Daring Club Motema Pembe depuis sa création par un prêtre. On n'apprend même les noms de anciens joueurs, les pionniers qui avaient évoluer dans la meilleur équipe de toute la RDC
https://fr.wikipedia.org/wiki/Daring_Club_Motema_Pembe
DCMP Imana - Le Daring Club Motema Pembe Imana est un club omnisports basé à Kinshasa en République Démocratique du Congo. Créé en 1936 sous l'appellation de Daring Faucon, par le révérend père Raphaël de la Kethulle de Ryhove qui était un missionnaire de la congrégation des Scheutistes. Il recruta la plupart de ses joueurs parmi les élèves du collège Sainte-Anne à Kinshasa (actuel collège Elikya). Le DCMP a été rebaptisé CS Imana en 1949 avant de revêtir le nom de Daring Club Motéma Pembé Imana (DCMP Imana) en 1985. Avec 29 titres sur le plan national et international depuis 1964, le DCMP est actuellement le club le plus titré de la RDC.
Sa section football évolue aujourd'hui en première division de la Ligue Nationale de Football de la RDC appelée communément Linafoot D1. Le DCMP Imana est un club congolais de football de l’Epfkin basé à Kinshasa.
Les Vita-Clubien ,tellement munoko makasi , m'ont tellement embrouiller,à tel point qu'ils avaient réussit à semer le doute dans ma tête,et je me disais : peut-être que Vita eleki pe biso !!!
Nzoka nde Wikipedia eye kolakisa lokuta ya munoko makasi yaba Vita-Clubien;
Lisez cette petite histoire du club Daring Club Motema Pembe depuis sa création par un prêtre. On n'apprend même les noms de anciens joueurs, les pionniers qui avaient évoluer dans la meilleur équipe de toute la RDC
https://fr.wikipedia.org/wiki/Daring_Club_Motema_Pembe
DCMP Imana - Le Daring Club Motema Pembe Imana est un club omnisports basé à Kinshasa en République Démocratique du Congo. Créé en 1936 sous l'appellation de Daring Faucon, par le révérend père Raphaël de la Kethulle de Ryhove qui était un missionnaire de la congrégation des Scheutistes. Il recruta la plupart de ses joueurs parmi les élèves du collège Sainte-Anne à Kinshasa (actuel collège Elikya). Le DCMP a été rebaptisé CS Imana en 1949 avant de revêtir le nom de Daring Club Motéma Pembé Imana (DCMP Imana) en 1985. Avec 29 titres sur le plan national et international depuis 1964, le DCMP est actuellement le club le plus titré de la RDC.
Sa section football évolue aujourd'hui en première division de la Ligue Nationale de Football de la RDC appelée communément Linafoot D1. Le DCMP Imana est un club congolais de football de l’Epfkin basé à Kinshasa.
Dernière édition par El-Shaman le 22/12/2015, 11:55 am, édité 1 fois
El-Shaman
Re: Un peu d'histoire sur DCMP a.k.a IMANA MATITI MABE
En tout cas bino ba Imaniens, bokotikala kaka kotelengana. Est-ce que dans 2 ans bokoloba lisusu que boza l´equipe la plus titrée. Palmarès ya Vita yangoyo https://fr.wikipedia.org/wiki/Association_Sportive_Vitoria_Club.
Tokobakisa encore ba trophées plus que bino et bongo tokotunana. Kwiti ya défaite ya dimanche passé contre Vita ekomisi bino bilua lua (bilobela).
Tokobakisa encore ba trophées plus que bino et bongo tokotunana. Kwiti ya défaite ya dimanche passé contre Vita ekomisi bino bilua lua (bilobela).
Arafat
Kiekiekiekie....deux ans fait parti de l'avenir.Parlons du moment présent parce que les faits sont en notre faveur.Arafat a écrit:En tout cas bino ba Imaniens, bokotikala kaka kotelengana. Est-ce que dans 2 ans bokoloba lisusu que boza l´equipe la plus titrée. Palmarès ya Vita yangoyo https://fr.wikipedia.org/wiki/Association_Sportive_Vitoria_Club.
En plus Mbuta Arafat,je ne pense pas que bokobakisa ba trophées. N'oublie pas que notre Imana Matiti mabe vient de recruté il y a pas si longtemps 6 joueurs professionnels d'origine Française. Ce qui est un exploit parce que nanu esalama te na mboka wana, ba Français baya kobeta na Kin, ndenge ba jouers na biso bakendaka kobeta na Turquie par exemple ou bien naba club mususu ya Europe. Avec ces nouveaux recrues,ekozala pasi bo bakisa ba trophées.
Voici le lien : http://www.radiookapi.net/2015/08/15/actualite/sport/foot-rdc-le-dcmp-recrute-6-joueurs-professionnels-francais
Donc tozolakisa kaka ki professionnalisme na kimukolo na biso
Désolé pour ton lien sur la palmarès de Vitoria Club. Ezo leka te. Donc cela reste à vérifier.
El-Shaman
Ba joueurs ozokumisa wana , bawuti soki na Pakistan, bazalaki wapi dimanche? Bolokoti ba mbodila babetaka soki na 5° division yango nde bozobetela tolo, tokotala bino soki boko gagner nini saison oyo.
Arafat
Proverbe moderne oyo eloba : "CONGOLAIS ANDIMAKA MUNINGA NAYE CONGOLAIS TE", ezalaka penza ya solo.Arafat a écrit:Ba joueurs ozokumisa wana , bawuti soki na Pakistan, bazalaki wapi dimanche? Bolokoti ba mbodila babetaka soki na 5° division yango nde bozobetela tolo, tokotala bino soki boko gagner nini saison oyo.
El-Shaman
Ba Imaniens bolobi nini sikoyo, bo critiquer Ibenge tangu abimisaki liste ya 23 joueurs po na CHAN 2016. Oh! pourquoi azui 8 joueurs ya Vita, pourquoi azui kingandi te, ye amoni Léopards ekomi Vita to equipe ya tata na ye? etc...etc....Dimanche passé, to bambulaki Ethiopie 3-0, hier jeudi tosukumaki bazombo (Angola) 4-2, toza qualifiés na quarts de finale. Bolobaki oh! na ba joueurs oyo baza selectionnés tokoleka même pas 1er tour , en tout cas bino ba Imaniens bozangi kindoki tein!!
Arafat
Oooooh....bongo léopard eza vita ? Pourquoi bolingi bo s'accaparer na victoire ya équipe national bokomisa yango neti ya bino ? Victoire oyo eza yaba congolais nionso, parce que ba joueurs oyo bawuti bisika kili-kili bazo beta en collaboration. Ata soki eza un joueur ya Vita mutu atie but, to joueur ya Mazembe,to ya Bilima.Il faut oyebaka que batu oyo bazotia ba but, baza lokola Platini. Or sans Tigana, Platini aza eloko pamba. Na exemple oyo napesi : TIGANA= Imana Tandis que Platini = un joueur ya Vita club.Arafat a écrit:Ba Imaniens bolobi nini sikoyo, bo critiquer Ibenge tangu abimisaki liste ya 23 joueurs po na CHAN 2016. Oh! pourquoi azui 8 joueurs ya Vita, pourquoi azui kingandi te, ye amoni Léopards ekomi Vita to equipe ya tata na ye? etc...etc....Dimanche passé, to bambulaki Ethiopie 3-0, hier jeudi tosukumaki bazombo (Angola) 4-2, toza qualifiés na quarts de finale. Bolobaki oh! na ba joueurs oyo baza selectionnés tokoleka même pas 1er tour , en tout cas bino ba Imaniens bozangi kindoki tein!!
Ah ! batu ya Vita mawa trop. BOKUMISI MAKI BO NÉGLIGER SOSO (Imana).....BOLIE MBUMA,BOFINGI NZETE (Imana) oyo ezosalaka que bozala....kiekiekiekiekie.
PS : Arafat, zela napesa yo exemple mususu sur Platini na Tigana.Tala na rubrique divers, okomona ndenge nasala yo po ozala...kiekiekiekiekie.
El-Shaman
Bolobaki que equipe oyo Ibenge asali e ko foutre rien na CHAN po bo boudaki ba joueurs mingi oyo bazalaki sélectionnés en faisant surtout allusion au surnombre ya ba joueurs ya Vita, souhait na bino ezalaki que Léopard elongwa kaka na 1er tour comme ça bosasa Ibenge. Bolobi que c´est mieux kutu bazua entraîneur ya Mundele po akoki jamais kosala injustice ya ndenge wana; A l´epoque ya Zaire, entraîneur Vidinic oyo des fois azalaka kosala classement avec 7 ou 8 joueurs ya Mazembe na kati ya equipe nationale, est-ce que azalaka Muntandu to Muyanzi? Kasi bokenda koluka ata entraîneur ya Chinois po na Léopards
Arafat
Bon, c'est vrai que ba supporter misusu ya biso Imana ba critikaki coach Ibenge ndenge pe tokoki koyoka awa na 1er vidéo oyo.Arafat a écrit:Bolobaki que equipe oyo Ibenge asali e ko foutre rien na CHAN po bo boudaki ba joueurs mingi oyo bazalaki sélectionnés en faisant surtout allusion au surnombre ya ba joueurs ya Vita, souhait na bino ezalaki que Léopard elongwa kaka na 1er tour comme ça bosasa Ibenge. Bolobi que c´est mieux kutu bazua entraîneur ya Mundele po akoki jamais kosala injustice ya ndenge wana; A l´epoque ya Zaire, entraîneur Vidinic oyo des fois azalaka kosala classement avec 7 ou 8 joueurs ya Mazembe na kati ya equipe nationale, est-ce que azalaka Muntandu to Muyanzi? Kasi bokenda koluka ata entraîneur ya Chinois po na Léopards
Mais na deuxième vidéo oyo eleka année passé;Tomona yango ndenge ba supporter ya Vita ba menaçant coach Ibenge ba mutakalizer ye.
Mieux vaut critiquer une personne que de s'en prendre à lui avec violence ndenge bino batu ya Vita bosalaka année passe.
LA CRITIQUE REPOSE SUR LE DIALOGUE ....TANDIS QUE LA VIOLENCE REPOSE SUR LE SOULÈVEMENT POPULAIRE
TANDIS QUE LA VIOLENCE REPOSE SUR LE SOULÈVEMENT POPULAIRE
Donc avant olongola biso paille na lisu longola nanu poutre oyo eza na misu nayo.
El-Shaman
Nzoka Ne Muanda Nsemi azalaka supporter ya Vita Club ?
Nawuti koyoka yango na vidéo moko ba publier lelo... lol
El-Shaman
Nganga pe azalaka na equipe na ye oyo akumisaka.El-Shaman a écrit: Nzoka Ne Muanda Nsemi azalaka supporter ya Vita Club ?
Arafat
Allez les léopards, j´espère qu´on battra la Guinée demain pour jouer la finale mais je crains beaucoup la Côte d´Ivoire qui pour moi fait figure de favori à moins que le Mali crée la surprise en battant les Ivoiriens dans l´autre demi-finale. Wana ekozala kiese na kiese
https://www.facebook.com/281432782013002/videos/566380663518211/
Arafat
Tour oyo tokoki kobeta ba Ivoirien. Oyo eza 2016...Ba Rwandais déjà bawuti kozwa mangenda na bango.Arafat a écrit:Allez les léopards, j´espère qu´on battra la Guinée demain pour jouer la finale mais je crains beaucoup la Côte d´Ivoire qui pour moi fait figure de favori à moins que le Mali crée la surprise en battant les Ivoiriens dans l´autre demi-finale. Wana ekozala kiese na kiese
El-Shaman
Dommage kaka que na match ya lelo Héritier Luvumbu akobeta te suite à une blessure po ye apanzaka penza défense, en tout cas ce joueur est vraiment fantastique, ba coups francs na ye ezalaka toujours très dangereux même à 30 mètres, ba gardiens ya Imana bamona makambo . A mon avis, il doit être consideré comme l´un des pions majeurs de notre équipe nationale avec ou sans ba professionnels, je ne le dis pas par ce que aza joueur ya Vita. C´est ainsi que dans la même ligne du jugement, j´apprécie aussi beaucoup le gardien Matampi Ley (gardien ya Imana) que je considère comme le vrai succésseur de Kidiaba, batika komemelaka biso ba mbodila ya ba gardiens oyo bebataka na mikili d´ailleurs tomonaka bango même pas.
Ba oeuvres ya Héritier "Wata" Luvumbu
https://www.facebook.com/580159002125208/videos/580711552069953/
Arafat
Arafat a écrit:Dommage kaka que na match ya lelo Héritier Luvumbu akobeta te suite à une blessure po ye apanzaka penza défense, en tout cas ce joueur est vraiment fantastique, ba coups francs na ye ezalaka toujours très dangereux même à 30 mètres, ba gardiens ya Imana bamona makambo . A mon avis, il doit être consideré comme l´un des pions majeurs de notre équipe nationale avec ou sans ba professionnels, je ne le dis pas par ce que aza joueur ya Vita. C´est ainsi que dans la même ligne du jugement, j´apprécie aussi beaucoup le gardien Matampi Ley (gardien ya Imana) que je considère comme le vrai succésseur de Kidiaba, batika komemelaka biso ba mbodila ya ba gardiens oyo bebataka na mikili d´ailleurs tomonaka bango même pas.
Tozolobela Léopard po toza na likambu étali intérêt ya mboka.Mais oluki kaka place yakokotisa mbwakela na makambu ya Vita-Imana...kiekiekiekiekiekie
El-Shaman
OUF!!!!!Enfin, de nouveau en finale, les dieux du stade ont agi, sinon j´allais crier au hold-up si on n´avait perdu ce match d´autant plus que nous avons dominé totalement les Guinéens. J´ai été impressionné par la motivation de nos joueurs, tout le monde défendait mais j´ai constaté une faille au niveau de la défense centrale, le capitaine Joel Kimwaki n´est pas vraiment en forme physiquement, trop lourd et surtout pas impérial dans ses interventions, cela était encore criant lors du match contre le Rwanda. Bon, j´espère que Luvumbu sera rétabli pour la finale......une finale que je souhaiterai volontiers contre le Mali.
Arafat
Tolie bango ya mubesu. Bravo à nos léopards
El-Shaman
Ah! une merveilleuse equipe, ba petits wana batambusaki ndembo danzé, vraiment nasepeli n´equipe oyo et j´espère que l´entraîneur va garder cette ossature, batika makambu ya ko chambouler equipe lisusu na ba professionnels. A mon avis, s´il faille intégrer les professionnels, ils ne seront pas plus de 5 dont Chancel Mbemba, Bolassie, Cedrick Mabuati, défenseur central oyo abetaka na Angleterre (je crois qu´il s´appelle Zakuani). Batika ba petits, bakokenda musika. Mais petit wana Meschak Elia, natikala jamais koyeba ye, en plus abetaka na equipe ya Lubumbashi Don Bosco. Biso toyebaka kaka ba joueurs ya Vita, Imana, Mazembe puisque bango nde balakisaka ba matches na bango na TV. Ah! Ley Matampi, naleli yo fort mais yebaka que jour to kokutana na biso okozua dernier fimbu epai ya Héritier "Wata" Luvumbu.
Arafat
Je condamne aussi ce que nos supporters ont fait, même si je peux les comprendre,parce que injustice ya arbitre (disons clairement Corruption) epesaka heure moko kanda.
El-Shaman
Bolongwa kuna, boza kaka ba voyous bino ba Imaniens, est-ce que soki arbitre asali faute il faut bo vandaliser stade? Bozua ata suspension ya 5 ans.
Arafat
Avant o juger il fallait olanda nanu vidéo oyoka makambu bazoloba. Ne confond pas une faute avec une injustice.Arafat a écrit:Bolongwa kuna, boza kaka ba voyous bino ba Imaniens, est-ce que soki arbitre asali faute il faut bo vandaliser stade? Bozua ata suspension ya 5 ans.
Une faute est pardonnable ,tandis qu'une injustice est condamnable. Banda kala bozalaka na haine ya Imana parce que eza équipe moko 100% Kinois.Yango bolingaka kaka elimwa.
El-Shaman
Bayebisaki bino que Vita eza 100% Kasangulu to Kenge?El-Shaman a écrit:Avant o juger il fallait olanda nanu vidéo oyoka makambu bazoloba. Ne confond pas une faute avec une injustice.Arafat a écrit:Bolongwa kuna, boza kaka ba voyous bino ba Imaniens, est-ce que soki arbitre asali faute il faut bo vandaliser stade? Bozua ata suspension ya 5 ans.
Une faute est pardonnable ,tandis qu'une injustice est condamnable. Banda kala bozalaka na haine ya Imana parce que eza équipe moko 100% Kinois.Yango bolingaka kaka elimwa.
Arafat
Nawuti ko apprendre il y a quelques jours que Vita Club ezalaki équipe yaba commerçant Portugais.Arafat a écrit:Bayebisaki bino que Vita eza 100% Kasangulu to Kenge?El-Shaman a écrit:Avant o juger il fallait olanda nanu vidéo oyoka makambu bazoloba. Ne confond pas une faute avec une injustice.Arafat a écrit:Bolongwa kuna, boza kaka ba voyous bino ba Imaniens, est-ce que soki arbitre asali faute il faut bo vandaliser stade? Bozua ata suspension ya 5 ans.
Mais comme je ne m'y connais pas vraiment.Nakomeka ko investiguer pona yeba.Soki nazui ba vrai source, nakotiela yo ba infos .
El-Shaman
En tout cas Ibenge aza kaka mutu makasi, balobi na ye bien que sala ossature ya equipe na ba petits oyo ba gagnaki CHAN mais waya azui lisusu ngulupa ya ba pros, est-ce que Mbokani aza vraiment na place? Akobeta na place ya Bolingi? Abakisa kaka ba grands cadres tels que ba Chancel Mbemba, Bolassie, Neskeens Kebana, Cedric Mabwati etc.. po ba encadrer ba locaux. De toute façon samedi oyo bazombo bakozua dernier fimbu na stade des martyrs, encore na ambiance ezalaka na stade wana. Toza déjà ya kosepela.
Arafat
Mais mais mais Ya Kitenge, Imana ekomi mamvuemvue boye ndenge nini, match ewuti kosila sikoyo towuti ko bambula bino 3-1, soki Matampi te nde Vita abeti bino lelo ata 12-1. A 3 minutes ya fin du matCh Moscou ezoyemba "Nzombo le soir" vedire basengi encore but moko ya dérnière minute ndenge totiaki ba Sud-Africains dimanche passé. Nayoki Imana mawa, ndenge bapoli na ba vareuses ya sika balataki neti AS MONACO
Arafat
Page 1 sur 2 • 1, 2