POST A BLA BLA (SONGI SONGI) pour parler de tout et de rien !
+18
BLACK ROSE
mabanlieue92
Inspecteur Bill de Bundes
Hiro-Hito
micheal
El-chaman
Arafat
Tonton Ricos
Mathilde
Mwana ya Congo
BOMA
Admin
Afizz
Tsippora
C.Ryma
taty
mongo elombe
Satya
22 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 3 sur 21
Page 3 sur 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21
Re: POST A BLA BLA (SONGI SONGI) pour parler de tout et de rien !
mongo elombe a écrit:DES NOMS DES NOMS
hum mongo elombe,
namoni déjà boule nayo Okoki pe kokende na hotel en compagnie ya muana pona kokutana na agent recruteur moko te:?:
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
koffi na cindy le coeur !!
Satya
Tonton Ricos oza kosquiver nini, pesa mba kombo. nga naza commère yo monto obandi.
Mba oyo bayebi WEMBA: boyebisa ye apesaka mba intervieuw na lingala, le mec passe sur télésud il fait honte.
Mba oyo bayebi WEMBA: boyebisa ye apesaka mba intervieuw na lingala, le mec passe sur télésud il fait honte.
mongo elombe
Satya a écrit:Tonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
koffi na cindy le coeur !!
Pourquoi pas Lorsqu'on est en voyage,on repete souvent dans les chambres.
Tonton Ricos
mongo elombe a écrit:Tonton Ricos oza kosquiver nini, pesa mba kombo. nga naza commère yo monto obandi.
mongo elombe,
Papa Wemba soki alobi Français etengama,mabe wapi Ye aza Congolais,donc langue maternelle naye ezali Kitetela en plus ya Lingala esika akolela.
Tonton Ricos
dans ce cas là aluka interprète mpe aloba kitetela, tokola na lifalaçais à son niveau de star ça fait désordre.
mongo elombe
Tonton Ricos a écrit:mongo elombe a écrit:Tonton Ricos oza kosquiver nini, pesa mba kombo. nga naza commère yo monto obandi.
mongo elombe,
Papa Wemba soki alobi Français etengama,mabe wapi Ye aza Congolais,donc langue maternelle naye ezali Kitetela en plus ya Lingala esika akolela.
Tonton Ricos,
Tout a fait d'accord avec toi......
Mathilde
Tonton Ricos,
Kie kie kie Tika makambo ya motors..Okomema ngambo pamba..
Kie kie kie Tika makambo ya motors..Okomema ngambo pamba..
Tonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
Mathilde
Mathilde a écrit:Tonton Ricos,
Kie kie kie Tika makambo ya motors..Okomema ngambo pamba..Tonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
Mathilde,
nakopesa yo exemple moko.Une fois nakendeki kokutana na oncle moko awutaki Kin,azalaki na hotel.Tango nabimi na metro nakutani na cousine na nga azalaki pe kokende kuna,tosali nzela ensemble ti na hotel.Donc soki balobi ke bamonaki bato na hotel,elingi koloba te ke..........
Tonton Ricos
Tonton Ricos, moi j'ai l'esprit tordu pesa mba kombo
Tu as écouté les news sur la Courneuve? le tir à l'arme lourde sur le véhicule des policiers? C'est bizzarre c'est toujours à l'approche des élections que Télé sarkozy commence à conditionner les Français sur l'insécurité.
Tu as écouté les news sur la Courneuve? le tir à l'arme lourde sur le véhicule des policiers? C'est bizzarre c'est toujours à l'approche des élections que Télé sarkozy commence à conditionner les Français sur l'insécurité.
mongo elombe
Tonton Ricos a écrit:Mathilde a écrit:Tonton Ricos,
Kie kie kie Tika makambo ya motors..Okomema ngambo pamba..Tonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
Mathilde,
nakopesa yo exemple moko.Une fois nakendeki kokutana na oncle moko awutaki Kin,azalaki na hotel.Tango nabimi na metro nakutani na cousine na nga azalaki pe kokende kuna,tosali nzela ensemble ti na hotel.Donc soki balobi ke bamonaki bato na hotel,elingi koloba te ke..........
Tonton Ricos,
Ah c'est bon Na bangaki okota na lingomba ya ba songeuses..kie kie kie Ben , neti ngai soki nazali na Paris..na zalaka na hotel ...soki oye kotala ngai moto amoni tozali kokota na hotel...ekokoma kaka partout ke yo likangu na ngai ...Ah mawa mingi penza.
Mathilde
Enfin,nalingi nakende kolia Nzala moko naza na yango,depuis hier naliaki na feti vers ba 16 heures ti sikoyo.Nga pe lolendo eleka,alors ke biloko ya kolia ezalaki ebele,nalié na fier comme ezalaki na famille na muasi na nga.Tolongue kuna ba 21 h,tokomi ndako 23h,temps yakosala à manger na ndako ezalaki te.
Je ne vais pas me gener pour dire à la serveuse d'en rajouter un peu.Bon appetit à ceux qui sont dans le meme fuseau horaire que moi.
Je ne vais pas me gener pour dire à la serveuse d'en rajouter un peu.Bon appetit à ceux qui sont dans le meme fuseau horaire que moi.
Tonton Ricos
Tonton Ricos,
Bon appetit............
Bon appetit............
Mathilde
Ngai pe namonaki bango tango bazokota na hotel de villeTonton Ricos a écrit:Il parait que bamonaki X na Y bazalaki kokota na hotel
Arafat
kie kie kie ngai pe naliaka vraiment na ba fêtes te même ata kutu naza na dernier nsatuTonton Ricos a écrit:Enfin,nalingi nakende kolia Nzala moko naza na yango,depuis hier naliaki na feti vers ba 16 heures ti sikoyo.Nga pe lolendo eleka,alors ke biloko ya kolia ezalaki ebele,nalié na fier comme ezalaki na famille na muasi na nga.
Arafat
ARAFAT a écrit:kie kie kie ngai pe naliaka vraiment na ba fêtes te même ata kutu naza na dernier nsatuTonton Ricos a écrit:Enfin,nalingi nakende kolia Nzala moko naza na yango,depuis hier naliaki na feti vers ba 16 heures ti sikoyo.Nga pe lolendo eleka,alors ke biloko ya kolia ezalaki ebele,nalié na fier comme ezalaki na famille na muasi na nga.
Nga le seul endroit oyo naliaka sans retenu eza chez nga.Meme chez des frères ou chez les amis,naliaka kaka muke.D'ailleurs bayeba nga,ke nalingaka kolia chez batu vraiment te.
Tonton Ricos
Obangi batonga yo "mobali ya soeur ndenge alinga damage".
mongo elombe
mongo elombe a écrit:Obangi batonga yo "mobali ya soeur ndenge alinga damage".
mongo elombe,
meme chez mon frère ou chez une cousine à moi,naliaka kaka mua muke.
Tonton Ricos
Ngai pe naliaka jamais chez batu sauf chez ma famille et en plus je ne prends jamais de la bière hors de chez moi.
Arafat
Mbongo na munu mukendeka pamba ve. Vimbish... Vimba.
tatilôtétatoux.
tatilôtétatoux.
taty
C EST LE WEEK-ENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
AU RDV ???? un gros dodo. j ai abusé le week-end dernier. je me suis amusé comme une folle et j ai perdu tout mon energie.
16h45, je quitte le boulot, I'm tired
bon week-end la compagnie. quelles sont vos plans ?
AU RDV ???? un gros dodo. j ai abusé le week-end dernier. je me suis amusé comme une folle et j ai perdu tout mon energie.
16h45, je quitte le boulot, I'm tired
bon week-end la compagnie. quelles sont vos plans ?
C.Ryma
bon week-end la compagnie. quelles sont vos plans ? Just got my salary today comme le 25 tombe un lundi. Shopping et mwa MERCI NZOTO (Le corps a travaillé dur pendant 30jrs, il faut lui gâter un peu) Voila mes plans... Bon WeekEnd à toi Cryma
BOMA
Moi aussi shopping depuis vendredi ... Je me suis permis qlq folies ... bo vie eza kaka moko je travaille dure ca merite qlq gateries.. en plus j'ai une bonne excuse "to bandi ete"
Admin- Admin
Ya Taty
Nasepeli vraiment na pharaon oyo otie comme avatar.
La façon dont il apparait kitoko trop.
WANA EZA BA GRANDS SYMBOLES YA AFRIQUE MABELE YA BA KOKO NA BISO.
WANA MASQUE FUNERAIRE YA LE GRAND PHARAON NOIRE TOUTANKHAMON
LE DEUX COLONNE Du FEU SACRE
LA FOUDRE
Kake ebetiii eeeee
Mbula ezali ko noka teoooo
Nayoki lokola,bazali kobenga nga..na mongongo ya kula mabu.
Naselieee...azonga lisusu...TATY konde atindeli ngai mokanda ya sango nde ya mawa oooo.
NOSTALGIE AFRICA
AFRICA TERRE SACRE DE MES ANCETRES.....AH....MABELE ENINGANA
WANA EZA BA GRANDS SYMBOLES YA AFRIQUE MABELE YA BA KOKO NA BISO.
WANA MASQUE FUNERAIRE YA LE GRAND PHARAON NOIRE TOUTANKHAMON
LE DEUX COLONNE Du FEU SACRE
LA FOUDRE
Kake ebetiii eeeee
Mbula ezali ko noka teoooo
Nayoki lokola,bazali kobenga nga..na mongongo ya kula mabu.
Naselieee...azonga lisusu...TATY konde atindeli ngai mokanda ya sango nde ya mawa oooo.
NOSTALGIE AFRICA
AFRICA TERRE SACRE DE MES ANCETRES.....AH....MABELE ENINGANA
Dernière édition par chaman le 31/5/2009, 11:13 pm, édité 1 fois
El-chaman
Chaman,
C'est suite aux conseils recus auprès des sages de l'au dèla lors de mon dernier voyage astral. Ba nka basengi esalema ndenge wana.
tatilôtétatoux.
C'est suite aux conseils recus auprès des sages de l'au dèla lors de mon dernier voyage astral. Ba nka basengi esalema ndenge wana.
tatilôtétatoux.
chaman a écrit:Ya Taty
taty
Page 3 sur 21 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21