congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Fnac : 2 Funko Pop achetées : le 3ème ...
Voir le deal

BELLE AMIE

+7
micheal
Tsippora
Mwana ya Congo
Ya Amoureux
mongo elombe
Mathilde
Tonton Ricos
11 participants

Page 1 sur 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant

Aller en bas

BELLE AMIE Empty BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 20/6/2008, 1:12 pm

Après six ans d'amitié intense,tu as decidé de quitter la ville où nous habitions ensemble.Tu n'as pas quitté le pays,mais est ce que j'aurais le courage de faire 50 bornes en voitures pour venir te voir?
Si jamais un jour,je venais la bas et que je voyais quelqu'un assis sur le canapé,entrain de siroter un verre de Bailey's,que t'aimais bien me servir à chaque fois que je debarquait chez toi,qu'est ce que je penserai?Elle a trouvé un autre meilleur ami pour me remplacer?
Je sais que la question ne se pose pas aujourd'hui,puisqu'après ton demenagement,tu es parti en Afrique voir ta maman.
Toi qui aimes tant la culture Congolaise,trouveras-tu un autre Congolais dans le coin,pour t'en parler mieux que moi?
Le dernier jour,avant ton voyage,je t'ai dis au revoir.Est ce qu'il fallait pas que je dise adieux?
Tu as tous mes coordonnés,la balle est dans ton camp,belle amie.
Loin des yeux,loin de tout.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 20/6/2008, 3:20 pm

Tonton Ricos,

C'est beau Exclamation Exclamation Smile Et un rien tristounet Exclamation Exclamation Tu souffres ou c'est juste une facon de lui rendre hommage Question Question
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 20/6/2008, 3:39 pm

Tonton Ricos,

C'est la réalité où tu voulais écrire mpo totia commentaires ?? soki eza réalité quand on aime on souffre donc souffre mais ne soit pas esclave de la souffrance tout passe.

Si tu l'aimes encore benga ye et dis lui que tu l'aimes sinon biso toza mba grandes soeurs on va rentrer dans l'affaire Laughing Laughing

Au fait c'est une maîtresse où bien....
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 20/6/2008, 3:43 pm

mongo elombe a écrit:Tonton Ricos,

C'est la réalité où tu voulais écrire mpo totia commentaires ?? soki eza réalité quand on aime on souffre donc souffre mais ne soit pas esclave de la souffrance tout passe.

Si tu l'aimes encore benga ye et dis lui que tu l'aimes sinon biso toza mba grandes soeurs on va rentrer dans l'affaire Laughing Laughing

Au fait c'est une maîtresse où bien....

Salut la grande,
Yo tika nanu Laughing Laughing Il parle d'amitie et non de love, love Laughing Laughing Laughing Je t'attends Laughing Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 20/6/2008, 4:05 pm

Il y a amie et amie bongo kolela ya ndenge wana??????
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 20/6/2008, 4:58 pm

Ba soeurs na nga.Naleli mua dimi,pona amitié na biso ezalaki très fort,elingaki ezala love,mais ba condition apesaki nga,naboyaki,yango wana tosukaki kaka na ki masta.
Mercredi oyo kaka tango napesi ye au revoir,puisqu'elle voyageait pour l'Afrique,mua mawa esali ngayi,puisqu'à son retour,elle va s'installer ailleurs.
Donc mua melancolie kaka.Bon week end à vous toutes.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 20/6/2008, 6:48 pm

Tonton Ricos a écrit:Ba soeurs na nga.Naleli mua dimi,pona amitié na biso ezalaki très fort,elingaki ezala love,mais ba condition apesaki nga,naboyaki,yango wana tosukaki kaka na ki masta.
Mercredi oyo kaka tango napesi ye au revoir,puisqu'elle voyageait pour l'Afrique,mua mawa esali ngayi,puisqu'à son retour,elle va s'installer ailleurs.
Donc mua melancolie kaka.Bon week end à vous toutes.

Tonton Ricos,

Na comprendre sikoyo Smile Et c'est une tres belle amitie Exclamation Exclamation Ata akeyi mosika , ezali probleme te Exclamation Rolling Eyes Eleko nini eko empecher bino ki amitie na bino e continuer Question Question C'est a vous deux de faire l'effort de part et d'autre, mpo nakokolisa amitie yango Surprised Very Happy Il faut , si vraiment tu tiens a elle, en toute amitie , bien-sur Very Happy Exclamation Very Happy Laughing Laughing A toi aussi, un bon week end et ne sois pas trop triste ok! Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Ya Amoureux 21/6/2008, 4:14 am

Tonton Ricos a écrit:Ba soeurs na nga.Naleli mua dimi,pona amitié na biso ezalaki très fort,elingaki ezala love,mais ba condition apesaki nga,naboyaki,yango wana tosukaki kaka na ki masta.
Mercredi oyo kaka tango napesi ye au revoir,puisqu'elle voyageait pour l'Afrique,mua mawa esali ngayi,puisqu'à son retour,elle va s'installer ailleurs.
Donc mua melancolie kaka.Bon week end à vous toutes.

Tonton Ricos,
namoni oleli ye mwa moke, ezali rien zela azonga mpo ozongela dossier na bino
je crois que ye mpe bipayi azali akozanga kokanisa yo te. Soki olingi ko deformer
amitié na bino ekoma makambo ya bien alors la balle est ds ton camp.
Ya Amoureux
Ya Amoureux


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mwana ya Congo 21/6/2008, 11:32 am

Mathilde a écrit:
Tonton Ricos a écrit:Ba soeurs na nga.Naleli mua dimi,pona amitié na biso ezalaki très fort,elingaki ezala love,mais ba condition apesaki nga,naboyaki,yango wana tosukaki kaka na ki masta.
Mercredi oyo kaka tango napesi ye au revoir,puisqu'elle voyageait pour l'Afrique,mua mawa esali ngayi,puisqu'à son retour,elle va s'installer ailleurs.
Donc mua melancolie kaka.Bon week end à vous toutes.

Tonton Ricos,

Na comprendre sikoyo Smile Et c'est une tres belle amitie Exclamation Exclamation Ata akeyi mosika , ezali probleme te Exclamation Rolling Eyes Eleko nini eko empecher bino ki amitie na bino e continuer Question Question C'est a vous deux de faire l'effort de part et d'autre, mpo nakokolisa amitie yango Surprised Very Happy Il faut , si vraiment tu tiens a elle, en toute amitie , bien-sur Very Happy Exclamation Very Happy Laughing Laughing A toi aussi, un bon week end et ne sois pas trop triste ok! Laughing

La Mon Ricoco, vous etes deja amoureux de cette creature... l'amour est comme une semence. si elle tombe sur une bonne terre sans l'avoir expressement jeté, eh bien il pousse comme un rejetons sans qu'on ne le sache. un jour, on se rendra compte qu'un arbre portant des fruits existe deja dans cet endroit qu'on avait laissé tombé une semence par inadvertance...
L'amour ne s'eteint jamais, mais s'etouffe tout simplement. La haine n'esty que le reflet d'un amour profond, comme les tennebres, le reflet d'une grande lumiere...
quelqu'un, un grand sage a dit un jour :"Mon Fils, grade ton coeur plus que tout autre chose..."

..Juste pour ecrire ...
Mwana ya Congo
Mwana ya Congo


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 26/6/2008, 10:10 am

Belle amie oyiti oyo ya nga motema na motalaka,ata na Soweto moyumbu basala ye te boye,mpasi ya pota bolingo eluti ya lisasi,mawa nayo ko wapi,na sukola yo motema na pinzoli na nga.Emi nga nawe.
Molongani nabondeli ,na miso ya bato,nzakomba temoin,ngayi na sengi palado,oh mea culpaoh cherie,na libala nionso bakosuanaka,limbisa nga Emi.

Mabanzo,mabanzo na motema nga,ba soucis pamba eleki bebo.Emi ya bolingo,Emi ya motema,yaka yaka kozongisela yanga motema,obelemama,liyo liyo,liyo ya bolingo.
Nzambe atinda nga na linga yo na mokili,nzambe akeli nga po na linga,Emi,Emi,okomisa nga ebuele ya bolingo.Osali ngayi nini,maman,Emi nga na dangue.

Ca c'est pour toi,de la part de Rambo.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 26/6/2008, 11:01 am

Tonton Ricos a écrit:Belle amie oyiti oyo ya nga motema na motalaka,ata na Soweto moyumbu basala ye te boye,mpasi ya pota bolingo eluti ya lisasi,mawa nayo ko wapi,na sukola yo motema na pinzoli na nga.Emi nga nawe.
Molongani nabondeli ,na miso ya bato,nzakomba temoin,ngayi na sengi palado,oh mea culpaoh cherie,na libala nionso bakosuanaka,limbisa nga Emi.

Mabanzo,mabanzo na motema nga,ba soucis pamba eleki bebo.Emi ya bolingo,Emi ya motema,yaka yaka kozongisela yanga motema,obelemama,liyo liyo,liyo ya bolingo.
Nzambe atinda nga na linga yo na mokili,nzambe akeli nga po na linga,Emi,Emi,okomisa nga ebuele ya bolingo.Osali ngayi nini,maman,Emi nga na dangue.

Ca c'est pour toi,de la part de Rambo.
###

Tonton Ricos,
Yo namoni osi okangami.....Oyo ezali lisusu amitie te I love you ......Ton coeur bat la chamade, n'est -ce pas Question Laughing Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 26/6/2008, 11:17 am

Laughing Laughing Laughing boni ko tonton Ricos on ne meurt pas de chagrin d'amour ekoleka na yango le frère je compatis a ta douleur oleli mpe opemi sinon landa ye j'éspère que eza bolingo ya sens unique te. olobaki liboso amie ekomi ya kolela olingi biso mba yaya tosala ninieeeeempo pasi motema ekita.

Oyo lolango pimbo
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 26/6/2008, 12:59 pm

Ba soeur ya Diaspora,boza ko comprendre te.Moi,je suis un musicano de salle de bain.J'aimes bien fredoner des airs comme ça,surtout à des gens que j'aimes beaucoup.
Neti oyo:oh ngo Matinda,Matinda,motindo yokolela lela nako yoka mawa......Ca c'est Yeye National des années 1967.
J'aimes beaucoup chanter,surtout na palais.Eza n'ango kolela ya vrai te.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 26/6/2008, 1:33 pm

Tonton Ricos a écrit:Ba soeur ya Diaspora,boza ko comprendre te.Moi,je suis un musicano de salle de bain.J'aimes bien fredoner des airs comme ça,surtout à des gens que j'aimes beaucoup.
Neti oyo:oh ngo Matinda,Matinda,motindo yokolela lela nako yoka mawa......Ca c'est Yeye National des années 1967.
J'aimes beaucoup chanter,surtout na palais.Eza n'ango kolela ya vrai te.

Tonton Ricos,

Mais il fallait oloba yango des le depart Laughing Laughing Pour moi , Suspect Laughing Exclamation Exclamation Oh, oui moi aussi par mes Grands-freres, les anciens de Bxl Exclamation Exclamation Exclamation Et Los nickelos ......... Very Happy
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 4/7/2008, 9:52 am

Yo moko moto obandaki,yo moko moto oye kosukisa nga.Lipate elala epa na nga,eza rien,c'est rien.Bolingo oyaki epa na nga miso soni soni,awa osi obomi nga,oke na nga na mapata.Obosani bisengo na ba mpasi tomona,mabe nanga,kolinga motema nayo,amour nanga opikoli na kati ya motema. Ata une heure ya bolingo na nga oko se souvenir.Olali,kolala te ko.Naza kolela,kolela,bolingo ake wapi.

Mongo Elombe,yaya,yo na bana lomeka,boyambela naino likambo oyo.Tango bokotaka retraite epa ya papa pasteur na bino,ata mua losambo,po azonga ko.
Mathy Matinda,yo kutu mawa trop,po nayebi ke oza nayo konguenia,pinzoli na nga.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 4/7/2008, 10:12 am

Tonton Ricos, na koki jamais konguenia pinzoli ya moninga mpo nayebi pasi yango No Surtout , soki olingi moto oyo alingi yo te Sad Twisted Evil Tonton Ricos, nzembo oyo nabinaka yango na mboka moko (Belfort) Mais ezalaki degat te........... Embarassed Embarassed Very Happy Laughing


[q

uote="Tonton Ricos"]Yo moko moto obandaki,yo moko moto oye kosukisa nga.Lipate elala epa na nga,eza rien,c'est rien.Bolingo oyaki epa na nga miso soni soni,awa osi obomi nga,oke na nga na mapata.Obosani bisengo na ba mpasi tomona,mabe nanga,kolinga motema nayo,amour nanga opikoli na kati ya motema. Ata une heure ya bolingo na nga oko se souvenir.Olali,kolala te ko.Naza kolela,kolela,bolingo ake wapi.

Mongo Elombe,yaya,yo na bana lomeka,boyambela naino likambo oyo.Tango bokotaka retraite epa ya papa pasteur na bino,ata mua losambo,po azonga ko.
Mathy Matinda,yo kutu mawa trop,po nayebi ke oza nayo konguenia,pinzoli na nga. [/quote]
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 4/7/2008, 11:00 am

Tonton Ricos,

Monto na monto na destin na ye soki ekomama que akozonga bokomonana sinon vie eza ko continuer okotikala na mba souvenirs un point un trait.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 4/7/2008, 4:37 pm

mongo elombe a écrit:Tonton Ricos,

Monto na monto na destin na ye soki ekomama que akozonga bokomonana sinon vie eza ko continuer okotikala na mba souvenirs un point un trait.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing La grande, tu es sans coeur, vraiment Exclamation Exclamation Laughing Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 4/7/2008, 5:08 pm

Mathilde a écrit:
mongo elombe a écrit:Tonton Ricos,

Monto na monto na destin na ye soki ekomama que akozonga bokomonana sinon vie eza ko continuer okotikala na mba souvenirs un point un trait.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing La grande, tu es sans coeur, vraiment Exclamation Exclamation Laughing Laughing

Mongo Elombe nde oza kocomprendre comedie musicale na nga te.Oyo ezali suite ya c2000,na rubrique langue,sous le titre:Evangile selon moto na moto.Soki otangaki yango,wana olingaki kocomprendre.Eza nango kaka ba massage nde nazosala,sans plus.Est ce que na Panama vraiment eza lisusu mboka oyo mutu okoki kolela lela likambo ya nzele?Mboka oyo etonda koleka wenze ya Somba Zigida na population ya ba nzele.A SUIVRE.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 7/7/2008, 5:19 pm

Tonton Ricos,

Il y a femme etfemme si c'est c'est pour tirer et plonger sur tout ce qui bouge wapi elengi????ekomi collection????
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 7/7/2008, 5:46 pm

Mongo Elombe,

epa na nga,quantité te maman,kaka qualité.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tsippora 8/7/2008, 3:29 am

lol! Ma' Mongo Elombe, quelle boule....systematique affraid lol! lol! Na longolaka yo graaaave lol! .

Tonton Ricos, tozo tanga na biso kaka. Continuer nayo Very Happy Wink

mongo elombe a écrit:Tonton Ricos,

Il y a femme etfemme si c'est c'est pour tirer et plonger sur tout ce qui bouge wapi elengi????ekomi collection????
Tsippora
Tsippora


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Mathilde 8/7/2008, 9:16 am

Tonton Ricos a écrit:Mongo Elombe,

epa na nga,quantité te maman,kaka qualité.

Tonton Ricos,

Tozali kozela suite ya nzembo................... Laughing
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Tonton Ricos 8/7/2008, 10:17 am

Ba Diva,ba soeur ya poids,ba mère tendance,boyoka moi motuna na nga.Pona nini nkolo nzambe atia biso motema,la pièce maitresse ya bomoyi ya moto,mais kaka esika wana mpe atia moniokuami ya bolingo?Il fallait ezala ata na lokolo.Ah nga muana maman.

Eloko bolingo po nini esalema boye,moto yo lingaka,il faut akende,ba ninga balingaka bayaka santé,oyo ya nga bolingo etaneli se tongo sambo,mokuya etingami ngayi na miso,ngayi muana maman.Moni kobosana pinzoli te,etangaki nga na miso tango ya au revoir,ebongaki te otika nga,okende.
Sala oya noki nga na ko katshua,Aimée wa bolingo kobosanaka te cherié,otika moto alingaka yo na pili,nzonga noki....
Waterloo,appel Paris,tonton Kiaba Gary,appel tonton Mayala,Panama.Mac Bolan,Johnnyko,Elena....Eh bino kuna na The must,losako.....

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  mongo elombe 8/7/2008, 11:41 am

Mbote tonton Ricos,

Olobaki qualité mpo na mwasi elingi koloba nini??? en ce qui concerne le coeur mon cher frère c'est le seul organe qui ne se commande pas.

Tu peux faire ce que tu veux avec tes mains tes pieds motema esalaka oyo elingi.

Mba femmes ya site mbotes na bino.
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

BELLE AMIE Empty Re: BELLE AMIE

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum