Juste pour toi" la grande" Mongo Elombe
+10
Tonton Ricos
ya grand
Mwana ya Congo
Hiro-Hito
Ya Amoureux
Tsippora
Afizz
taty
mongo elombe
Mathilde
14 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 3 sur 3
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3
Re: Juste pour toi" la grande" Mongo Elombe
Nga nakosouhaiter na nga yo bon anniversaire te mbala yo,po depuis 2008 nazelaka invitation na nga,ti lelo eyaka kaka te.Nga pe ko navandi kaka na sima ya ndako nayo
Donc boliaka gateau meme jour na Barack Obama,pe lisusu Thierry Roland
Tonton Ricos
Ah! mère MAPOUKA, moninga ya génération na ngai, longonia. Ndenge kaka Mathy alobi :
Joyeux anniversaire avec 12 mois de bizumba, 52 semaine de Yambula nsaka, prospèrite, 8760 heures de Lufua lu mbua,525600 minute de sante,31536000 seconde d’amour.
Arafat
Happy Birthday Miss ya ba Mongo,
Que Dieu te benisse un grand plaisir de partager tjrs ds la bonne ambiance avec toi,
Felicidades.
Que Dieu te benisse un grand plaisir de partager tjrs ds la bonne ambiance avec toi,
Felicidades.
Invité- Invité
Joyeux anniversaire Ma'Mongo. Je te souhaite beaucoup de bonheur auprès des tiens. Grosses bises!
Tsippora
mongo elombe,
olié gateau nayo ya kobatama hein Meme nga representant ba coté oyo,kutu rien.
Bon peut etre boza naino na dojo n'entraineur,naino bolongoli ba kimono te
Pemesaka pe tata ya bato te,ba mbula esi epusani.
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:
mongo elombe,
Tonton Ricos,
Azali naino na bilengi ezanga lipasa tala kaka eloko wana esika ekomisaka kie kie kie nzoto bolembu bolembu...hein sis
Mathilde
Mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:
mongo elombe,
Tonton Ricos,
Azali naino na bilengi ezanga lipasa tala kaka eloko wana esika ekomisaka kie kie kie nzoto bolembu bolembu...hein sis
J'espères que akosalela biso mua compte rendu,histoire to rever kaka ata na virtuel
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:Mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:
mongo elombe,
Tonton Ricos,
J'espères que akosalela biso mua compte rendu,histoire to rever kaka ata na virtuel
Ca m'etonnerait ... kio kio kio oyebi ye bien .. Mais bon, on ne sait jamais?? Lool po mikolo oyo akomi mwa devergondee mais na site mosusu
Mathilde
Melesi bampangi ya congodiaspora ça me va droit au coeur avec des larmes aux yeux, je suis une vieille sentimentale ne vous en déplaise soki batiaka ent nayebi te lifalaçais ezalaka compliqué heure moko.......Nous venons de plusieurs horizons, nous vivons sur des continents différents, nous avons des accords et des désaccords sur nos idées quelquefois mais nous avons tous l'amour de notre cher RDC.
A ma sista adoréé, te dire merci ça n'a aucun sens, on s'est connue sur congodiaspora toujours fidèle à toi même, changer trop tard....... comme disais ton mari( assistante sociale te conviens).......que te dire de plus quelquefois le silence vaut mieux que les paroles.........BIZZZZZZZ.
https://www.youtube.com/watch?v=eNy1RIIU8pg Merci pour vos messages la paix en vous et dans vos familles.
A ma sista adoréé, te dire merci ça n'a aucun sens, on s'est connue sur congodiaspora toujours fidèle à toi même, changer trop tard....... comme disais ton mari( assistante sociale te conviens).......que te dire de plus quelquefois le silence vaut mieux que les paroles.........BIZZZZZZZ.
https://www.youtube.com/watch?v=eNy1RIIU8pg Merci pour vos messages la paix en vous et dans vos familles.
mongo elombe
Ma Sis de coeur ,
Kie kie osekisi grave .....t'es terrible mais je t'adore et tu es dans mon coeur....... ! Oui il le disait (Math l'assistante sociale) et le dit tjrs ......yango akende Suisse alembaki na ye kozala tjrs en 2eme position..tala kaka ..yo nde okoma kotelemisa ngai de mon lit soki nabeli comme une grande soeur de coeur que tu es and that's why I very luv ya ...!!
Ma Sis de coeur ,
Kie kie osekisi grave .....t'es terrible mais je t'adore et tu es dans mon coeur....... ! Oui il le disait (Math l'assistante sociale) et le dit tjrs ......yango akende Suisse alembaki na ye kozala tjrs en 2eme position..tala kaka ..yo nde okoma kotelemisa ngai de mon lit soki nabeli comme une grande soeur de coeur que tu es and that's why I very luv ya ...!!
Mathilde
mongo elombe abulungani,c'est comme ci ayoki ke ba Talibans bakomi ba coté oyo Ki elombe naye alors ya nini
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:
mongo elombe abulungani,c'est comme ci ayoki ke ba Talibans bakomi ba coté oyo Ki elombe naye alors ya nini
Tonton Ricos,
Kie kie Elle n'est pas la seule oyo abulungani o remarquer yango tse ?? Meme leki na ngai ya motema na linga neti liboma alimwa biso kaka boye nakoma milelo na milelo en mp mais alobi waya alembi ba Talibans ba koma na CD...... etikali kaka ngai pe na limwa ..... bon naleki nakeyi naino kozuwa tonga na lopitalo......
Mathilde
Mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:
Tonton Ricos,
Kie kie Elle n'est pas la seule oyo abulungani o remarquer yango tse ?? Meme leki na ngai ya motema na linga neti liboma alimwa biso kaka boye nakoma milelo na milelo en mp mais alobi waya alembi ba Talibans ba koma na CD...... etikali kaka ngai pe na limwa ..... bon naleki nakeyi naino kozuwa tonga na lopitalo......
Yebisa leki nayo ya motema,nga pe naza kaka kolela lela Natikali se zero,natikali maboko pamba.....
Tonton Ricos
Tonton RICOS, naza kotala kaka lokola PSG ekomi star academy, BECKAM aza koya......... BOPIKAKA, biso na Marseille mwa libabe mais patience quand au reste naza kotanga bino mwa lassitude, je préfère le concret aux actes nalemba bla bla naza kozela finale le 27 novembre mpe nakobanda kosala commentaire moko moko........
LE CONGO EST 1 ET INDIVISIBLE eloba SESSE.
Nzambe apambola bino nionso banacongodiaspora.
LE CONGO EST 1 ET INDIVISIBLE eloba SESSE.
Nzambe apambola bino nionso banacongodiaspora.
mongo elombe
Tonton Ricos a écrit:Mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:
Tonton Ricos,
Yebisa leki nayo ya motema,nga pe naza kaka kolela lela Natikali se zero,natikali maboko pamba.....
Tonton Ricos,
Na yebisaki leki na ngai ya motema ndenge yo pe okoma neti ngai milelo na milelo kie kie kie
Mathilde
A ma Sis adorée.
Que ce jour t'apporte bonheur et joie en quantité et comble ton coeur de rêves exaucés ! Amie précieuse qui mérite les choses les plus merveilleuses, je t'offre un ciel bleu et des fleurs aux mille senteurs. Bon anniversaire.
Mathilde
Melesiiiiiiiiiiiii ma sista adorée, une année de plus on ne peut pas arrêtter le temps, je l'aurais fait pour voir le mariage de mon premier petit fils mais que je l'accepte où pas le temps passe............ SOKI YO TE NANIOOOOOOOOOOOO KISSSSSSSSSSSSSS.
En plus une de mes chansons adoréeeeeeeeeeee kieee oza na mémoire makasiiiiiiiiiiiiii
En plus une de mes chansons adoréeeeeeeeeeee kieee oza na mémoire makasiiiiiiiiiiiiii
mongo elombe
Yo pe, bakoko bakoli mais olingi pe kotika konukuta te, kaka kodendisela vieux Mapouka mataku mikolo nioso.mongo elombe a écrit:Melesiiiiiiiiiiiii ma sista adorée, une année de plus on ne peut pas arrêtter le temps, je l'aurais fait pour voir le mariage de mon premier petit fils mais que je l'accepte où pas le temps passe............ SOKI YO TE NANIOOOOOOOOOOOO KISSSSSSSSSSSSSS.
Arafat
C’est formidable et réconfortant de savoir que quelqu’un dans le monde m’aime, pense à moi. Quelqu’un sur qui je peux compter en cas de coup dur, quelqu’un avec qui je passe des moments merveilleux de complicité et de partage. Cette personne c’est toi my lovely Sis.
Et je voulais te dire, en ce jour de ton anniversaire, combien c’est important pour moi de t’avoir comme amie.
Je te souhaite un merveilleux anniversaire
Mathilde
Maman Enyele, po na anniversaire na yo nasombeli yo "SOKA", eza race ya mbwa oyo anukutaka mama na ye.
Arafat
Page 3 sur 3 • 1, 2, 3