Prenoms de vos ex et ce qu'ils/elles sont devenus
+14
El-chaman
BOMA
Tsippora
FLEUR DE LYS
Arafat
ya grand
Mwana ya Congo
taty
mongo elombe
Mathilde
Afizz
Satya
micheal
Decamo Fils
18 participants
Page 7 sur 8
Page 7 sur 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Prenoms de vos ex et ce qu'ils/elles sont devenus
Tambola na congodiaspora otanga makambo. michael baza ebele na mba sous marin ngoweoo.
mongo elombe
2(fi) a écrit:Admin a écrit:Ha trop risqué de citer les prénoms on va faire ça avec les initiales plutôt
Fi(2) est morte
M(1) est mariée 4 gosses et très malheureuse
M(2) est encore célibataire je me demande tjrs pourquoi?
P est devenue une célébrité au pays
N perdue de vue
M(3) je la croise parfois divorcée
A perdue de vue
B perdue de vue
M(4) mariée est heureuse et a réussi financièrement aussi
F brillante avocate encore célibataire
S(1) mère célibataire financièrement elle vie très bien
E perdue de vue
S(2) perdue de vue
R mariée vie tranquille
D mariée ... ça va
F mariée mais malheureuse
Misusu ba marka nga te .... na bosani
Je crois que finalement, c'est pas Michael notre H. Hefner!
et ben en tout cas je vois que les hommes ne rigolent pas quand il s'agit d'ecrire la liste des ex ! kie kie kie si je mets la mienne, je risque de faire pitié ca ne depasse pas 5
Satya
1. Tanya ya ndjili(nakutaye na mwana moko, lelo a doubla nombre) celibataire ya buzoba
2. Nene(nakuta ye na bana mibale) celibataire mais na jo moko ya karateka
3. Gracia ya bruxelles (etudiante)
4. Lidye( ba senta ye sikoyo aza entre chez type na chez bango
5. Patronella( south africa) a la recherch d job, celibataire
6. Joelle (institutrice na Paris)
7. Lindie yende nazo beta cop mikolo oyo. soki esimbi nakobala ye.
oyo eza ba cop ya serieux, ba misusu que je n`ai pas citees, ezalaka kaka coup direct
si vous remarquer, ba oyo nyonso naleka bango, mabala ezoya tee nyonso wana pcq nga vieux nanioyo naza tres bolite nafongolaka nzela nandenge moko ya danger baoyo bayaka sima badindaka kaka
2. Nene(nakuta ye na bana mibale) celibataire mais na jo moko ya karateka
3. Gracia ya bruxelles (etudiante)
4. Lidye( ba senta ye sikoyo aza entre chez type na chez bango
5. Patronella( south africa) a la recherch d job, celibataire
6. Joelle (institutrice na Paris)
7. Lindie yende nazo beta cop mikolo oyo. soki esimbi nakobala ye.
oyo eza ba cop ya serieux, ba misusu que je n`ai pas citees, ezalaka kaka coup direct
si vous remarquer, ba oyo nyonso naleka bango, mabala ezoya tee nyonso wana pcq nga vieux nanioyo naza tres bolite nafongolaka nzela nandenge moko ya danger baoyo bayaka sima badindaka kaka
Vieux Bord
Goro a écrit: nyonso wana pcq nga vieux nanioyo naza tres bolite nafongolaka nzela nandenge moko ya danger baoyo bayaka sima badindaka kaka
Oooooh....awa penza okosi
Parceque=ebendanaka mais ezongaka nango yango moko.
Yango wana heure moko tolobaka Molaso,a.k.a Elastique a.k.a LASTIK.
Il suffit kaka mua mayi ya moto to"PELENGAMANATI" ofandeli yango.
ET TOUT RENTRE A L'ORDRE ,après circuler,circuler il n'y a rien a regardé ici.
El-chaman
chaman a écrit:Goro a écrit: nyonso wana pcq nga vieux nanioyo naza tres bolite nafongolaka nzela nandenge moko ya danger baoyo bayaka sima badindaka kaka
Oooooh....awa penza okosi
Parceque=ebendanaka mais ezongaka nango yango moko.
Yango wana tolobaka Molaso=elastique a.k.a LASTIK.
Il suffit kaka mua mayi ya moto to"PELENGAMANATI" ofandeli yango.
ET TOUT RENTRE EN ORDRE.
esk yo oyebi ba tactiques nyonso soki nake nango na gosh, nazongisi na droite nabandi kodekula les deux petits mabindistone baye ko seconder nga esk tantine akotikala normale?? epuis ba shift ya pas moins de 3 heures naza 30 cm de longueur et 7 cm d`epaisseur loba lisusu
Vieux Bord
Ebebi forum ebebi Goro yo penza
oza pire que ma mampouka,
noon!!
a+
noon!!
a+
Goro a écrit:esk yo oyebi ba tactiques nyonso soki nake nango na gosh, nazongisi na droite nabandi kodekula les deux petits mabindistone baye ko seconder nga esk tantine akotikala normale?? epuis ba shift ya pas moins de 3 heures naza 30 cm de longueur et 7 cm d`epaisseur loba lisusu
Invité- Invité
laelce a écrit:Ebebi forum ebebi Goro yo penza
noon!!
a+Goro a écrit:esk yo oyebi ba tactiques nyonso soki nake nango na gosh, nazongisi na droite nabandi kodekula les deux petits mabindistone baye ko seconder nga esk tantine akotikala normale?? epuis ba shift ya pas moins de 3 heures naza 30 cm de longueur et 7 cm d`epaisseur loba lisusu
mais super Laelce, vieux GORO ngai yeyo nazoloba makambu namonaka na oyo nayebi naza mutu tee mais naza GORO
Vieux Bord
ah bon,kieekiee
donc oza molimo ya distraction
ya solo pemaka pe woo keke nzaweni
banda tongo to pema te,obe yo obe yo
kieee ah vieux Goro oyo...
t ouf toi là!
t ouf toi là!
Goro a écrit:
mais super Laelce, vieux GORO ngai yeyo nazoloba makambu namonaka na oyo nayebi naza mutu tee mais naza GORO
Invité- Invité
laelce a écrit:ah bon,kieekiee
t ouf toi là!Goro a écrit:
dis-moi seulement que tu peux passer 30 minutes sans penser a moi meme une fois dans ta vie
Vieux Bord
kiee ya pas que toi ds la vie,moi je peux
m'en passer normal je suis une femme.
Mm plusieur fois je m'en passe,
a+
a+
Goro a écrit:
dis-moi seulement que tu peux passer 30 minutes sans penser a moi meme une fois dans ta vie
Invité- Invité
laelce a écrit:kiee ya pas que toi ds la vie,moi je peux
a+Goro a écrit:
tu te passes de moi mais soki nayekaka okangi nga nafuta baniongo niooooonso ya absence ofibaka nga kutu
Vieux Bord
kie kie kie Goro yo oza vraiment somo, j'essaye de deviner a travers tes ecrits ton pseudo de C2000 mais je ne vois tjrs pas.....mais ezo ya
Satya
Satya a écrit:kie kie kie Goro yo oza vraiment somo, j'essaye de deviner a travers tes ecrits ton pseudo de C2000 mais je ne vois tjrs pas.....mais ezo ya
kiiieeeee la suculante Satya, je n`ai jamais ete aussi actif dans un forum que je le suis na congodiaspora
surtout quand je regard bien les 4 etoiles qu`il y a sur ton mukadi, je m`imagine la soeur qui est en bas pesa nzila Satya, munu kotaaaa
Touche moi Satya
Vieux Bord
Satya,
Moi aussi depuis hier...kie kie kie kie Mais je commence a me faire une idee de la personne qui est derriere le nom de Machin...omoni te alingi kokoma na francais .... qu'il ecrit tres bien...qd il le veut;)
Moi aussi depuis hier...kie kie kie kie Mais je commence a me faire une idee de la personne qui est derriere le nom de Machin...omoni te alingi kokoma na francais .... qu'il ecrit tres bien...qd il le veut;)
Satya a écrit:kie kie kie Goro yo oza vraiment somo, j'essaye de deviner a travers tes ecrits ton pseudo de C2000 mais je ne vois tjrs pas.....mais ezo ya
Mathilde
Moi j'imagine c ki plus ou moin j'ai l'idée
mm si je suis pas ds c2000 mais mua ndambu oyo na tangaka
j'ai une piste,mais bon pour le moment il fait le malin le gars là
kieekiee
a+
kieekiee
a+
Invité- Invité
Mathilde a écrit:Satya,
Moi aussi depuis hier...kie kie kie kie Mais je commence a me faire une idee de la personne qui est derriere le nom de Machin...omoni te alingi kokoma na francais .... qu'il ecrit tres bien...qd il le veut;)Satya a écrit:kie kie kie Goro yo oza vraiment somo, j'essaye de deviner a travers tes ecrits ton pseudo de C2000 mais je ne vois tjrs pas.....mais ezo ya
vieux goro ayeee, vieux Goro ayeee, vieux Goro ayeeee botika biluka luka na ngambu, eza nde nga vieux Goro
Vieux Bord
laelce a écrit:Moi j'imagine c ki plus ou moin j'ai l'idée
kieekiee
a+
c`est moi celui qui fait que vous aimiez le cerveau moteur de l`amour vieux nanioyo
Vieux Bord
Goro na moni oyé na lupemba nionso, ozo tika pé laecle té, kaka lobi oyé deja 100 messages, bon banda lelo nga na kobenga yo snoop dog, tika pé cure ya tangawisi ! po oza trop exité on dirait.....
Dernière édition par Satya le 22/7/2009, 4:52 pm, édité 1 fois
Satya
Satya a écrit:Goro na moni oyé na lupemba nionso, ozo tika pé laecle té, kaka lobi oyé deja 100 messages, bon banda lelo nga na kobenga yo snoop dog
wwweeeeeeee yaka na sexualite natie sujet ya LE PLURIEL DES NOMS, wana nde etali likambu olobi
Vieux Bord
Goro a écrit:Satya a écrit:Goro na moni oyé na lupemba nionso, ozo tika pé laecle té, kaka lobi oyé deja 100 messages, bon banda lelo nga na kobenga yo snoop dog
wwweeeeeeee yaka na sexualite natie sujet ya LE PLURIEL DES NOMS, wana nde etali likambu olobi
wé wé nazo tanga makomi nayo....
Satya
Satya a écrit:Goro a écrit:Satya a écrit:Goro na moni oyé na lupemba nionso, ozo tika pé laecle té, kaka lobi oyé deja 100 messages, bon banda lelo nga na kobenga yo snoop dog
nazo zela yo la fille electrique satya mwana alela nga fooorrrt
Vieux Bord
Goro a écrit:Satya a écrit:Goro a écrit:Satya a écrit:Goro na moni oyé na lupemba nionso, ozo tika pé laecle té, kaka lobi oyé deja 100 messages, bon banda lelo nga na kobenga yo snoop dog
nazo zela yo la fille electrique satya mwana alela nga fooorrrt
Siaaa eloba nango laelce.... tika ndé cure ya tangawisi, ezo lobisa yo trop de betises....
Satya
Goro a écrit:Mathilde a écrit:Satya,
Moi aussi depuis hier...kie kie kie kie Mais je commence a me faire une idee de la personne qui est derriere le nom de Machin...omoni te alingi kokoma na francais .... qu'il ecrit tres bien...qd il le veut;)Satya a écrit:kie kie kie Goro yo oza vraiment somo, j'essaye de deviner a travers tes ecrits ton pseudo de C2000 mais je ne vois tjrs pas.....mais ezo ya
vieux goro ayeee, vieux Goro ayeee, vieux Goro ayeeee botika biluka luka na ngambu, eza nde nga vieux Goro
Vieux Machin chose,
Nazali ko preferer masolo ya kafu kafu otia yango cote ya sexualite...
stp...
Mathilde
banda lelo, nakeyi na nga na sexualite...mais soki botumboli nga na rubrique mususu, nakoya
Vieux Bord
Ah Vieux G,
Merci... Kuna ozali na droit ya koloba makambo oyo mais respect ezanga te....
Merci... Kuna ozali na droit ya koloba makambo oyo mais respect ezanga te....
Goro a écrit:banda lelo, nakeyi na nga na sexualite...mais soki botumboli nga na rubrique mususu, nakoya
Mathilde
Page 7 sur 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8