HUMEUR DU MOMENT.....
+17
manseba tshibuyi
Mwana ya Congo
Tsippora
Flick de Kolwezi
Admin
El-chaman
mongo elombe
mabanlieue92
Mbuta Bizumba
ya grand
Satya
taty
BOMA
Mathilde
Arafat
Tonton Ricos
Vieux Bord
21 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 18 sur 44
Page 18 sur 44 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44
Re: HUMEUR DU MOMENT.....
Leka na yo yoka MENDE na MWAMBA, l'un contredit l'autre sur radio okapi et africa n°1, il va y avoir du sport..........match eza wooo, etumba na ngwamka oo.....olola je le jure,je ne déconne plus au nom de zezus
mongo elombe
Sis,
Kie kie kie OK !!! Bon,je vais de ce pas ecouter ces corniauds qui nous gouvernent.....!! Arrete toi , ne pas deconner kie kie sans effet
Kie kie kie OK !!! Bon,je vais de ce pas ecouter ces corniauds qui nous gouvernent.....!! Arrete toi , ne pas deconner kie kie sans effet
mongo elombe a écrit:Leka na yo yoka MENDE na MWAMBA, l'un contredit l'autre sur radio okapi et africa n°1, il va y avoir du sport..........match eza wooo, etumba na ngwamka oo.....olola je le jure,je ne déconne plus au nom de zezus
Pa Bokilo,
Mais namoni yo te mikolo .... na lingaki na lancer un avis de recherche. Ba coleres boye... qu'est ce qui se passe encore...???
Mais namoni yo te mikolo .... na lingaki na lancer un avis de recherche. Ba coleres boye... qu'est ce qui se passe encore...???
Arafat a écrit:
Ah! Mathy, je sens que je finirai en prison. Ma femme est rentrée depuis le samedi après avoir passé presque 2 mois à Londres pour assister notre fille qui est enceinte, mais depuis azonga azopesa ngai kaka ba , que des remarques : oh! ndako solo ya humidité on dirait esala ba mbula sans que bafungola ba fenêtres , oh! lavabo ya toilette eza salité , oh! ba carreaux ya salle de bain eza na ba traces , oh! cuisine na ngai ekomi lokola fulu , oh! ba meubles etondi poussières , oh! il faut nasala chambre de fond en comble po ekomi lokola poulaillerMathilde a écrit:Pa Bokilo,
Arafat a écrit:
Arafat
Arafat a écrit:Ah! Mathy, je sens que je finirai en prison. Ma femme est rentrée depuis le samedi après avoir passé presque 2 mois à Londres pour assister notre fille qui est enceinte, mais depuis azonga azopesa ngai kaka ba , que des remarques : oh! ndako solo ya humidité on dirait esala ba mbula sans que bafungola ba fenêtres , oh! lavabo ya toilette eza salité , oh! ba carreaux ya salle de bain eza na ba traces , oh! cuisine na ngai ekomi lokola fulu , oh! ba meubles etondi poussières , oh! il faut nasala chambre de fond en comble po ekomi lokola poulaillerMathilde a écrit:Pa Bokilo,
Arafat a écrit:
Pa Bokilo,
Tatatata please une tasse de camomille te fera bcp de bien ok. Pa Bokilo, c'est une femme , tikela ye naino temps a nettoyer ndako na ye a fond ...ok! Kolakisa ye ba coleres te po ata azalaki na posa ya kopesa yo yango soki obandi ko bouder epesaka lisusu kanda Ebongo deux mois okokufa yo pe , nayebi ke ozalaka Mbuta Bizumba mais qd meme n'exagerons rien... tango azongi oyambi ye ndenge nini??? Pesa ye une semaine a nettoyer ndako na ye a fond ,et apres ca, invite la dans un bon petit resto , kozanga koyebisa ye maloba ya sukali te, et si elle n'aime pas les sorties au resto, ko offrir ye un petit present mabe wapi?? On ne force pas l'autre , o comprendre?? Okanisi ndenge osiliki nde okozua yango.....??Tika ba caprices wana comme un enfant. N'oublie pas qu'elle doit etre epuisee na deux mois asali chez votre fille , a s'occuper d'elle , ce n'est pas du tout facile , ba caprices ya mwasi ya zemi.... , et je suis sure que azalaki pe kosala misala nyonso ya ndako... pesa ye mwa temps ,et tu verras toi-meme que....nyonso ekozonga neti ezalaka ..!! [/b]Et toi,Calm down !
Today?? still full of joy ....and feel soooooooooooo good so hummm
Qu'elle tasse de camomille? aloba vérité mama akuti ndako porcherie apimeli ye, oyebi ndenge ezalaka soki moninga akei kieeeeeeee azui.
mongo elombe
Sis,
Yango nalobi atikela maman asala nettoyage a fond soki asisi akopesa ye biloko alingaka..! Je connais ca, owuti voyage , et tu trouves ta maison sale , sale ezali na yango salite te ...mais ezali ndenge yo osalaka ndako te.. to zalaka na facon na biso ya ko remettre les choses en place, et meme ndenge ya ko classe ba sani na armoire ( moi qui suis une maniaque) soki na keyi epayi ya Explora na Suisse nabandaka na nettoyage kie kie asi amesana meme ata ezali salite te mais po na ngai ezalaka kaka salite....!!Et na tongo okomona nakeyi kosomba ba produits kaka oyo ngai na utilisaka mosusu te !!
Et la baignoire na kosokola yango ata pdt une heure , lunettes ya wc ata une heure pe kie kie ! Donc Pa Bokilo , tika ba coleres ezanga tina ,et pesa ye temps, zala pe gentil na moitie na yo, sans oublier ko inviter ye soki alingaka kolia libanda....zala cool !! Na lingaki na pesa yo conseil moko mais tozali na rubrique ya Bizumba te!
Yango nalobi atikela maman asala nettoyage a fond soki asisi akopesa ye biloko alingaka..! Je connais ca, owuti voyage , et tu trouves ta maison sale , sale ezali na yango salite te ...mais ezali ndenge yo osalaka ndako te.. to zalaka na facon na biso ya ko remettre les choses en place, et meme ndenge ya ko classe ba sani na armoire ( moi qui suis une maniaque) soki na keyi epayi ya Explora na Suisse nabandaka na nettoyage kie kie asi amesana meme ata ezali salite te mais po na ngai ezalaka kaka salite....!!Et na tongo okomona nakeyi kosomba ba produits kaka oyo ngai na utilisaka mosusu te !!
Et la baignoire na kosokola yango ata pdt une heure , lunettes ya wc ata une heure pe kie kie ! Donc Pa Bokilo , tika ba coleres ezanga tina ,et pesa ye temps, zala pe gentil na moitie na yo, sans oublier ko inviter ye soki alingaka kolia libanda....zala cool !! Na lingaki na pesa yo conseil moko mais tozali na rubrique ya Bizumba te!
mongo elombe a écrit:Qu'elle tasse de camomille? aloba vérité mama akuti ndako porcherie apimeli ye, oyebi ndenge ezalaka soki moninga akei kieeeeeeee azui.
Dernière édition par Mathilde le 13/4/2010, 6:09 pm, édité 1 fois
Mathilde a écrit:Sis,
Nal ingaki na pesa yo conseil moko mais tozali na rubrique ya Bizumba te!mongo elombe a écrit:Qu'elle tasse de camomille? aloba vérité mama akuti ndako porcherie apimeli ye, oyebi ndenge ezalaka soki moninga akei kieeeeeeee azui.
Chassez le naturel...........
Tonton Ricos
mongo elombe a écrit: Tonton Ricos oza matumoliiiiiiiii
Est ce que nalobi likambo ya mabe
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:Mathilde a écrit:Sis,
Nal ingaki na pesa yo conseil moko mais tozali na rubrique ya Bizumba te!mongo elombe a écrit:Qu'elle tasse de camomille? aloba vérité mama akuti ndako porcherie apimeli ye, oyebi ndenge ezalaka soki moninga akei kieeeeeeee azui.
Chassez le naturel...........
Tonton Ricos,
Mais wana ezali conseil po na ko aider ndeko na ngai, mabe wapi ??? Bon na kopesa ye en prive.... Kie kie kie
Today??? Hummmm....Zen attitude....
Oboti lisusu?mongo elombe a écrit: Kobota elengiiiiiiiiii natioliiiiiiiiiiiii na fleuve CONGO
Arafat
Today??? I feel myself sooooooooooo sucree , sooooo hot...so hummm
Naza komona big one na musika,mais pas d'excès de champ et des petits four.
Tonton Ricos
Kie kie kie kie Okokamwa ... pas de soucis ce cote la......sauf le champ....oyebi ngai, j'adoreeee ca... t'es trop loin mawa nko oko rater kie kkie kie kie tala kaka Tonton Ricos, hier c'etait le coiffeur ,et me faire enlever les poils nyonso na nzoto....!!
Tonton Ricos a écrit:Naza komona big one na musika,mais pas d'excès de champ et des petits four.
Sucre, sucre hummmm
Bon amusement à toi Mathy,pour ce week end. Yo moko oyebi kaka
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:Bon amusement à toi Mathy,pour ce week end. Yo moko oyebi kaka
Oui nayebi...
Nga mpe nayebiiiiiiiiiiiiii kieeeeeee lolango makasiiiiiiiiiiiii keba na mba AVC soki bisengo eleki kokobar natongi monto tse nafingi monto tse.
Natioli ooooeyele, ooo terroriste oooooooomba pêcheurs ooo moniki a protéger peuple te grrrrrrrrrr mba terroriste batondi gouvernment.
TOLEKA
Natioli ooooeyele, ooo terroriste oooooooomba pêcheurs ooo moniki a protéger peuple te grrrrrrrrrr mba terroriste batondi gouvernment.
TOLEKA
mongo elombe
Sis,
Tika songa-songa, oyeba tse omema ngambo ..... kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sans effet, au nom de zezi nakosala AVC tein kie kie kie au contraire bilengi na bilengi.. ngai nayo na phone mais... il faut ezala avant le soir lobi apres viva na viva...............!! Sis, ba zanga soni ...(mokonzi na bango na bato na ye) pouahhhhhhhhhhh toleka
Tika songa-songa, oyeba tse omema ngambo ..... kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sans effet, au nom de zezi nakosala AVC tein kie kie kie au contraire bilengi na bilengi.. ngai nayo na phone mais... il faut ezala avant le soir lobi apres viva na viva...............!! Sis, ba zanga soni ...(mokonzi na bango na bato na ye) pouahhhhhhhhhhh toleka
mongo elombe a écrit:Nga mpe nayebiiiiiiiiiiiiii kieeeeeee lolango makasiiiiiiiiiiiii keba na mba AVC soki bisengo eleki kokobar natongi monto tse nafingi monto tse.
TOLEKA
Dernière édition par Mathilde le 16/4/2010, 5:16 pm, édité 1 fois