HUMEUR DU MOMENT.....
+17
manseba tshibuyi
Mwana ya Congo
Tsippora
Flick de Kolwezi
Admin
El-chaman
mongo elombe
mabanlieue92
Mbuta Bizumba
ya grand
Satya
taty
BOMA
Mathilde
Arafat
Tonton Ricos
Vieux Bord
21 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 1 sur 44
Page 1 sur 44 • 1, 2, 3 ... 22 ... 44
Re: HUMEUR DU MOMENT.....
depuis napimeli ye yango akomi mawa mawaArafat a écrit:Quelque chose me dit que tu n´es pas bien ces derniers tempsmathilde a écrit:
Vieux Bord
Arafat a écrit:OK, tu me rassures. Demain c´est la dot de ma fille et je stresse grave jusqu´au point de refuser le BizumbaPa Bokilo,
Ne te fais pas de soucis ....... Ca ira d'ici peu , tu me connais ........ je suis comme le phoenix............ Pa Bokilo
Abou Amar,
pourquoi stressé,yo mutu okozua cos nayo na sapatu Dans ce cas,alors bokilo nayo akozala ndenge nini
Tonton Ricos
kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
pourquoi stressé,yo mutu okozua cos nayo na sapatu Dans ce cas,alors bokilo nayo akozala ndenge nini
Arafat
Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tatu Arafat , ya solo penza mpo ngai gd-frere aboyaki costume bazalaki obliger ba pesa ye mbongo kieeeeeeeeeeeeeeeeee L'explorateur lui s'en fichait completement , ce n'etait pas son probleme.
Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
mathilde a écrit:Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tatu Arafat , ya solo penza mpo ngai gd-frere aboyaki costume bazalaki obliger ba pesa ye mbongo kieeeeeeeeeeeeeeeeee L'explorateur lui s'en fichait completement , ce n'etait pas son probleme.Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
Mais Mathy,
yo mutu muana nayo ya mobali abalaki,pourquoi bapesa costume à son oncle. Donc bo escrocaki ba Armeniens
Tonton Ricos
MArafat a écrit:OK, tu me rassures. Demain c´est la dot de ma fille et je stresse grave jusqu´au point de refuser le BizumbaPa Bokilo,
Ne te fais pas de soucis ....... Ca ira d'ici peu , tu me connais ........ je suis comme le phoenix............ Pa Bokilo
Tatu,
sois calme et detendu..... cool avec ton futur beau-fils , nyonso ekoleka bien.. Moi mes cousines avaient laisse la belle famille avec les boissons dans le froid (janvier) devant la porte , elles voulaient tjrs plus d'argent avant de les laisser entrer dans la maison kieeeeeeeeeeeeeee Mindele babima kotala eloko nini ezalaki koleka................ Kie kie kie
Dernière édition par mathilde le 4/12/2009, 3:05 pm, édité 2 fois
Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
Abou Amar,
non,les gens ont quand meme un certain orgueil na makambo ya libala. Jamais bakoki kosomba cos ya Tati,surtout que yo papa ya muasi oza ancien combattant ya mputu ville.
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:mathilde a écrit:Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tatu Arafat , ya solo penza mpo ngai gd-frere aboyaki costume bazalaki obliger ba pesa ye mbongo kieeeeeeeeeeeeeeeeee L'explorateur lui s'en fichait completement , ce n'etait pas son probleme.Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
Mais Mathy,
yo mutu muana nayo ya mobali abalaki,pourquoi bapesa costume à son oncle. Donc bo escrocaki ba Armeniens
Tonton Ricos,
Et ma fille ainee???? OBOSANI YO MPE dix ans deja
Cool...
Arafat a écrit:Nakotia ba photos
mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:mathilde a écrit:Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tatu Arafat , ya solo penza mpo ngai gd-frere aboyaki costume bazalaki obliger ba pesa ye mbongo kieeeeeeeeeeeeeeeeee L'explorateur lui s'en fichait completement , ce n'etait pas son probleme.Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
Mais Mathy,
Tonton Ricos,
Mathy,
na comprendre,po nakanisaki eza lisolo ya lobi.
Tonton Ricos
Jour ya présentation, l´une des tantes de mon beau-fils avait demandé à ma fille si j´étais un ancien musicienAbou Amar,
non,les gens ont quand meme un certain orgueil na makambo ya libala. Jamais bakoki kosomba cos ya Tati,surtout que yo papa ya muasi oza ancien combattant ya mputu ville
Arafat
soki atalaka yo na katikati ya makolo, alingaki amona eloko Laelce atieli biso na foto wanaArafat a écrit:Jour ya présentation, l´une des tantes de mon beau-fils avait demandé à ma fille si j´étais un ancien musicienAbou Amar,
non,les gens ont quand meme un certain orgueil na makambo ya libala. Jamais bakoki kosomba cos ya Tati,surtout que yo papa ya muasi oza ancien combattant ya mputu ville
Vieux Bord
Tonton Ricos a écrit:mathilde a écrit:Tonton Ricos a écrit:mathilde a écrit:Kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Tatu Arafat , ya solo penza mpo ngai gd-frere aboyaki costume bazalaki obliger ba pesa ye mbongo kieeeeeeeeeeeeeeeeee L'explorateur lui s'en fichait completement , ce n'etait pas son probleme.Arafat a écrit:kie kie kie oncle ya madame alobi il faut ko verifier tout, eza te baya na cos ya "TATI"
Abou Amar,
Mais Mathy,
Tonton Ricos,
Mathy,
na comprendre,po nakanisaki eza lisolo ya lobi.
COOL
Arafat a écrit:Jour ya présentation, l´une des tantes de mon beau-fils avait demandé à ma fille si j´étais un ancien musicienAbou Amar,
Abou Amar,
oyebi ke tango tozakala na Kin,tokende kofuta mbongo ya libala ya grand na biso,muana ya papa kulutu.
Tellement montant basengaki ezalaki ebele,heure moko tobendani na mopanzi,pona koyeba soki topesa combien. Kokobar na biso moko ya mobali atuna grand na biso: est ce que coté bizumba c'est bon,grand azongi c'est bon. Un temps kokobar alobi,topesa bango kaka montant wana lokola muana alobi ke azalaka satisfait.
Donc soki omoni ke bandimi bafuta montant oyo ba oncle bakosenga,ce que bokilo azalaka déjà ya kosepela.
oyebi ke tango tozakala na Kin,tokende kofuta mbongo ya libala ya grand na biso,muana ya papa kulutu.
Tellement montant basengaki ezalaki ebele,heure moko tobendani na mopanzi,pona koyeba soki topesa combien. Kokobar na biso moko ya mobali atuna grand na biso: est ce que coté bizumba c'est bon,grand azongi c'est bon. Un temps kokobar alobi,topesa bango kaka montant wana lokola muana alobi ke azalaka satisfait.
Donc soki omoni ke bandimi bafuta montant oyo ba oncle bakosenga,ce que bokilo azalaka déjà ya kosepela.
Tonton Ricos
Tonton Ricos a écrit:Abou Amar,
C'est marrant votre histoire, édufiant en même temps. Mon Papa aussi voulait discuter le montant de ma DOT son grand frère a dit NON. Ils dirons que nous sommes pauvres, pour garder la barre haut il fallait accepter selon mon Papa Kulutu c'est montant un peu exorbitant. Merci Kulutu Ricos na mwa lisolo na yo. Na seki fort. Bon week-end. Okoma mwa rare?
BOMA
J´ai reçu mon costume, batuni ngai soki nasepeli na yango, naseki na ngai kaka
Dernière édition par Arafat le 7/12/2009, 11:45 am, édité 2 fois
Arafat
Pa Bokilo,
Merci pour les photos...Et felicitations Mais yebisa ngai osepeli pour le costume?? Na moni ezali genre oyo yo olingaka te...
[quote="Arafat"]J´ai reçu mon costume, batuni ngai soki nasepeli na yango, naseki na ngai kaka
Merci pour les photos...Et felicitations Mais yebisa ngai osepeli pour le costume?? Na moni ezali genre oyo yo olingaka te...
[quote="Arafat"]J´ai reçu mon costume, batuni ngai soki nasepeli na yango, naseki na ngai kaka
Dernière édition par Mathilde le 7/12/2009, 11:30 am, édité 1 fois
[quote="Mathilde"]Pa Bokilo,
Merci pour les photos...Et felicitation Mais yebisa ngai osepeli pour le costume?? Na moni ezali genre oyo yo olingaka te...
Mais l´emotion était très forte, ah! Mbuta Bizumba kadidi ko, muana wa kwelele vedire Mbuta Bizumba kolela te, muana abali
Merci pour les photos...Et felicitation Mais yebisa ngai osepeli pour le costume?? Na moni ezali genre oyo yo olingaka te...
kie kie kie nazuaki kaka bien que l´une de mes filles avait crié : non papa, n´accepte pas ce trucArafat a écrit:J´ai reçu mon costume, batuni ngai soki nasepeli na yango, naseki na ngai kaka
Mais l´emotion était très forte, ah! Mbuta Bizumba kadidi ko, muana wa kwelele vedire Mbuta Bizumba kolela te, muana abali
Dernière édition par Arafat le 7/12/2009, 11:27 am, édité 1 fois
Arafat
Alala kiee kiee Arafat ne me dit pas k oleli kiee
pona yo kolela nayo ezalaka tjrs acompagné na proverbe bizare,
tika mwana pe asepela noon libala esengo na likolo biento ba petit fils et fille alors!
Mais si c toi la en blanc ozalaka pe fier ein!
tika mwana pe asepela noon libala esengo na likolo biento ba petit fils et fille alors!
Mais si c toi la en blanc ozalaka pe fier ein!
Invité- Invité
Tout à fait, Mbuta Bizumba kazeyi dila ko, kingunda kisakidi vedire Mbuta Bizumba alela atala teAlala kiee kiee Arafat ne me dit pas k oleli kiee
Arafat
1500 euro eza plus de 1500 dollars,entoucas boteki mwana kk te mariage coutumier ezalaka symbole
en plus tu t plaind na costume olingaki Thiery Mugler ou bien,mais sinon te bosengi trop cher k dire
famille place mon fr. azo bala basengi 2000 euro na groupe electrogene ein! ko kamwa ti na poto ba mariage
coutumier vous faite coe du commerce,c pas bien sa,non!
en plus tu t plaind na costume olingaki Thiery Mugler ou bien,mais sinon te bosengi trop cher k dire
famille place mon fr. azo bala basengi 2000 euro na groupe electrogene ein! ko kamwa ti na poto ba mariage
coutumier vous faite coe du commerce,c pas bien sa,non!
Arafat a écrit:J´ai reçu mon costume, batuni ngai soki nasepeli na yango, naseki na ngai kaka
Tosengaki 1500€, bakakoli na 1200€, tozui kaka
Invité- Invité
Page 1 sur 44 • 1, 2, 3 ... 22 ... 44