HUMEUR DU MOMENT.....
+17
manseba tshibuyi
Mwana ya Congo
Tsippora
Flick de Kolwezi
Admin
El-chaman
mongo elombe
mabanlieue92
Mbuta Bizumba
ya grand
Satya
taty
BOMA
Mathilde
Arafat
Tonton Ricos
Vieux Bord
21 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 2 sur 44
Page 2 sur 44 • 1, 2, 3 ... 23 ... 44
Re: HUMEUR DU MOMENT.....
kiekiee trop marant,ti na feti ya mwana ,j'ai du mal à croire olela
Bon emocion ekipaka age te,pona mbuta bizumba alenda,kieekiee
Bon emocion ekipaka age te,pona mbuta bizumba alenda,kieekiee
Arafat a écrit:Tout à fait, Mbuta Bizumba kazeyi dila ko, kingunda kisakidi vedire Mbuta Bizumba alela atala teAlala kiee kiee Arafat ne me dit pas k oleli kiee
pona yo kolela nayo ezalaka tjrs acompagné na proverbe bizare,
Invité- Invité
Abou Amar,
est ce que bato ba comprenaki émotion nayo Mais il fallait otia ba photos yango na rubrique presentation,pour un peu de confidentialité,surtout pona ba ndeko misusu oyo bazali na kati ya,peut etre ba souhaitaki bamonana te.
est ce que bato ba comprenaki émotion nayo Mais il fallait otia ba photos yango na rubrique presentation,pour un peu de confidentialité,surtout pona ba ndeko misusu oyo bazali na kati ya,peut etre ba souhaitaki bamonana te.
Tonton Ricos
Olingaki nasenga 100€ na ba mbuma ya ntaba po na muana na ngai?1500 euro eza plus de 1500 dollars,entoucas boteki mwana kk te mariage coutumier ezalaka symbole
en plus tu t plaind na costume olingaki Thiery Mugler ou bien,mais sinon te bosengi trop cher
Dernière édition par Arafat le 7/12/2009, 11:28 am, édité 1 fois
Arafat
Abou Amar,
nzoka nde ozalaka kobomba muana muasi kitoko boye na ndako Je comprends pourquoi Bokilo akitisi kaka na 300 euro,po souvent bapesaka la moitié.
nzoka nde ozalaka kobomba muana muasi kitoko boye na ndako Je comprends pourquoi Bokilo akitisi kaka na 300 euro,po souvent bapesaka la moitié.
Dernière édition par Tonton Ricos le 7/12/2009, 6:55 pm, édité 1 fois
Tonton Ricos
Félicitations Arafat ! Mais oleli nini ? On comprend ton émotion. kie kie kie
tatilôtétatoux.
tatilôtétatoux.
taty
Toutes mes felicitations papa bokilo, ko balisa muana elengi, je lui souhaite tout le bonheur du monde....na moni fete eleki bien et que tu as bien été gatée....ta fille est très belle, obota muana ya kitoko....et tu as eu bien raison de demander cher pona bongo , 1500 c'est rien, moi je me rappelle pour ma dote ba sengaki 2500 mais ba kakolaki ti na 1500....et au dot de ma cousine ba sengaki carrement 4000 euros, ba kakoli ti na 2000.... et pour ma petite soeur mon père demande 2500 aussi on verra combien ba ko kakola....
Satya
Felicitations papa bokilo
oloni pondu na yo,
mutu mususu ayekobuka yango
kolela teee
Vieux Bord
BOMA a écrit:Tonton Ricos a écrit:Abou Amar,
oyebi ke tango tozakala na Kin,tokende kofuta mbongo ya libala ya grand na biso,muana ya papa kulutu.
Tellement montant basengaki ezalaki ebele,heure moko tobendani na mopanzi,pona koyeba soki topesa combien. Kokobar na biso moko ya mobali atuna grand na biso: est ce que coté bizumba c'est bon,grand azongi c'est bon. Un temps kokobar alobi,topesa bango kaka montant wana lokola muana alobi ke azalaka satisfait.
Donc soki omoni ke bandimi bafuta montant oyo ba oncle bakosenga,ce que bokilo azalaka déjà ya kosepela.
C'est marrant votre histoire, édufiant en même temps. Mon Papa aussi voulait discuter le montant de ma DOT son grand frère a dit NON. Ils dirons que nous sommes pauvres, pour garder la barre haut il fallait accepter selon mon Papa Kulutu c'est montant un peu exorbitant. Merci Kulutu Ricos na mwa lisolo na yo. Na seki fort. Bon week-end. Okoma mwa rare?
Bomatracien muana Jobourg,naza na nga kaka. Hier,j'avais vu à la télé,les images de la ceremonie de tirage au sort pour la coupe du monde. Il y avait deux RD Congolais qui parlaient à la télé Française. J'avais tout de suite pensé à toi.
Tonton Ricos
Pa Bokilo,
Encore une fois toutes mes felicitations..... je comprends ton emotion kie kie kie tes enfants sont tres beaux ...et ta fille est vraiment tres belle
Encore une fois toutes mes felicitations..... je comprends ton emotion kie kie kie tes enfants sont tres beaux ...et ta fille est vraiment tres belle
Dernière édition par Mathilde le 7/12/2009, 11:08 am, édité 1 fois
Sinon te,Abou Amar,oza na mua ba trait neti Dr Mpanga wa Mpanga. C'est pour cela peut etre bakanisaki oza nduliste.
Tonton Ricos
Na Kin batu ebele bazalaka ko confondre ngai na Djuna DjananaTonton Ricos a écrit:Sinon te,Abou Amar,oza na mua ba trait neti Dr Mpanga wa Mpanga. C'est pour cela peut etre bakanisaki oza nduliste.
Arafat
Pa Bokilo,
Merci pour les photos.
Merci pour les photos.
Mais na comprendre te ndenge nini bato nioso bazoseka emotion ya Mbuta Bizumba
Arafat
ça c comprend
Arafat a écrit:Mais na comprendre te ndenge nini bato nioso bazoseka emotion ya Mbuta Bizumba
Invité- Invité
Pa Bokilo,
Naseki yo te o rappeler ngai nde l'Explorateur pour sa fille et bizarre pour le fiston ,il n'a pas verser des larmes kie kie kie ngai nde moto nazalaki une fontaine.
Naseki yo te o rappeler ngai nde l'Explorateur pour sa fille et bizarre pour le fiston ,il n'a pas verser des larmes kie kie kie ngai nde moto nazalaki une fontaine.
Arafat a écrit:Mais na comprendre te ndenge nini bato nioso bazoseka emotion ya Mbuta Bizumba
Justement Jean de la Fontaine aloba : Kwengiri mpanuku, kikumbu kiyidika ko vedire tchaku libanga ezui ndeke koseka te, tala kaka ndenge Laelce, Taty na vieux bord bazoseka emotion ya Mbuta BizumbaMathilde a écrit:Pa Bokilo,
Arafat
Arafat a écrit:Justement Jean de la Fontaine aloba : Kwengiri mpanuku, kikumbu kiyidika ko vedire tchaku libanga ezui ndeke koseka te, tala kaka ndenge Laelce, Taty na vieux bord bazoseka emotion ya Mbuta BizumbaMathilde a écrit:Pa Bokilo,
Naseki yo te o rappeler ngai nde l'Explorateur pour sa fille et bizarre pour le fiston ,il n'a pas verser des larmes kie kie kie ngai nde moto nazalaki une fontaine.Arafat a écrit:Mais na comprendre te ndenge nini bato nioso bazoseka emotion ya Mbuta Bizumba
Pa Bokilo,
Bazali koseka na ndenge ya emotion comprendre bango ba moni Mbuta aleli .donc esali bango mpe neti kaka....
Encore na kanda naza na yango po na costume oyo bapesi ngai on dirait po na ba tata oyo bakataka mbila na village, en plus chemise ya 100% coton
Arafat
Pa Bokilo,
Tika mpe kanda obalisi mwana zala na ezengo Bon qlq part nazali ko comprendre yo kie kie kie Ngai Gd-frere atelema aloba makasi ke ye alataka costume ya Marks and Spencer te mais belle famille ya mwana ba silika grave.... kaka bokilo nde aboma moto wana kie kie kie okolata yango pdt l'ete lol nazali ko comprendre ba coleres na yo...kie kie kie
Tika mpe kanda obalisi mwana zala na ezengo Bon qlq part nazali ko comprendre yo kie kie kie Ngai Gd-frere atelema aloba makasi ke ye alataka costume ya Marks and Spencer te mais belle famille ya mwana ba silika grave.... kaka bokilo nde aboma moto wana kie kie kie okolata yango pdt l'ete lol nazali ko comprendre ba coleres na yo...kie kie kie
Arafat a écrit:Encore na kanda naza na yango po na costume oyo bapesi ngai on dirait po na ba tata oyo bakataka mbila na village, en plus chemise ya 100% coton
Osiliki nini kiekiee basilikaka soki mobali akomi ko niokola mwana mais costume na chemise
zela ata après 5 ans sikoyo asombela yo coustume coe il se doit,mais ya compte ya libala?
umm soki eza nango symbol ba tonga nanu pe mariage na bango mibale après ba costume, kn je vous dit k na famille
place mon fr. azo bala basengi soki combient de super,ba costume epayi et plein d'histoire ,trop exiger famille ya mobali
bango balendeli pe ba exigeance ango c votre fille ki va souffrir surtout coté famille,
alors je vois pas en koi kosenga biloko en echange d'une personne mm si 1 million d'euro jamais eko futa tout l'amour ou la soufrance pour son enfant,pourvu k emocion ezalaki na esengo mwana abali,kieekiee surtout emocion elekaki makasi jour ango
zela ata après 5 ans sikoyo asombela yo coustume coe il se doit,mais ya compte ya libala?
umm soki eza nango symbol ba tonga nanu pe mariage na bango mibale après ba costume, kn je vous dit k na famille
place mon fr. azo bala basengi soki combient de super,ba costume epayi et plein d'histoire ,trop exiger famille ya mobali
bango balendeli pe ba exigeance ango c votre fille ki va souffrir surtout coté famille,
alors je vois pas en koi kosenga biloko en echange d'une personne mm si 1 million d'euro jamais eko futa tout l'amour ou la soufrance pour son enfant,pourvu k emocion ezalaki na esengo mwana abali,kieekiee surtout emocion elekaki makasi jour ango
Arafat a écrit:Encore na kanda naza na yango po na costume oyo bapesi ngai on dirait po na ba tata oyo bakataka mbila na village, en plus chemise ya 100% coton
Invité- Invité
Mbuta Bizumba félicitation kwedisi mwana ah kiesse kibeni savo colemani bakidieh eh yaya kiesse mbutu bizumba ma chère mathy vous qui savez posté les chansons sur le site est-ce que tu peux poster la chanson de charles aznavour titre A MA FILLE pour que mbutu bizumba puisse l'écouter oui c'est une chanson qui fait pleurer les papas qui marient leur filles encore felicitation mbuta bizumba
ya grand
Pa Bokilo voici pour toi....
Ya Grand , tu vas encore le faire pleurer avec cette chanson aleli mingi deja............
ya grand a écrit:Mbuta Bizumba félicitation kwedisi mwana ah kiesse kibeni savo colemani bakidieh eh yaya kiesse mbutu bizumba ma chère mathy vous qui savez posté les chansons sur le site est-ce que tu peux poster la chanson de charles aznavour titre A MA FILLE pour que mbutu bizumba puisse l'écouter oui c'est une chanson qui fait pleurer les papas qui marient leur filles encore felicitation mbuta bizumba
Ah merci Mathy pour la chanson kiekiekie surtout il ne faut pas qu'il retient ses larmes ça fait du bien de pleurer,pleurer libère beaucoup des choses ah mbuta bizumbaMathilde a écrit:
Ya Grand , tu vas encore le faire pleurer avec cette chanson aleli mingi deja............ya grand a écrit:Mbuta Bizumba félicitation kwedisi mwana ah kiesse kibeni savo colemani bakidieh eh yaya kiesse mbutu bizumba ma chère mathy vous qui savez posté les chansons sur le site est-ce que tu peux poster la chanson de charles aznavour titre A MA FILLE pour que mbutu bizumba puisse l'écouter oui c'est une chanson qui fait pleurer les papas qui marient leur filles encore felicitation mbuta bizumba
ya grand
ya grand a écrit:Mathilde a écrit:
Ya Grand , tu vas encore le faire pleurer avec cette chanson aleli mingi deja............ya grand a écrit:Mbuta Bizumba félicitation kwedisi mwana ah kiesse kibeni savo colemani bakidieh eh yaya kiesse mbutu bizumba ma chère mathy vous qui savez posté les chansons sur le site est-ce que tu peux poster la chanson de charles aznavour titre A MA FILLE pour que mbutu bizumba puisse l'écouter oui c'est une chanson qui fait pleurer les papas qui marient leur filles encore felicitation mbuta bizumba
Ah merci Mathy pour la chanson kiekiekie surtout il ne faut pas qu'il retient ses larmes ça fait du bien de pleurer,pleurer libère beaucoup des choses ah mbuta bizumba
De rien Ya Grand. On a vu des photos de lui en larmes ce matin sa moitie et ses filles bazalaki ko calmer ye ....tres emotionnel et touchant de voir un homme pleurer ....! Et je suis sure qu'en ecoutant cette chanson il va encore verser qlq larmes , n'est -ce pas Mbuta..???
"On se demande parfois si la vie a un sens... et puis l'on rencontre des être
qui donnent un sens à la vie .......
qui donnent un sens à la vie .......