congodiaspora
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Werra vraiment.......

+5
GHOST
Hiro-Hito
mongo elombe
Mathilde
Calcul
9 participants

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mar 13 Sep - 6:37

Non, je ne fais allusion à personne, je parle de la généralité. Je me contente tout simplement de ce que je lis ici.

Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mar 13 Sep - 6:43

Mathilde a écrit:

Ata biso tozali na maitrise ya langue francais tse Wink Laughing tokosala jamais erreur oyo ye asali Sad ......eteya be yo moko !
Twisted Evil
ERRARE HUMANUM EST, bongo awa yo moko osali erreur il faut kaka mokili mobimba baseka yo?


Dernière édition par Kukulu le Mar 13 Sep - 6:44, édité 1 fois

Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Tonton Ricos Mar 13 Sep - 6:44

Nakomi ti nakoyokela Ngiama Makanda mawa,malgrès afingi bana poto.Ba combattants bayebi déjà jour oyo à prolongeaka mukanda na prefecture ya Melun,entre le 05 na le 10 octobre.Akoya sikoyo ndenge nini Question
Soki pe atindi petit naye,oyo abetaki na New Morning,bako revé ye na ba combattants. Equation ekomi mobulu pona ye,mais ye a gagnaka ba millions ndenge alobi,akoki naye pe ko suta mukanda ya poto.Il y a la vie à Kin,n'est ce pas Exclamation

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mar 13 Sep - 6:50

Kukulu a écrit:
Mathilde a écrit:

Ata biso tozali na maitrise ya langue francais tse Wink Laughing tokosala jamais erreur oyo ye asali Sad ......eteya be yo moko !
Twisted Evil
ERRARE HUMANUM EST, bongo awa yo moko osali erreur il faut kaka mokili mobimba baseka yo?


Mais mabe nini soki oseki ?? Wink Laughing Erreur ya kokoma na kanda na oyo Werra asali ezali ndenge moko tse .... Mad Werra vraiment....... - Page 2 375270 ya ye ezalaka eloko mosusu (pour un soi disant gradué en économie au Congo/Kinshasa ....) Shocked Nalobaka francais na ba fautes tse ata soki nabosani "E" tuna ba oyo ba sololaka na ngai na phone .... Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Dernière édition par Mathilde le Mar 13 Sep - 7:31, édité 3 fois

_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mar 13 Sep - 6:54

Tonton Ricos a écrit: Nakomi ti nakoyokela Ngiama Makanda mawa,malgrès afingi bana poto.Ba combattants bayebi déjà jour oyo à prolongeaka mukanda na prefecture ya Melun,entre le 05 na le 10 octobre.Akoya sikoyo ndenge nini Question
Soki pe atindi petit naye,oyo abetaki na New Morning,bako revé ye na ba combattants. Equation ekomi mobulu pona ye,mais ye a gagnaka ba millions ndenge alobi,akoki naye pe ko suta mukanda ya poto.Il y a la vie à Kin,n'est ce pas Exclamation


Tonton Ricos,
Ngai pe na komi koyokela ye mawa ....
Sad lol! lol! lol!


https://www.dailymotion.com/video/xkt2t3_werrera-au-plus-fort-de-son-apogee-nous-demande-de-cultiver-la-haine-somoooeeeh_news#from=embed

_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Invité Mar 13 Sep - 15:56

Very Happy Very Happy tika nayo awa c tjrs Werrason prck ba combattants bakomisa ye centre yaba problème na bango c pas juste vraiment tokoki ko critiker c pas grave mais la elekisi mm defendre Werrason c un problème.

Kukulu a écrit:
mongo elombe a écrit: Werra vraiment....... - Page 2 231272 Werra vraiment....... - Page 2 231272 lol! lol! ET lol! NALEKI BANGUUUUUUUUU TIA YANGO NA NGAMBO PLEASE OBUKI NGA PANZI NGOWEE ET IL LE REBIS SANS QUE MBA CORRIGER YE WOLOOOOOOOOOOO
Ba corriger ye na nani po ye moko abongisaki, ezalaki remise ya trophée ya Kora, Werra asalaki faute monene po alobaki : cultivons la haine et non l´amour et puis juste après il s´est repris en corrigeant ce lapsus. Mais vidéo oyo batie eza montage po bakati kaka place alobaki cultivons la haine mais suite batie te. C´est vrai que Werra ayebi français ya malonga te mais naza kaka na question moko : Bino ba oyo bozali koseka Werra , est-ce que bozali na maitrise ya langue française? nandimi te, po natangaka bino de temps à temps, curieusement bato oyo bayebi français na forum oyo namoni bango te esika baseki Werra, eteya bino.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Invité Mar 13 Sep - 16:02

ayy Mère Mongo mayi esi na melaki Very Happy nayebi te soki otalaka ba video ya Youtube ndenge Werrason Ngiama Makanda azalaka menacer de mort naba ceux ba bengi ba combattant et mutu à creer sujet oyo alingi ko corriger faute ya Werrason te na interview mais ko humilier ye neti aza parmis ba combattants voila leurs combat ekoma Werrason,je sais pas soki ko menacer mutu de mort eza bien .
a+


mongo elombe a écrit:Laelce cool mela maï ok yango yo na Werra nini?? quelque part oseka FALLY soki alobaki nini eleka na yango, WERRA international ikele ve FALLY aleki ye, WERRA jamais akokoma na niveau ya YOUSSOU N'DOUR na comportements, mba actes où notoriété te zamais.

J'ai écris, il y a longtemps sur congo'2000 que nos miziciens baza mba internationaux de nom, je dirais plutôt misiciens locaux soki otuni occidentaux zembo ya WERRA ekozala point d'intérrogation, na afrique mpe. WEMBA mwa muke en faisant du commercial à la sauce occidental ceux qui ont chanté 1er gaou sont des internationaux sino ton WERRA qu'il se recycle en lifalaçais sinon azua interprête ne t'en déplaise.

Quand aux combattants, tu es libre de tes opinions sinon pour moi c'est COMBATTANT OYEEEEEEEE.


Dernière édition par laelce_luz del Cielo le Mar 13 Sep - 16:15, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Invité Mar 13 Sep - 16:14

Cavalier j'ai tjrs trouvé votre façon de lutte un peut bizarre.bolingi kobeta ba musicien pona mboka ebonga loool c vraiment bizarre coe lutte.La majorité botonda naba CD DVD yaba theatre yaba bonus ba concert des Congolais naba salon na bino soit na youtube botalaka yango je ne comprendrais jamais cette façon yako beta ba musicien na ko menacer de mort à Werrason pona kobongisa mboka,en mm temps bozo privée ba oyo balingaka bango et en mm temps Boketshu azo kota studio abimisa album du desordre la cible afandi naye azo lia mbongo yaba Congolais sans ce soucier de personne,pourkoi Werrason il faut akoma combattant? lelo Obama akomi ko bebisa Etats Unis allez ba Beyoncé bakomi visé pona bayembelaki ye na inauguration ou baliaki na maison blanche c vraiment bizarre yango jamais na ko comprendre cette façon de lutter eza neti jalousie.mm si Werrason ne vient pas en Europe son Malewa volume 2 etekami na Europe et ba tournée akobeta ata na Jamaik pona bo mona k vous ne gagnez rien na suka nango akozonga kk na Europe prck la Congolais alingaka mabanga soit ba diaspora bakolanda ye na Kin.nada mas a+


Cavalier a écrit:
laelce_luz del Cielo a écrit:hmmm Cavalier oza un vrai combattants na moni.je t'ai bien compris mais j'aimerais bien dire une chose nakoloba après heure moko.
hasta pronto.
Kie, kie, kie Laughing Laelce, Na ozela kaka Cool

Ndenge kaka nakomaki lobi, KOFFI ameka kobeta concert awa na London a deux reprises, mais amona penza que bana LONDON bazalaki ko blaguer tse...Ndule ebetama tse...Alors qu'en ce moment bana shengen bazalaki nanu ivres ya ba mabanga ya ba musiciens na biso...Donc Werra faut atika ba caprices na ye...Il n'est pas le seul qui est vise parmi nos artistes musiciens...Fally abeta Zenith ya Kiyungulu, donc suka na Fiasco...salle vide, malgre que alingaki kotia ki tetu...Papa Wemba na MONTMARTRE azwa biloko na ye...Werra azwa ebotu tse, mais ba EBOTU...Yango wana afinga TSHUKE LIPASA BOKETSHU 1ER afinga ye Jaloux...Mais pamba na ye...Werra akanisaka que bana SHENGEN baza kaka neti ba shegues na ye ya Kin, mais amona mamona mbwa...SHENGEN N'EST PAS EGAL SHEGE, il y a une difference...

EZA NDE BANA POTO BASALA MUSIQUE NA BISO...BANA MIKILI NDE BAAMEMELA BA MUSICIENS BA STARTEGIES MUSICALES, BA LOOK, BA STYLES DE VIE...Mais lelo oyo ba musiciens bakoma kofinga bana potos ba voyous, oh ba chomeurs, baza na lar tse et consorts...Okay sikoyo babetelaka Kabila na ba ministres et deputes concert pendnat 365 jours, totala soki Kabila et cie bako pesa musique na bango gout... afro

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mar 13 Sep - 19:25

[quote="laelce_luz del Cielo"] Very Happy Very Happy tika nayo awa c tjrs Werrason prck ba combattants bakomisa ye centre yaba problème na bango c pas juste vraiment tokoki ko critiker c pas grave mais la elekisi mm defendre Werrason c un problème.[quote]
Na comprendre sikoyo mais natangi pe oyo mokolo sujet akomi, naseki ti nalembi, en tout cas sikoyo nandimi penza que français eleki bilanga na pasi Very Happy

[quote]nakanisi olalaki malamu te, nani ayebisaki yo que Calcul ayina Werra? kozanga koyeba ezali liwa ya ndambu, ngai nasi nayamba Werra na ndako na ngai, sachez que il y a des choses qui peuvent séparer deux personnes, il y a divorce mais pas la haine. Nani mpe ayebisi yo que place oyo Werra okoki kokende Calcul akokoka kokende te... détrompe toi ma soeur calcul atambola mingi mpe akota partout...Nani ayebisi yo que Calcul a craqué na mikili? mawa, je t'invite de venir même avec ta famille me rendre visite et se (te)rendre compte de la personne qui peut craquer en Europe,nous sommes dans ce forum rien que pour se (nous)distraire rien que ça et surtout de garder le contact avec la langue de Voltaire, nous qui vivions (vivons et non vivions, puisqu´on parle du présent)) en dehors de l'espace Francophonie. Zala calme petite soeur Werra soki ayebi koloba français malamu te aloba ata na lingala ba traducteurs bazali mais koya koloba devant tout le monde que " cultivons la haine en Afrique" ezali catastrophe pour lui et pour l'enseignement Congolais (congolais), na esprit ya bien, nafingi te mpo ngai nazali na éducation wana te, je suis très bien éduque (eduqué)par mes parents et par mon entourage et je [/color]ne cesse de transmette (transmettre)à mes enfants cette bonne éducation acquise des autres.
[quote]

Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  mongo elombe Mar 13 Sep - 20:50

Kukulu a écrit:
mongo elombe a écrit: Werra vraiment....... - Page 2 231272 Werra vraiment....... - Page 2 231272 lol! lol! ET lol! NALEKI BANGUUUUUUUUU TIA YANGO NA NGAMBO PLEASE OBUKI NGA PANZI NGOWEE ET IL LE REBIS SANS QUE MBA CORRIGER YE WOLOOOOOOOOOOO
Ba corriger ye na nani po ye moko abongisaki, ezalaki remise ya trophée ya Kora, Werra asalaki faute monene po alobaki : cultivons la haine et non l´amour et puis juste après il s´est repris en corrigeant ce lapsus. Mais vidéo oyo batie eza montage po bakati kaka place alobaki cultivons la haine mais suite batie te. C´est vrai que Werra ayebi français ya malonga te mais naza kaka na question moko : Bino ba oyo bozali koseka Werra , est-ce que bozali na maitrise ya langue française? nandimi te, po natangaka bino de temps à temps, curieusement bato oyo bayebi français na forum oyo namoni bango te esika baseki Werra, eteya bino.

Kukulu d'abord yambiiiiiiiiiii o kati ya famille congodiaspora........... pour ta gouverne sache d'abord que le lifalaçais,les colons me l'ont imposé, je suis mongo fière de l'être et doublement fière d'avoir le lingala comme langue de reconnaissance ENTRE CONGOLAIS au 4 coins cardinaux du CONGO et mondialement.

Tu ne peux pas savoir le nombre d'africains qui nous envient notre lingala.


Sans l'afrique francophone le français........ est que oyebi que bango moko bakolo lifalaçais bayebaka lisusu kokoma tse et que le président français actuel falaçais mabe??? luka na net basekaka ye donc nga na maîtriser où pas........Zuela WERRAinterprète palado.

Oza na chance Voisin 4 aza tse alingaki asala correction ya lifalaçais na YO.

Quand à ton WERRA puisque namoni oza fanatique qu'il se soit corrigé où pas alobi yango 2 fois ce qui est dit est dit Very Happy

Tonton Rico, Mathy ON EST ENSEMBLE Very Happy
mongo elombe
mongo elombe


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mar 13 Sep - 21:01

mongo elombe a écrit:
Kukulu a écrit:
mongo elombe a écrit: Werra vraiment....... - Page 2 231272 Werra vraiment....... - Page 2 231272 lol! lol! ET lol! NALEKI BANGUUUUUUUUU TIA YANGO NA NGAMBO PLEASE OBUKI NGA PANZI NGOWEE ET IL LE REBIS SANS QUE MBA CORRIGER YE WOLOOOOOOOOOOO
Ba corriger ye na nani po ye moko abongisaki, ezalaki remise ya trophée ya Kora, Werra asalaki faute monene po alobaki : cultivons la haine et non l´amour et puis juste après il s´est repris en corrigeant ce lapsus. Mais vidéo oyo batie eza montage po bakati kaka place alobaki cultivons la haine mais suite batie te. C´est vrai que Werra ayebi français ya malonga te mais naza kaka na question moko : Bino ba oyo bozali koseka Werra , est-ce que bozali na maitrise ya langue française? nandimi te, po natangaka bino de temps à temps, curieusement bato oyo bayebi français na forum oyo namoni bango te esika baseki Werra, eteya bino.

Kukulu d'abord yambiiiiiiiiiii o kati ya famille congodiaspora........... pour ta gouverne sache d'abord que le lifalaçais,les colons me l'ont imposé, je suis mongo fière de l'être et doublement fière d'avoir le lingala comme langue de reconnaissance ENTRE CONGOLAIS au 4 coins cardinaux du CONGO et mondialement.

Tu ne peux pas savoir le nombre d'africains qui nous envient notre lingala.


Sans l'afrique francophone le français........ est que oyebi que bango moko bakolo lifalaçais bayebaka lisusu kokoma tse et que le président français actuel falaçais mabe??? luka na net basekaka ye donc nga na maîtriser où pas........Zuela WERRA interprète palado.

Oza na chance Voisin 4 aza tse alingaki asala correction ya lifalaçais na YO.

Quand à ton WERRA puisque namoni oza fanatique qu'il se soit corrigé où pas alobi yango 2 fois ce qui est dit est dit Very Happy

Tonton Rico, Mathy ON EST ENSEMBLE
Very Happy

Sis,
Kie kie kie kaka ndenge olobi.... Cool On est ensemble ..Toleka ! Wink
Very Happy



werrera au plus fort de son apogee nous demande de cultiver la haine.somoooeeeh

https://www.dailymotion.com/video/xkt2t3_werrera-au-plus-fort-de-son-apogee-nous-demande-de-cultiver-la-haine-somoooeeeh_news#from=embed



_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Invité Mer 14 Sep - 5:50

kieee Kukulu ebongo ngai moko panzi ekangami Very Happy Very Happy Very Happy Kukulu tika Calcul aza bien éduqué akoya kosilika ye mutu alingaki toseka Werrason sikoyo tala ba faute grave ya mutu ayebi langue de voltaire oyo Werra aza obligé ayeba pona bango Werrason alobaka Français atala te kieee nzoka nde na Werra na ngai na Calcul tokokani prck j'imagine ba phrase oyo ocorriger en rouge Calcul aloba ngo jour ango mbula yaba magorodo ekobeta Very Happy Very Happy Very Happy por Dios ,c pas facil ngai na lobaka je préfère nakoma na lingala prck mm Sarko bopesi ye bic na papier a koma discour azo loba toko kweya evanoui venant d'un president Français biso tout to comprendre k Werra asalaki lapsus noon ekomi ooh langue de Voltaire soki Francophonie kieee Calcul pardon na leki na ngai na koseka
Very Happy Very Happy



[quote="Kukulu'']
Na comprendre sikoyo mais natangi pe oyo mokolo sujet akomi, naseki ti nalembi, en tout cas sikoyo nandimi penza que français eleki bilanga na pasi Very Happy

[quote]nakanisi olalaki malamu te, nani ayebisaki yo que Calcul ayina Werra? kozanga koyeba ezali liwa ya ndambu, ngai nasi nayamba Werra na ndako na ngai, sachez que il y a des choses qui peuvent séparer deux personnes, il y a divorce mais pas la haine. Nani mpe ayebisi yo que place oyo Werra okoki kokende Calcul akokoka kokende te... détrompe toi ma soeur calcul atambola mingi mpe akota partout...Nani ayebisi yo que Calcul a craqué na mikili? mawa, je t'invite de venir même avec ta famille me rendre visite et se (te)rendre compte de la personne qui peut craquer en Europe,nous sommes dans ce forum rien que pour se (nous)distraire rien que ça et surtout de garder le contact avec la langue de Voltaire, nous qui vivions (vivons et non vivions, puisqu´on parle du présent)) en dehors de l'espace Francophonie. Zala calme petite soeur Werra soki ayebi koloba français malamu te aloba ata na lingala ba traducteurs bazali mais koya koloba devant tout le monde que " cultivons la haine en Afrique" ezali catastrophe pour lui et pour l'enseignement Congolais (congolais), na esprit ya bien, nafingi te mpo ngai nazali na éducation wana te, je suis très bien éduque (eduqué)par mes parents et par mon entourage et je [/color]ne cesse de transmette (transmettre)à mes enfants cette bonne éducation acquise des autres.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mer 14 Sep - 6:03

Tantine Laelce
Français eleki bilanga na pasi, tomikosanaka oh! ngai nalobaka français sans faute, oh! kenda kotuna kingandi bayebisa yo ndenge ngai nalobaka , oh! ngai boye etc...., te po tchaku pe alobaka français na ndenge na ye. Bapesa yo bic na feuille bongo totala Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Tonton Ricos Mer 14 Sep - 6:22


C'est facile de passer derrière quelqu'un qui a écrit un texte,pour le corriger.Mais dire aux gens de cultiver la haine,meme mon fils de 6 ans,ne pourra jamais balancer une telle anerie.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mer 14 Sep - 7:12

[quote="laelce_luz del Cielo"]kieee Kukulu ebongo ngai moko panzi ekangami Very Happy Very Happy Very Happy Kukulu tika Calcul aza bien éduqué akoya kosilika ye mutu alingaki toseka Werrason sikoyo tala ba faute grave ya mutu ayebi langue de voltaire oyo Werra aza obligé ayeba pona bango Werrason alobaka Français atala te kieee nzoka nde na Werra na ngai na Calcul tokokani prck j'imagine ba phrase oyo ocorriger en rouge Calcul aloba ngo jour ango mbula yaba magorodo ekobeta Very Happy Very Happy Very Happy por Dios ,c pas facil ngai na lobaka je préfère nakoma na lingala prck mm Sarko bopesi ye bic na papier a koma discour azo loba toko kweya evanoui venant d'un president Français biso tout to comprendre k Werra asalaki lapsus noon ekomi ooh langue de Voltaire soki Francophonie kieee Calcul pardon na leki na ngai na koseka
Very Happy Very Happy



Hi Del Cielo,

Nalobaki nakolanda tse mais la c'est trop okomisi yango affaire perso :nazali ko comprendre tse po na nini ??? o Sad
Yo o attaquer ba Fally et les autres tolobaka ndenge yo ozali koloba tein...... No mabe nini Calcul asali?? Ye nde moto a filmer buzoba ya un soi disant gradue en economie , a panzi yango na ba sites Congolais ??? Surprised Werra c'est une star oyebi yango bien , soki akoleka na ba emissions awa mieux vaut azala na mutu oyo akoki ko aider ye , ezali kaka ba Congolais tse nde batala chaine neti MCM., azali oblige aloba na francais tse No ezali 1ere fois tse alobi buzoba na ba paya Suspect visionner nanu ba videos nyonso ya Werra meme na lingala asalaka ba gaffes ya minene...... Embarassed .......Namoni yo soki ekomi kaka likambo ya Werra ou Beyonce okoki koboma moto .. affraid mais ezali mawa mingi ! Oyebi lisusu discussion tosala ngai na yo po na Fally?? Laughing Nani akomi awa ke azali "Maurice Grevisse " hein??? Surprised Ekomi sikoyo ba attaques personnelles ??? Palado na Naleki na ngai nazalaka na makasi tse .. !
! Wink


https://congodiaspora.forumdediscussions.com/t2888-boyoka-nanu-difference-na-franccaisba-congolais-il-faut-s-integrer-kiee


Dernière édition par Mathilde le Mer 14 Sep - 8:53, édité 1 fois

_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mer 14 Sep - 7:31

Tonton Ricos a écrit:
C'est facile de passer derrière quelqu'un qui a écrit un texte,pour le corriger.Mais dire aux gens de cultiver la haine,meme mon fils de 6 ans,ne pourra jamais balancer une telle anerie.
Mais mokolo sujet ye moko azo pasola français atala te, soki toseki ekomi ngambo? Biso nioso tozo cultiver kaka la haine Very Happy
Moko sujet akomi boye : sachez que il y a des choses qui peuvent séparer deux personnes
kie kie kie on dirait Apolosa, en tout cas Werra azui vrai concurrent Very Happy Very Happy

Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mer 14 Sep - 7:33

Tonton Ricos a écrit:
C'est facile de passer derrière quelqu'un qui a écrit un texte,pour le corriger.Mais dire aux gens de cultiver la haine,meme mon fils de 6 ans,ne pourra jamais balancer une telle anerie.





werrera au plus fort de son apogee nous demande de cultiver la haine.somoooeeeh




https://www.dailymotion.com/video/xkt2t3_werrera-au-plus-fort-de-son-apogee-nous-demande-de-cultiver-la-haine-somoooeeeh_news#from=embed

_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Calcul Mer 14 Sep - 8:27

[quote="Kukulu"][quote="laelce_luz del Cielo"] Very Happy Very Happy tika nayo awa c tjrs Werrason prck ba combattants bakomisa ye centre yaba problème na bango c pas juste vraiment tokoki ko critiker c pas grave mais la elekisi mm defendre Werrason c un problème.[quote]
Na comprendre sikoyo mais natangi pe oyo mokolo sujet akomi, naseki ti nalembi, en tout cas sikoyo nandimi penza que français eleki bilanga na pasi Very Happy

[quote]nakanisi olalaki malamu te, nani ayebisaki yo que Calcul ayina Werra? kozanga koyeba ezali liwa ya ndambu, ngai nasi nayamba Werra na ndako na ngai, sachez que il y a des choses qui peuvent séparer deux personnes, il y a divorce mais pas la haine. Nani mpe ayebisi yo que place oyo Werra okoki kokende Calcul akokoka kokende te... détrompe toi ma soeur calcul atambola mingi mpe akota partout...Nani ayebisi yo que Calcul a craqué na mikili? mawa, je t'invite de venir même avec ta famille me rendre visite et se (te)rendre compte de la personne qui peut craquer en Europe,nous sommes dans ce forum rien que pour se (nous)distraire rien que ça et surtout de garder le contact avec la langue de Voltaire, nous qui vivions (vivons et non vivions, puisqu´on parle du présent)) en dehors de l'espace Francophonie. Zala calme petite soeur Werra soki ayebi koloba français malamu te aloba ata na lingala ba traducteurs bazali mais koya koloba devant tout le monde que " cultivons la haine en Afrique" ezali catastrophe pour lui et pour l'enseignement Congolais (congolais), na esprit ya bien, nafingi te mpo ngai nazali na éducation wana te, je suis très bien éduque (eduqué)par mes parents et par mon entourage et je [/color]ne cesse de transmette (transmettre)à mes enfants cette bonne éducation acquise des autres.

kUKULU;

merci pour la correction mais tu dois le savoir que je ne suis pas un homme publique comme Werrason,il doit faire un effort pour apprendre à faire les interviews. j'ai bien précisé que je suis dans ce forum rien que pour garder le contact avec la langue de Voltaire, cela signifie que je ne maîtrise pas encore comme il faut le français, ce dans ce forum que je m'exerce encore à écrire le français,je suis en Allemagne plus de 25 ans mon cerveau fonctionne plus en Allemand qu'en français, en passant je te demanderai de revoir encore tes cours de conjugaison sur le subjonctif présent, sachez aussi que j'ai un clavier Allemand et non français, pour écrire un texte en français je fais bcp de gymnastique. Na esprit ya bien ndeko Werrason azali Star na biso il faut tosalisa ye totika ye na ba erreurs te.


NB:- moi je souhaite dire "se rendre compte" à la place de "te rendre compte" comme tu le souhaites.
- j'opterai écrire "se distraire" puisqu'il est question de moi même que "nous distraire" d’après toi.
- je ne trouve aucune faute quant j’écris "il y a divorce", ici le mot divorce ne concerne que moi et Werra qui était un ami. L'utilisation de majuscule est souvent de nos jours ignorer dans les forums question d'aller vite et en plus dans le net le majuscule est plus que déclasser.

Ndeko yo obimeli wapi boye?

Calcul
Calcul


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Calcul Mer 14 Sep - 9:20

Mathilde a écrit:werrera au plus fort de son apogee nous demande de cultiver la haine.somoooeeeh


https://www.dailymotion.com/video/xkt2t3_werrera-au-plus-fort-de-son-apogee-nous-demande-de-cultiver-la-haine-somoooeeeh_news#from=embed

No comment !lol! lol!

Mathy,

merci pour la vidéo, c'est bien celle ci, Werra a fait la honte de notre enseignement,
mais moi je refuse de cultiver la haine dans le forum et en Afrique Very Happy Very Happy .
Calcul
Calcul


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Kukulu Mer 14 Sep - 9:39

Calcul a écrit:[NB:- moi je souhaite dire "se rendre compte" à la place de "te rendre compte" comme tu le souhaites.
- j'opterai écrire "se distraire" puisqu'il est question de moi même que "nous distraire" d’après toi.
- je ne trouve aucune faute quant j’écris "il y a divorce", ici le mot divorce ne concerne que moi et Werra qui était un ami. L'utilisation de majuscule est souvent de nos jours ignorer dans les forums question d'aller vite et en plus dans le net le majuscule est plus que déclasser.
Veux-tu vraiment que ça devienne une confrontation?
1) moi je souhaite dire "se rendre compte" à la place de "te rendre compte" comme tu le souhaites.
Et je te dis que tu n´as pas raison, voici ta phrase : je t'invite de venir même avec ta famille me rendre visite et se rendre compte . Quand tu commences avec la 2°personne, silisa pe na 2° personne : je (me), tu(te) il(se) etc.....

2) - j'opterai écrire "se distraire" puisqu'il est question de moi même que "nous distraire" d’après toi.Voici ta phrase : ,nous sommes dans ce forum rien que pour se distraire rien que ça
Je suis dans ce forum pour me ...tu es dans ce forum pour te......il est dans ce forum pour se......nous sommes dans ce forum pour nous distraire etc....
Bref, namoni tina ya ko discuter te, je ne suis pas là pour ça. Mais boyebaka kaka que basekaka moninga te soki asali faute po ekoki pe koyela yo moko. Natiki bino, nayebaki te que bozalaka na kanda ya Werra.




Kukulu


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Arafat Mer 14 Sep - 9:49

La paix eleki tout




Dernière édition par Arafat le Mer 14 Sep - 12:53, édité 2 fois
Arafat
Arafat


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Mathilde Mer 14 Sep - 9:51

Calcul a écrit:
Mathilde a écrit:werrera au plus fort de son apogee nous demande de cultiver la haine.somoooeeeh


https://www.dailymotion.com/video/xkt2t3_werrera-au-plus-fort-de-son-apogee-nous-demande-de-cultiver-la-haine-somoooeeeh_news#from=embed

No comment !lol! lol!

Mathy,

merci pour la vidéo, c'est bien celle ci, Werra a fait la honte de notre enseignement,
mais moi je refuse de cultiver la haine dans le forum et en Afrique Very Happy Very Happy .

Calcul ,

You're welcome ! Werra vraiment....... - Page 2 293360 Tt a fait, cultivons la paix et non la haine ......Toleka
Wink Very Happy Very Happy


Werra vraiment....... - Page 2 Dad_s_11


Dernière édition par Mathilde le Mer 14 Sep - 12:58, édité 1 fois

_________________
Werra vraiment....... - Page 2 Mathil10[b]“Le deuil, c’est pour la vie. Ca ne s’en va jamais, ça fait progressivement partie de vous, à chaque pas, à chaque souffle.”
Mathilde
Mathilde


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Tonton Ricos Mer 14 Sep - 10:54


Pona komona lisusu buzoba ya garçon ango,tala na conference de presse oyo asalaka na ba Cesar Ngadi,Marc Tabu et les autres.
Alobaki:soki vraiment nga naza masta ya Kanambe,est que petit na nga oyo ya Paris alingaki asalaka échafaudage Question
Lelo afingi bana ya poto que bosalaka échafaudage,pe bo gagnaka kaka 1000 euro.Or soki totali sociologie ya ba Congolais na Paris,la majorité ya bato oyo basalaka musala ya échafaudage,bango nde ba fan naye.

Tonton Ricos


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Calcul Mer 14 Sep - 10:55

[quote="Kukulu"]
Calcul a écrit:[NB:- moi je souhaite dire "se rendre compte" à la place de "te rendre compte" comme tu le souhaites.
- j'opterai écrire "se distraire" puisqu'il est question de moi même que "nous distraire" d’après toi.
- je ne trouve aucune faute quant j’écris "il y a divorce", ici le mot divorce ne concerne que moi et Werra qui était un ami. L'utilisation de majuscule est souvent de nos jours ignorer dans les forums question d'aller vite et en plus dans le net le majuscule est plus que déclasser.
Veux-tu vraiment que ça devienne une confrontation?
1) moi je souhaite dire "se rendre compte" à la place de "te rendre compte" comme tu le souhaites.
Et je te dis que tu n´as pas raison, voici ta phrase : je t'invite de venir même avec ta famille me rendre visite et se rendre compte . Quand tu commences avec la 2°personne, silisa pe na 2° personne : je (me), tu(te) il(se) etc.....

2) - j'opterai écrire "se distraire" puisqu'il est question de moi même que "nous distraire" d’après toi.Voici ta phrase : ,nous sommes dans ce forum rien que pour se distraire rien que ça
Je suis dans ce forum pour me ...tu es dans ce forum pour te......il est dans ce forum pour se......nous sommes dans ce forum pour nous distraire etc....
Bref, namoni tina ya ko discuter te, je ne suis pas là pour ça. Mais boyebaka kaka que basekaka moninga te soki asali faute po ekoki pe koyela yo moko. Natiki bino, nayebaki te que bozalaka na kanda ya Werra.

Monsieur,

je suis dans ce forum pour garder contact avec cette langue de VOLTAIRE, je fais aussi un grand effort particulier pour m’exprimer correctement surtout en publique,faire des erreurs de forme ou de liaison dans une phrase dans ce forum ou nous utilisons le lingala et le français dans une même phrase est acceptable puisque nous sommes en famille que faire un petit discours et dire le contraire de ce qu'on pensait dire devant un interlocuteur autre que familier c'est plus grave. Tosalisa ba artistes na biso bayekola kosala interview même en langue de chez nous si tout est compliqué en français. Nazali une Star te mpo bo comparer ngai na Werra même soki nasali interview moko boye na nzela jamais nakoyokisa ba professeurs na ngai soni. je m'exprime bien en Français là même toi aussi tu ne seras pas déçu.
Calcul
Calcul


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Invité Mer 14 Sep - 16:35

Salut Mathy.
il y a blague et blague coe avec les Fally c pour un passe temps prck je m'en fou moi Fally aloba bien ou pas mais video wana Calcul atie sa date donc en ce moment les combattants bakomisa Werrason cible le fond du sujet c autre chose Mathy moi Laelce jamais nakoki ko komisa ba sujet ya forum personnel soki nini tu me lis bien je rigole prck nakoki kosala autre chose te apart koseka donc nazo seka mabé pona sujet oyo WERRASON aloba jamais Français ya malonga soki ye aza star ba Fally ba Ferre ba nani oyo pe bazali ba star donc tout le monde doit apprendre a parler et encor la gaffe c parck alobaki mot haine au lieu de amour kan bcp j'ai bien mm dis ke 1º ministre Español aloba grand bêtise ds sa propre langue ds une conference de presse sa non il faut kk Werrason esk oko comparer mutu atanga naba Français ya Kin na mutu atanga na lopoto ya ba mindele non il y aura tjrs une difference.
C peut être toi mm ki vois des problème personnel je sais pas koi loool prck chez moi non rien á avoir ds tout ton discour,lool
donc la paix bopesa ango chez Werrason akoma cible yaba combattant,pour le moment Kukulu azo tia Calcul contre mur.
naleki na ngai.Esk ko menacer mutu de mort eza bien coe les combattant basalaka avec Werrason pour bcp ata bobengi zoba place azali coe la grande star Congolais il le merite,Salut.






[quote="Mathilde"]
laelce_luz del Cielo a écrit:kieee Kukulu ebongo ngai moko panzi ekangami Very Happy Very Happy Very Happy Kukulu tika Calcul aza bien éduqué akoya kosilika ye mutu alingaki toseka Werrason sikoyo tala ba faute grave ya mutu ayebi langue de voltaire oyo Werra aza obligé ayeba pona bango Werrason alobaka Français atala te kieee nzoka nde na Werra na ngai na Calcul tokokani prck j'imagine ba phrase oyo ocorriger en rouge Calcul aloba ngo jour ango mbula yaba magorodo ekobeta Very Happy Very Happy Very Happy por Dios ,c pas facil ngai na lobaka je préfère nakoma na lingala prck mm Sarko bopesi ye bic na papier a koma discour azo loba toko kweya evanoui venant d'un president Français biso tout to comprendre k Werra asalaki lapsus noon ekomi ooh langue de Voltaire soki Francophonie kieee Calcul pardon na leki na ngai na koseka
Very Happy Very Happy



Hi Del Cielo,

Nalobaki nakolanda tse mais la c'est trop okomisi yango affaire perso :nazali ko comprendre tse po na nini ??? o Sad
Yo o attaquer ba Fally et les autres tolobaka ndenge yo ozali koloba tein...... No mabe nini Calcul asali?? Ye nde moto a filmer buzoba ya un soi disant gradue en economie , a panzi yango na ba sites Congolais ??? Surprised Werra c'est une star oyebi yango bien , soki akoleka na ba emissions awa mieux vaut azala na mutu oyo akoki ko aider ye , ezali kaka ba Congolais tse nde batala chaine neti MCM., azali oblige aloba na francais tse No ezali 1ere fois tse alobi buzoba na ba paya Suspect visionner nanu ba videos nyonso ya Werra meme na lingala asalaka ba gaffes ya minene...... Embarassed .......Namoni yo soki ekomi kaka likambo ya Werra ou Beyonce okoki koboma moto .. affraid mais ezali mawa mingi ! Oyebi lisusu discussion tosala ngai na yo po na Fally?? Laughing Nani akomi awa ke azali "Maurice Grevisse " hein??? Surprised Ekomi sikoyo ba attaques personnelles ??? Palado na Naleki na ngai nazalaka na makasi tse .. !
! Wink


https://congodiaspora.forumdediscussions.com/t2888-boyoka-nanu-difference-na-franccaisba-congolais-il-faut-s-integrer-kiee

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Werra vraiment....... - Page 2 Empty Re: Werra vraiment.......

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 3 Précédent  1, 2, 3  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum