L'histoire derrière le pseudo
+8
Ricky Gabrino
Arafat
Zik
mongo elombe
Ice cream
Cavalier
Jim KK
Admin
12 participants
congodiaspora :: DIVERS :: Divers
Page 2 sur 2
Page 2 sur 2 • 1, 2
Re: L'histoire derrière le pseudo
Erreur Admin, cela vient de mon grand-père : ARAFATUNGA EBUEBUEAdmin a écrit:Ça pique ma curiosité ...
Si certains pseudos tels que Arafat, Hiro-Hito nous renvoient à des personnages historiques
Arafat
Ricky c'est un de mes prénoms (j'en ai 2) mais un prénom que je n'utilise pas. C'est mon nom de baptême (selon les catholiques). Gabrino c'est le sobriquet que m'a donné un vieux du quartier sur base d'un autre sobriquet basé sur mon prénom réel (un peu comme Michael en anglais donne Mukalenga, xxxx donne Gabrino) vieux wana somo pona ko changer ba kombo ya batu...Donc seuls ceux avec lesquelles j'ai joué au jeu de bille (soki pe bakotaka awa) ba ko timbela, sinon, anonymat peinard
Ricky Gabrino
ah o rappeler nga billeRicky Gabrino a écrit:Ricky c'est un de mes prénoms (j'en ai 2) mais un prénom que je n'utilise pas. C'est mon nom de baptême (selon les catholiques). Gabrino c'est le sobriquet que m'a donné un vieux du quartier sur base d'un autre sobriquet basé sur mon prénom réel (un peu comme Michael en anglais donne Mukalenga, xxxx donne Gabrino) vieux wana somo pona ko changer ba kombo ya batu...Donc seuls ceux avec lesquelles j'ai joué au jeu de bille (soki pe bakotaka awa) ba ko timbela, sinon, anonymat peinard
Admin- Admin
je te croisArafat a écrit:Erreur Admin, cela vient de mon grand-père : ARAFATUNGA EBUEBUEAdmin a écrit:Ça pique ma curiosité ...
Si certains pseudos tels que Arafat, Hiro-Hito nous renvoient à des personnages historiques
Admin- Admin
Ice Cream, il fo o meka Banana split, na mema petit frere na nga na baskin robins, petit a koma ko zonga kuna ata na malili, kie kie kie.
Bon, Hiro Hito, likambu ya kitendi, Japon tjr
et que celui qui n'a pas d'épée vende son vêtement et achète une épée. Luc 22:36
Hiro-Hito- Admin
mongo elombe a écrit:Kieee Cavaliero na Ice bomoni ndenge sujet ememi bino na mba souvenirs d'enfance??? Congodias makambo en tout heure wana RDC ezalaka paradis malgré que mba mosusu tout est noir pour eux.
Nga nazalaka na internat, j'avais même jurée que je ne mettrai jamais un de mes enfants parceque tu apprends tout trop tôt.
Grave ma Mongo, ba souvenirs ebimi yango moko , ngai internat ezalaki reve mombima, bapimela nga. Masolo ya mama na internat ebandaki kopesa nga posa . Congo ekozonga paradis on croise les doigts, biso tozwi chance te, ba koko na biso bakozwa kaka
Ice cream- Moderatrice
Cavalier a écrit:Ice Cream, omeka nionso neti nini lisusu a part singa mfumbwa ? ?Ice cream a écrit:Tika Cavalier, nameka nioso, rien. Soki nalamuki na tongo kaka na regrete. Na rata pe ba cadeau ya motivation ya kotika kosuba, rien. Tii ndenge ekenda yango moko heureusement. . Pas comme dans tes expériences passées visiblement
Mais oui esalaka dernier de mechant mais ndenge nini nasubi boye??? Opolisi mbetu na kupe olalaki na ngo et oza completement degouter de toi meme, meme etant gamin.
Nga sans t mentir, natika kosuba kk likolo ya singa mfumbwa tt comme ba freres na nga misusu...Ba mastas mingi pe ya cartier batika kk kosuba likolo ya singa mfumbwa...Et batu misusu pe esilaka na yango yango moko...Mais Je connais qlqs Soeurs ya quartier ya Mikolo oyo bazalaki ko continuer kosuba kaka malgre basinga mfumbwa...
Tozalaki koyeba yango soki Papa na bango azo finga bango...Yo bisuba na mbetu, oko misusu allez babandi kolela, wana biso ba petits tozo tala kaka
kie kie kie, ya solo Calvaire, ebandaki kopesaka kanda na tongo. Basala ngai tout, avant mikolo bakende kolala, babandaki kolamusa ngai po na kende kosuba, okomona heure mususu c'est déjà trop tard
Tokenda vacances na Goma, baselanga nzebo, babandaki koyemembela nga na tongo soki nasubi. Je me souviens encore de cette chanson qui m'a longtemps traumatisé: Kikoyozi kia mukitanda kinalata ngeli ngeli akijuwe wc, jina lake.. Ice cream
Ice cream- Moderatrice
Hiro-Hito a écrit: Ice Cream, il fo o meka Banana split, na mema petit frere na nga na baskin robins, petit a koma ko zonga kuna ata na malili, kie kie kie.
Lol Hiro, yasolo pe na meka nanu Banana Split te, toyebeli yango kaka na nzembo ya Lio. Ya biso Bertillon atekaka glace ya pamba sans fantaise. Nakoluka par curiosité.
Sinon te ba Japon ba mboka ya kala, mikolo oyo kaka "ngwanzou" , awa bakomi ko imprimer ba mbongo bi imprimela, ba kala te bakozwa mukomboso.
Ice cream- Moderatrice
Haaaaa, Ice Baby babe...Donc basalela yo nzembo na Goma Now that's cute, obandaki kolela tse tangu bazalaki koyembela yo nzembo ango ...Kosuba na mbetu to na bilamba na ki bomwana eza tt a fait normal...Ngai pe na bomwana avant ya kokende kolala ezalaki obligatoire faut nakende kosuba na sima a ndaku kie, kie, kieIce cream a écrit:kie kie kie, ya solo Calvaire, ebandaki kopesaka kanda na tongo. Basala ngai tout, avant mikolo bakende kolala, babandaki kolamusa ngai po na kende kosuba, okomona heure mususu c'est déjà trop tard
Tokenda vacances na Goma, baselanga nzebo, babandaki koyemembela nga na tongo soki nasubi. Je me souviens encore de cette chanson qui m'a longtemps traumatisé: Kikoyozi kia mukitanda kinalata ngeli ngeli akijuwe wc, jina lake.. Ice cream
Namoni que olati tenue traditionnelle...Okomi Officiellement une Cavaliere ...I knew you had it in you Ice kie, kie, kie Mais Une Cavaliere Economiste...Car ba Cavalieres baza na domaine nionso...Na Domaine Ya Ecoconomie, Politique, Mode/Fashion, Seduction et Romance et aussi dans La Sexologie...Baza un peu partout. La Je parle bien au sein de CD Biensur.
En passant, si ca t'interesserait, tu peux presenter ta demande aux ADMIN pour Moderer La Rubrique Economique, car Je te trouve un peu tres dynamique et aussi de l'interet que tu fais montre sur L'Economie. Une suggestion en bonne & du forme au cas ou tu aurais le temps. Voila
Boyebi kosekisa na forum oyo ))
Cavalier a écrit:Haaaaa, Ice Baby babe...Donc basalela yo nzembo na Goma Now that's cute, obandaki kolela tse tangu bazalaki koyembela yo nzembo ango ...Kosuba na mbetu to na bilamba na ki bomwana eza tt a fait normal...Ngai pe na bomwana avant ya kokende kolala ezalaki obligatoire faut nakende kosuba na sima a ndaku kie, kie, kieIce cream a écrit:kie kie kie, ya solo Calvaire, ebandaki kopesaka kanda na tongo. Basala ngai tout, avant mikolo bakende kolala, babandaki kolamusa ngai po na kende kosuba, okomona heure mususu c'est déjà trop tard
Namoni que olati tenue traditionnelle...Okomi Officiellement une Cavaliere ...I knew you had it in you Ice kie, kie, kie Mais Une Cavaliere Economiste...Car ba Cavalieres baza na domaine nionso...Na Domaine Ya Ecoconomie, Politique, Mode/Fashion, Seduction et Romance et aussi dans La Sexologie...Baza un peu partout. La Je parle bien au sein de CD Biensur.
En passant, si ca t'interesserait, tu peux presenter ta demande aux ADMIN pour Moderer La Rubrique Economique, car Je te trouve un peu tres dynamique et aussi de l'interet que tu fais montre sur L'Economie. Une suggestion en bonne & du forme au cas ou tu aurais le temps. Voila
Invité- Invité
Hum! Emporio, aspect toujours.Hiro-Hito a écrit: Ice Cream, il fo o meka Banana split, na mema petit frere na nga na baskin robins, petit a koma ko zonga kuna ata na malili, kie kie kie.
Arafat
Admin a écrit:Ça pique ma curiosité ...
Si certains pseudos tels que Arafat, Hiro-Hito nous renvoient à des personnages historiques ou des mot à signification tels que "Mongo Elombe" ou "Libre Examen" il y a par contre des pseudos qui seuls, ceux qui les portent en connaissent la signification comme par exemple geetaime, zik, Wilco, etc...
Le mien eza melange ya ba kombo ya mobali na nga nga Prenom naye ebanda na G ba e eza na kati ya ba kombo na biso mibale, t eza na kati ya prenom na nga; a eza na kati ya ba kombo na biso mibale; m eza na kati ya nom de famille naye (en fait me wana eza ending ya post-nom naye)! Donc kombo ezo loba pe ko lakisa combien toza interconnectes.
Amara
nga na zalaki ko kanisa que ezalaki "Je t'aime" mais écrit différemmentgeetaime a écrit:Admin a écrit:Ça pique ma curiosité ...
Si certains pseudos tels que Arafat, Hiro-Hito nous renvoient à des personnages historiques ou des mot à signification tels que "Mongo Elombe" ou "Libre Examen" il y a par contre des pseudos qui seuls, ceux qui les portent en connaissent la signification comme par exemple geetaime, zik, Wilco, etc...
Le mien eza melange ya ba kombo ya mobali na nga nga Prenom naye ebanda na G ba e eza na kati ya ba kombo na biso mibale, t eza na kati ya prenom na nga; a eza na kati ya ba kombo na biso mibale; m eza na kati ya nom de famille naye (en fait me wana eza ending ya post-nom naye)! Donc kombo ezo loba pe ko lakisa combien toza interconnectes.
Admin- Admin
Cavalier a écrit:Haaaaa, Ice Baby babe...Donc basalela yo nzembo na Goma Now that's cute, obandaki kolela tse tangu bazalaki koyembela yo nzembo ango ...Kosuba na mbetu to na bilamba na ki bomwana eza tt a fait normal...Ngai pe na bomwana avant ya kokende kolala ezalaki obligatoire faut nakende kosuba na sima a ndaku kie, kie, kieIce cream a écrit:kie kie kie, ya solo Calvaire, ebandaki kopesaka kanda na tongo. Basala ngai tout, avant mikolo bakende kolala, babandaki kolamusa ngai po na kende kosuba, okomona heure mususu c'est déjà trop tard
Lol Cavalier, tika kosekisa batu, nalela makasi, mais eleka nango pe, comme quoi bomwana pasi:).
Nazongi na posa ya bakoko, yango na lateli yango tenue
Lol et merci pour la suggestion Cavalier, I shall see about that.Cavalier a écrit:
I
Ice cream- Moderatrice
GR8 IceIce cream a écrit:Lol Cavalier, tika kosekisa batu, nalela makasi, mais eleka nango pe, comme quoi bomwana pasi:).
Nazongi na posa ya bakoko, yango na lateli yango tenueLol et merci pour la suggestion Cavalier, I shall see about that.Cavalier a écrit:
I
Sinon Tu as Vraiment Toutes Les Qualites Requises ...I really Mean That
Admin a écrit:nga na zalaki ko kanisa que ezalaki "Je t'aime" mais écrit différemmentgeetaime a écrit:Admin a écrit:Ça pique ma curiosité ...
Oza yo moko te,
Amara
Cavalier a écrit:GR8 IceIce cream a écrit:Lol Cavalier, tika kosekisa batu, nalela makasi, mais eleka nango pe, comme quoi bomwana pasi:).
Nazongi na posa ya bakoko, yango na lateli yango tenueLol et merci pour la suggestion Cavalier, I shall see about that.Cavalier a écrit:
I
Sinon Tu as Vraiment Toutes Les Qualites Requises ...I really Mean That
Hi Cavalier,
Merci, busy week for me, je suis crevée!!!
Then dear Admin, I hereby make my solemn request
Ice cream- Moderatrice
Ice cream a écrit: Hi Cavalier,
Merci, busy week for me, je suis crevée!!!
Then dear Admin, I hereby make my solemn request
AH Ice Babe, Ice Mama... Your
I can C Your Officially made Request...That's
"Satya" c'est un prénom d'origine indien, je suis une fan des films bollywood et des prénoms indiens.
Satya
Ah oui? J'en suis fan aussi.Satya a écrit:"Satya" c'est un prénom d'origine indien, je suis une fan des films bollywood et des prénoms indiens.
Mais je déteste quand il chantent dans les films na ba chorégraphies kili kili
Mais ça change des films américains et surtout les histoires sont spéciales ... Cherche à voir Don1 et Don2 ... Très bon film!
Admin- Admin
Page 2 sur 2 • 1, 2