PROVERBES AFRICAIN
+8
Vieux Bord
Tonton Ricos
mongo elombe
Mathilde
taty
El-chaman
Arafat
Gagatown
12 participants
Page 2 sur 7
Page 2 sur 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: PROVERBES AFRICAIN
MUTU OYO AKWEYI NA POTOPOTO,ATUNA BANINGA NAYE TE SOKI AZALI NA BOSOTO NA NZOTO,AMIYEBAKA ETE ADJALI MBINDO.
CELUI QUI A FAIT UNE CHUTE DANS LA BOUE NE DEMANDE JAMAIS A SES AMIS S'IL SE SALIT,DANS SON AME ET CONSCIENCE IL SAIT QU'IL EST DEVENU SALE.
CELUI QUI A FAIT UNE CHUTE DANS LA BOUE NE DEMANDE JAMAIS A SES AMIS S'IL SE SALIT,DANS SON AME ET CONSCIENCE IL SAIT QU'IL EST DEVENU SALE.
Dernière édition par chaman le 17/8/2009, 11:49 am, édité 1 fois
El-chaman
"SOKI BOSUKOLI NGULU, BO BOMA YE PE BOLIA YE NOKI TE A KOZONGA NA BOSOTO".
tatilôtétatoux.
tatilôtétatoux.
taty
grouiiiin...grouiiiin Eza vraiment ya solotaty a écrit:"SOKI BOSUKOLI NGULU, BO BOMA YE PE BOLIA YE NOKI TE A KOZONGA NA BOSOTO".
tatilôtétatoux.
El-chaman
Proverbe ya WAzekwa S'Grave. Nayoka yango na chant na ye moko.
tatilôtétatoux.
tatilôtétatoux.
chaman a écrit:grouiiiin...grouiiiin Eza vraiment ya solotaty a écrit:"SOKI BOSUKOLI NGULU, BO BOMA YE PE BOLIA YE NOKI TE A KOZONGA NA BOSOTO".
tatilôtétatoux.
taty
Wazekwa ye na ndimaka ye.taty a écrit:Proverbe ya WAzekwa S'Grave. Nayoka yango na chant na ye moko.
tatilôtétatoux.
Avant kutu akoma nduleman,azalaki deja grand parolier(mokwa bongo)
Selon ngai vrai place naye ezalaka non en tant que chanteur,
mais en tant que un tres grand compositeur neti ba gainsbourg na kati ya Congo.
El-chaman
Mathilde a écrit:KYABADIKILE I MATWI NYI I NSHINGO ?
Qu'est-ce qui a précédé (à la naissance), les oreilles ou le cou ?
Signification: rappel du droit d'ainesse.'
Deux proverbes luba tirés de Kyoto kya bana ba Mbidi
Oyebaka pe mua dimi
Tonton Ricos
botiela biso pe ba proverbes na kimbala, tshiluba, kipende na kingwaka Mathy namoni ya yo na kipende
Arafat, tu postes des bons preoverbes mais lorsque je les lis, a premiere vu je sens comme si ca sonne la sexualite meme la ou tu parle des poissons car je garde de toi l`image de ce proverbe `lifuni ekataka nyeyi eza li mbeli te`
Arafat, tu postes des bons preoverbes mais lorsque je les lis, a premiere vu je sens comme si ca sonne la sexualite meme la ou tu parle des poissons car je garde de toi l`image de ce proverbe `lifuni ekataka nyeyi eza li mbeli te`
Vieux Bord
Ndu fwidi kayelanga nkanu ko vedire on ne juge pas un mort.Vieux Bord a écrit:Arafat, tu postes des bons preoverbes mais lorsque je les lis, a premiere vu je sens comme si ca sonne la sexualite meme la ou tu parle des poissons car je garde de toi l`image de ce proverbe `lifuni ekataka nyeyi eza li mbeli te`
Tu ne me diras tout de même pas que ça sonne la sexualité, bien qu´un mort ne se sert plus de son sexe
Arafat
Tonton Ricos,
Namoni message na yo kaka lelo...sorry!! Kie kie kie ozali koseka ngai....???
Namoni message na yo kaka lelo...sorry!! Kie kie kie ozali koseka ngai....???
Tonton Ricos a écrit:Mathilde a écrit:KYABADIKILE I MATWI NYI I NSHINGO ?
Qu'est-ce qui a précédé (à la naissance), les oreilles ou le cou ?
Signification: rappel du droit d'ainesse.'
proverbe luba tirés de Kyoto kya bana ba Mbidi
Oyebaka pe mua dimi
Mathilde
Mister Dick,
Yo penza hein.. Bon na tieli yo moko lisusu.....! LUFU LUKULU, BWANGA MADIMI Proverbe Luba Shaba LA MORT EST UN MYSTÈRE, LES PRATIQUES OCCULTES NE SONT QU'UNE ILLUSION .....!
Yo penza hein.. Bon na tieli yo moko lisusu.....! LUFU LUKULU, BWANGA MADIMI Proverbe Luba Shaba LA MORT EST UN MYSTÈRE, LES PRATIQUES OCCULTES NE SONT QU'UNE ILLUSION .....!
Vieux Bord a écrit:botiela biso pe ba proverbes na kimbala, tshiluba, kipende na kingwaka Mathy namoni ya yo na kipende
Mathilde
kie kie kie kie kie ah! bambuma emona makamboMister Dick,
Yo penza hein.. Bon na tieli yo moko lisusu.....! LUFU LUKULU, BANGA MABINDI Proverbe Luba Shaba LA MORT EST UN MYSTÈRE, LES PRATIQUES OCCULTES NE SONT QU'UNE ILLUSION .....!
Nkata dia kombo pari basumbaka dio vedire maprokondo ya ntaba basombaka yango kaka na ba grand tongo
Arafat
ARAFAT a écrit:kie kie kie kie kie ah! bambuma emona makamboMister Dick,
Yo penza hein.. Bon na tieli yo moko lisusu.....! LUFU LUKULU, BANGA MABINDI Proverbe Luba Shaba LA MORT EST UN MYSTÈRE, LES PRATIQUES OCCULTES NE SONT QU'UNE ILLUSION .....!
Nkata dia kombo pari basumbaka dio vedire maprokondo ya ntaba basombaka yango kaka na ba grand tongo
Pa Bokilo,
T'es pas gentil du tout deh... comment okoki ko changer makomi na ngai ..... na ba valseuses...???
Mathilde
c`est tres sexy Arafat yo na Mbuta Bizumba na Boma na fiancee na bino MathyARAFAT a écrit:Ndu fwidi kayelanga nkanu ko vedire on ne juge pas un mort.Vieux Bord a écrit:Arafat, tu postes des bons preoverbes mais lorsque je les lis, a premiere vu je sens comme si ca sonne la sexualite meme la ou tu parle des poissons car je garde de toi l`image de ce proverbe `lifuni ekataka nyeyi eza li mbeli te`
Tu ne me diras tout de même pas que ça sonne la sexualité, bien qu´un mort ne se sert plus de son sexe
Vieux Bord
ARAFAT a écrit:kie kie kie kie kie ah! bambuma emona makamboMister Dick,
BANGA MAPUMBU Basumbaka( na WC oyo wapi?) nga nayebi que Ntaba akotaka Waga tein
Vieux Bord
Vieux Bord a écrit:c`est tres sexy Arafat yo na Mbuta Bizumba na Boma na fiancee na bino MathyARAFAT a écrit:Ndu fwidi kayelanga nkanu ko vedire on ne juge pas un mort.Vieux Bord a écrit:Arafat, tu postes des bons preoverbes mais lorsque je les lis, a premiere vu je sens comme si ca sonne la sexualite meme la ou tu parle des poissons car je garde de toi l`image de ce proverbe `lifuni ekataka nyeyi eza li mbeli te`
Yango boko kabela ngai mibali boni??????Kokamwa hein
Mathilde
[quote="Vieux Bord"]qui se ressemble ca semble [/quot
Nalanda yo te...
Nalanda yo te...
Mathilde
[quote="Mathilde"]
olingi owangana?Vieux Bord a écrit:qui se ressemble ca semble [/quot
Nalanda yo te...
Vieux Bord
[quote="Vieux Bord"]
Nalobi nalanda yo te...kie kie kie
Mathilde a écrit:olingi owangana?Vieux Bord a écrit:qui se ressemble ca semble [/quot
Nalanda yo te...
Nalobi nalanda yo te...kie kie kie
Mathilde
kie kie kie kie kie kieVieux Bord a écrit:espece de bizumba
Mbula Mbwa kayina kundu ko vedire le sexe d´une chienne n´a pas de proprietaire
Arafat
Page 2 sur 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7